Om forumet > Forumsnakk

Art Showcase + Galleri

(1/2) > >>

KizuNova:
Eyo, Lenge siden jeg var på denne siden. Jeg tenkte kanskje det hadde vært litt attraktivt om denne siden kunne fått en sjanse for  lase opp tegninger? (Eller fursuit bilder for den del) Nå har det seg slik at jeg har holdt på med tegning i 6-7 år, men har aldri egentlig følt at jeg har kommet så godt overens med andre norske pelsdott artister. Så tenker det kanskje åpner litt mer for det sosiale innenfor artister om Norwegian paws tillater et stort, åpent galleri hvor artister kan laste opp bildene sine med kommentar seksjon og hele pakka?  [cool]
Det var iallfall en tanke som slo meg, føler det hadde blitt litt stilig :)

Foofi:
+1
Dette høres fæncy ut
Someone, make it happen [laugh]

FoxInABox:
Det finnes vel allerede Her?

Six:

--- Sitat fra: FoxInABox på 28. mar, 2017, 08:18 ---Det finnes vel allerede Her?

--- Slutt sitat ---

Tror kanskje det snakkes om noe ala furaffinity eller noe form for oekakiboard, men det koster kanskje å hoste, siden man må ha serverplass osv.

men tegneforumet her holder fint, etter min mening :)

HumaneWolf:

--- Sitat fra: Six på 28. mar, 2017, 22:06 ---Tror kanskje det snakkes om noe ala furaffinity eller noe form for oekakiboard, men det koster kanskje å hoste, siden man må ha serverplass osv.

--- Slutt sitat ---

Trenger ikke koste noe særlig egentlig.
Er ikke snakk om mange TB med lagring man trenger, bare noen GB til å begynne med med mulighet til å utvide til noen titalls GB etterhvert.

Så på priser nå, kan få det til å fungere fra så lite som ca 50 kr måneden, øk til 85 om du vil ha en litt større mer robust setup.
Forutsetter riktignok at man styrer, og setter opp ting selv, samt at man antakelig må utvikle deler av det selv, men fortsatt.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning