Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4839303 ganger)

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12875 på: 23. apr, 2013, 20:26 »
episode 4 S3 av GoT... WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!!!!!!!!

jeg .. i'm speechless
OMGOMGOMG, så den nå!
Så awesome

ikke sant!!! jeg bare viste hva som kom til å skje når hun sa"i own the army now ? " jeg var bare sånn. OMG OMG OMG !!!!
Hadde en sterk mistanke om noe slikt selv også :) så jeg ble bare : Moahhahahahaahaha!!!!!
SÅ awesome ^^,
Gleder meg til neste Episode nå :D:D:D

yeeah ;D det jeg elsker og hater med mandager.. blir så glad å se seriene ;D men så når slutten er der, så påminnes jeg at jeg må vente en HEL uke på neste episode :( GOT <3
The more i learn about people, the more i like my dog.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12876 på: 23. apr, 2013, 21:00 »
http://www.youtube.com/watch?v=zKzHRwegCXc .. fatter ikke hvordan de får det til, hvordan de ser det for seg FØR de sprayer alt oO anywho, er jævli kult!
The more i learn about people, the more i like my dog.

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #12877 på: 23. apr, 2013, 21:14 »

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #12878 på: 24. apr, 2013, 02:16 »
Been better. Har spilt Magig The Gathering siden kl 12 og bare vunnet, hjalp veldig på humøret.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12879 på: 24. apr, 2013, 03:16 »
har currently en helt grusomt ekkel følelse i knærne og leggene. Går ikke vekk uansett hvor mye jeg beveger på beina! :C

og jeg husker på de gode stundene jeg hadde på Inndyr skole. Jeg vil tilbake dit, verdens beste skole.
Alt ble bare rævva da jeg kom hit. Ugh.

reminds me, jeg vil ikke på skolen i morgen.

eller i det hele tatt resten av uka. heeeeeeeeehehe.

edit: Legalize weed please.
« Siste redigering: 24. apr, 2013, 04:43 av Skyee »

Emphy

  • Global Moderator
  • Overaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 320
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12880 på: 24. apr, 2013, 06:46 »
Ganske crap og nedfor, men håper ting kan bli bedre.
Også møte 0930 i dag, kanskje jeg kan få meg en fast jobb. Det ville hjulpet litt på humøret I think. Freelance er kjekt noen ganger, men utrolig kjipt når det ikke er noe å gjøre.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #12881 på: 24. apr, 2013, 11:31 »
Jeg er ganske utslitt..

Det var meningen at jeg skulle være i Oslo sentrum igår rundt 21.00. Jeg trodde ikke at jeg skulle bli så forsinket som jeg ble..
Første forsinkelsen var at vi mistet en ferge. Så, etter to timers kjøring var det bom stopp. Pga trafikkuhell lenger oppe på fjellet måtte vi vente på redningsbiler og lign. I fuckings fire og en halv time. Også ble det omsider kolonnekjøring. Men etter ca. 15 minutters kjøring var det bom stopp i ca. en time til. Oppfattelsen min av tid døde litt, siden vi stod så lenge i ro. Men så var det videre. I kanskje 10 minutter til, før vi stoppet i en tunnel. Og der stod vi. Og på det tidspunktet var migrenen min skikkelig kraftig. Og det skjedde ikke noe før sånn 6 om morgenen, så vi fikk noen timers søvn i bilen. Så god søvn en kan få i en bil, som står i en tunnel uten skikkelig lufting. :l Det var kolonnekjøring da også. Og de slapp kun de 15. første bilene forbi. Vi var bil nr. 16. Noe vi egentlig ikke hadde vært om ikke så mange hadde sneket i køen ved det første stoppet. Så da ventet vi kanskje en time til, før det var våres tur til å kjøre i kolonne. Men da kom vi oss omsider avgårde igjen.

Nå sitter jeg på et tog som står på Kongsberg stasjon. Jeg rakk akkurat ikke det forrige toget som gikk til Asker, fordi det var to tog og to perronger og ingen skilt som viste hvilken perrong jeg skulle på, så selvsagt gikk jeg på feil perrong. Sånn, når alt på turen har gått galt, hvorfor skulle ting gå bra nå?

Jeg gleder meg til å komme frem til Skarpen å få noen timer i en skikkelig seng. Prøver å se positivt på det hele, tenke at jeg snart er fremme og sånn. c:
Jeg tar toget når jeg skal tilbake til Sauda, har fått nok biltur for i år. ^^"

Miwa

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #12882 på: 24. apr, 2013, 12:07 »
Sitter på Åre i Sverige og venter inn film for redigering. Fikk gratis hotellopphold på Holiday Club, alt inkludert. Sliten, men koser meg c:

Issah

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 123
  • Rat. Ratface.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12883 på: 24. apr, 2013, 12:17 »
Forelsker meg i et par PSVita spill.. Jeg må være en av de få som syntes konsollen var et bra kjøp o3o

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #12884 på: 24. apr, 2013, 12:41 »
Sitter på Åre i Sverige og venter inn film for redigering. Fikk gratis hotellopphold på Holiday Club, alt inkludert. Sliten, men koser meg c:
The envy >:C

Jeg er fornøyd. Kjefta litt ut på Nav i sted, ser ut som ting endelig begynner å ordne seg. .. håper jeg.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12885 på: 24. apr, 2013, 16:26 »
Sitter på Åre i Sverige og venter inn film for redigering. Fikk gratis hotellopphold på Holiday Club, alt inkludert. Sliten, men koser meg c:
The envy >:C

Jeg er fornøyd. Kjefta litt ut på Nav i sted, ser ut som ting endelig begynner å ordne seg. .. håper jeg.

nav PÅ kjeftes på, de som jobber der aner ikke hva de gjør, de sier bare nei på trass.
The more i learn about people, the more i like my dog.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #12886 på: 24. apr, 2013, 16:42 »
Myyuuu! >.< så sliten etter jobb.. i dag... x.x

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #12887 på: 24. apr, 2013, 22:12 »
Leser på moped teori [w-happy] er så treg at mopeden ruster, snart må jeg starte på bil  :P

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #12888 på: 24. apr, 2013, 22:24 »
kjsdhfkjdshfjsf jeg er lei av å ha et slitsomt forhold til vekt.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12889 på: 24. apr, 2013, 22:52 »
kjsdhfkjdshfjsf jeg er lei av å ha et slitsomt forhold til vekt.

Hva om du slutter å bry deg om vekta di

like I did. Tok litt tid, but I'm fine with myself now! Veier currently mer nå enn jeg gjorde da jeg hadde problemer med megselv, før veide jeg 45 kg, og var 164 cm høy. Nå er jeg 60 kg og 164,5 cm høy ^^.

---

sliten.

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #12890 på: 24. apr, 2013, 22:56 »
kjsdhfkjdshfjsf jeg er lei av å ha et slitsomt forhold til vekt.

Hva om du slutter å bry deg om vekta di

like I did. Tok litt tid, but I'm fine with myself now! Veier currently mer nå enn jeg gjorde da jeg hadde problemer med megselv, før veide jeg 45 kg, og var 164 cm høy. Nå er jeg 60 kg og 164,5 cm høy ^^.


Du er på et bedre sted enn meg. x3 Jeg har egentlig bare lovet meg selv å ikke røre en vekt, og bare.. bry meg om det som er i speilet. Men så veide jeg meg, også ble det jeg så i speilet ødelagt. idk.

og det er så typisk tenåringsproblem at jegblir helt kvalm av meg selv. :(

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12891 på: 24. apr, 2013, 23:09 »
Jeg er en tenåring selv da. Jeg føler meg bedre nå, enn da jeg var et beinrangel. I promise you.

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12892 på: 24. apr, 2013, 23:46 »
Sitat fra: Skyee og Eltanin
Vektdiskusjon

Vekt har ikke så utrolig mye å si da. Så lenge man ser bra ut (for både andre og seg selv, pluss at man ser sunn ut) så er det jo for det meste greit, med mindre man vil ha en spesiell vekt.

Jeg er jo ~169 høy, og veier 70,5 kg, men siden mye av vekta er på magen istedet for på armene så driver jeg og slanker meg ned til 69 kg, i tillegg til at jeg prøver å gå opp i muskelmasse. Det funker jo faktisk.

Også veier muskler mer enn fett da, så en på samme høyde som meg kan jo være tynn og slank og være sterkere enn meg.
Så, så lenge man liker det man ser i speilet er det ikke mye å være redd for. Bare å sjekke vekta nå og da om man ikke trener og/eller ikke har et godt kosthold.


Ellers, sånn on-topic, driver jeg såvidt og mapper i source SDK igjen. Driver og lager noe random stuff.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12893 på: 25. apr, 2013, 00:00 »
mer å ta i mer å vær glad i. ikke tenk så mye på vekt, ikke vei under 50kg, og helst ikke over 120kg. selv er jeg 1.85 og 80kg. jeg har litt på magen, litt for mye for min smak, og forhåpentligvis forsvinner dette i sommer da jeg akter å trene meg opp til militæret.

anywho, ikke tenk så mye på vekt.
The more i learn about people, the more i like my dog.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #12894 på: 25. apr, 2013, 06:18 »
ouo ~~ myuu.... x.x i dag må jeg ligge over hjemme hos foreldra mine.. for overi morra... er det møte. >_<

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #12895 på: 25. apr, 2013, 11:35 »
Eltanin du er tynn hva er det du snakker om. *ristepåhodet* skal vi henge snart? jeg er i Oslo nå.

og on-t: er i oslo. koser med kjæresten min. Life's good.

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #12896 på: 25. apr, 2013, 14:18 »
Er i Oslooo og det er så fint vær som gjør at jeg blir glad C: men er sulten, så tror eg kjøper en kroneis til halv pris på Narvesen :33

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #12897 på: 25. apr, 2013, 14:33 »
O.O ~ løvbiff er sååååå godt... >.< hvorfor må det være så godt...<3

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #12898 på: 25. apr, 2013, 14:56 »
O.O ~ løvbiff er sååååå godt... >.< hvorfor må det være så godt...<3

Mmmmmm, løvbiff >w<

Stått opp, men ikke spist enda. Kan vel sette meg ut litt og spise. Det er så fint vær :3

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #12899 på: 25. apr, 2013, 15:02 »
Kommet hjem etter friluftsliv dag med skolen. Gått 12 km og greier, turen hadde nok vært avlsappende og morsom dersom det ikke var med 100 personer.

Sånn ellers så nyter jeg det fine været med å skrive rapport inne. xD
FurAffinity          DeviantArt