Skrevet av Emne: 5 Gratis iconer (again :B)  (Lest 11291 ganger)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
5 Gratis iconer (again :B)
« på: 04. jan, 2011, 00:14 »
Ok så, jeg har lite å gjøre om dagene, så why not.

de kommer til å se ut som iconet mitt (om det ikke er noe nytt der, så kommer det noe nytt snart xD) <:

den store versonens størrelse KAN variere, mest sannsynelig 300-500 px, den lille versonen blir 100x100px stor, så den passer for forumet. om du trenger andre størrelser som er mindre en det "store bildet", bare spørr c:

Slots:
1.
2.
3.
4.
5.

kan hende jeg opner flere ganger om jeg har tid <:

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: 5 Gratis iconer (again :B)
« Svar #1 på: 04. jan, 2011, 00:25 »
Meg? :3

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: 5 Gratis iconer (again :B)
« Svar #2 på: 04. jan, 2011, 00:52 »
Tegn et til Tellos =D

Veldig gammelt bilde av seg selv som han har tegnet: http://www.furaffinity.net/view/37732/

Eneste forskjellen jeg kommer på i farten er at isteden for det mørkeste orange på hendene skal det være mer mørk brun/svart og fingrene skal være hvite, men siden det er et ansikt som skal tegnes så tipper jeg at det ikke har noe å si :P
Tror forresten ørene har blitt mørkere enn de er i det bildet.
« Siste redigering: 04. jan, 2011, 11:52 av Aikho »

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: 5 Gratis iconer (again :B)
« Svar #3 på: 04. jan, 2011, 01:30 »
Meg?

MouseClick

  • Gjest
Sv: 5 Gratis iconer (again :B)
« Svar #4 på: 04. jan, 2011, 01:32 »
Me? :3

Azeliah

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 164
  • Time to run, kid!
    • Vis profil
Sv: 5 Gratis iconer (again :B)
« Svar #5 på: 04. jan, 2011, 02:03 »
Mig mig mig! :D Ref sheet
"It's too bad that stupidity isn't painful." -Anton Szandor LaVey

In math, I see beauty. In complexity, I see simplicity. In chaos, I see order. You might miss that which is beautiful, but if you do see it, then embrace it.

lassenissen

  • Gjest
Sv: 5 Gratis iconer (again :B)
« Svar #6 på: 04. jan, 2011, 06:48 »

Ukamii Wolf

  • Gjest
Sv: 5 Gratis iconer (again :B)
« Svar #7 på: 04. jan, 2011, 13:53 »
Meg? hvis du vil.

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: 5 Gratis iconer (again :B)
« Svar #8 på: 04. jan, 2011, 17:17 »
Meg også? Om du får tid altså =3 (ref)

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: 5 Gratis iconer (again :B)
« Svar #9 på: 04. jan, 2011, 17:59 »
Jeg ville ikke sagt nei, om du hadde tid. <:3

Mikio

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 521
    • Vis profil
Sv: 5 Gratis iconer (again :B)
« Svar #10 på: 04. jan, 2011, 18:13 »

Snoowfiee

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 800
  • Let it be
    • Vis profil
Sv: 5 Gratis iconer (again :B)
« Svar #11 på: 04. jan, 2011, 20:54 »
Meg ?

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: 5 Gratis iconer (again :B)
« Svar #12 på: 04. jan, 2011, 21:12 »
Waaaaant! :<

jeg må slutte å sove midt på dagen >_>

Lakorv

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 180
  • Ek em hrafninn
    • Vis profil
Sv: 5 Gratis iconer (again :B)
« Svar #13 på: 04. jan, 2011, 23:08 »
> 5 Gratis iconer (again :B)
> 12 forespørsler

Jeg blir litt overraska. Tror du har nok med disse, så skal la deg være i fred, jeg =P

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: 5 Gratis iconer (again :B)
« Svar #14 på: 04. jan, 2011, 23:27 »
> 5 Gratis iconer (again :B)
> 12 forespørsler

Jeg blir litt overraska. Tror du har nok med disse, så skal la deg være i fred, jeg =P
Agreed. Eg ser ikkje helt vitsen med "bare" 5 plasser, når det _alltid_ ender opp med 30+ forespørsler. x)
Det er også alltid de samme som spør om nye ikoner. That's good and all, men eg trodde litt av vitsen var å faktisk bruke ikonene? Det er mange av ikonene som ikkje har blitt brukt, ikkje som eg har sett engang.

With that said; Eg vet du gjør en amazing job, og eg ser det er nok av bestillinger, så eg leaver med det og håper du ikkje får det for travelt :3 *luffer avgårde med halen mellom beina*

Klikketiklikk :D

Narm

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 344
  • Det er relativt realistisk.
    • Vis profil
Sv: 5 Gratis iconer (again :B)
« Svar #15 på: 04. jan, 2011, 23:30 »
Jeg må si jeg er litt enig med Zaty her.. dessuten har du ikke allerede folk som du skulle ha tegna eller noe  [puzzled]
-Sett inn morsom signatur her-
http://www.furaffinity.net/user/narmenia/

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: 5 Gratis iconer (again :B)
« Svar #16 på: 05. jan, 2011, 18:08 »
Uh oi da o_o

Vell jeg tar kun 5 fordi det er det eneste jeg har tid til, men tanke på at jeg har en del commissions på Wolfhome å gjøre i tilleg xD kan liksom ikke ta 30 stykk når jeg ikke har tid til det o_o"


Jeg må si jeg er litt enig med Zaty her.. dessuten har du ikke allerede folk som du skulle ha tegna eller noe  [puzzled]

idk? xD om de var på en waitlist, så er det trolig ikke sikkert at jeg fikk tid til å lage de, men som du ser så har jeg ikke tid nå heller.

jeg mener, det er tross alt "Gatis" :D

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: 5 Gratis iconer (again :B)
« Svar #17 på: 05. jan, 2011, 23:46 »
Uh oi da o_o

Vell jeg tar kun 5 fordi det er det eneste jeg har tid til, men tanke på at jeg har en del commissions på Wolfhome å gjøre i tilleg xD kan liksom ikke ta 30 stykk når jeg ikke har tid til det o_o"

Hehe, det var egentlig rettet mot alle slike emner, og ikkje bare ditt :3 Så ikkje ta det så altfor ille opp.
Og jauda. Har du ikkje tid til mer, så greit. Men da blir det igjen dette med at kun de samme krever nye ikoner hver gang. Det slår meg aldri som en bombe å se de samme nickene som absolutt vil ha ett ikon, men som ikkje bruker dem engang. Skal det først lages ikon bør de brukes in my opinion, ellers kunne man like godt bare tegnet ett bilde istede. If you catch my drift. ^^

Men Glow, bare tegn ikoner hvis du vil det! ^_^ Eg hadde bare litt på hjertet, that's all.

Klikketiklikk :D

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 993
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: 5 Gratis iconer (again :B)
« Svar #18 på: 08. jan, 2011, 04:09 »
I hennes forsvar skjønner jeg hvorfor. Når inspirasjonen slår til ønsker man å lage bittelitt bluss rundt det og finne de som er ivrigst på den. Deretter tegne det man klarer og legge det fra seg. Da er det lite kult å rulle tilbake i listene fra før da den forrige posten strengt tatt var over uansett. Hvis noen føler hun skylder dem fra en tidligere post så er dette en meget stor feilvurdering fra dems side da de strengt tatt var for sen uansett... Og hovedpoenget.. Hun gjør det gratis. Iver dør når folk forventer gratis ting.

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: 5 Gratis iconer (again :B)
« Svar #19 på: 08. jan, 2011, 06:02 »
I hennes forsvar skjønner jeg hvorfor. Når inspirasjonen slår til ønsker man å lage bittelitt bluss rundt det og finne de som er ivrigst på den. Deretter tegne det man klarer og legge det fra seg. Da er det lite kult å rulle tilbake i listene fra før da den forrige posten strengt tatt var over uansett. Hvis noen føler hun skylder dem fra en tidligere post så er dette en meget stor feilvurdering fra dems side da de strengt tatt var for sen uansett... Og hovedpoenget.. Hun gjør det gratis. Iver dør når folk forventer gratis ting.

I second this one

Logen Felxon

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
Sv: 5 Gratis iconer (again :B)
« Svar #20 på: 08. jan, 2011, 06:21 »
Jeg er i grunn litt lei meg for at jeg ikke har ett skikkerlig ikon av min karakter, har selvsagt ikke noe bra referansebilder men si ifra om du føler for å tegne en tiger ;3

Jeg er ca 130% enig i det Tellos sier!
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: 5 Gratis iconer (again :B)
« Svar #21 på: 09. jan, 2011, 00:45 »
Det eg stiller meg "kritisk" til er at det kun er de samme folka som ønsker seg ikon etter ikon uten å bruke dem. Hun tegner 5, "stenger" emnet, så fikk liksom aldri de som virkelig ønsket seg ett ikon noe som helst. Og hva skjer med ikonene som ble tegna? Nada.
Har gått gjennom mange av disse ikon-emnene og ser dette flere ganger. Ikoner blir laget, tid har blitt brukt, men blir ikonene brukt? Ganske sjeldent. Eg føler det er litt slik: Liker brukeren bedre det ikonet h*n har fra før, så sier h*n bare "TAKK! :D" og lar den ligge. Eg syns det faktisk er litt utakknemlig, for å si det mildt.

Men nuja. Eg har hvertfall ikkje bruk for ett ikon myself, så derfor har eg selv ikkje bedt om noe. Eg vet tho at de fleste kunne sikkert laget meg ett awesomt ikon any day! No doubt! So keep it up! :3
I rest my case. :3 Hadde som sagt ikkeno vondt ment med det. Og at hun tegner for folk er bare positivt.

Klikketiklikk :D

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: 5 Gratis iconer (again :B)
« Svar #22 på: 09. jan, 2011, 02:32 »
 [yawn] ugh..

Vell uansett. siden at jeg fortsatt er opptatt med commissions, så kan jo dere fortelle meg hva dere liker best av den avataren jeg har nå, og den jeg hadde før.

den stilen som blir mest likt, blir den stilen jeg skal tegne iconene deres i


Ugh jeg er trøttish =_=

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: 5 Gratis iconer (again :B)
« Svar #23 på: 09. jan, 2011, 11:41 »
[yawn] ugh..

Vell uansett. siden at jeg fortsatt er opptatt med commissions, så kan jo dere fortelle meg hva dere liker best av den avataren jeg har nå, og den jeg hadde før.

den stilen som blir mest likt, blir den stilen jeg skal tegne iconene deres i


Ugh jeg er trøttish =_=

Den forrige x3
Den du har nå kan gi Eye Seizure, og er syre-ish >.>
Ikke no jeg hadde klart å sett på for lenge X-x

edit:
Er forsåvidt enig i hva Zaty sier også, Er greit om man er gira på å få seg tegna gang på gang, men man burde også la andre komme til også ^^
No offence of course.

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 993
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: 5 Gratis iconer (again :B)
« Svar #24 på: 09. jan, 2011, 20:06 »
At folk kommer tilbake og ber om gratisting gang på gang er vel mer en refleksjon på de som spør, ikke på wolfglow. Det hun gjør syns jeg er beundringsverdig. Det er ikke og skal ikke være hennes feil at enkelte er litt.. "grådige". Er litt merkelig å måtte påpeke dette, men kan være greit for enkelte om de kanskje "sto over" en runde så andre kommer til. Jeg digger den stilen der btw, blinkingen passet utmerket til musikken jeg hadde på øret akkurat nå, men tror kanskje jeg fortsatt favoriserer den forrige stilen.
« Siste redigering: 09. jan, 2011, 20:11 av Tellos »