Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4841545 ganger)

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #16125 på: 01. mar, 2014, 20:35 »
Ahhhh! får min første costume-made kimono i Gothic Wa style! fra Dax *knise* <3  gleder meg veldig <3
aka.
venter forsatt på å få ferdig klær til mine dukker og venter på øyne og hår til min hujoo ~ dukke. *tålmodig* <3
aka.
jeg begynner å bli friskere nå <3

NooK

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #16126 på: 01. mar, 2014, 22:11 »
Og da er jeg endelig ferdig med å se Battlestar Galactica (2004-2009). 2 mnd
Life is boring when you don't know how to live it.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16127 på: 01. mar, 2014, 22:17 »
Driver å diskuterer med megselv hvilken hårsveis jeg skal få meg nestegang jeg klipper meg.

Sidecut? kort? langt? kort bak, langt fremme? much confuse.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #16128 på: 01. mar, 2014, 22:55 »
Ahhhh! får min første costume-made kimono i Gothic Wa style! fra Dax *knise* <3  gleder meg veldig <3

Bare hyggelig. Litt bot på skaden :)
Hadde selv ønsket jeg fikk testet ut kjølevest på NFC. Det og et par andre planer glapp for meg :(

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #16129 på: 02. mar, 2014, 00:05 »
Ahhhh! får min første costume-made kimono i Gothic Wa style! fra Dax *knise* <3  gleder meg veldig <3

Bare hyggelig. Litt bot på skaden :)
Hadde selv ønsket jeg fikk testet ut kjølevest på NFC. Det og et par andre planer glapp for meg :(

^^ du kommer nok til å få ønsket ditt oppfylt! =) se posetivt på det =D kan hende det er rett rundt hjørne (skummelt hjørne! O: ) >w< <3 <3 <3 <3 <3

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #16130 på: 02. mar, 2014, 12:49 »
Ble en sen kveld med å sitte å spille Tokyo Jungle først, og så lage ny Argonian karakter i ESO for å spille
med Velvian. Desverre ser det ut som de ikke ville la spillet være åpent ut søndagen, så rundt 4 var det natta.
Jaja, Dropped-On-Head fikk ikke vært i rampelyset så lenge.

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #16131 på: 02. mar, 2014, 14:20 »
Og da er jeg endelig ferdig med å se Battlestar Galactica (2004-2009). 2 mnd

Now watch it again!

And don't forget Razor and The Plan

NooK

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #16132 på: 02. mar, 2014, 15:12 »
Og da er jeg endelig ferdig med å se Battlestar Galactica (2004-2009). 2 mnd

Now watch it again!

And don't forget Razor and The Plan

Tror det blir en liten stund til jeg ser igjennom alt igjen :P . Jeg tror jeg så razor på nettflix (under den vanlige BSG)... men kan ikke huske om The Plan var.
Mulig jeg begynner på et SG-1/A maraton igjen, eller bare leser meg litt mer opp på tysk :)
Life is boring when you don't know how to live it.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16133 på: 02. mar, 2014, 15:19 »
Godtesyke er ille.

Om godtesyke er ille, hvordan er det da å slutte å røyke? jeebus. Dere er flinke dere som slutter med sånt.

Other than that, godt fornøyd med nytt ref til Glow! :3

Kesmon

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 241
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16134 på: 02. mar, 2014, 15:59 »
Litt stressa når bussen kommer et kvarter for seint. Det var allerede kort med tid til flyet

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #16135 på: 02. mar, 2014, 17:03 »
rolig dag. o.o

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #16136 på: 02. mar, 2014, 18:56 »
Alt jeg ønsker meg akkurat nå er en dag med fri uten noe jeg må gjøre=_=

NooK

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #16137 på: 02. mar, 2014, 19:16 »
Kom på at jeg skal til tannlegen i morgen... gruer meg veldig.
Life is boring when you don't know how to live it.

S.Z.

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 200
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #16138 på: 02. mar, 2014, 19:17 »
Wonderful helg....


Click anywhere above to view szgoesbananas's stream.

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #16139 på: 02. mar, 2014, 23:04 »
Veldig digg å vite etter EU-kontroll at bilen din er så rusten at den er moden for skroten...

*Sigh* Da var det å begynne med hardcore sparing og fisking på Finn.no/AutoDB igjen.
FurAffinity          DeviantArt


Purchal

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #16140 på: 03. mar, 2014, 02:09 »
Får ikke sove >.<

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16141 på: 03. mar, 2014, 09:35 »
WOAW GUTTA

STO OPP KLOKKA 9

MIRAKEL

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #16142 på: 03. mar, 2014, 09:37 »
Taking my pills, rubbin' on some cream. Gettin' ready for my day. Can't wait to get back

NooK

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #16143 på: 03. mar, 2014, 11:51 »
Kommet tilbake på jobb etter å vært til tannlegen.
Dette var mitt første tannlegebesøk på 11 år, og eneste jeg hadde var tannsten.
Kostet med under 1000 lappen, og jeg er litt nærmere å få kurrert odontofobien :)
Jeg sier meg ganske fornøyd med dagens utfall
Life is boring when you don't know how to live it.

