Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4841632 ganger)

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #12225 på: 25. feb, 2013, 09:44 »
Har faktisk stått opp tidlig og allerede fått noe ut av dagen! Shait  [eek]

MouseClick

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #12226 på: 25. feb, 2013, 15:26 »
Søkt på ny jobb! ^.=.^

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #12227 på: 25. feb, 2013, 16:09 »
akkurat rullet ut av senga etter et par ekstra timer med søvn.
var i banken i dag tidli og ordna med papirer, og det ser jaggu meg ut til att jeg ar kjøpt meg hus! [cool]

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12228 på: 25. feb, 2013, 16:11 »
ehe, emnet i maskinen løsna i dag, knuste en stålholder til 20k , og ødela hardbakkene til 12k per stykk , 3 stykk totalt :( :3 grufull dag :(
The more i learn about people, the more i like my dog.

MouseClick

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #12229 på: 25. feb, 2013, 23:25 »
akkurat rullet ut av senga etter et par ekstra timer med søvn.
var i banken i dag tidli og ordna med papirer, og det ser jaggu meg ut til att jeg ar kjøpt meg hus! [cool]
Grattis!

ehe, emnet i maskinen løsna i dag, knuste en stålholder til 20k , og ødela hardbakkene til 12k per stykk , 3 stykk totalt :( :3 grufull dag :(
Du er i alle fall ikke han som velta satelitten her :P

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12230 på: 26. feb, 2013, 00:19 »
Holdt på å skrive "Baah, er litt ensom nå..." tidligere idag, men så fikk eg en skypecall. Funny how one person can lift your mood so damn high ^^,

Klikketiklikk :D

Piro

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #12231 på: 26. feb, 2013, 00:24 »
Holdt på å skrive "Baah, er litt ensom nå..." tidligere idag, men så fikk eg en skypecall. Funny how one person can lift your mood so damn high ^^,

awwwwh :)

Caeruz

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 663
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12232 på: 26. feb, 2013, 00:47 »
Spilte Magic med noen venner i dag  ;D Har blitt skikkelig hekta  :P :D
I can feel it growing strong, the wolf inside of me!
-Timeless Miracle - Curse of the werewolf

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #12233 på: 26. feb, 2013, 09:57 »
ehe, emnet i maskinen løsna i dag, knuste en stålholder til 20k , og ødela hardbakkene til 12k per stykk , 3 stykk totalt :( :3 grufull dag :(

Ikke mer?  Jeg har klart mer kostbare skader av mindre grunner :)
Første jobben min hadde vi en lek kalt "Hvem har gjort mest kostbar feil". Du var ikke gyldig deltager før man hadde gjort minst en 100k feil.
Husker selv jeg så på 2 svæææææære ruller med ferdigprintet material hvor jeg fortalte produksjonsjefen at det måtte kastet pga. endring i dataen vi mottok.

Det er umulig å gjøre en ordentlig jobb uten minst en feil. Hovedforskjellen er om man lærer av det eller ikke.

Dwoofie

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #12234 på: 26. feb, 2013, 10:08 »
Har klart å stå opp tidlig i dag, og fått tatt meg en kopp vann med sitron i. Yummy!

Må forberede meg til bursdagen min, si fra til folk at de kan komme på besøk og sånt ^^ blir nok ikke noe storslagent heller. Farging av håret, bowling, og håpe på en smart telefon så jeg kan sitte og nerde etter jeg har gåt tur til kafeen eller lignende.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #12235 på: 26. feb, 2013, 11:37 »
**Roar** Seriøst kan posten bli treigere????

De siste årene har jeg alltid hatt god erfaring med bestilling utenlands, men da via Fedex, DHL, mypack og lignende.
Europa har stort sett kun tatt 2 virkedager, Asia/USA 3-5 dager.
Får en pakke på under 2 kilo sendt fra England som rekommandert. 3 døgn på å få den over vannet til Norge, og etter et halvt døgn står den fortsatt på ankomststedet....

Kan de bli treigere?
Morsomste er at den sannsynligvis må innom tollen (1 ekstra døgn), tilbake til hovedkontoret (1 ekstra døgn) og så ut til meg (1 ekstra døgn!).
Flaks hvis jeg får pakken 1 uke etter den ble sendt... fra et naboland.

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #12236 på: 26. feb, 2013, 11:55 »
**Roar** Seriøst kan posten bli treigere????

De siste årene har jeg alltid hatt god erfaring med bestilling utenlands, men da via Fedex, DHL, mypack og lignende.
Europa har stort sett kun tatt 2 virkedager, Asia/USA 3-5 dager.
Får en pakke på under 2 kilo sendt fra England som rekommandert. 3 døgn på å få den over vannet til Norge, og etter et halvt døgn står den fortsatt på ankomststedet....

Kan de bli treigere?
Morsomste er at den sannsynligvis må innom tollen (1 ekstra døgn), tilbake til hovedkontoret (1 ekstra døgn) og så ut til meg (1 ekstra døgn!).
Flaks hvis jeg får pakken 1 uke etter den ble sendt... fra et naboland.


Jeg måtte vente en uke lenger på en pakke som ble sendt mellom 2 postkontor som ligger 5 minutter unna hverandre. Norge har veldig treg postsystem -.-

Anyway, on topic. Klarte ikke å stå opp tidlig idag, så jeg rekker ikke å få spilt så mye som jeg hadde planlagt xD Får ta det igjen en annen dag.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12237 på: 26. feb, 2013, 12:31 »
Arbeidslyst hvor er du?!..
*mumle*

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #12238 på: 26. feb, 2013, 13:17 »
**Roar** Seriøst kan posten bli treigere????

