Skrevet av Emne: [Eurofurence 18] Passere  (Lest 4891 ganger)

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
[Eurofurence 18] Passere
« på: 09. jan, 2012, 21:16 »
hei alle sammen =D

uhm, jeg lurte på om noen kunne passe på meg om jeg kom på EF (håper virkelig det)
siden jeg litt ny og liker ikke byer så godt, så trenger jeg en som kan passe på meg (i bånd.)
å det hadde vært virkelig bra om noen kunne...  [blush] ~~~
« Siste redigering: 22. jan, 2012, 21:18 av Aikho »

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: EF passere.
« Svar #1 på: 09. jan, 2012, 23:36 »
Du ma gjerne henge deg på meg, det blir en god tørrtrening til når jeg får tatt med søstra mi (Flame) neste år for håpentligvis. Dog jeg har mest tenkt til å holde meg i samme kvartal som hotellet. Tru meg å forsøke å kjøpe kebabb på tysk er en ting jeg ikke gjør igjen.
Uansett så er det mulig jeg er litt utilgjenglig av og til  siden jeg skal ha dealers table og greier. Til skrekk og advarsel er dette den eneste uka i året hvor jeg konstant drikker og kjederøyker (jeg røyker ikke ellers i året da). Men jeg har tenkt til å begrense meg litt mer i år siden jeg har ting å selge og ting å se.  Uansett du er hjertelig velokommen opp til oss jeg er sikker på at Darkie ikke har noe imot det.

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: EF passere.
« Svar #2 på: 10. jan, 2012, 00:07 »
siden jeg litt ny og liker ikke byer så godt, så trenger jeg en som kan passe på meg (i bånd.)

Er det lov å bruke bånd offentlig under EF? Mener vagt å huske å ha lest at det er forbudt.

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: EF passere.
« Svar #3 på: 10. jan, 2012, 00:17 »
Ville tro det med tanke på at du må ha godkjennelse for å gå med sånn sledehundsele ting. Om jeg husker riktig i hvertfall.
Men det er mange nordmenn som vanlig, så det er mange å slenge seg på. Jeg er vel en av de som er over alt, så kanskje
ikke så lett å følge etter ^^;

Awite

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 494
    • Vis profil
Sv: EF passere.
« Svar #4 på: 10. jan, 2012, 00:26 »
halsbånd går nå helt fint, men selve båndet har man nok ikke lov til å bruke, med mindre det skjer på rommet. ; p

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: EF passere.
« Svar #5 på: 10. jan, 2012, 08:13 »
jeg vet ikke helt om jeg får lov å være med. faren min er litt overbeskyttene, å må ha en alvorsprat med den som skal passe på meg.[sad]

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: EF passere.
« Svar #6 på: 10. jan, 2012, 09:29 »
jeg vet ikke helt om jeg får lov å være med. faren min er litt overbeskyttene, å må ha en alvorsprat med den som skal passe på meg.[sad]

Han ønsker sikkert bare å finne ut om messen du skal til.
Ziggy er selv gift og pappa, så burde ikke være noe stort problem for de å slå av en prat.
Alternativt kan han gjerne gi meg et ring på 95997942 etter 17:00 (er oftest litt for busy under kontortider), så kan vi avtale ting fra der.
Er selv 29 år gammel, kjenner de fleste nordmenn som skal på turen, og spanderte tur på av mine 2 lillesøstre under forrige EF (da 26 og 18 år gamle). Har også flere utenlandsreiser bak meg siden jeg var 17 år gammel ;)





Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 574
  • | (• ◡•)| ノ\(❍ᴥ❍ʋ) ~ADVENTURE
    • Vis profil
Sv: EF passere.
« Svar #7 på: 10. jan, 2012, 10:37 »
Lykke til! :3

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: EF passere.
« Svar #8 på: 10. jan, 2012, 11:04 »
Jo som Dax sier er jeg jo vant til å passe valpen (kona fant på det kallenavnet I swear) løper rundt halve dagen og roper nei nei, lol.
Uansett, så kan du eller far din ta en alvorsprat med meg på 99492280
Kjenner jeg flokken rett så kommer du neppe til å gå alene.

Ravusy Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 733
  • Awrooo!
    • Vis profil
    • Ravusy @ FA
Sv: EF passere.
« Svar #9 på: 10. jan, 2012, 11:34 »
Er du over 18, noe du må være for å være med på EF, så bestemmer du selv, så enkelt er det  [laugh].
Far kan protestere, greit det, men du tar valgene.

Tror fattern min ville protestert og hvis han viste at det var EF og ikke bare en tur til Tyskland med venner :P.
Har allerede fått beskjed om at Autobahn er farlig og at 3 bekjenter kjørte seg ihjel der når han var ung, så kommer alt snakket om lommetyver, blablabla..

Jeg er jo 26år...
« Siste redigering: 10. jan, 2012, 11:42 av Svedge »

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: EF passere.
« Svar #10 på: 10. jan, 2012, 12:42 »
Svedge: Det vil alltids variere på bl.a. hvem som betaler/legger ut for utgifter :)
Under min første utenlandstur måtte jeg pent spørre fattern som økonomisk støtte. Naturligvis ønsket han å vite litt hva jeg skulle ut på.
Kan være beskyttende far eller kan være en nysgjerrig far som ønsker at ungen får en minneverdig tur.


MakiToraKoneko: Glemte helt. Det vanlige navnet mitt er Kjetil Engen :p
Hvis faren din beslutter seg for å ringe, så kan han bare si det gjelder tur til kunstmesse i Tyskland.
Da vil jeg vite nok til at han kan spørre om hva som helst uten at han trenger noe mer introduksjon til saken :)
« Siste redigering: 10. jan, 2012, 13:06 av Dax Cyro »

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: EF passere.
« Svar #11 på: 10. jan, 2012, 14:09 »
jupp jupp jupp. jeg skal prøve mitt beste.  [sad] ~~~~  lets hope the best~~~~~

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: EF passere.
« Svar #12 på: 22. jan, 2012, 21:18 »
Halsbånd er lov, båndet den ene parten holder i som er lenket i halsbåndet til den andre er vel ikke lov med mindre det er i forbindelse med kostyme såvidt jeg vet, slik er det med alle slike ting som kan tolkes på noen måte med erotisk eller seksuell baktanke sist jeg leste reglene for EF.

Ang. at du er ny, det er garantert noen å henge rundt med som kan vise deg rundt og hvis du møter 18-års aldersgrensen og kan dra så har teknisk sett ikke far lov å stoppe deg. :)

Logen Felxon

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
Sv: [Eurofurence 18] Passere
« Svar #13 på: 29. jan, 2012, 19:44 »
Skal dra med meg min lillesøster på EF trolig i år, du er velkommen til å joine oss altså når vi går rundt å koser oss med whatever connet har å gi oss.
Jeg selv skal nok trolig være så lite edru som mulig, men jeg er fortsatt generelt sett en gentleman selv om jeg har fått i meg for mye alkohol.

Vil tro at både Dax og Ziggy klarer fint å overbevise din far om at det er en fin opplevelse. I Believe in you gaiz! ^^;
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: [Eurofurence 18] Passere
« Svar #14 på: 29. jan, 2012, 20:30 »
Jeg har allerede pratet en del med han angående con og hvordan det er arrangert.