avstemning

Er du en rev eller er du en ulv?

Jeg er en rev
Jeg er en ulv
Jeg er begge deler
Jeg er ingen av delene

Skrevet av Emne: Rever vs. ulver  (Lest 22535 ganger)

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Rever vs. ulver
« Svar #50 på: 10. mai, 2010, 10:22 »
Hvis vi skulle settet opp ka dyr som er mest populert, kommer nokk ulven på førsteplass [w-cool] kansje...
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Rever vs. ulver
« Svar #51 på: 10. mai, 2010, 10:26 »
Hvis vi skulle settet opp ka dyr som er mest populert, kommer nokk ulven på førsteplass [w-cool] kansje...

Ihvertfall oppe i toppen..
Canine og Feline er ihvertfall fint nære hverandre vil jeg tru :P

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Rever vs. ulver
« Svar #52 på: 10. mai, 2010, 10:33 »
Hvis vi skulle settet opp ka dyr som er mest populert, kommer nokk ulven på førsteplass [w-cool] kansje...

Ihvertfall oppe i toppen..
Canine og Feline er ihvertfall fint nære hverandre vil jeg tru :P

Skal ikke si att eg er hundre prosent sikker
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

lassenissen

  • Gjest
Sv: Rever vs. ulver
« Svar #53 på: 10. mai, 2010, 11:34 »
Hvis vi skulle settet opp ka dyr som er mest populert, kommer nokk ulven på førsteplass [w-cool] kansje...

Ihvertfall oppe i toppen..
Canine og Feline er ihvertfall fint nære hverandre vil jeg tru :P

Ja, er ganske mange som er kattedyr her på forumet også.

Sånn på ren synsing så vil jeg tro det er noe sånn her:

1. Canine
2. Feline
3. Dragon/reptile
4. Equine
5. Rodent
osv...

Nå vet jeg ikke om kaaanskje gnager burde stå over hest men, men tenker generelt blant hele furry fandommet, ikke bare her på forumet.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Rever vs. ulver
« Svar #54 på: 10. mai, 2010, 11:57 »
Felines og Canines er de som ruler fandomen jah.  [laugh]

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Rever vs. ulver
« Svar #55 på: 10. mai, 2010, 14:27 »
Du trenger sårt en referanse sjekk på dine utsagn om meg iallefal. Greit nok at jeg er litt ustø til tider, men du får meg jo til å virke mer vinglete enn en flaggermus.

Repent thine ways!
----
Bare i Dax's lille hode. (Dax med D som i Delta, ikke B som i tf, siden de visstnok kan forveksles av de som føler litt trang til selektiv dysleksi av og til.)

Når noe først sitter i hodet, må jeg bruke trykkbor for å få det ut/rette på det.
F.eks. aldri be meg om å si tall eller regne ut noe. Tallene er riktig i hodet, men jeg ender oftest opp med å si feil tall (uten at jeg merker det).
Uheldigvis er de fleste som kjenner meg vant med det også....

**bøyer seg i støvet for Chen og ber om en påminnelse om hans sanne fursona**


Angående meg og Miles. Du blander fornavn og etternavn. Miles T.F. Baxtter og Dax Cyro.
Sier du Bax, så blir vel jeg Cyro. Samtidig er Dax Dax mens Bax er Baxtter :)


Back on subject: Canines ser ut til å være brorparten (summer rev, ulv og hybrid).

Chen

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Rever vs. ulver
« Svar #56 på: 10. mai, 2010, 21:58 »
Ya, me troll. lol.

yes, hvis man skal bli tiltalt riktig, så kan man da bare komme ut med fullt navn og slikt, da slepper man misforståelser, men risker litt forskjellige ting. :P
Hvis du sikter til mitt navn her på forumet, så kan jeg bytte om det støter deg at jeg har navn etter en figur fra den norrøne mytologi.

