Generelt > Spill

Noen spill du husker veldig godt fra din barndom?

(1/10) > >>

Trina:
Jeg husker jeg lånte Zelda A Link to the Past på Super Nintendo sykt mange ganger hos en venn jeg pleide å besøke ofte. Var så morsomt. Hele spillopplevelsen er så sykt kjekt i det spillet ^^. Jeg synes også andre spill som Ocarina of Time er også bra. Men det er noe med dette spillet som jeg blir aldri lei av. Kanskje det bare er rent utifra gamle enklere tider, men husker jeg bare elsket det spillet så mye.

Er det noe du likte fra din barndom som du vil dele ^^

Six:


det er nok der jeg har fått fasinasjonen min for fugler og bjørner, hgahhaha.



Dette var et spill jeg og alle vennene mine brukte å samles for å spille. Det var mye latter og morsomheter da vi spilte det sammen, så er nok derfor jeg har sånne gode minner med det c:



Her har vi pokemonspillet jeg begynte å ta seriøst. Jeg brukte å ha pokemon red og yellow som jeg spilte bare for å surre rundt, mens diamond tok jeg mer seriøst, ville prøve å få gode pokemon etc. Det var veldig mye artig med det spillet, haha, spesielt siden alle andre jeg brukte å være sammen med spilte det og :3



jeg spilte ikke så mye av MGS da jeg var liten, mest fordi pappa sa det var et voksen spill og jeg kunne ikke spille det før jeg ble litt eldre. Men jeg stjal spillet og spilte litt på det alikevel. Siden jeg var så liten og motorikken min ikke var helt i gang enda, så fikk jeg ikke helt til å spille det, så jeg ga opp ;o; Men den dag i dag så syns jeg det er gøy å se andre spille det! Er ikke så glad i å spille det selv for some reason. Kan hende det var pga minnene haha, men syns enda det er veldig veldig interesant! Digger serien c:

Trina:
Metal Gear Solid serien var en av de tingene jeg var ganske fan av før. Spilte først MGS2 før jeg endte opp å prøve de gamle spillene for å få med meg storien. (Husker selv at foreldrene ikke ville at jeg skulle spille spill som var voldelige. Men hadde PC og sånt. Så bare skippet cutscenes med skumle opplegg osv. Er nesten merkelig hvor mer forsiktig man var med slikt før :D)

Husker jeg prøvde Banjo Tooie, fordi den hadde multiplayer modus der du kunne ha den hakkespetten som våpen å skyte. Var litt gøy. Likte den heksa som babla all slags mulig ting :D

--- Sitat ---Age of Empires II Command & Conquer
--- Slutt sitat ---
Nice!
Slike strategi spill var så gull da. Har vurdert å prøvd 3ern, men ikke fått tid enda.

Firnen_Olavsson:
DemonStar og Age of Empires II er noen av spillene jeg vokste opp med, men favoritten min fra gamle dager vil alltid være Incoming.
Etterfulgt av Dune serien og Command & Conquer spillene.

Woofi:
Age Of Empires II, Need For Speed Underground 2

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning