Generelt > Spill

WoW [World Of Warcraft]

(1/149) > >>

Snøkrystall:
ok, etter hva jeg har sett så er det en del som spiller WoW her.. Og da passer det nesten med en WoW tråd? x3
Det jeg tenkte da var at den som har lyst kan f.eks, kanskje legge ut tips til de som har tenkt/har nylig starta, tips til folk som nylig har kommet seg opp til topp level'en (kanskje for de som ikke helt vet hva man kan gjøre, eller hva som skal til for å delta på Heroic difficulty og/eller Raids).. Og kan jo selvfølgelig kanskje fortelle/dele med oss andre hvor du spiller, og spill-erfaring innen WoW ^^

Kan da starte litt jeg da;
Jeg spiller da altså på Sunstrider - Horde..

Har en lvl 80 Undead Warrior
Navnet på den er, Buffeduptec (ikke jeg som fant på navnet :P)
Jeg har da erfart at å være Warrior (eller tank) er litt vanskelig i enkelte sammenhenger :P
Men blir da bedre etterhvert med det.. og klarer meg egentlig ganske bra, Synes Normal difficulty er ganske enkelt nå, og skal begynne å lure meg over på Heroic Difficulty nå snart..
Trenger bare 8 mer i Defense..(Tanks trenger 540 i defense for å være med i Heroics, og helst over 20,000 HP, eller Liv da..)

Ellers så har jeg et par på litt lavere lvl'er;
En lvl 64 Blood Elf Death Knight, en lvl 58 Human Death Knight (for de som ikke visste det, Death Knights starter ikke på lvl 1, de starter der i mot på lvl 55, hvis du allerede har en lvl 55 fra før av) og en lvl 55 Night Elf Hunter
Blood elf'en har jeg på Sunstrider, sammen med warrioren min, mens Hunteren og den andre Death Knighten har jeg på Mazrigos (Alliance)..

Vet ikke hvor aktivt dette emnet blir da :P men tenkte det kunne vært greit med et slikt emne her, i og med vi er en del som spiller WoW.. ^^
Ellers så kan dere som ikke spiller (som jeg kanskje har sagt?) bare stille spørsmål, så skal vi som spiller se om vi klarer å svare på spørsmålet :P hehe :3
 

Wolftale:
På Bronze Dragonflight er det et Norpaws guild - få der - mest alter og Felix er GM atm :P så plag han eller meg hvis dere vil joine med en alt (alt for stille der nå, men men).

Okay: HovedBase er Bronze Dragonflight

Mealla - elemental shaman - 80
Vanja - resto druid - 71
Embla - BM Hunter - 67
Tristania - Unholy DK - 64

Alle er Tauren

Miles T.F. Baxxter:
Av nysgjerrighet, hvem er alter? Har aldri hørt om ham/henne før.

Chen:

--- Sitat fra: Miles T.F. Baxxter på 08. jan, 2009, 21:09 ---Av nysgjerrighet, hvem er alter? Har aldri hørt om ham/henne før.

--- Slutt sitat ---

Alter er flertall av en alt, som er sånn man skriver "altnernative character" om man er altfor opptatt med å kaste frost-shooooooooock!

kousetsu:
kan vel begynne jeg og!

jeg spiller en troll rogue some er level 78 nå! han heter zoppy!
jeg spiller på alonsus serveren
jeg er en engineerer og en stor fan av brillene du kan lage med engineering! jeg er også kongen av dps!

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning