Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4841628 ganger)

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15200 på: 10. nov, 2013, 22:12 »
Syns Win8 er fantastisk, jeg! Har hatt det i sikra 3/4 år nå, og stortrives med det.
Kunne aldri gått tilbake til Win7, er alt for vandt til Win8 nå.
Men hver sin smak I guess! Synes alt er så mye mer ryddig nå, haha.

On-topic:
Har det flott, spiller Borderlands 2 med noen kompiser og kjæresten. Det er skøy, spesielt når man kan sitte på hver sin TV på samme sted og være asm :D

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #15201 på: 10. nov, 2013, 22:23 »
Jeg har klart å være produktiv i dag, synd jeg ikke har noe sjokolade å feire med D: Bare sjokolademelk, men det får gå.

Viccinor

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 202
  • Rådyr/stinkdyr mix :B
    • Vis profil
    • DeviantArt side
Sv: Din status!
« Svar #15202 på: 10. nov, 2013, 23:51 »
Jeg har klart å være produktiv i dag, synd jeg ikke har noe sjokolade å feire med D: Bare sjokolademelk, men det får gå.
Yaay,  Flinkee! : D

Har også vært produktiv i dag :) Men har fortsatt mye igjen å tegne BD

Laget av FreesTyler C:

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15203 på: 11. nov, 2013, 00:28 »
Det er en Lenovo Y510P med Intel Centiro Wireless N 2230 om noen skulle være interessert, har hatt samme problem med det nettverkskortet eller liknende og har noen råd og tips. Så langt har jeg prøvd å laste ned en ny driver fra lenovos nettsider som et par stykker har sagt skal virke, og surret litt rundt i innstillingene til nettverkskortet. Det er ca ti minutter siden, og til nå har det funket greit. (Det har falt ut med tre-minuttersintervaller før det). Får krysse alt jeg har for at dette funket.. orker ikke en ny runde med komplett.
Win8 liker ikke nettverksdrivere. Win8 foretrekker å bruke sine egne innebygde. Så Win8 sine drivere krangler med Lenovo\Intel sine drivere.
Løsningen er å fjerne alle nettverksdrivere fra Lenovo\Intel, eller fjerne Win8.
Har aldri hatt noe problem med noen drivere, ikke en gang nettverksdrivere, på noen av de to Win8-laptopene jeg har/har hatt. (Måtte kaste den gamle da den ble skadet på vei hjem fra EF :P)

Har hørt delte meninger på det der. Noen sier det er win8, noen sier det er nettverkskortet som ikke funker. Men jeg er ikke noe særlig fornøyd med win8 sånn overall, så jeg blir muligens å degradere til win7 etterhvert uans. Det virker som om problemet er fikset med lenovodriverne nå, men jeg tør ikke si noe riktig enda.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15204 på: 11. nov, 2013, 07:29 »
Det er en Lenovo Y510P med Intel Centiro Wireless N 2230 om noen skulle være interessert, har hatt samme problem med det nettverkskortet eller liknende og har noen råd og tips. Så langt har jeg prøvd å laste ned en ny driver fra lenovos nettsider som et par stykker har sagt skal virke, og surret litt rundt i innstillingene til nettverkskortet. Det er ca ti minutter siden, og til nå har det funket greit. (Det har falt ut med tre-minuttersintervaller før det). Får krysse alt jeg har for at dette funket.. orker ikke en ny runde med komplett.
Win8 liker ikke nettverksdrivere. Win8 foretrekker å bruke sine egne innebygde. Så Win8 sine drivere krangler med Lenovo\Intel sine drivere.
Løsningen er å fjerne alle nettverksdrivere fra Lenovo\Intel, eller fjerne Win8.

Mens vi er inne på Win8, jeg skal bygge egen PC. Da velger jeg vell egentlig selv hva som skal være på, right?

Jeg bruker av og til pappas laptop med win8. Hærregud det er tragisk.


----

Min status er vell egentlig ekstremt trøtt. Lurer på hvorfor.. :V

tja, sålenge alt passer så får du velge hva du skal ha i maskinen :) men om du ikke har bygd en pc selv før, så kan det være lurt å rådgive seg med andre som har bygd selv før du legger stuff i handlekurven :p har en kompis som ikke hadde peiling. endte opp med at han hadde masse pc deler som ikke passa sammen ^^ det var 12k i dass. heldigvis fikk han returnert stuff til komplett og de bydge en pc til han i stede :)

back on track, win8 er egentlig ikke så dårlig, men sammtidi ræva.. har hat win8 i over et halvt år nå og det er noe piss :p finner aldri det jeg skal ha. .:(

Skal snakke med en IT dude fadern kjenner c: huehue.

