Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4837178 ganger)

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15375 på: 25. nov, 2013, 15:03 »
Seminar på Kiel ferja :)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15376 på: 25. nov, 2013, 16:10 »
Gleder meg til jeg flytter ut.

Mr. Splaat

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 64
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15377 på: 25. nov, 2013, 17:35 »
Spiller sjakk mot en maskin på normal. Kort og godt, jeg suger ._.

Edit: Glem det, fant ut at jeg spiller på easy :'c
« Siste redigering: 25. nov, 2013, 17:43 av Mr. Splaat »
*sigh*

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15378 på: 25. nov, 2013, 17:43 »
Sa nettopp mine siste farvel til hunden vår som skal bli avlivet om 20 min. [w-cry]

RIP Lea.
FurAffinity          DeviantArt


Mr. Splaat

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 64
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15379 på: 25. nov, 2013, 17:54 »
Sa nettopp mine siste farvel til hunden vår som skal bli avlivet om 20 min. [w-cry]

RIP Lea.
Kondolerer :(
*sigh*

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15380 på: 25. nov, 2013, 18:21 »
Sa nettopp mine siste farvel til hunden vår som skal bli avlivet om 20 min. [w-cry]

RIP Lea.

Kondolerer.

CTL

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 169
  • No free hugs!
    • Vis profil
    • Facebook side.
Sv: Din status!
« Svar #15381 på: 25. nov, 2013, 18:35 »
Kondolerer. :´(
+

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15382 på: 25. nov, 2013, 18:56 »
Sa nettopp mine siste farvel til hunden vår som skal bli avlivet om 20 min. [w-cry]

RIP Lea.

Kondolerer..

Avatar by Fujoshiprincess <3

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15383 på: 25. nov, 2013, 19:44 »
Tusen takk for kondolansene folkens!
FurAffinity          DeviantArt


Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15384 på: 26. nov, 2013, 20:27 »
Jeg har vært på skole, jeg har trent og jeg har endelig fått fikset secret santa. Jeg burde gjøre lekser, men hva skal jeg bruke helgen til om jeg gjør dem i uken?

it's shower time. også supernatural. jeg har brukt under en uke på sesong 6. her går det unNA!

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #15385 på: 26. nov, 2013, 22:11 »
Foreldrene mine tok det overraskede bra da jeg sa at jeg skal reise til Praha denne helgen o.O De pleier alltid å være overbekymret og kritisere meg når jeg reiser eller tar valg i livet mitt xD Jaja, opptur :3

archalla

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15386 på: 27. nov, 2013, 08:34 »
skal stoppe all inntak av brus og candy, føler jeg ikke har behov for det .w.

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15387 på: 27. nov, 2013, 11:51 »
Vil sove, men burde pakke til England..

Avatar by Fujoshiprincess <3

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15388 på: 27. nov, 2013, 14:18 »
*gjesper*
Sitter utenfor hansa bryggeri i bergen og venter på at kaffetraktern ska bli ferdig.
Life is good :)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15389 på: 27. nov, 2013, 18:26 »
skal stoppe all inntak av brus og candy, føler jeg ikke har behov for det .w.

Som regel er det ikke behov for det, men en må da få lov til å unne segselv en godbit i blandt, hm? ^^

jeg burde egentlig slutte å spise masse tull selv, but ;3; its so gewddddd

-----

Jeg syns det er teit at jeg blir motionsick av spill som for eksempel Skyrim. Sadface.

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15390 på: 27. nov, 2013, 21:13 »
Jeg syns det er teit at jeg blir motionsick av spill som for eksempel Skyrim. Sadface.

Du er ikke alene, min venn! </3

Kjenner på en syk lykke, en deilig følelse av å faktisk ikke bry seg for noen dager - på fredag får jeg se kjæresten min igjen!

Avatar by Fujoshiprincess <3

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15391 på: 27. nov, 2013, 21:36 »
Må øve til en historieprøve på syv kapitler samtidig som jeg må hjelpe venninnen min med matte-eksamen og gode gud jeg er ikke halvveis en gang. Jeg misliker historielæreren vår sterkt. De andre klassene har to-tre kapitler, men neida, vi må ha om den andre industrielle revolusjonen, imperialisme og nasjonalisme på 1850-tallet og oppover, 1. verdenskrig, børskrakket i USA, fascisme, kommunisme, liberalisme, sosialisme, kapitalisme og ikke minst den russiske revolusjonen. Midt i heldagsperioden og eksamensperioden. no.

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15392 på: 28. nov, 2013, 01:38 »
Må øve til en historieprøve på syv kapitler samtidig som jeg må hjelpe venninnen min med matte-eksamen og gode gud jeg er ikke halvveis en gang. Jeg misliker historielæreren vår sterkt. De andre klassene har to-tre kapitler, men neida, vi må ha om den andre industrielle revolusjonen, imperialisme og nasjonalisme på 1850-tallet og oppover, 1. verdenskrig, børskrakket i USA, fascisme, kommunisme, liberalisme, sosialisme, kapitalisme og ikke minst den russiske revolusjonen. Midt i heldagsperioden og eksamensperioden. no.

