Skrevet av Emne: Hårfarger og frisyrer.  (Lest 45304 ganger)

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Hårfarger og frisyrer.
« Svar #50 på: 15. feb, 2010, 22:28 »
det er sant damian.

hehe:-) det kjønner jeg godt du mener villdyr når du har langt hår

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hårfarger og frisyrer.
« Svar #51 på: 15. feb, 2010, 23:40 »
Nøyer meg med at jeg har gått over til en lettstelt hårsveis etter 15 år med langt hår.
**Rufse seg selv i håret uten å måtte bruke en halvtime på rette det igjen**
Det er også litt enklere å se når det er på tide med en ny klipp.

Når det gjelder hårfarge så foretrekker jeg min naturlige farge. Da sikrer jeg den også mot unødvendig slitasje :)
Dog den har blitt mørkere av seg selv etter hvert som jeg har blitt eldre. Startet knall hvitt og er nå mer mørke blondt.

Mikio

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 521
    • Vis profil
Sv: Hårfarger og frisyrer.
« Svar #52 på: 19. feb, 2010, 02:55 »
Nå holde rjeg faktisk på å få håret mitt som jeg vil. Kommer til å bli mye bleiking og sånn. Undercut'en min skal bli blond, og litt av det andre håret. Så blir underhåret svart eller blå-svart. Ikke helt sikker ennå. Men et spennende prosjekt da :D

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hårfarger og frisyrer.
« Svar #53 på: 09. mar, 2010, 13:29 »
Har alltid hatt lyst på blått, neongult eller knall-lilla, men tørr ikke. Jeg har så langt hår, at om jeg angrer, må jeg gå med det ei goooood stund. xD

Haha, veit ikke hvor holdbar neongult hadde vært som hårfarge. xD
Men hadde du hatt blått eller lilla hadde du vært hawt. |D <3
Selv om jeg liker hårfargen din uansett. ;3

Jeg for min del har begynt å vurdere om jeg skal klippe meg kort. For sånn, jeg liker langt hår, synes jeg selv kler det og sånt, men jeg begynner å savne det korte litt. xD Å ikke måtte drive å få det i øya, flytte det vekk fra headsettet, OG at det ikke blir så fort fett. Er så utrolig mye mer praktisk med kort. Menneehh.. jeg er usikker. D:

HVA SYNES DU DA NORWEGIANPAWS? SKAL LASI KLIPPE SEG? 8D

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hårfarger og frisyrer.
« Svar #54 på: 09. mar, 2010, 13:45 »
@Lasi
D'aw, takk. xD Lilla eller blått hadde vert awesome, svart med noen blå eller lilla striper hadde også funka fett. Men jeg aner ikke. owo

Og ja, jeg synes du skal klippe deg om du selv har lyst til det. Langt hår kler deg skikkelig, synes jeg. Men det gjør kort også, fornemlig. 8D
Så om du har lyst til å klippe deg, så synes jeg du absolutt skal gjøre det. |D

shackie

  • Gjest
Sv: Hårfarger og frisyrer.
« Svar #55 på: 09. mar, 2010, 20:51 »
Jeg klipte håret mitt for noen måneder siden :) scenehår er det jeg har 8D .
Men om jeg ikke styler det så blir det heller vanlig hår lignende.

Hadde ikke stylet det på lenge .. så kom jeg på skolen på mandagen som var (med stylet hår) og alle bare *jawdrop*
og være spesiell er ikke noe stas der jeg kommer fra, det er bare fjortis folk og uvitende mennesker der.
(borsett fra Spicey da ofc . ^^<3 , )
Jaja, og være spesiell er en bra ting! : D og de er bare sjalu pga mitt UBER-awesome hår *skryte* .. :3

det er mørke mørke mørke bjunt .. men skal kjøpe rosa farge på dragenshule.no semipermanent .. men det duger!  [laugh]

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hårfarger og frisyrer.
« Svar #56 på: 10. mar, 2010, 00:29 »
Mørkebrunt, straigth downward hår x3
Har ikke bilde foreløpig :P

begynner vel å nærme seg en 1-2 år siden jeg klipte meg sist :P
Og det blir nå en god stund igjen til jeg kanskje kan begynne å vurdere det  [laugh]

shackie

  • Gjest
Sv: Hårfarger og frisyrer.
« Svar #57 på: 10. mar, 2010, 14:33 »
Mørkebrunt, straigth downward hår x3
Har ikke bilde foreløpig :P

begynner vel å nærme seg en 1-2 år siden jeg klipte meg sist :P
Og det blir nå en god stund igjen til jeg kanskje kan begynne å vurdere det  [laugh]
jeg synes du skal ta et bilde jeg >: D *plage på Fenris*

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hårfarger og frisyrer.
« Svar #58 på: 10. mar, 2010, 18:35 »
Ja du synes vel det :P
Får se om jeg ikke gjør det etterhvert x3
Har hatt hestehale nå de siste dagene, når jeg har vært hjemme  [laugh]

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hårfarger og frisyrer.
« Svar #59 på: 11. mar, 2010, 09:39 »
Hmmh. Nå har jeg kommet i stadiet igjen, hvor jeg faktisk lurer på å farge håret mitt kullsort med farget lugg eller tupper. >w> Om det blir fail, så er vel svart litt bedre enn å gå med knallblått. xD Originalt har jeg mørkebrunt/brunt hår med lysere highlights i det, brystlangt og oppklippt.
..
Oh! *holde en lyspære over hodet* Jeg kan prøve å photoshoppe et bilde av meg selv og se hvordan det kunne blitt. Hadde vert gøy og prøvd. Mmmh, får sjå. >w>

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hårfarger og frisyrer.
« Svar #60 på: 11. mar, 2010, 11:33 »
 @Puma: Det hadde vært sjukt tøft om du gjorde. Jeg synes svart hår er generelt fint såh, og med litt farge i hadde det passa bra til personligheten din. 8D <3

Jeg for min del har bestemt meg for å beholde det lange håret mitt. Sånn selv om det kan være teit og i veien og sånn i blant, så liker jeg det. :3 I tillegg har jeg innsett at når det er bare sånn halv-langt som jeg har så er det allikevel ganske.. uhm, versatile, som det heter på godt norsk. xD

Altså jeg kan jo bare dra det bakover og sånn hvis det henger i øya mine. Også kan jeg bruke voks eller noe annet stuff for å sette det i fancye frisyrer så jah... i tillegg liker jeg de bølgene og krøllene jeg får når jeg har det langt. ;u;

Humm, etter å ha lest Puma's post så ble jeg nesten litt inspirert til å kødde med fargen på håret mitt også... humm >w>
Jeg har egentlig alltid hatt litt lyst på svart med en hvit stripe igjennom, litt sånn sweeney todd-ish. Kaaanskje-kanskje jeg prøver meg på noe sprell med det etter hvert. >w>

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hårfarger og frisyrer.
« Svar #61 på: 11. mar, 2010, 11:38 »
Humm, etter å ha lest Puma's post så ble jeg nesten litt inspirert til å kødde med fargen på håret mitt også... humm >w>
Jeg har egentlig alltid hatt litt lyst på svart med en hvit stripe igjennom, litt sånn sweeney todd-ish. Kaaanskje-kanskje jeg prøver meg på noe sprell med det etter hvert. >w>
Hahaha, hadde vert awesome! Du passer svart hår også, ser ut som du har svart på bildet der du har nisselue. |D
.. Svart med lilla stripe, og jeg overfaller deg. >w>

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hårfarger og frisyrer.
« Svar #62 på: 11. mar, 2010, 14:20 »
Humm, etter å ha lest Puma's post så ble jeg nesten litt inspirert til å kødde med fargen på håret mitt også... humm >w>
Jeg har egentlig alltid hatt litt lyst på svart med en hvit stripe igjennom, litt sånn sweeney todd-ish. Kaaanskje-kanskje jeg prøver meg på noe sprell med det etter hvert. >w>
Hahaha, hadde vert awesome! Du passer svart hår også, ser ut som du har svart på bildet der du har nisselue. |D
.. Svart med lilla stripe, og jeg overfaller deg. >w>

Hahaha, kaaanskje. Ei veninne av meg fortalte meg at det er ganske mye penger som går med i måneden skal man vedlikeholde en hårfarge med en stripe i da, selv om man gjør det selv. Meeenn det er ikke like dyrt å bare farge alt i en farge, for eksempel svart. ;D

Kaxid

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 14
    • Vis profil
Sv: Hårfarger og frisyrer.
« Svar #63 på: 12. mar, 2010, 23:22 »
frisyren min er ganske fjortiss lignende .. men jeg liker det slikt det er :) kunne tenke meg og farga det blått og rosa .
med ett lite hint av mørk grønn . er ikke helt sikker enda
(\_/)
(^.^)
(___).
Shackie sin eiendom ;n;

Catya

  • Gjest
Sv: Hårfarger og frisyrer.
« Svar #64 på: 14. mar, 2010, 12:31 »
Jeg har Hanekam,barbert på sidene og det har fursonaen min Catya også. [cool]

shackie

  • Gjest
Sv: Hårfarger og frisyrer.
« Svar #65 på: 14. mar, 2010, 16:44 »
frisyren min er ganske fjortiss lignende .. men jeg liker det slikt det er :) kunne tenke meg og farga det blått og rosa .
med ett lite hint av mørk grønn . er ikke helt sikker enda

I say do eet! :3
det kommer til og passe deg kjempee fiint 8D

Isill-wolf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 31
    • Vis profil
Sv: Hårfarger og frisyrer.
« Svar #66 på: 08. apr, 2010, 00:56 »
Har dere lyst å se sveisen min så se på bloggen min.. www.akaisill.blogspot.com
Har shava kort på sidene også har jeg enslags mohawksveis...bruker å ha den liggene, men kan spike den hvis jeg gidder..
naturlige fargen min er sånn kommuneblond.kjeeedlelig!
Men sånn som fargen er nå så er det svart/brunt på det korte og rødbugunder-aktig på det lange..

Men jeg har for kjedelige klær syns jeg..hakke vært på shopping på mange evigheter....

Håret er jeg ganske fornøyd med nå da:)

Kaoskatten

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 503
  • yes.. you may call me Mittens...
    • Vis profil
    • Kaoskåken
Sv: Hårfarger og frisyrer.
« Svar #67 på: 08. apr, 2010, 07:06 »
Så usannsynlig fjernt at jeg fant denne tråden da jeg akkurat skulle til å dra i gang en om hår. XD Ikke bare fordi jeg akkurat har tatt etterveksten så jeg er turboværsting-eyeblinding platinablond igjen, men mest ford jeg har sett en del av avatarene her har hår.

Jeg leker nemlig med extensions av alle mulige typer fra ulldreads, til syntetiske dreads og clip-ons av menneskehår og syntetisk i alle regnbuens farger...  Så ja. Om noen er keen på noe kult hår på fursuits osv bare gi en lyd XD
My personal space, respect it!

Isill-wolf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 31
    • Vis profil
Sv: Hårfarger og frisyrer.
« Svar #68 på: 08. apr, 2010, 18:04 »
Kult! For min fursona har rosa mohawk/pannelugg. og rosa ryggstipe som går helt ned langs halen...
hadde no fursuit ennå...men får jeg karra til meg no ekstra cash så blir det vel drakt på meg også etterhvert...


Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Hårfarger og frisyrer.
« Svar #69 på: 08. apr, 2010, 18:45 »
Har dere lyst å se sveisen min så se på bloggen min.. www.akaisill.blogspot.com
You're a girl?! O.o *shocked*

anyways: frisyren eg har nå er veeeeldig meh x3 Lenge sidan eg kløpte meg, og etter det, har eg ikkje gidda å gå til frisør igjen :P

Progress!


edit: please ignore the level of retardness x3
« Siste redigering: 08. apr, 2010, 18:49 av Alliha »

Kaoskatten

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 503
  • yes.. you may call me Mittens...
    • Vis profil
    • Kaoskåken
Sv: Hårfarger og frisyrer.
« Svar #70 på: 08. apr, 2010, 20:20 »
Kult! For min fursona har rosa mohawk/pannelugg. og rosa ryggstipe som går helt ned langs halen...
hadde no fursuit ennå...men får jeg karra til meg no ekstra cash så blir det vel drakt på meg også etterhvert...



Kult a! Jeg har en del rosa hår faktisk. Hender jeg blander inn noen sykt heftig rosa striper i mitt eget hår :) Har du tegning eller noe av din fursona? Jeg er jo blitt helt rabiat på å forske og mekke fursuits, men mangler inspirasjon til neste prosjekt. ^^
My personal space, respect it!

Isill-wolf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 31
    • Vis profil
Sv: Hårfarger og frisyrer.
« Svar #71 på: 08. apr, 2010, 22:04 »
Jepp! Jeg har noen tegninger, men er ikke helt fornøyd ennå...mitt kjære isill-alterego er under bearbeidelse...jeg vet ikke om jeg er reinrasa ulv, eller om jeg er blanda med katt. Men jeg har en følelse av det...

www.isill-wolf.deviantart.com      Der har jeg noen tegninger da.. får se åssen "jeg" (fursonanen ) min utvikler seg. Få til litt mer acsessories/stæsj...

og skal jeg spare til lenger hår eller skal jeg ha det sånn jeg har nå mon tro?....hmm...




Isill-wolf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 31
    • Vis profil
Sv: Hårfarger og frisyrer.
« Svar #72 på: 08. apr, 2010, 22:11 »
Yess!Alliha. Im a girl..not girly-girl. More like Tomboy.  En liten ulvepus;) Hihi!

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Hårfarger og frisyrer.
« Svar #73 på: 27. jan, 2011, 12:12 »
Farget håret en del ganger, først mørkbrunt nesten sort, mørkbrundt, lysbrunt med striper, og rødbrundt. Ble lei av å bli kaldt ginger haha, så jo egentlig ikke helt ginger ut heller, men tydeligvis noen som syntes det var gøy å kalle meg det. Nå har jeg vært hårmodell for en stund siden så har en bob lignende frisyre og rødbrundt hår med lyse striper i luggen ^^,

Ukamii Wolf

  • Gjest
Sv: Hårfarger og frisyrer.
« Svar #74 på: 27. jan, 2011, 16:53 »
Har hatt røde striper, lilla striper, sorte striper, bleka tupper, lilla tupper, grønn stripe og lilla lugg. Har frisørmor da.
Har lyst på knallgrønt eller rosa hår, men har for mørk hårfarge :-[