Var ikke du som var trollet nei.
Men.. blir ens fullt navn da behandlet noe mer enn ens valgte nicknavn? Det står jo i hvert innlegg hva (forum)navnet mitt er.
Og hvis man ser under her på det du skrev tidligere, så er jo ikke navn noen big deal for deg:
"Navn" / Kallenavn... hva har det med saken å gjøre uansett ?
Et kallenavn man bruker på internett er like viktig som fjerten til en døgnflue.
Det er ikke sånn at du dør om du ikke lager et helt splitter nytt navn.

Dette med hva ditt valget nick var, var omtrent like seriøst som når jeg refererer til ordet "rufs".

Når noe først sitter i hodet, må jeg bruke trykkbor for å få det ut/rette på det.
F.eks. aldri be meg om å si tall eller regne ut noe. Tallene er riktig i hodet, men jeg ender oftest opp med å si feil tall (uten at jeg merker det).
Uheldigvis er de fleste som kjenner meg vant med det også....

**bøyer seg i støvet for Chen og ber om en påminnelse om hans sanne fursona**


Angående meg og Miles. Du blander fornavn og etternavn. Miles T.F. Baxtter og Dax Cyro.
Sier du Bax, så blir vel jeg Cyro. Samtidig er Dax Dax mens Bax er Baxtter :)


Back on subject: Canines ser ut til å være brorparten (summer rev, ulv og hybrid).

Det virker jo ikke som om det sitter så veldig godt til å begynne med da. Du rota meg sammen med en rev her i begynnelsen av mars :P Jeg har det fra sikre kilder at vi (altså jeg og den tidligere nevnte reven) ikke ligner så veldig mye på hverandre.
Hvis du må ha en påminnelse så er det jo ett tegn på at vår lokale og fryktløse leder ikke gjorde så veldig god jobb i å lære deg raser på alle når vi var på den indiske restauranten.. Eller er det kanskje studentens feil? ;)

Jeg er uansett en stolt Panliger - norges første, meg bekjent, og eneste, meg bekjent.

Mja.. for reven sin del er det jo ca 50/50 om folk kaller ham Miles eller Bax(xter)(som forøvrig er med to x'er ikke to t'er ;) ). Jeg har siden uminnelig tid hørt til sistnevnte. Mener å huske at du for en tid tilbake satte på Cyro for å unngå forvirring mellom Bax, Dax og Kax.. men jeg kanskje ekstrapolert den siste biten, der.

Og sånn for å komme inn på on topic sporet helt fra sidelinja, så må jeg egentlig si meg enig;
Vuffer, boffer og andre kanindyr er jo flokkdyr og har kanskje en trang til å føle litt 'trygghet i numre', så "Rev" "Voff" og "Ja takk, begge deler" må nok slås sammen og da slår resten av oss med 2 sett poter.
Det er jo ikke noe skam det; det er jo faktisk mer margin enn Rutherford Hayes hadde i 1877.

And now, back to our previously scheduled program.
« Siste redigering: 10. mai, 2010, 22:20 av Chen »
Why wasn't I informed?

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Rever vs. ulver
« Svar #57 på: 10. mai, 2010, 23:10 »
Jeg bare tok en råsjangse på at det var meg :P
Tok feil  [laugh] eller gjorde jeg?  [puzzled]
Hvis man hadde vært ute med sitt fulle navn, så kunne det fort ha havna i fanget på feil person :P
Men nå prøvde jeg å få frem at om man ikke har et så veldig unikt kallenavn, så betyr det ikke at man dør eller lignende :P

Og w00ta? Katten bjarne du liksom :P veerrrriii fønni...  [laugh]

Chen

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Rever vs. ulver
« Svar #58 på: 10. mai, 2010, 23:17 »
Jeg bare tok en råsjangse på at det var meg :P
Tok feil  [laugh] eller gjorde jeg?  [puzzled]
Hvis man hadde vært ute med sitt fulle navn, så kunne det fort ha havna i fanget på feil person :P
Men nå prøvde jeg å få frem at om man ikke har et så veldig unikt kallenavn, så betyr det ikke at man dør eller lignende :P

Og w00ta? Katten bjarne du liksom :P veerrrriii fønni...  [laugh]

Det gjorde du ;)
Vel.. det var jo slik jeg forstod posten din; at det her med nick ikke er så farlig  [laugh]
Mulig jeg satte det litt på spissen O:3
Strengt tatt så reagerte jeg bare på å konstant bli referert til som snodige raser(or personer) jeg ikke er ^.^
Menmen!
Rever vs Ulver vs Resten; Kvalitet er bedre enn kvantitet ^.^ *erte*

EDIT: kanskje skrive rekti så blir det ordentlig kvalitet på posten min også
« Siste redigering: 06. jun, 2010, 14:08 av Chen »
Why wasn't I informed?

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Rever vs. ulver
« Svar #59 på: 10. mai, 2010, 23:34 »
Strengt tatt så reagerte jeg bare på å konstant bli referert til som snodige raser(or personer) jeg ikke er ^.^

**Sitter fortsatt i skammekroken**

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Rever vs. ulver
« Svar #60 på: 11. mai, 2010, 02:50 »
Chen: Et tips er å skrive inn din art under Profil -> Endre profilen -> Forumrelaterte opplysninger, i feltet Personlig tekst.

Chen

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Rever vs. ulver
« Svar #61 på: 11. mai, 2010, 08:01 »
Chen: Et tips er å skrive inn din art under Profil -> Endre profilen -> Forumrelaterte opplysninger, i feltet Personlig tekst.

Jeg kan også skifte navn til "Ch`enram, panligeren". Jeg anså det ikke som så veldig vanskelig å huske. De fleste her på forumet har jo klart det.
Why wasn't I informed?

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Rever vs. ulver
« Svar #62 på: 11. mai, 2010, 09:46 »
Det gjorde du ;)
Vel.. det var jo slik jeg forstod posten din; at det her med nick ikke er så farlig  [laugh]
Mulig jeg satte det litt på spissen O:3
Strengt tatt så reagerte jeg bare på å konstant bli referert til som snodige raser(or personer) jeg ikke er ^.^
Menmen!
Rever vs Ulver vs Resten; Kvalitet er bedre enn kvalitet ^.^ *erte*

Nei, Nick er ikke så farlig :P Det er tros alt bare et "dekk navn" (hvis du vil kalle det) som man bruker på nettet for å holde seg anonym. Med et orginalt navn, så vil man kanskje holde seg enda mer anonym, med kanskje noen baklemper :P

Hm...? Har jeg referert deg som noen snodige raser/personer da?  [puzzled] kan ikke huske det men x3
Kvalitet er bedre enn kvalitet? :P Hmm? x3
Det går vel mer på hva man gjør ut av det hele. Om man tar det å være furry seriøst eller ei.

Chen

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Rever vs. ulver
« Svar #63 på: 11. mai, 2010, 21:28 »
Nei, Nick er ikke så farlig :P Det er tros alt bare et "dekk navn" (hvis du vil kalle det) som man bruker på nettet for å holde seg anonym. Med et orginalt navn, så vil man kanskje holde seg enda mer anonym, med kanskje noen baklemper :P

Hm...? Har jeg referert deg som noen snodige raser/personer da?  [puzzled] kan ikke huske det men x3
Kvalitet er bedre enn kvalitet? :P Hmm? x3
Det går vel mer på hva man gjør ut av det hele. Om man tar det å være furry seriøst eller ei.

Nei ikke du, men Cyro - som var den originale mottaker av den her avsporinga ;P
Furry kan man jo ta mer eller mindre seriøst, men noen har jo ett litt personlig forhold til navn/nick da.
Det er jo ikke værre enn at folk på jobben kan kalle meg Bob og jeg reagerer. Snuter kaller meg Chen og jeg reagere.. Sure 'linger gauler "Pus!" og jeg lurer på hva jeg gjorde galt nå :P Opphavet kaller meg navnet til broder'n og hverken jeg eller han reagerer.
Bytter du om på dem så blir det litt snodig, og kaller du meg andre ting så er det først en feiltagelse, så en glipp, og så med vilje.
(Bortsett fra det her med katta da, det var for å poengtere  [ureshii])
Why wasn't I informed?

Gray Fang

  • Gjest
Sv: Rever vs. ulver
« Svar #64 på: 11. mai, 2010, 22:38 »
Kjeks!

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Rever vs. ulver
« Svar #65 på: 20. mai, 2010, 23:54 »
undskyll at jeg er dum. men er det rasisme på gang? XD neida.

ulver ruler! 8D

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Rever vs. ulver
« Svar #66 på: 24. mai, 2010, 14:05 »
Jeg visste at vi hadde en del ulver, men er overrasket over at det var mange. Har jo flere ulver enn vi har andre arter totalt, da ikke medregnet rever.

Ser ut som ulvene ville ha vunnet en evetuell rever vs. ulver snøballkrig. [sad]

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Rever vs. ulver
« Svar #67 på: 26. mai, 2010, 10:01 »
Whoho, vi (r)uler! [w-happy]

YlvaWolfie

  • Gjest
Sv: Rever vs. ulver
« Svar #68 på: 27. mai, 2010, 22:04 »
Whoho, vi (r)uler! [w-happy]

Lol x3 (r)uler /me likes

Kaoskatten

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 503
  • yes.. you may call me Mittens...
    • Vis profil
    • Kaoskåken
Sv: Rever vs. ulver
« Svar #69 på: 10. jul, 2010, 08:15 »
Jeg visste at vi hadde en del ulver, men er overrasket over at det var mange. Har jo flere ulver enn vi har andre arter totalt, da ikke medregnet rever.

Ser ut som ulvene ville ha vunnet en evetuell rever vs. ulver snøballkrig. [sad]

Jeg joiner laget med underdogs UANSETT! (selvom dere er dawgs:P) Så don't worry. Blir det snøballkrig har du en sniiiiiiky kitten på din side! ;)
My personal space, respect it!

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 993
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: Rever vs. ulver
« Svar #70 på: 28. okt, 2010, 21:30 »
Ser ut som ulvene ville ha vunnet en evetuell rever vs. ulver snøballkrig. [sad]

Du skal ikke være for sikker. Alle vet at rever er notoriske og sneakye. Her snakker vi snøball-snikmord og kidnapping som viktigste element i krigføring. DAMED BE YOU WOLF-THINGIES!

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Rever vs. ulver
« Svar #71 på: 28. okt, 2010, 22:26 »
Hvorfor er det ingen katter som får være med!? :C

Chen

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Rever vs. ulver
« Svar #72 på: 29. okt, 2010, 08:04 »
Hvorfor er det ingen katter som får være med!? :C

Vi vet vi er gode så vi trenger ikke utsette oss for faren med å bli våt for å bevise det ^.^
Why wasn't I informed?

Mellon

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 11
  • Who says you have to colour within the lines?
    • Vis profil
    • magicmellon.deviantart.com
Sv: Rever vs. ulver
« Svar #73 på: 29. okt, 2010, 08:58 »
Kattedyr ftw! =3
Jeg har sittet super lenge å tenkt på hvilken side jeg ville velge, men jeg kom ikke fram til noe...så jeg holder meg nøytral i denne krigen og sier at begge artene er super elskbare <3
It began with the forging of the great brownies. Three were given to the elves, hungriest of all beings. Seven to the dwarf lords, miners and craftsmen in the art of cooking. And nine… Nine were given to the race of men, who above all else desire cookies!

lassenissen

  • Gjest
Sv: Rever vs. ulver
« Svar #74 på: 31. okt, 2010, 11:10 »
Som en gekko ville jeg nok joina revene. For good measure.

Og personlig er jeg mer en reveperson enn en ulveperson. No offence wuffies.