Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4833388 ganger)

Kinjara

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 306
  • jervling
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #18750 på: 30. okt, 2014, 22:34 »
41 dager til dim. Lenge siden jeg har vært borte fra tjenesten, og bare det å dra en halvtime sørover er som en fantastisk ferie selv om det er jobb-relatert. Skal bli så digg å dra til tromsø imorgen på skikkelig fest. Også skal en kompis ha fight i NorskMMA.

Skal ha kompani-oppstilling imorgen, med tema "kts vinter". (kts : klar til strid)
Så da blir det hvitcamo på imorgen.

Blir å gå tilbake til jobb igjen etterpå, heldigvis.

KTS, s(kr)ekk og GRU :P Har dere noe som helst snø?

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18751 på: 30. okt, 2014, 22:46 »
Jeg skal være med å rigge UKM i år, woop!

hells yeah. Forhåpentligvis går jeg videre til trondheim i år, as well. Tenkte jeg skulle melde meg på i og med at jeg er snart for gammel for ukm ;v;

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18752 på: 30. okt, 2014, 22:50 »
KTS, s(kr)ekk og GRU :P Har dere noe som helst snø?

Fikk idag!
Og det var bataljonsoppstilling, ikke kompani :l

Kinjara

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 306
  • jervling
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #18753 på: 31. okt, 2014, 00:00 »
Fikk idag!
Og det var bataljonsoppstilling, ikke kompani :l
Og du var selvfølgelig proper? ;)

Her sitter man når klokken er midnatt og lurer på hva man skal bruke natten på?

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #18754 på: 31. okt, 2014, 09:15 »
Skal gjøre et eksperiment i klassen i dag som er starten på en stor innlevering. Gleder meg ikke, uff >m<

NamelessCoyote

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
    • SweetWolf1
Sv: Din status!
« Svar #18755 på: 31. okt, 2014, 09:35 »
Hel dag med teori i hund, kjempe morro -w-

Heldigvis kul lærer :3

Så helg :D

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #18756 på: 31. okt, 2014, 10:18 »
For en grusom person jeg er som ikke vil låne bort fursuiten min til lillebroren min på 9 år som ødelegger alt han er nær...

mitt ni år gamle tantebarn fill lov til å ha den på bittelitt mens jeg passa på :p

men kan jo hende han er litt snillere enn lillebroren din, da.

Joa men muttern vil at jeg skal låne den til han uten noe tilsyn sammen med vennene hans, og det skjer bare ikke.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18757 på: 31. okt, 2014, 11:06 »
For en grusom person jeg er som ikke vil låne bort fursuiten min til lillebroren min på 9 år som ødelegger alt han er nær...

mitt ni år gamle tantebarn fill lov til å ha den på bittelitt mens jeg passa på :p

men kan jo hende han er litt snillere enn lillebroren din, da.

Joa men muttern vil at jeg skal låne den til han uten noe tilsyn sammen med vennene hans, og det skjer bare ikke.

minner meg litt om da storesøster, mamma og tante skulle kjefte meg opp og ta internet og whatnot fordi jeg ikke ville låne vekk Wiien min som jeg betalte for egne lommepenger bare fordi tantebarna mine kjeda seg og jeg ikke ville ha de på rommet mitt mens jeg var opptatt med skolegreier.

og de tok nettet og levna meg med panikkanfall, i tilleg til at de bare stjal Wiien, selv om de har ps2 og ps3 nede i stua. hurr.

men så er også en fursuit ganske mye dyrere og personlig enn en nintendo konsoll. Jeg hadde aldri latt tantebarnet mitt stikke av med min personlige suit. Men hvorfor ikke bare kjøpe en varulv maske til ungen på en lekebutikk? Eller må han ABSOLUTT ha suiten din?

Jeg liker ikke unger jeg. Jeg liker ikke foreldre, heller. Hnnnnngh.


also: har jeg sett suiten din noen gang? I wunna has see

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #18758 på: 31. okt, 2014, 13:43 »
Skal gjøre et eksperiment i klassen i dag som er starten på en stor innlevering. Gleder meg ikke, uff >m<
I feel you. Vi fikk tre oppgaver i samme fag, som skal utføres over tid. De er av forskjellig størrelse, men det er vanskelig å konsentrere seg om 3 oppgaver i samme fag på samme tid.

Ellers.. helg om en halvtime! Da blir det å prøve å slappe av mye, skype og game med typen. c':

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #18759 på: 31. okt, 2014, 17:04 »
HALLOWEEN!!!! get them spookie cookies out! =D
ha det kjempe gøy i kveld alle dere som kler dere ut og går 'trick or treat' =D og husk å ha på refleks om dere går langs bil veier. <3


UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #18760 på: 31. okt, 2014, 19:43 »
Skal innom Halloween-fest ikvled. Så da blir det Hello Kitty kigu ftw!

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #18761 på: 01. nov, 2014, 00:59 »
Vært ute på firmafest og blitt litt i overkant brisen, var god mat da hvertfall så rett på Halloween fest hos min kjære! ^^
FurAffinity          DeviantArt


Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18762 på: 01. nov, 2014, 01:12 »
Jeg har førerkort :D woop!

GRATULERER ! : D
The more i learn about people, the more i like my dog.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18763 på: 01. nov, 2014, 01:59 »
Hvis jeg føler meg bedre i morgen, så skal jeg ut med venner på konsert på klubben

woop

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #18764 på: 01. nov, 2014, 08:18 »
Gratulerer til Kosedragen med lappen! :D Kjør trygt.

Greide å ta en ti timers lur. Sov gjennom festen jeg var invitert til og full pakke, så har kjempedårlig samvittighet nå.

Er ganske våken, men klokka er jo ikke engang åtte her... Vurderer å dra på ASDA for en "storhandel". Den er litt langt unna, så blir vel å gå dit og taxi tilbake fordi jeg hater bussene her og jeg betaler glatt 50 kr for dør-til-dør-service og plass til varer kontra buss til 20 kr med stress og null plass. Men tror ikke jeg gidder, mamma og pappa kommer snart på besøk (<3) og de sa de ville  ta meg for å handle når de kommer. Jeg kan overleve på lokalbutikken. :I

Jeg må ha sminke. Har utsatt å skaffe det i 56789 uker etter at jeg glemte alt hjemme. : )))) Har liksom.... én mascara.

Avatar by Fujoshiprincess <3

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18765 på: 01. nov, 2014, 16:23 »
Sitter på rommet i tromsø og venter på at en MMA kamp skal starte. Er blant annet en venn fra romsås som skal slåss mot en fra tromsø.

S.Z.

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 200
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #18766 på: 01. nov, 2014, 16:56 »
Jeg har førerkort :D woop!

Congratses.

Click anywhere above to view szgoesbananas's stream.

tsundet

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 10
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18767 på: 02. nov, 2014, 13:29 »
privat halloweenfeiring utenfor kristiansund...:)
(se bilde) :)

benytter anledningen til å høre om det er noen likesinnede voksne/unge voksne i området?
« Siste redigering: 02. nov, 2014, 13:54 av tsundet »

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #18768 på: 02. nov, 2014, 16:37 »
Sorry for at det er så sipping fra meg for tiden men jeg føler at de jeg bor sammen  med har rotta seg litt mot meg og stempla meg om "bitchy" fordi jeg etter mange uker endelig tok motet til meg og sendte en vennlig melding om de værsåsnill kunne begynne å litt mer hensyn når det kommer til lyd om natta, spesielt på ukedager. Tror ikke det ble godt mottatt...

Avatar by Fujoshiprincess <3

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18769 på: 02. nov, 2014, 21:27 »
Hadde den morsomste kvelden i mitt liv på fredag. Møtte noen utrolig kule folk, og etter å ha vorset dro vi ut på D12 for å danse og drikke noen sjukt gode drinker. Jeg stjal også en drink som smakte som hostesaft fra hun ved siden av meg, fordi hun måtte visst gå. Etter vi dro derfra kl 3 skilte vi lag, og jeg dro med kjæresten og kompisen hans for å kjøpe mat og CoCo Water på Deli de Luca. Men DELI HAR JO FAEN IKKE BACONPØLSE? Heldigvis hadde 7/11 nattåpent og etter å ha stått i kø i en evighet fikk jeg en baconpølse. Mmm. Det gikk med en del penger den kvelden, haha.

