Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4841618 ganger)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18250 på: 08. sep, 2014, 19:38 »
Var en del av livet mitt som plutselig var vanskelig å gå igjennom, så jeg fikk ikke til å gjøre så mye annet enn å sitte å kope.

forhåpentligvis kan jeg begynne å spise normalt, sove normalt og trene normalt igjen nå som jeg snart begynner i jobb :3 Om jeg gjør det bra der får jeg sikkert en ordentlig jobb der, isteden for navjobb!

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #18251 på: 08. sep, 2014, 21:05 »
Aaaaahh matchbox twenty<3 hørte mye på de I fjor med de nyeste albumet (som var da) men før det har jeg ikke hørt på de på flere hundre år (unwell <3) radio og how far we've come er favorittene nå :3 (sammen med parade og unwell men er lit for triste...)

Matchbox Twenty er fantastisk. <3 Åhh, så koselig, de sangene er dødsfine! "Unwell" er kanskje en av favorittsangene mine av dem. God og gammel, litt depp, men samtidig er den ganske optimistisk. <3

---

Har bare surra i hele dag og tenkte å forsøke å skrive litt videre på et fan fiction. Føler liksom for å ha en del av kapittel to klart før jeg publiserer bare så jeg ikke stagnerer etter kun et kapittel, men samtidig vil jeg ikke drøye for lenge med å publisere historien...

Avatar by Fujoshiprincess <3

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #18252 på: 08. sep, 2014, 21:26 »
>n< EVIL Dax, HE FORCES ME TO THROW AWAY TORA'S CLOTHING COLLECTION!! D: i want to have it all! 8( someone wants some girly clothing?

Bird

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 396
  • Gnarly
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18253 på: 08. sep, 2014, 21:37 »
Bwaaah, har så hjemlengsel. :c Morsomt å komme inn på landslinje, men har blitt litt ensomt etter snart 1 måned. .n.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18254 på: 08. sep, 2014, 23:10 »
>n< EVIL Dax, HE FORCES ME TO THROW AWAY TORA'S CLOTHING COLLECTION!! D: i want to have it all! 8( someone wants some girly clothing?

Kan du ikke ta med klærne til tora? D:

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #18255 på: 08. sep, 2014, 23:44 »
Utrolig lykkelig

Foxen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 220
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18256 på: 09. sep, 2014, 03:37 »
Er i tromsø og skal gå litt rastløst rundt uten noe å gjøre :p
Bussen går ikke før 21:00 :l
Klager du på infrastruktur eller kollektivtilbudet i Troms fylke? Tror knapt det jeg hører.
Nobina er jo torturen selv forkledd som et busselskap.
Aldrig vidende at ville vige fra Ret og Retfærdighed, mindre raade nogen til ufornødne Processer eller i andre Maader med sine Raad befordre nogen uretvis Sag eller Intention.

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18257 på: 09. sep, 2014, 07:39 »
Bandasje! Måtte sette på bandasje etter at jeg slo tommelen (som jeg hadde forstuet) inn I vasken ^^;

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #18258 på: 09. sep, 2014, 08:39 »
Ringte inn syk idag. Vondt i brystet siden i går. Det pleier å gi seg etter en liten stund, ikke denne gangen. Og når jeg gjør noe som gjør at jeg må trekke pusten hyppigere, som å reise meg, hoster jeg nesten så jeg kaster opp. Elsker forkjølelse. Og sengen min. <3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18259 på: 09. sep, 2014, 12:08 »
vokna opp i dag med bedre selvbilde enn i går.

I don't know noen ganger liker jeg megselv, noen gang hater jeg megselv. Er veldig confusing. Mulig jeg ikke liker megselv når jeg ser på magen min bar i og med at jeg har så mange arr og sår der. I tilleg har jeg på meg en tightfit womans tshirt. De bruker å vise frem kurver og være pen selv om jeg ser rar ut uten den på. Idk jeg trenger flere sånne tskjorter.

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #18260 på: 09. sep, 2014, 13:38 »
Trodde det skulle bli mindre oppfølging på vgs, men føles som om lærerene sitter oppe i ræva og maser. Var mye mindre mas og oppfølging på ungdomsskolen, mye greiere.

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #18261 på: 09. sep, 2014, 14:09 »
Ringte inn syk idag. Vondt i brystet siden i går. Det pleier å gi seg etter en liten stund, ikke denne gangen. Og når jeg gjør noe som gjør at jeg må trekke pusten hyppigere, som å reise meg, hoster jeg nesten så jeg kaster opp. Elsker forkjølelse. Og sengen min. <3

God bedring, Atrox. <3 Håper du føler deg bedre snart!

----

Så sykt trøtt.... Legger meg seriøst hver morgen og det merker jeg konsekvensene av nå. Auch.

Avatar by Fujoshiprincess <3

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #18262 på: 09. sep, 2014, 14:41 »
>n< EVIL Dax, HE FORCES ME TO THROW AWAY TORA'S CLOTHING COLLECTION!! D: i want to have it all! 8( someone wants some girly clothing?