Høres nesten ut som historielæreren jeg hadde :P
Vi hadde nesten alltid prøve på det kapitelet vi hadde gjennomgått, pluss alle de gamle vi hadde gått gjennom fra før av. Hadde vel 120 sider på størrelse med ca A-4 ark...
Men så er det nok en av de mest informasjons-rike personene jeg noen gang har sett. Han leste ikke akkurat mye fra boka, han bare snakket fritt ut om alle kapitlene, i nesten alle timene. De få unntakene var når vi bare snakket om relaterte ting eller fikk spørsmål om hva som hendte på den og den datoen. Eller de få gangene når vi så film da.

Var også fint å høre på han når han ga kritikk til bøker, film og personer i media. Var sterkt press på all kommunismen som ligger skjult i hele Norge, med tanke på politiske personer, lærerbøker (som nesten ikke sier en dritt om all faenskapen som skjedde), og i film.


Anyways, har hatt en fin dag. Håper jeg får nok søvn gjennom dette uværet slik at jeg slipper å være så utrolig trøtt når jeg skal ned til vormsund og hjelpe far min med å få frem/fjerne noen biler.

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Din status!
« Svar #15393 på: 28. nov, 2013, 09:42 »
super moodswing dag!

står opp er suuuuper happy

på vei til skolen drit sur

på skolen ensom og utenfor

someone please fix! xP
jeg vet egentlig det bare er jeg som ka det da <.<
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #15394 på: 28. nov, 2013, 11:20 »
Må øve til en historieprøve på syv kapitler samtidig som jeg må hjelpe venninnen min med matte-eksamen og gode gud jeg er ikke halvveis en gang. Jeg misliker historielæreren vår sterkt. De andre klassene har to-tre kapitler, men neida, vi må ha om den andre industrielle revolusjonen, imperialisme og nasjonalisme på 1850-tallet og oppover, 1. verdenskrig, børskrakket i USA, fascisme, kommunisme, liberalisme, sosialisme, kapitalisme og ikke minst den russiske revolusjonen. Midt i heldagsperioden og eksamensperioden. no.


Om det hjelper så er det greie med historie at den er og blir den samme om og om igjen  : ) INgenting forandrer seg.
Liker historie jeg og alle disse temaene er ganske så interessante synes nå jeg. Er usikker på sosialisme da, men ellers flott stoff, men skjønner godt at det er umotiverende med feil type lærer  :S

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15395 på: 28. nov, 2013, 14:12 »
Kazookie: Ja, du hadde i hvert fall en flink lærer høres det ut som! Og det er utrolig viktig i historie, siden det er så stort og så mange sammenhenger som kan være vanskelige å se. Og ja herregud. Skolebøkene i Norge er noe venstrevridde til tider, dessverre. Vi hadde om den russiske revolusjonen i tiende klasse også, men da var det ingen som fortalte meg hva for en grusom fyr Stalin var.

Felixcani: Jeg liker egentlig historie jeg og, eller.. det er spennende, men det er så avhengig av læreren om faget er bra eller ikke. >:
--
Forøvrig gikk prøven greit, tror jeg. Historielæreren er den eneste som fortsatt insisterer på at vi skal skrive for hånd, så han får ha lykke til med å tolke skriftne min. x3

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #15396 på: 28. nov, 2013, 19:52 »
Reiser imorgen tidlig, så pakker alt jeg skal ha med 8D

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15397 på: 28. nov, 2013, 22:35 »
Denne uken har gått så langsomt. :l
Men den er snart over, også er det bare tre uker igjen her i Danmark. Tiden kommer til å gå fort når jeg omsider blir ferdig med de rapportene jeg mangler. Dvs. en og en halv. Gleder meg til Norge. Har aldri vært borte i så lang tid sammenhengende før, så får føle skikkelig på hjemlengselen.

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15398 på: 28. nov, 2013, 22:57 »
Forøvrig gikk prøven greit, tror jeg. Historielæreren er den eneste som fortsatt insisterer på at vi skal skrive for hånd, så han får ha lykke til med å tolke skriftne min. x3

Ja, hva er greia med det? :P

I alle andre fag kunne vi skrive på PCen om det var langt, men historielæreren insisterte her også på at vi skulle skrive alt for hånd. Alle gir jo inn rundt seks A4 sider med svar når nesten halvparten av spørsmålene er "drøft..." eller "gjør rede for..."
En eller to ganger ga jeg jo ark med masse kluss på fordi jeg sovnet med pennen i hånden også :P

-----------

Slapper av i sofaen/pakker til tur en tur jeg skap på imorgen.
Skal på hytta til en venn med han og en til. Blir nok artig.

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15399 på: 29. nov, 2013, 00:57 »
Reisenerver til tusen og kjenner angsten som meldte seg for noen uker siden virkelig slå til. Haha, redd for å snakke til folk og sjansen for å dumme seg ut på flyplass er skyhøy. Bokstavelig talt!

Men ellers er jeg i lykkerus. Får endelig se kjæresten i morgen. Jeg har ikke ord! :D

Avatar by Fujoshiprincess <3