Nå er jeg syk. Klarer ikke holde maten nede, og når man først er syk når man aldri pleier å være det kjenner det ut som om man skal dø. Halp.

Broadway

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 191
  • Keka~
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18770 på: 02. nov, 2014, 21:30 »
Hatt en kjempefin bursdag på halloween sammen med venner og rollespill dagen etter c: Sliten nååå x3x
Jeg fikk en katana (<3), sjokolade (<33) og en liten Ampharos plushie (<33333333333333333)
~Wahuu
Takk til Freestyler for avatar og signatur <3

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18771 på: 02. nov, 2014, 21:33 »
Hadde den morsomste kvelden i mitt liv på fredag. Møtte noen utrolig kule folk, og etter å ha vorset dro vi ut på D12 for å danse og drikke noen sjukt gode drinker. Jeg stjal også en drink som smakte som hostesaft fra hun ved siden av meg, fordi hun måtte visst gå. Etter vi dro derfra kl 3 skilte vi lag, og jeg dro med kjæresten og kompisen hans for å kjøpe mat og CoCo Water på Deli de Luca. Men DELI HAR JO FAEN IKKE BACONPØLSE? Heldigvis hadde 7/11 nattåpent og etter å ha stått i kø i en evighet fikk jeg en baconpølse. Mmm. Det gikk med en del penger den kvelden, haha.

Nå er jeg syk. Klarer ikke holde maten nede, og når man først er syk når man aldri pleier å være det kjenner det ut som om man skal dø. Halp.

Hahah, fyllemat er jo bare helt sykt digg. Klarte å svi av 2000 kr på fredag og lørdag selv. Fikk også med meg en MMA kamp av NMMAF i tromsø. Utrolig artig når kompisen min knuste en bokser med graplin-teknikk :p

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #18772 på: 02. nov, 2014, 21:38 »
Idag er det 31 dager til jeg skal hjem, 13 dager til Skarpen kommer på besøk. *holde ut*

Tror morgendagen går fort, vi skal på ekskursjon til dyrehage. Og selvom det er for å se på stedet som en miljøvennlig arbeidsplass og ikke en dyrehage, tror jeg det blir interessant. Ekskursjoner er alltid mer spennende enn et kaldt klasserom.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18773 på: 02. nov, 2014, 21:47 »
Hadde den morsomste kvelden i mitt liv på fredag. Møtte noen utrolig kule folk, og etter å ha vorset dro vi ut på D12 for å danse og drikke noen sjukt gode drinker. Jeg stjal også en drink som smakte som hostesaft fra hun ved siden av meg, fordi hun måtte visst gå. Etter vi dro derfra kl 3 skilte vi lag, og jeg dro med kjæresten og kompisen hans for å kjøpe mat og CoCo Water på Deli de Luca. Men DELI HAR JO FAEN IKKE BACONPØLSE? Heldigvis hadde 7/11 nattåpent og etter å ha stått i kø i en evighet fikk jeg en baconpølse. Mmm. Det gikk med en del penger den kvelden, haha.

Nå er jeg syk. Klarer ikke holde maten nede, og når man først er syk når man aldri pleier å være det kjenner det ut som om man skal dø. Halp.

HOSTESAFT!?!?!?

Å NEI JAEGER

THE MEMORIES STILL HAUNT ME

----

jeg mista skoene mine på fest i går.

the trist is real.

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18774 på: 02. nov, 2014, 22:30 »
Kazookie: Fyllemat er den beste typen mat :I er utrolig hvor god mat som ellers ikke er så god blir himmelsk i fylla.

Skyee: Det var nok ikke jaeger. Tror det var vodka, battery og noe annet. Det var gross, men hey, 120 kr spart :'D