Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4842819 ganger)

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #13625 på: 10. jun, 2013, 09:22 »
Sitter med en kopp kaffebog fikser lomfyren matrosene har ødelagt x,x

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #13626 på: 10. jun, 2013, 11:23 »
Øver som bare det til praktisk eksamen i morgen.

Ble trekt opp i datanett, noe som betyr at jeg skal montere et helt ethernet anlegg med patchepanel, kontakter samt switch. /insertmoretechnicalbabblehere
For første gang ser jeg faktisk fram til en eksamen. xD
FurAffinity          DeviantArt


Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #13627 på: 10. jun, 2013, 13:25 »
hurra kom ikke opp i eksamen!!!11

HALLELUJA

RECIEEEVE THE HEALIN'

Shuffleton

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 255
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #13628 på: 10. jun, 2013, 13:58 »
Tre dager igjen til sommerferie

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #13629 på: 10. jun, 2013, 16:10 »
hoho, epic ;D http://www.dagbladet.no/2013/06/09/nyheter/sverige/skjort/utenriks/27615756/ sånn vil jeg også prøve å gå på jobb engang x3

Gitt at du holder deg innenfor jobbens eventuelle uniformregler er det ingenting som hinder deg.
Ignorer + tutt og kjør hvis det ikke er noen form for uniform innenfor din jobb/stilling.

Minner meg på at jeg egentlig burde gå mer formelt kledd.


arbeider på et maskin verksted, der arbeidsklær er : Brannhemmende klær, værnesko, hjelm samt værnebriller :p for å si det slik, tror IKKE det blir godtatt om jeg kommer i skjørt :)
The more i learn about people, the more i like my dog.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #13630 på: 10. jun, 2013, 16:27 »
Kinda meh fordi jeg er stuck ute i Gokk i 4 måneder til. Jobber under helt andre forhold enn det jeg ble fortalt, og det er ensomt her. Dør litt innvendig når jeg hører om venner som griller i solen, holder fester o.l. Har ikke mulighet til noe slikt, jeg. Lønnen og antall timer ble også lavere enn hva jeg ble fortalt på jobbintervjuet, så var en del prosjekter jeg må legge på vent en stund til. Fikk rotert på en fridag, da, så jeg reiser til Haugesund i morgen og besøker bestevennen min. Det pleier å være kos.

Føler egentlig at problemene mine ikke er nevneverdige. For hver nedtur, har jeg en tilsvarende opptur. Men det merker jeg egentlig lite til, når jeg for mesteparten av tiden går alene rundt her i Gokk.

First world problems, I has them. Jeg er teit. Sukk.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #13631 på: 10. jun, 2013, 16:33 »
kom på jobb etter å klippet håret på fredags kvelden >u<; de bare: '' wow ! du har klippet det kort! O: ''

Piro

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #13632 på: 10. jun, 2013, 17:46 »
Dodga eksamen! Woop woop ^^

Pilosus Crinitius

  • Lokal Moderator
  • Senior Fur
  • *
  • Innlegg: 694
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #13633 på: 10. jun, 2013, 18:18 »
E3 just on.

For alle som babler om de kom opp i eksamen eller ikke, hvis dere noen gang tar universitetsutanning så vær forberedt på å ha eksamen i alle fagene dere tar, hvert eneste semester. Dere er heldige som ikke får mer enn ingen, en eller to eksamener i det hele tatt.

Mally Azure

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 698
  • Energydrink Connoisseur
    • Vis profil
    • DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #13634 på: 10. jun, 2013, 18:51 »
Så nettopp at det var kommet revne striper i stoffet på et panel i baksetet på bilen [sad] mest sannsynlig kommet etter hyttefurmeet turen hvor vi hadde kofferter i baksetet.. (pga plassmangel) Da vet eg ihvertfal det til neste gang: INGEN kofferter i baksetet ^^

archalla

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #13635 på: 10. jun, 2013, 19:12 »
Sliten floof...det har vært en lang helg, har vært ute i hele dag, og kommer hjem og får vite at jeg står for middagen....nå har jeg bare lyst å gå å legge meg xwx

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #13636 på: 11. jun, 2013, 00:10 »
I morgen skal jeg stikke en sprøyte i øyet. This might get interesting.

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #13637 på: 11. jun, 2013, 05:23 »
Postet nettopp i Fursona-tråden! Go check it out! ^^
I mellomtiden, faaaaak, klokken er halv 6!!! Natta ^^"

Klikketiklikk :D

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #13638 på: 11. jun, 2013, 06:18 »
Woop. endelig en god tegne utfordring med stor fortjenelse. >w<; tegne MASSE<3<3<3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #13639 på: 11. jun, 2013, 07:27 »
I morgen skal jeg stikke en sprøyte i øyet. This might get interesting.

