Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4841364 ganger)

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2200 på: 23. nov, 2010, 23:51 »
Akkurat nå savne eg alle furs eg kjenne og lure på om eg skal rejoina. :s :( :3
Om du tror du kan det nå, støtter jeg deg fult og holdent!

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2201 på: 24. nov, 2010, 03:47 »
Ler av morsom spam mail [laugh]

I typisk 419 stil skal jeg ha vunnet førstepermie i et lotteri jeg aldri har hørt om.
Det er latterlig hvor mye som er feil og avslørende i den.

1: Retur adressen er til en Australsk epost, selv om den skal komme i fra et Britisk firma.
2: Ankom via søppel kontoen min, og nevner ingen steder verken online nick eller RL navnet mitt. Altså like personlig som uadressert reklame.
3: Skal ha kommet i fra et Internasjonalt firma som har avdeling i Norge. De burde i det minste vite at jeg holdt til i Norge, og fått en norsk kollega til å skrive en norsk kopi.
4: For å kunne sende gevinsten trenger de en haug med personlig informasjon om meg. Mye av informasjonen er ting de ville vist hvis de var seriøse.
5: Hele eposten er kun tekstbasert, selv ikke brukt den offisielle logoen til det faktiske firmaet (og denne elsker å bruke logoen sin).
6: Et firma holder trekning for verdier opp mot 1 million, og alt håndteres via en enkelt epostadresse.
7: INGEN nyheter om dette i aviser/tidskrifter. En virkelig bedrift ville slått på stortrommen for noe sånt, og passet på at aviser skrev om det.

... and I can go on :p

Kort sagt, så fort jeg ser en epost som sier "Hei! Jeg vet ikke navnet ditt, men du skal få masse penger" får den automatisk "hoax" kategori.

**Stikker ut å gir en total ukjent person full tilgang til bankkortet siit**

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2202 på: 24. nov, 2010, 04:00 »
Er sliten etter 14 timer på jobb..
fant ut at møtet mitt med nettingjerdet på lørdagen kombinert med dagensarbeidsdag har gjort kneet mitt ubrukelig, det er i alle fall dobbel størrelse nå, så ingen jobb på meg i morra..

Etter å ha overstått mitt første furmeet, har jeg litt sånn aftercon depresjoner, savner å ha furs rundt meg :<

Need hugz :< <3

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2203 på: 24. nov, 2010, 07:30 »
*gives hugs*

Nei har akkurat våknet nå og ser på klokka mens tiden passerer meg forbi. bare sitter og venter på at klokken skal bli ti på for da er det tilbake på jobb ^_^

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2204 på: 24. nov, 2010, 08:10 »
Er sliten etter 14 timer på jobb..
fant ut at møtet mitt med nettingjerdet på lørdagen kombinert med dagensarbeidsdag har gjort kneet mitt ubrukelig, det er i alle fall dobbel størrelse nå, så ingen jobb på meg i morra..

Etter å ha overstått mitt første furmeet, har jeg litt sånn aftercon depresjoner, savner å ha furs rundt meg :<

Need hugz :< <3
Dakars.. *klemmepå*


Jeg har det. .. tja. Dere kan vel selv bedømme.

Jeg er skittrøtt og veldig, veldig sliten.. Jeg trenger ferie. Tanken på at på 16 dagers tid, skal vi ha 5 tentamener dreper meg.
Gjør det ikke så mye bedre at en bil stresset med å komme seg ut av en parkeringsplass og presterer å kjøre på ene benet mitt..
Gah. Flott start på dagen...

Rayne

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2205 på: 24. nov, 2010, 11:36 »
Er sliten etter 14 timer på jobb..
fant ut at møtet mitt med nettingjerdet på lørdagen kombinert med dagensarbeidsdag har gjort kneet mitt ubrukelig, det er i alle fall dobbel størrelse nå, så ingen jobb på meg i morra..