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15205 på: 11. nov, 2013, 09:07 »
Foreldre :I

Shepbrur

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 235
  • Telegram: @Shepbrur
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15206 på: 11. nov, 2013, 10:04 »
Sitter på stand på game expo i lillestrøm og pusher occulus rift.
Skikkeli nerdete søndag :-P

Var du han med det lange håret? o3o
Shepbrur - Hotaru - Shepbrur - Hotaru

Piro

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15207 på: 11. nov, 2013, 11:11 »
Døgnrytme snudd -> Circle complete -> kollaps -> zzZzzZzz

Emphy

  • Global Moderator
  • Overaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 320
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15208 på: 11. nov, 2013, 13:19 »
Har aldri hatt noe problem med noen drivere, ikke en gang nettverksdrivere, på noen av de to Win8-laptopene jeg har/har hatt. (Måtte kaste den gamle da den ble skadet på vei hjem fra EF :P)
Altså, det skjer jo ikke ALLTID. Men har opplevd det på en del maskiner.
Dessuten har Win8 noen skikkelig stygge APIs for diverse devices og burde brenne uansett. Eller, Win8.1 har ihvertfall det, husker ikke om Win8 er like ille. :P

Har hørt delte meninger på det der. Noen sier det er win8, noen sier det er nettverkskortet som ikke funker. Men jeg er ikke noe særlig fornøyd med win8 sånn overall, så jeg blir muligens å degradere til win7 etterhvert uans. Det virker som om problemet er fikset med lenovodriverne nå, men jeg tør ikke si noe riktig enda.
Håper ting holder seg i orden :)

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15209 på: 11. nov, 2013, 13:44 »
Sitter på stand på game expo i lillestrøm og pusher occulus rift.
Skikkeli nerdete søndag :-P

Var du han med det lange håret? o3o

nope, kort hår orange tg genser og halsbånd. satt og regga folk for prøving av oculus mesteparten av tia, resten av tia spratt jeg rundt hele messa.

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #15210 på: 11. nov, 2013, 13:58 »
Halvannen måned uten PC er endelig over, jeg har fått ny harddisk, 1TB! Nå kan jeg faktisk lagre ting på den i stedet for å drive å drasse på en ekstern HDD.

Vært i Oslo en stund nå. Kjenner jeg trenger tid alene. Veldig sliten av å være rundt samme personer hele tiden, er svært upraktisk når en er så nært dem at en lærer å kjenne uvanene dere, men jeg er takknemlig for at jeg har et sted å være.

I denne tiden mens jeg har vært her nede har jeg hørt mye rart. Litt både her og der. Håper folk har det bra. Hørt at folk har slått opp, noe som er synd, jeg krysset fingrene for en del av dem.

Sitter og sikler på en leilighet jeg fant, vil ha... Men, må leie med flere og enkelte av de jeg har spurt nøler. DEN ER NYDELIG JO(!). Var på visning i går og jeg er storforelsket i den. I tillegg ble jeg opphengt i padda utleieren hadde. Tror det var en iPad 4. Jeg hadde så lyst til å prøve å tegne på den. Jeg har begynt å tegne litt. Er ikke så flink, har jeg aldri vært heller. Men jeg har funnet en viss ro i å tegne :P Kanskje jeg skaffer meg iPad Air en gang, den så fin ut. Leste om den på VG i dag. Tenk om den er så lett at en dag om jeg hadde den på dyna og løftet på dyna merket jeg ikke at den var opp og falt i gulvet? </3 Tror det blir grunnen til å ikke skaffe en. XP Leophan har uansett tilbydt seg å la meg låne sin Bamboo Pen & Touch Medium-tegnebrett så.

Shepbrur

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 235
  • Telegram: @Shepbrur
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15211 på: 11. nov, 2013, 15:07 »
Sitter på stand på game expo i lillestrøm og pusher occulus rift.
Skikkeli nerdete søndag :-P

Var du han med det lange håret? o3o

nope, kort hår orange tg genser og halsbånd. satt og regga folk for prøving av oculus mesteparten av tia, resten av tia spratt jeg rundt hele messa.

Okay. Da var det ikke du som rigga meg og kompisen min til oculusen ihvertfall.
Shepbrur - Hotaru - Shepbrur - Hotaru

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #15212 på: 11. nov, 2013, 16:43 »
Vært i Oslo en stund nå. Kjenner jeg trenger tid alene. Veldig sliten av å være rundt samme personer hele tiden, er svært upraktisk når en er så nært dem at en lærer å kjenne uvanene dere, men jeg er takknemlig for at jeg har et sted å være.

