Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4841478 ganger)

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15750 på: 07. jan, 2014, 17:53 »
Ugh, ja trening.. :l

Får se om jeg får danset litt DDR i morgen, det blir ikke i kveld fordi jeg har badet alt.

Ellers er nettet veldig dårlig her. Skal prøve med kabel for å se om pingen blir bedre av det. Men det er middag snart, så jeg får lese litt GoT. Kom akkurat til et punkt som ikke er vist i TV-serien, så det ble spennende.

Catya

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15751 på: 07. jan, 2014, 18:24 »


*snufs* e3e

Her skal du få den beste oppskriften på forkjølelse:
Varm melk med honning, svart pepper, hvitløk pulver/krydder, chili, noen dråper tobasco (kan sløyfes, men jeg pleier å ha i noen dråper) og en skvett Cognac. Drikk det før du legger deg og bruk nesespray som motvirker tett og rennende nese. Neste morgen vil du føle deg mye bedre. Hvis du ikke tåler vanlig melk, kan du bruke laktosefri eller soyamelk.

Denne oppskriften er en hestekur, men hjelper som bare faen.
« Siste redigering: 07. jan, 2014, 18:26 av Catya »

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15752 på: 08. jan, 2014, 00:03 »




Wiii. En venninne skal bake kake og en annen spanderer god lunsj på meg ^.^ dis gon b good

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15753 på: 08. jan, 2014, 05:52 »


*snufs* e3e

Her skal du få den beste oppskriften på forkjølelse:
Varm melk med honning, svart pepper, hvitløk pulver/krydder, chili, noen dråper tobasco (kan sløyfes, men jeg pleier å ha i noen dråper) og en skvett Cognac. Drikk det før du legger deg og bruk nesespray som motvirker tett og rennende nese. Neste morgen vil du føle deg mye bedre. Hvis du ikke tåler vanlig melk, kan du bruke laktosefri eller soyamelk.

Denne oppskriften er en hestekur, men hjelper som bare faen.

Får prøve det her etterhvert xD *snufs*

Klasker hodet i bordet fordi jeg er fette lei av en viss person. I tilleg, fortsatt syk. ugh ;_;

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15754 på: 08. jan, 2014, 11:19 »
Føler jeg gjør noe galt i å ikke stille opp på et manusmøte jeg i første omgang ikke kunne på. Nå kan jeg, men jeg må si det frister mye mer å være med kjæresten min før jeg ikke ser ham på to måneder igjen. Før, da jeg skulle noe som krasja med møtet, hadde jeg fått klarsignal på at det var greit at jeg ikke kom. Føler meg ekstra fæl fordi jeg ikke var der forrige gang heller..

Føler meg så slem. :(

Avatar by Fujoshiprincess <3

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #15755 på: 08. jan, 2014, 17:32 »
På vei til ny visning i Oslo! C: håper vi får denne etter å ha vært på ganske mange visninger ^^" som vanlig så lot ikke kritikken fra foreldrene mine vente. Fikk en fin kommentar før jeg gikk ut av døra: "Du er for liten til å forstå hva du driver med!". Jeg er 21 ">.>

Shuffleton

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 255
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15756 på: 08. jan, 2014, 17:42 »
Har lite å gjøre

På vei til ny visning i Oslo! C: håper vi får denne etter å ha vært på ganske mange visninger ^^" som vanlig så lot ikke kritikken fra foreldrene mine vente. Fikk en fin kommentar før jeg gikk ut av døra: "Du er for liten til å forstå hva du driver med!". Jeg er 21 ">.>

Kan hende foreldrene dine bare ikke vil ha deg ut av huset helt enda.
Hos meg er det stikk motsatt, det virker som om det er en aura i huset av "pell deg ut, vi vil pule på kjøkkenet før vi dør".

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15757 på: 08. jan, 2014, 19:09 »
wheeeeee endeli fått bytta skjermen på laptoppen!
zin is a happy foxie today!

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15758 på: 08. jan, 2014, 19:59 »
Drukner i masse å gjøre. Jeg er ufattelig sent ute, men sitter langt inne i UCAS og alt som finnes av info om å søke universiteter i England. Dette er virkelig det mest stress jeg har gjort, og takket være meg selv og rådgivere som ikke har peiling er jeg ikke ordentlig i gang før nå. Har bestemt meg for at alt annet skyves til side enn så lenge - jeg har en uke på meg, til og med enda litt mindre. Målet er å sende søknaden til mandag så jeg er helt sikker på at UCAS har den inne til den 15. Eller, litt mer sikkert enn om jeg sender den den 15..

Avatar by Fujoshiprincess <3

LeonFurpile

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15759 på: 09. jan, 2014, 06:36 »
har ikke mere anime å se på, nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre lengere xC
har bursdag snart også :P

Sondring

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15760 på: 09. jan, 2014, 07:01 »
Uten nettverk på jobb... Så da blir tegning istedet for rapportskriving :)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15761 på: 09. jan, 2014, 07:07 »
Hvorfor er jeg så sulten? har jeg ikke fått i meg nok foods?

Nuvel. FEM KNEKKEBRØD TIL KAN VEL IKKE SKADE LOL.

Broadway

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 191
  • Keka~
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15762 på: 09. jan, 2014, 19:20 »
Er kjempestressa, men har egentlig ikke noen grunn til det. WTF IS GOING ON? D:
~Wahuu
Takk til Freestyler for avatar og signatur <3

Blackred Paws

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 214
  • Min musikk side :) https://soundcloud.com/blackred
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15763 på: 09. jan, 2014, 20:00 »
hører på musikk og snakker med venner og familie fikk også tak i bildet som søstra mi tok av meg med partialen og ene dattera hennes som jeg er Onkel til :)
husky1992 (FA)
Stein Horten (Facebook)
Blackred Paws (Soundcloud, Twitter, Battle.net)

skandix

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15764 på: 09. jan, 2014, 22:29 »
fikk høre jeg må ha en ny operasjon på øyet, pga små komplikasjoner fra den forrige :(

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15765 på: 10. jan, 2014, 00:48 »
Glad. