Skrevet av Emne: Rosa blåbær-robot har joinet forumet!  (Lest 754 ganger)

IssipNoodles

  • Nykommer
  • Innlegg: 2
  • Heyyy there cutie pie~ UwU
    • Vis profil
Rosa blåbær-robot har joinet forumet!
« på: 21. des, 2021, 13:50 »
La merke til at jeg aldri skrev noe i dette forumet siden sist jeg fant det for et år siden siden la oss være ærlig, det er få som bruker desse forumene lenger, de fleste bruker Telegram og andre sosiale medier til å holde kontakten med andre furs.
Men jeg har lagt merke til at mange (inkludert meg selv) har funnet norske furry communities gjennom dette forumet og det har skapt nye vennskap og bånd, noe som jeg synst er ganske kult!
Derfor skriver jeg her i tilfelle en ny fur skulle dukke opp en dag og se dette når de søker opp norske furries på Google.

Hei! Jeg heter Isak.
Jeg er 17 år (i 2021) og har bursdag 19/04/2004
Jeg er også kjent som Noodz, Noodles, Issip og Femsak på nettet (Du kan kalle meg Isak hvis du vil da^-^)
Jeg liker å ha det gøy med venner og spille videospill og er ganske interessert i teknologi generelt:3
Favorittspillene mine er blant annet: Minecraft, Sea of Thieves, Counter Strike, Rainbow Six Siege og mange andre spill (Liker å spille VRchat og:3)
Jeg har to fursonas, profilbildet mitt er et bilde av en fursona som heter Juli, og er en lilla protogen med store drømmer>:3
DMs er åpne;) Jeg er ganske treig når det kommer til å bli kjent med nye folk, men jeg er en god venn når jeg begynner å bli kjent med deg. Jeg gjør egentlig alt for å ikke gjøre folk sur og bare vibe.

Jeg er mest aktiv på Discord og Telegram, som skal være linket til profilen min om vil bli kjent eller bare ta en prat UwU
Jeg er også veldig aktiv på Fjordfurs sin Discord server.
 
Fun facts
-Jeg er en hundeperson og katteperson (i know, crazy right?)
-Liker nudler
-Liker å høre på Electro House og Synth-Pop
Noodz:3