Det er en helt naturlig reaksjon. Alle trenger pauser :)
Døren vår er i hvertfall oppe. Liker å ha det rolig her,
og siden det bare er oss to kan vi sikkert ta oss en bytur hvis du trenger en tom kåk ^^

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15213 på: 11. nov, 2013, 18:58 »
SQUEEEE jeg fant igjen rocky!! (plushien min)
*happyfoxie dance*

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15214 på: 11. nov, 2013, 22:08 »
Jeg sitter å dør på meg.

Well then.

Får bare vente på en svar nå.

jfsuidhiaupifias

I swear to god

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15215 på: 11. nov, 2013, 22:22 »
*Sigh* kommer ikke over tapet av venner..
angsten for å bli alene stiger, jeg går på con alene på jakt etter venner som faktisk fortjener oppmerksomheten min og ikke slenger dritt som får deg til å ville skyte deg sjøl i hue, fordi...noe av det er kinda sant, så du får jo flash backs all the time og hører stemmen i hode " du er dum, du kan ikke ha venner, den minste lille ting klarer du ikke" skal man ta dette som psykisk mobbing om det går inn på en slik,Ville du definert det som det, eller er det bare meg? I tillegg kommer venna  mine med vinter depp om alt sitt shit, mens jeg sitter her og, eh la meg komme over den teite personen som sa det der rett ut fra levra.
mordern har klart å  skade armen, gud vet hva det er, men tydeligvis forstua eller brukket, er livsfarlig med sko uten grep ute nå.

noe anna. Har vel ikke hatt det så gøy på et con før som spillexpo, fløy frem og tilbake med forkjellige folk, kjøpte stuff, energi drink, testa spill , så  karakterer  fra silent hill, derpa med ping pong og hamstra gratis snop.  Måtte skaffe ny 3ds i dag, lyden er ødelagt, beskyttelses cover og eventuelt nintendo bag/beskyttelses bag som er godt polstra ønskes til jul samme med pokemon y verson, kingdom hearts, noe creepy, fantasy, mario cart til 3ds. Får glødende maling og ulve genser i posten snart så jeg har noe å se frem til, 45 kr stk elns for maling ikke inkludert frakta, svær "bøtte" med grønn neon. Har mange ideer, drage, ulv, rein,espurr, detaljerte katte øyne.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15216 på: 11. nov, 2013, 22:29 »
Jeg sitter å dør på meg.

Well then.

Får bare vente på en svar nå.

jfsuidhiaupifias

I swear to god

Han sa ja pls help me jeg dør på meg dshufihpausdhupi

CTL

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 169
  • No free hugs!
    • Vis profil
    • Facebook side.
Sv: Din status!
« Svar #15217 på: 11. nov, 2013, 23:26 »
Får ikke sove. Skal bli opperert igjen. Gruer meg.
+

Wolfy Darksilence

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 392
  • Therian Grey Wolf
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15218 på: 12. nov, 2013, 03:21 »
søvnig :3
Snapchat: Wolfyslemmen
http://www.furaffinity.net/user/darksilencethewolf/
Come cuddle me please ^////^ !!!

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #15219 på: 12. nov, 2013, 08:50 »
Woot! Endelig falt Danmarktur i boks ^^
Meg og 2 kollegaer må ned til København for møte med en av underleverandørene våres, og eneste dato som passet var en fredag :p
Ingen av oss har planer om å reise hjem samme dag.
En skal prøve ut de lokale pubene, andre skal møte kjæresten sin, og jeg skal hilse på lokale furs.

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #15220 på: 12. nov, 2013, 09:39 »
Ugg, må drive å finne commission priser på reference sheets. Priser er så vanskeliiiiiiiiii

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15221 på: 12. nov, 2013, 09:41 »
... det var ikke en god idé å spille skyrim til langt på natt. *yawn*

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #15222 på: 12. nov, 2013, 10:47 »
Ugg, må drive å finne commission priser på reference sheets. Priser er så vanskeliiiiiiiiii

*kaster penger på!*

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15223 på: 12. nov, 2013, 14:16 »
Så The Great Gatsby på søndag og har hatt denne sangen på hjernen siden det.

Ellers? Idk. Har to innleveringer neste uke, en stor og en liten og jeg har ikke begynt på noen av dem. Eier ikke motivasjon. Jaja, får skrive dem i helgen, som vanlig. :P Men når neste uke er overstått har vi kun én innlevering igjen, også er det noen avsluttende prøver, også er jeg ferdig. Woop.

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15224 på: 12. nov, 2013, 16:59 »
Allerede ferdig med julehandelen, woo! :3
Var ikke akkurat mye å kjøpe når man ikke har noe å kjøpe for. xD
FurAffinity          DeviantArt