De siste årene har jeg alltid hatt god erfaring med bestilling utenlands, men da via Fedex, DHL, mypack og lignende.
Europa har stort sett kun tatt 2 virkedager, Asia/USA 3-5 dager.
Får en pakke på under 2 kilo sendt fra England som rekommandert. 3 døgn på å få den over vannet til Norge, og etter et halvt døgn står den fortsatt på ankomststedet....

Kan de bli treigere?
Morsomste er at den sannsynligvis må innom tollen (1 ekstra døgn), tilbake til hovedkontoret (1 ekstra døgn) og så ut til meg (1 ekstra døgn!).
Flaks hvis jeg får pakken 1 uke etter den ble sendt... fra et naboland.


Jeg måtte vente en uke lenger på en pakke som ble sendt mellom 2 postkontor som ligger 5 minutter unna hverandre. Norge har veldig treg postsystem -.-


Så setter pakken seg fast i posten og du må sende mer info til dem og vente sånn... to ekstra døgn på at de skal fikse og sende den videre o3o

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12239 på: 26. feb, 2013, 14:41 »
oppdaget flomm i kjelleren i går, ante ikke hva jeg skulle gjøre, etter kommunen og brannvesnet har vært her, så gikk jeg å la meg i 4tiden i natt etter å forhindre vannet i gjøre enda mer skade en det har gjort.. fikk et par timers søvn før jeg skulle i begravelse, ikke en god dag : (
The more i learn about people, the more i like my dog.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #12240 på: 26. feb, 2013, 15:18 »
Så setter pakken seg fast i posten og du må sende mer info til dem og vente sånn... to ekstra døgn på at de skal fikse og sende den videre o3o

Tja, eneste mulighet hadde vært min kvitteringen for å sjekke at pris stemmer.
Adresse har jeg allerede sendt "just in case" :p
Selv om pakken "sitter fast" akkurat nå, så tar jeg en tur innom postkontoret og spiller dum.

oppdaget flomm i kjelleren i går, ante ikke hva jeg skulle gjøre, etter kommunen og brannvesnet har vært her, så gikk jeg å la meg i 4tiden i natt etter å forhindre vannet i gjøre enda mer skade en det har gjort.. fikk et par timers søvn før jeg skulle i begravelse, ikke en god dag : (

Veldig til uflaks du hadde i går. Det pluss jobbuhell.
Håper begravelsen gikk greit, og at du er i litt bedre form nå.
« Siste redigering: 26. feb, 2013, 15:23 av Dax Cyro »

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #12241 på: 26. feb, 2013, 15:36 »
Skulle sette inn penger i banken, men kom 5 minutter etter at banken stengte *irritert* .. :3

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #12242 på: 26. feb, 2013, 15:59 »
Skulle sette inn penger i banken, men kom 5 minutter etter at banken stengte *irritert* .. :3

Hvis du har en kiwi butikk i nærheten, så er det bare å spørre i kassen om å få sette inn penger. :)
FurAffinity          DeviantArt


felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #12243 på: 26. feb, 2013, 16:09 »
oppdaget flomm i kjelleren i går, ante ikke hva jeg skulle gjøre, etter kommunen og brannvesnet har vært her, så gikk jeg å la meg i 4tiden i natt etter å forhindre vannet i gjøre enda mer skade en det har gjort.. fikk et par timers søvn før jeg skulle i begravelse, ikke en god dag : (

Samme skjedde me vænninna mi i natt pga været. Bare at ho fikk lekasje på kjøkkene å ho sku ikkje i begravelse.

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #12244 på: 26. feb, 2013, 16:12 »
Skulle sette inn penger i banken, men kom 5 minutter etter at banken stengte *irritert* .. :3

Hvis du har en kiwi butikk i nærheten, så er det bare å spørre i kassen om å få sette inn penger. :)

Og mange banker har også innskudds maskiner som kan brukes når banken er stengt

Piro

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #12245 på: 26. feb, 2013, 17:23 »
Skulle sette inn penger i banken, men kom 5 minutter etter at banken stengte *irritert* .. :3

Hvis du har en kiwi butikk i nærheten, så er det bare å spørre i kassen om å få sette inn penger. :)

Og mange banker har også innskudds maskiner som kan brukes når banken er stengt

I did not know about this :o Thanks (Y)

Glamary

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 7
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12246 på: 26. feb, 2013, 21:46 »
Var 4 timer på bueskyting i dag! Fikk satt opp den splitter nye bua mi *sikle* En drømm å skyte med, og klubben treneren er fantastisk som vanelig. No blir det The walking dead med pledd over hode og gomle på sjokkis :D

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #12247 på: 26. feb, 2013, 22:25 »
hvorfor måtte denne fringe-episoden slutte med en cliff-hanger? jeg er så trøtt, jeg vil sove, men jeg må finne ut hva som skjer, #firstworldproblems

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #12248 på: 26. feb, 2013, 23:34 »
sitter på vang i valdress og koser meg med laksefilet, mens je venter på att jeg skal få kjøre igjen,
var godt med middag ja!

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #12249 på: 27. feb, 2013, 08:06 »
Skulle sette inn penger i banken, men kom 5 minutter etter at banken stengte *irritert* .. :3

Hvis du har en kiwi butikk i nærheten, så er det bare å spørre i kassen om å få sette inn penger. :)

Og mange banker har også innskudds maskiner som kan brukes når banken er stengt

I did not know about this :o Thanks (Y)

Really? Gjør de det på Kiwi? :O visste jeg ikke.. Takk for tipset ^^ og det var ingen innskuddmaskin utenfor banken. Men nå er jeg tidlig oppe, så skal klare å rekke det denne gangen D:<