Ebbie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 296
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #16144 på: 04. mar, 2014, 06:18 »
Nylig singel etter nesten 5 måneder i et forhold... var på veg hjem fra NFC da jeg fant ut at en (nevner ikke navn) og min eks hadde funnet tonen og delt en seng mens jeg var i Sverige... jeg ringte han i full panikk, spurte hva som hadde skjedd osv. han sa ikke så mye i begynnelsen, han sa etterhvert "det er slutt" og jeg brøt sammen. Går bedre nå. Han ville vente til jeg var hjemme fra Sverige slik at jeg kunne ha det kjekt der, men han lå med en annen mens jeg spretta rund i Haninge.. Skal prøve å bli venner med de igjen, blir vanskelig, men skal prøve, vet ikke hva annet jeg kan gjøre egentlig....


Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #16145 på: 04. mar, 2014, 07:10 »
Nylig singel etter nesten 5 måneder i et forhold... var på veg hjem fra NFC da jeg fant ut at en (nevner ikke navn) og min eks hadde funnet tonen og delt en seng mens jeg var i Sverige... jeg ringte han i full panikk, spurte hva som hadde skjedd osv. han sa ikke så mye i begynnelsen, han sa etterhvert "det er slutt" og jeg brøt sammen. Går bedre nå. Han ville vente til jeg var hjemme fra Sverige slik at jeg kunne ha det kjekt der, men han lå med en annen mens jeg spretta rund i Haninge.. Skal prøve å bli venner med de igjen, blir vanskelig, men skal prøve, vet ikke hva annet jeg kan gjøre egentlig....

Ouch. Sett lignende før.
Håper ting ordner seg for deg.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #16146 på: 04. mar, 2014, 08:43 »
1 times søvn, og på vei til første dag på jobb i reptilparken. Har ikke begynt å glede meg skikkelig før nå.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16147 på: 04. mar, 2014, 12:42 »
Hun som jobber med folk som meg på NAV var cute. Og veldig snill, jeg fikk ikke panikk.

Hm... nuvell. Har hatt en fin dag i dag egentlig :3 ALSO fått klær i posten fra asia! Hell yesssssssssss : D

Piro

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #16148 på: 04. mar, 2014, 13:20 »
Nylig singel etter nesten 5 måneder i et forhold... var på veg hjem fra NFC da jeg fant ut at en (nevner ikke navn) og min eks hadde funnet tonen og delt en seng mens jeg var i Sverige... jeg ringte han i full panikk, spurte hva som hadde skjedd osv. han sa ikke så mye i begynnelsen, han sa etterhvert "det er slutt" og jeg brøt sammen. Går bedre nå. Han ville vente til jeg var hjemme fra Sverige slik at jeg kunne ha det kjekt der, men han lå med en annen mens jeg spretta rund i Haninge.. Skal prøve å bli venner med de igjen, blir vanskelig, men skal prøve, vet ikke hva annet jeg kan gjøre egentlig....

Tid er viktig, alltid :) Ikke prøv å press frem et nytt vennskap. Etter noe sånt skjer så går hjernene gjennom mange mange prosesser, man kan kanskje ha et underliggende fokus på at man skal fortsette å ha kontakt. Men hvis det er riktig, så vil det bli sånn over tid.

Fokus Numero Uno: _Prøv_ å ha det bra så lenge!

Håper det ordner seg for deg :)

Ebbie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 296
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #16149 på: 04. mar, 2014, 13:56 »
Tid er viktig, alltid :) Ikke prøv å press frem et nytt vennskap. Etter noe sånt skjer så går hjernene gjennom mange mange prosesser, man kan kanskje ha et underliggende fokus på at man skal fortsette å ha kontakt. Men hvis det er riktig, så vil det bli sånn over tid.

Fokus Numero Uno: _Prøv_ å ha det bra så lenge!

Håper det ordner seg for deg :)

vet ikke hva jeg skal si... Eksen sier det er på grunn av meg, at jeg er for "voldelig" som han sier det.. jeg har et temperemang ja, men jeg jobber med det, han har også noen slike små problemer, jeg har vel bare vert for blind til å se dem.. frem til i går var han den jeg så for meg resten av livet mitt med . men så skjedde dette. han lå med vennen min/eks vennen min FØR han slo opp med det, det betyr jo at han var utro. Jeg er sint på dem, da spessiellt "vennen" for å ha tatt ham fra meg. men jeg liker ikke å være sint på folk, jeg pøver å finne en måte der alle kommer godt ut av det. Det er ikke lett. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. i dah klarte jeg ikke å gå på skolen en gang. Vet ikke om jeg klarer det i morgen heller. og det er liksom ingen her jeg føler jeg kan snakke med... de jeg kunne slippe følelsene mine ut for pleide å være de to. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, hva jeg skal tenke eller noe i det hele tatt... jeg trenger en klem eller noe