Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4837976 ganger)

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #650 på: 18. apr, 2010, 23:59 »
Nå må jeg bare tømme sekken og finne frem ting til morgendagens jobbintervju.
**Skribler panisk ned alle tankene/sitatene/eksemplene som jeg kom på mens jeg reiste i dag**

Siterer et tidligere innlegg av meg selv av diverse grunner.

Selve intervjuet gikk perfekt. Fant øyeblikkelig tonen med begge intervjuerne (sjef for avdelingen og en HR person) noe som gjorde at jeg kunne yte litt ekstra uten å skremme. Det gjorde det også lettere å forholde meg til begge personen samtidig. Mange av kommentarene mine ble godt mottatt og jeg fikk litt ros for CVen min (HØYST uvanlig og første gang for meg).
Glippet bare en gang da et ganske enkelt fagspørsmål gav meg totalt hjernteppe. Jeg kan og utfører konseptet i søvne, men hadde helt glemt hva vi kalte det.
Men viste at jeg kjente til konseptet og gav gode eksempler på hvordan de virket i forhold til arbeidsplassen jeg søkte til.

Den kommende uken skal jeg få svar, eventuelt bli kalt inn til andregangsintervju.
Jeg er bokstavlig talt ganske engstlig. Jeg er den yngste søkeren og det er en ganske stor men spesiel stilling.
Nivået på vi som søkte er så høyt at de måtte kalle inn 8 av 11 søkere. Vanligvis tar man 2-3 stykker.
Jeg har gode referanser, gjorde strålende på intervju og har en utdannelse som er skreddersydd for stillingen, men rent kronologisk så er jeg ganske "ung" for stillingen.
Får jeg jobben har jeg sikret meg en drømmejobb. Både fagfeltet, ansvarsmengden og arbeidsformen er perfekt for meg. At på til vil jeg kunne starte med flere langsiktige planer jeg har hatt (pluss lage mange nye). Det inkluderer fursuit budsjettet mitt som har vært låst som "pengereserve".
Får jeg ikke jobben... mer venting mens jeg søker på litt mindre interresante jobber. Basert på humøret mitt de siste dagene kommer jeg til å reagere sterkt på det.

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #651 på: 19. apr, 2010, 00:42 »
Nysgjerrig på hva slags jobb det er. Kanskje produkttester på en sjokoladefabrikk?

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #652 på: 19. apr, 2010, 01:27 »
Nysgjerrig på hva slags jobb det er. Kanskje produkttester på en sjokoladefabrikk?

Det er din drømmejobb. Selv har jeg mistet smaken for sjokolade de senere åra :(
Det jeg kan si er at det ikke er en ordinær stilling, og innerbærer en latterlig mengde ansvar.
Kan sikkert fortelle mer om den over en litt mer privat kanal.

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #653 på: 21. apr, 2010, 09:10 »
I'm not doing to well.

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #654 på: 21. apr, 2010, 13:42 »
Nå har jeg det greit, men rævopptatt med å ordne ting til jeg skal gå på skole i oslo til høsten.
Herregud så mye dritt å stresse med. xD

Har sånn halvveis fikset en søknad på en drøss med leiligheter i oslo. Halvveis fordi jeg må også sende inn studentbevis og semesterkort... noe jeg virkelig håper jeg kan få av skolen snart. Vil jo virke teit om jeg må ha noe for å få leilighet... noe som jeg ikke får før jeg begynner på skolen. o.o;

Jaja, DET ORDNER SEG. 8D

Jeg har iaff fått sendt søknad og sånn. Så jeg skal eposte litt med skolen og sånn nå så jeg får oppklart ting. :3

tata~ <3

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #655 på: 21. apr, 2010, 17:47 »
"You kids get of my lawn! Don't make me go and find my walking stick!"

Oj sann, nok et kalenderår har gått. Blir litt uoffisiel feiring i kveld, men ellers ganske rolig.
Utrolig at jeg har gått ifra noe som bare kunne "sove, gjøre fra seg og gurgle" til en fungerende voksen person på 28 år.
Det og at jeg overlevde åttitallet som drittunge, og nittitallet som fjortis ;)

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #656 på: 21. apr, 2010, 18:20 »
Begynner å lure på om eg blir ferdig med ulvehodet før den 16. mai... tenker på transport av faux fur...
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #657 på: 21. apr, 2010, 19:03 »
Ikke bra. Våknet med vond nakke, og det ga meg hodepine. Så jeg legger meg nu. v_v

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #658 på: 21. apr, 2010, 21:07 »
Gah D: Kvalm >.>
Når du er svulten virkar det som ein god idé å hiva i deg tre skjever og ein liter sjokomelk...
It is not
 [sad]

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #659 på: 21. apr, 2010, 22:01 »
Jeg har det vått.

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #660 på: 21. apr, 2010, 22:15 »
Bare negative commentarer... for en håpløs gjeng vi er
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Dirtgrinder

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 19
    • Vis profil
    • DeviantART
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #661 på: 21. apr, 2010, 22:29 »
Trøtt. Men slik går det når du har en 'døgnrytme' med 3 - 4 timer søvn.
Har så mye je vil gjøre, men dagene er for korte. Klokka forsvinner bare vettu ;q
I am disgusted by what you said :(

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #662 på: 21. apr, 2010, 22:52 »
Bare negative commentarer... for en håpløs gjeng vi er
Men om man er positiv får man ikke oppmerksomhet.

Neida, jeg sov og spiste, så ble jeg litt bedre.

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #663 på: 22. apr, 2010, 00:00 »
Jeg har det ...greit. Trøtt og er freaket ut.
Natta rufsinger

Moonie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Quotegasm!
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #664 på: 22. apr, 2010, 00:51 »
Bare negative commentarer... for en håpløs gjeng vi er

PFFFF!

I say sir, I do believe I don't agree with that statement!


For jeg har det helt supert faktisk! 83

Fått tilbake engelsk og en norskstil for litt tilbake siden, og jeg fikk 5 på begge. Jeg fikk tilogmed skryt av engelsklæreren! ô^ô. Hadde også en stor muntlig tverrfaglig prøve igår (går IKT), som jeg føler at gikk veldigveldig bra!

Også kommer mest sansynlig min søteste Spiceytard nedover på besøk den 12-17 Mai.

Og ellers så har jeg lært meg et par melodier på gitar, som jeg er veldig fornøyd med, og som gjør meg glad! ^^ (Wind scene for en gitar og Borsalino) ^^

Og før jeg skrev dette innlegget, så ble jeg ferdig med en SAF fremføring jeg skal ha idag, som jeg tror jeg også kommer til å gjøre bra, noe som også gjør meg glad!

[/rotete rantete gladmongo tekst] ^n^

Chen

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #665 på: 22. apr, 2010, 02:55 »
Sjuk og svak og dårlig bak..
Iofs ikke så mye der.. fikk tilbake middagen min :/

Men kjenner meg bedre nå.. ironisk sett.. men nå er jeg kald igjen..
*labbe tilbake til dyna og plushiene*
Why wasn't I informed?

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #666 på: 22. apr, 2010, 08:27 »
Klokka er halv 9 og jeg har det crappeeeey.

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #667 på: 22. apr, 2010, 09:00 »
Jeg har det.. tja.
DET FUNKER. Jeg lever enda. x3
Et sted midt i mellom, jeg er ikke trist, heller ikke glad. .. kanskje, øh. Mer sur. Irritert. .. eller noe i den duren.

Jeg fikk telefon fra Hanna i går kveld, fordi jeg ikke hørte jeg har fått sms av henne, så hun ringte meg for å høre om jeg var i live. xD
Jeg måtte nesten le litt, menmen. Ellers skulle vi egentlig ha engelskpresantasjon i dag, som jeg skulka i forrige uke. >w> Men jeg er teit og skriver melding om at jeg er forkjøla (noe jeg faktisk holder på å bli), sånn at jeg slipper. .. foran heeeeele klassen i hverfall. .. nei, jeg skulker ikke fordi jeg ikke gidder, men fordi oppgaven vi skal fremføre om, er helt på trynet. Læreren min er nazi/homofob, det er alt jeg kan si.

I morgen skal jeg møte noen kompiser på byen, så skal vi henge litt til vi skal i bursdagsfest. Guuud, det skal bli gøy. Sein kveld på meg da, skjønner jeg. x3 Han fyller 18, så det blir win. Satser på at jeg ikke blir for drita nå da, tviler på det, egentlig. .. men får se. xD
Jeg trenger å komme meg ut litt og henge med folk, jeg har vert i suckyhumør hele uka. ._.'
Så dette kan bli en oppløfter. Hanna kommer, og en hel haug andre venner av meg. Tror vi skal starte med kino, og så dra hjem til ham eller noe lignende. Så skal jeg og tre andre spleise på taxi hjem eller noe, blir dyrt. xD Jeg hater dårlige bussmuligheter </3
Ellers, forbereder jeg meg til engelsk tentamen som vi har neste uke over to dager. 2 timer på tirsdag, 3 timer på torsdag. Vi skal velge oss et engelskspråkelig land og finne ut hvordan det er å studere der osv. Jeg valgte meg Australia, fordi jeg elsker det landet. ;u;
Jeg vil reise dit engang, fffff.

Ellers... Kjeder jeg meg på skolen. Nesten ingen pålogga, ffff. D:
Jeg vil snakke med noen før jeg kreperer her. xD

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #668 på: 22. apr, 2010, 10:44 »
Dypt forvirret og bittelitt småparanoid.
Som tidligere nevnt driver jeg med verdens største hobby kalt "jobbsøking" (90% venting, 9% søking og 1% intervjuer).
Det skumle er at så langt har alle innkallinger til intervju skjedd når jeg drar på besøk. Eller motsatt sagt, hver gang jeg har dratt på besøk har jeg blitt kalt inn til intervju. [eek]

Det har vært så sikkert at jeg i går kveld spøkte litt med at dagens Oslo tur betyde nok et jobbintervju.
I dag tidlig ringte telefonen.... nok et jobbintervju.

Hvem overvåker meg!? :p

Chen

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #669 på: 22. apr, 2010, 11:07 »
Dypt forvirret og bittelitt småparanoid.
Som tidligere nevnt driver jeg med verdens største hobby kalt "jobbsøking" (90% venting, 9% søking og 1% intervjuer).
Det skumle er at så langt har alle innkallinger til intervju skjedd når jeg drar på besøk. Eller motsatt sagt, hver gang jeg har dratt på besøk har jeg blitt kalt inn til intervju. [eek]

Det har vært så sikkert at jeg i går kveld spøkte litt med at dagens Oslo tur betyde nok et jobbintervju.
I dag tidlig ringte telefonen.... nok et jobbintervju.

Hvem overvåker meg!? :p

Google/Storebror. Disse dager er det ett fett ;)
Why wasn't I informed?

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #670 på: 22. apr, 2010, 12:53 »
Bare negative commentarer... for en håpløs gjeng vi er

PFFFF!

I say sir, I do believe I don't agree with that statement!


For jeg har det helt supert faktisk! 83

Fått tilbake engelsk og en norskstil for litt tilbake siden, og jeg fikk 5 på begge. Jeg fikk tilogmed skryt av engelsklæreren! ô^ô. Hadde også en stor muntlig tverrfaglig prøve igår (går IKT), som jeg føler at gikk veldigveldig bra!

Også kommer mest sansynlig min søteste Spiceytard nedover på besøk den 12-17 Mai.

Og ellers så har jeg lært meg et par melodier på gitar, som jeg er veldig fornøyd med, og som gjør meg glad! ^^ (Wind scene for en gitar og Borsalino) ^^

Og før jeg skrev dette innlegget, så ble jeg ferdig med en SAF fremføring jeg skal ha idag, som jeg tror jeg også kommer til å gjøre bra, noe som også gjør meg glad!

[/rotete rantete gladmongo tekst] ^n^

Ironi vet du, måkke ta alt eg skriver for alvor [laugh]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Moonie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Quotegasm!
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #671 på: 22. apr, 2010, 13:45 »
Skjønte jo det, men må jo huske at sånne ting ikke .alltid. er like tydelig over internett. b:

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #672 på: 22. apr, 2010, 21:18 »
Bortsett fra to småunger som sitter og spiller på veldig ustemte gitarer og bråker, så har jeg det bra :3
Fikk vite av tannlegen i dag at jeg skal ta av reguleringen(bet you didn't know I got braces, eh? <w<) i overkjeven 9. Juni. FUCKYEAAAAAH

Vi har bokdag på skolen i morgen...og vi får bare lov til å lese tegneserier. Ehehe, åå nai :3

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #673 på: 22. apr, 2010, 22:06 »
Google/Storebror. Disse dager er det ett fett ;)

Nope. Google har veldig lite på meg i forhold til en vanlig statsborger.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #674 på: 24. apr, 2010, 10:39 »
Den euforiske lykkerusen, jeg hadde hele uka, tokk brått slutt i dag.
Jeg føler meg bare sliten, og møkk lei...alt.
Rundt atilieet mitt ligger det en 50 talls uferdige tegninger, påbegynte malerier, halvskrevene historier, påbegynte prosjekter. Alt som jeg tidligere so på som å ha opnådd noe, har jeg ikke annet enn forakt for nå.
Og nå, klarer jeg ikke en gang å sammle styrke til å løfte en blyant og sette en strek på arket.
Jeg føler meg så tom, og jeg aner ikke hvorfor. Det skremmer meg.  [w-dizzy]
« Siste redigering: 24. apr, 2010, 10:45 av Ziggy_wolf »