Etter å ha overstått mitt første furmeet, har jeg litt sånn aftercon depresjoner, savner å ha furs rundt meg :<

Need hugz :< <3
Dakars.. *klemmepå*


Jeg har det. .. tja. Dere kan vel selv bedømme.

Jeg er skittrøtt og veldig, veldig sliten.. Jeg trenger ferie. Tanken på at på 16 dagers tid, skal vi ha 5 tentamener dreper meg.
Gjør det ikke så mye bedre at en bil stresset med å komme seg ut av en parkeringsplass og presterer å kjøre på ene benet mitt..
Gah. Flott start på dagen...

5 tentamener :S hørtes stressande ud, får ha lykke til :)
håpe du ikkje ble skada av den bilen då :/


Har det greit, må bare få i meg noge mat før eg sulte i hjel ^^

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2206 på: 24. nov, 2010, 17:34 »
Føler meg litt som en utålmodig luddite.

Mistet plutselig nettet, så jeg satt i gang litt vanlig feilsøking pluss restartet modem. Didn't work.
Så jeg ventet en time før jeg valgte å ringe nettleverandøren (tilfelle det var noe midlertidig).
Den automatiske telefonsvarer kommer med sin vanlige "vi finner ingen feil" og jeg setter meg selv over på en kundekonsulent.
Gjett når nettet fant ut at det skulle komme tilbake. Jo i milisekundet etter at jeg hadde fortalt hva problemet var og hvilken feilmelding jeg fikk på modemet...

"Lampe X og Y står og blinjker, mens resten er av.... hei sann der slo resten av dem seg på. Nevermind **dobbeltsjekker router og nettleser** alt fungerer igjen nå. Takk for.. umm.. hjelpen"


Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2207 på: 24. nov, 2010, 18:24 »
Neh. Muttern sa at hun ville kaste meg ut av huset, så jeg antar det ikke går så bra.

Tahami

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 582
  • (ㅎ___ㅎ✞)७ *Real Norwegian Trolling*.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2208 på: 24. nov, 2010, 18:33 »
i broke my paw !!

jaja da har jeg klart noe jeg trudde jeg aldri jeg sku klare .
knakk lillefingeren på 2 plasser når jeg i sinne sente knytneven nedi pulten !  [laugh]
satt på skype med en kammerat når jeg gjor det og knakk sammen i latter når det gjikk opp for meg att jeg hadde klart og knekke en finger når jeg spilte!!

minimum 4 uker med gips, får svar på fredag om jeg må operere.. (hvis bruddet har rørt på seg så må de sette inn en stål pinne...

knakk den der de grønne linjene går.
http://i55.tinypic.com/w8nkup.gif

er vanskeli og gjøre ting med venstre hånda for meg som er høyrehent LOL

Er ikke det inni hånda? o.o så vondt ut, god bedring :)
[inserts passende signatur]

TheSpottedCow

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2209 på: 24. nov, 2010, 21:40 »
whooo fik vite i går på medarbeider samtale at de ikke kunne gi meg mer en 50% stiling frem til sommeren. jey så nå skla jeg på jobbintervju med gamle jobben i mora om en 50% stiling der får jeg ikke den blir jeg overasket de har mast på meg for å komme tilbake . jaja.
og bare for å toppe det av så fryser jeg på hovene.
god bedring med med lillefingeren. imponert over plassering av bruddet.  traf du kanten av pulten?
"My God has a hammer, your God was nailed to a cross. Any questions?"

AndyPandy

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2210 på: 25. nov, 2010, 08:30 »
I is't good ^^ Skal ha norsk framføring, men to av gruppemedlemmene er borte, og powerpointen, (som jeg står for) er ikke ferdig xD sååe..i guess were boned med mindre vi får utsettelse 8D Ellers så holder jeg på med ny fil på Star Wars The Force Unleashed 8) jææævlig gøy! xD alltid like kult å levitere stormtroopere i lufta å se de skrike om nåde og prøve å gripe tak i ting eller andre soldater >:3

Immortal Bat

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 91
  • Hei, kropp. Vil du ha litt sjokolade?
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2211 på: 25. nov, 2010, 15:00 »
I dag er en fin dag for meg :) Jeg sitter nå på skolebiblioteket etter endt dag, og venter på et møte jeg skal på i en forening jeg er med i. Er egentlig veldig sulten, så burde vel hive i meg noe snart (les: sjokolade).

Det er så kort tid til jul, men jeg er ferdig med alle gavene, så nåde den som måtte komme og mase om at vi skal bytte presanger, for det hender jo det, også, om man gjenopptar kontakten med folk (neida, jeg er ikke SÅ slem, men en smule irritasjon over nettopp dette har ligget der noen år ;))

Oppsummert er det vel bare en ting å si: Jeg har det bedre enn på lenge. Joy!
« Siste redigering: 25. nov, 2010, 21:44 av Immortal bat »
Min deviantART: http://jenvick.deviantart.com/

After the wreck, I picked myself up, spread my wings, and flew away.

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2212 på: 25. nov, 2010, 21:36 »
I is't good ^^ Skal ha norsk framføring, men to av gruppemedlemmene er borte, og powerpointen, (som jeg står for) er ikke ferdig xD sååe..i guess were boned med mindre vi får utsettelse 8D Ellers så holder jeg på med ny fil på Star Wars The Force Unleashed 8) jææævlig gøy! xD alltid like kult å levitere stormtroopere i lufta å se de skrike om nåde og prøve å gripe tak i ting eller andre soldater >:3
Haha, så tyyypisk deg, pus 8)

Har det greit nok eg :3 Litt sliten bare, mye å gjøre for tiden.

Klikketiklikk :D

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2213 på: 25. nov, 2010, 21:41 »
---snip snip---
god bedring med med lillefingeren. imponert over plassering av bruddet.  traf du kanten av pulten?

traff en penn som låg på pulten. penna traff mellom knokene..
skal på ettersjekk i morra.

current mood: tankefull og generelt forvirra.

Immortal Bat

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 91
  • Hei, kropp. Vil du ha litt sjokolade?
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2214 på: 25. nov, 2010, 21:47 »
I is't good ^^ Skal ha norsk framføring, men to av gruppemedlemmene er borte, og powerpointen, (som jeg står for) er ikke ferdig xD

Tipper læreren var stolt av deg etterpå :P Nei, men faktisk tror jeg hun ble glad. Jeg mener, du gikk da på skolen i motsetning til de andre. Jeg har oppdaget at enkelte kommer for sent kun på grunn av en hårsveis som ikke vil ligge stille. Selv sliter jeg med statisk elektrisitet, men jeg overlever, selv uten lue. Burde jeg fått premie? Hm.
Min deviantART: http://jenvick.deviantart.com/

After the wreck, I picked myself up, spread my wings, and flew away.

TheSpottedCow

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2215 på: 25. nov, 2010, 22:58 »
oki???? hva skjede?? livet ble plutselig helt fantastisk. kan det ha noe med at jeg ha møtt drømme dama? det må være det.. er helt fjern.
god natt foks
"My God has a hammer, your God was nailed to a cross. Any questions?"

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2216 på: 25. nov, 2010, 23:25 »
Jeg har det awesome nu. Endelig fått meg windows7 på laptopen min. Akk, herlig å bli kvitt vista. <3

Nå skal jeg rydde opp, laste ned stuff og sortere stuff for å holde ting organisert. :3
Tehee. Jeg koser meg nå. x3

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2217 på: 25. nov, 2010, 23:30 »
Jeg har det awesome nu. Endelig fått meg windows7 på laptopen min. Akk, herlig å bli kvitt vista. <3

Nå skal jeg rydde opp, laste ned stuff og sortere stuff for å holde ting organisert. :3
Tehee. Jeg koser meg nå. x3

Eg brukte 3 utrolige dager (ja dager) på å instalere windows 7 første gangen, og eg skal liksom være den som har mest greie på pc rundt her?

Foresten, ikonet mitt er vell ikke helt utdatert endå?
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

shackie

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2218 på: 25. nov, 2010, 23:41 »
mreeowr *strekker seg*  Her sitter da jeg og Spicey i sofaen og er utslitt mer eller mindre.
Det eneste vi har gjort i dag er å vel, hyle .. DET VAR GEEIIR. /shot

Vi har langhelg siden lærerne har en slik planleggingsdag i morgen. Wee!

Det hadde vært så tøft om de hadde begynt å klina nå. DE GJORDE DEET! *pounce* - intern



lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2219 på: 26. nov, 2010, 04:15 »
Det er rævseint.
Jeg har gått rævlangt hjem i rævkald vind.
Håret mitt er rævfett.
Jeg er fortsatt småuggen/svimmel etter kveldens spillopper.
Jeg drikker rævkaldt vann.

Jeg har det awesome. |D

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2220 på: 26. nov, 2010, 09:54 »
Trashie: seriøst, morra di kan'ke være så kjip, om ikke annet kan jeg fikse en nice leilighet til 6 høvdinger i månden.
Vell folka mine bynte å drite ner og mer i meg då jeg flytta ut (17)
Men kanskje en trenger å ha no eget, få ting på avstand etc...

Nokiakiller: hvordan i helvete, klarte du å knekke poten ved å spille?
Forstua poten under en eksamen en gang da.

Sitter på et bilverksted i the middle of fucking nowhere.
Sku kjøre sviger fadern  til en begravelse, men så monga biken i vinkel.
Så vi er stuck her og vi skal liksom på kil ferga om noen timer.
Har brukt over ei uke på å forsøke å instalere 6 forskjellige versjoner
Av visual studio, på 3 forskhellige pcer.
Måtte tilslutt formatere hele driten. 
Jo fikk nettipp beskjed fra svigermodern at bilen hennes også ikke funker.
Mens jeg skriver, jeg er usikker på om jeg har med meg alt jeg trenger
For å få gjort skoleoppgava mi og.
Vell, vi er stuck her, så hva annet kan jeg gjøre enn å le.
Ja ja, jeg driter i det, kaffen her er drit god.

Ps, beklager det fargerike språket, jeg måtte bare få det ut av systemet
Dette er f meg for dumt, lol

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2221 på: 26. nov, 2010, 11:41 »
sitter å vuderer om jeg ska prøve å tegne sånne "til og fra" kort til revene. og µulig en spottybutt..
Ellers er formen gørr, men gleder meg sykt til fur-middagen i morgen  [wink]

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2222 på: 26. nov, 2010, 15:15 »
Yaddah, fått fiksa begge biler og er ombord color magic, på vei til Deutchland.
Deutchman deutchman, take me to Deutchland, take me far away.
Yeah fått lit for, får bunkre meg til på piano barn, og antaste en drink.
Ha det kult alle dere rufsete ruffser i heimlandet, sjallabais!

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2223 på: 26. nov, 2010, 16:06 »
OMG!
hvorfor må altid livet først bygge meg opp, for å så rive meg ned, og igjen bygge meg og rive meg ned igjen.

omg en berg-og-dal bane!

sorry er bare blitt litt små gørr igjen nå som jeg fikk vite at enda en nær person til familien døde i dag... det er den 4 i år.... rekker knapt å henge bort den svarte dressen før jeg må ta den fram igjen...

"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

TheSpottedCow

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2224 på: 26. nov, 2010, 21:32 »
vel morsom dag i dag. først var det så vidt jeg ikke kom meg heim fra jobb pga hjullageret på galanten tok en tur til hel*ete så da var det bare å komme seg til verkstedet der den andre bilen sto etter 7 timer intens skruing kom king caben på veien igjen bedere enn noen gang. fikk montert tanken etter vi fik ramme sveist bilen og fik fikset firetrekken. og det begynte å snø. flaks
"My God has a hammer, your God was nailed to a cross. Any questions?"