Kan du ikke ta med klærne til tora? D:

Jo. Dette var mer snakk om klær som Tora aldri bruker (til seg selv eller fursonaen) :)
Så etter mye samarbeid endte vi opp med 2 søppelsekker med klær hun ikke lenger trenger.
De klærne hadde samle så mye støv at jeg hørtes ut som jeg hadde røykte konstant i 20 år.
Det var så mye støv på soverommet etter det at jeg fikk kraftige hosteanfall og pusteproblemer pga. støvallergi, så måtte sove i stua i natt.

ㅤDenster

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 180
  • ?!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18263 på: 09. sep, 2014, 17:09 »
Prøve å finne ut å gjøre noe. Er trøtt etter dagen.

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #18264 på: 09. sep, 2014, 17:27 »
Kaffe moccaen på 7-eleven smaker som varm karamellsaus :l

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18265 på: 09. sep, 2014, 20:35 »
Surfacen ble sendt fra Microsoft sitt verksted i dag <3 SOON. Jeg har jo fått et fint etui til den i posten mens den var borte. COME TO ME I WILL M AKe YOU PRETTY

In other news så har jeg bestemt meg for å kutte ut sukker i 30 dager.  70% sjokolade noooo ;_;

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #18266 på: 09. sep, 2014, 22:00 »
My wallet.. Må ha ny telefon fordi min iPhone 4S (snart 4 år gammel-ish) knuste, så "må" ha en iPhone 6 Plus ._. Og så den klokka da. Apple kan det med å skape kunstige behov :l But it's so fancyy... Og så har jeg spist opp all kaken vi hadde i kjøleskapet, fordi det er ikke bra at det er der x3

In other news så har jeg bestemt meg for å kutte ut sukker i 30 dager.  70% sjokolade noooo ;_;

Å ikke spise så mye sukker har blitt en vane for meg etterhvert. Spiser for det meste sukkerfri sjokolade, eller med høy % kakao (100%, bleh), sukkerfri brus, og sukker-erstatninger som faktisk smaker søtere enn sukker. Men ja, sukker smaker jo alltid "best" ^^"

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18267 på: 09. sep, 2014, 23:20 »
Å ikke spise så mye sukker har blitt en vane for meg etterhvert. Spiser for det meste sukkerfri sjokolade, eller med høy % kakao (100%, bleh), sukkerfri brus, og sukker-erstatninger som faktisk smaker søtere enn sukker. Men ja, sukker smaker jo alltid "best" ^^"

Premium sin 70% er best <3 og sukkerinnholdet er ikke så fryktelig ille i den heller. Synes ting som er søtet med stevia har ganske.... rar smak.
Gjorde det samme for tre år siden i sommerferien, vet ikke hvorfor jeg begynte å spise godteri igjen for å være ærlig. Mistet et par overflødige kilo bare på det. Nå har jeg ikke akkurat så mye overflødig, men er et alright tiltak for en sunnere livsstil.

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #18268 på: 09. sep, 2014, 23:29 »
Har såååå vondt typ midt på ryggen. :( Orker ikke sitte oppe, men ligger jeg på magen føler jeg ryggen min skal brekke i to. Sykt ekkelt..

Avatar by Fujoshiprincess <3

KIBRO

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #18269 på: 10. sep, 2014, 00:28 »
styrer med å kjøpe in materialer til smia men kundesørvis skjønner jo ikke hva fjærstål er for noe tydligvis så det tar lengere tid en det skulle ha gjort :L

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18270 på: 10. sep, 2014, 01:29 »
styrer med å kjøpe in materialer til smia men kundesørvis skjønner jo ikke hva fjærstål er for noe tydligvis så det tar lengere tid en det skulle ha gjort :L

Nå husker ikke jeg hva bedriften jeg jobba for brukte slags firma til å levere stål (Maskineringsbedrift) men du kan jo gå på en bilskroten å hente bladfjærer :)
The more i learn about people, the more i like my dog.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Din status!
« Svar #18271 på: 10. sep, 2014, 02:17 »
Har organisert alle tskjortene mine etter band, med tellekant.
Etter månder med å utsette ting har jeg endelig begynt å åpne posene med ting fra når jeg flytta, og tatt noen aktive steg for å få orden på livet mitt.
Skal på visning til uka, wish me luck.
Holdt på å kaste opp da jeg fant en pose med klær i pakkningen fortsatt, det siste eksen hadde kjøpt til meg.
Jeg trenger en klem!

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #18272 på: 10. sep, 2014, 02:33 »
Jeg trenger en klem!

Huff, Ziggy, vet sånt er tungt. Sender deg en klem og ønsker deg masse lykke til!

----

Føler meg så dårlig og har så vondt i ryggen...

Avatar by Fujoshiprincess <3

KIBRO

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #18273 på: 10. sep, 2014, 06:00 »
hvorfor skal alle drive å bestille skyrim sverd, vet de idetheletat hvor vanskelig daedric eller glass sword er å smi >_< de sverda kan ikke brukes engang de har feil type håndtak, bladstørrelse, og de har pigger overalt. jei lager sverd som faktisk kan brukes og kundene gjør det ikke lettere D: 

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #18274 på: 10. sep, 2014, 06:21 »
Du vet du har ødelagt døgnrytme når du synes det er lettere å døgne fordi du må være et sted klokka 13, og du synes dette er drittidlig. Jeg hadde forsovet meg om jeg hadde lagt meg, det vet jeg helt sikkert. Jeg er skadet. :|

Avatar by Fujoshiprincess <3