Skrevet av Emne: Skole!  (Lest 6527 ganger)

MouseClick

  • Gjest
Sv: Skole!
« Svar #25 på: 02. sep, 2010, 17:22 »
Almenne påbygging er stress!!!!!!!!! Gleder meg til ferie allerede!

Lakorv

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 180
  • Ek em hrafninn
    • Vis profil
Sv: Skole!
« Svar #26 på: 08. sep, 2010, 21:40 »
Denne ravna gidder ikke stresset med påbygging, og går like godt studiespes. Så får jeg realfagsmatte og fysikk i samme slengen. Kjekt å ha.

Og vi får skolepc'ene i morgen. Endelig. Må passe på å ta med meg et par Linux-cd'er og minnepenna, så jeg får satt den opp skikkelig, raskest mulig. Her skal vi ikke ha noe Win7!

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Skole!
« Svar #27 på: 08. sep, 2010, 22:52 »
Denne ravna gidder ikke stresset med påbygging, og går like godt studiespes. Så får jeg realfagsmatte og fysikk i samme slengen. Kjekt å ha.

Og vi får skolepc'ene i morgen. Endelig. Må passe på å ta med meg et par Linux-cd'er og minnepenna, så jeg får satt den opp skikkelig, raskest mulig. Her skal vi ikke ha noe Win7!

Hoho. Har tenkt en del på linux i det siste. Er det bra? Sitter med win 7 nå, er fornøyd, men kan linux være bedre?

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Skole!
« Svar #28 på: 09. sep, 2010, 09:57 »
Denne ravna gidder ikke stresset med påbygging, og går like godt studiespes. Så får jeg realfagsmatte og fysikk i samme slengen. Kjekt å ha.

Og vi får skolepc'ene i morgen. Endelig. Må passe på å ta med meg et par Linux-cd'er og minnepenna, så jeg får satt den opp skikkelig, raskest mulig. Her skal vi ikke ha noe Win7!

Hoho. Har tenkt en del på linux i det siste. Er det bra? Sitter med win 7 nå, er fornøyd, men kan linux være bedre?


Linux har fått alle mine datamaskiner til reparasjon.
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Moonie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Quotegasm!
    • Vis profil
Sv: Skole!
« Svar #29 på: 09. sep, 2010, 14:54 »
Dette er ikke OS tråden, eller noe! <.<


Ontopic: Jeg går påbygg, og elsker det <3 : D Er mye greier enn alle andre sier. o.o