Jeg hater å få ting i øyet eller se folk få ting i øyet! Om en skrekkfilm omhandler å få ting i øyet så cringer jeg, garantert >3< lol

----

Jeg er trøtt : -D

Orgrimen

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 88
  • ✨Magical carrét girl!✨
    • Vis profil
    • Anthro sideblog (tumblr)
Sv: Din status!
« Svar #13640 på: 11. jun, 2013, 13:39 »
Vel, endelig ferdig med eksamen i et fag jeg ikke forstår, må nok konte senere i sommer ja xD Nå skal jeg jobbe i to uker og tjene litt pængpængpæng, deretter forhåpentligvis dra på ferie et eller annet sted med Ammit og Viccy! Deretter skal jeg jobbe på eldresenter... mon tro hvordan det går... Grattis med jobb og hybel Viccy!
« Siste redigering: 11. jun, 2013, 13:42 av Pretzel »
Laget av Viccy :)

Delta Shepherd

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #13641 på: 11. jun, 2013, 13:51 »
Akkurat kommet tilbake fra en klassetur i skogen, og det eneste jeg syntes var chill var å gå  [eek]
Nå vet jeg ikke hva jeg skal finne på, blir sikkert gaming resten av dagen  [razz]
Steam: Frostgauge
Skype: Stian900
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #13642 på: 11. jun, 2013, 13:52 »
Sliten...patter på pipa mi etter å ha gått ape på en vifte.

Matrosen, wipern (en 10 klassing på utplasering) og meg skulle ha av en vent.vifte..endte med at jeg røsket ut hele driten..noen ganger er rå muskelkraft bedre enn list.

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #13643 på: 11. jun, 2013, 16:26 »
I dag har jeg lært at leger ikke klarer å kommunisere seg i mellom. :| Jeg har også lært at sjansen for at jeg noensinne skal få samsyn er tilnærmet lik null. Ohwell

REX

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 299
  • REX
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #13644 på: 11. jun, 2013, 16:38 »
ferdig med trening så nå er det gaming tid  [w-happy] [w-happy] [w-happy]
Voff voff:) Hei heter Rex :) Er en glad hund som liker å bli kjent med nye folk.
Skype:Rexthedog5

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #13645 på: 11. jun, 2013, 17:10 »
Feriepeng... damn... Bommet litt stygt på beregninger.
*Finne frem kalkulatoren og sette opp prioriteringsliste*

Har heldigvis fortsatt råd til å Desucon, EF og Cabincon. Men ikke noe spes utover det.

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #13646 på: 11. jun, 2013, 17:41 »
Æææ helsesøster gå vekk :I Dro på helsestasjonen igjen for å snakke med legen min(som gikk veldig fint), og da sa hun "denne unge DAMEN vil snakke med deg om å være i feil kjønn"

Ikke bare gnir hu grus i såret mitt ved å kalle meg dame, selv om jeg sa sist at jeg hater det, men hun sier det rett foran alle de andre som sitter å venter.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #13647 på: 11. jun, 2013, 18:21 »
Kinda meh fordi jeg er stuck ute i Gokk i 4 måneder til. Jobber under helt andre forhold enn det jeg ble fortalt, og det er ensomt her. Dør litt innvendig når jeg hører om venner som griller i solen, holder fester o.l. Har ikke mulighet til noe slikt, jeg. Lønnen og antall timer ble også lavere enn hva jeg ble fortalt på jobbintervjuet, så var en del prosjekter jeg må legge på vent en stund til. Fikk rotert på en fridag, da, så jeg reiser til Haugesund i morgen og besøker bestevennen min. Det pleier å være kos.

Føler egentlig at problemene mine ikke er nevneverdige. For hver nedtur, har jeg en tilsvarende opptur. Men det merker jeg egentlig lite til, når jeg for mesteparten av tiden går alene rundt her i Gokk.

First world problems, I has them. Jeg er teit. Sukk.

ser at du ikke liker hvor du er, eller hva du gjør, men du har iallefall noe å gjøre, en inntekt, tenk på de som sitter hjemme og ikke har noen inntekt og må leve på mor og far ? kan sikkert høres morrsomt/greit ut for mange, men hadde det vært meg, så ville jeg heller jobbet livet av meg en å sitte hjemme å snylte på staten, slikt folkeslag er det værste jeg veit.  feste og sånt kan man alltids gjøre senere i livet^^
The more i learn about people, the more i like my dog.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #13648 på: 11. jun, 2013, 19:55 »
Arrius: Det at andre har det verre gjør ikke situasjonen eller humøret mitt bedre. Og jeg mente ikke spesifikt fester. Mer generelt å være sammen med andre mennesker jeg er glad i, irl.

Nuvel, har et par fridager nå som jeg tilbringer hos en venn, hjelper godt på humøret. Om 10 dager skal jeg også besøke Skarpen igjen, og når jeg kommer tilbake fra ham har jeg bare halvparten igjen, ca.

Piro

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #13649 på: 11. jun, 2013, 21:58 »
Æææ helsesøster gå vekk :I Dro på helsestasjonen igjen for å snakke med legen min(som gikk veldig fint), og da sa hun "denne unge DAMEN vil snakke med deg om å være i feil kjønn"

Ikke bare gnir hu grus i såret mitt ved å kalle meg dame, selv om jeg sa sist at jeg hater det, men hun sier det rett foran alle de andre som sitter å venter.

Skriftlig "klage" til whoever man kan skrive en sånn til...
Høres jo ganske latterlig ut...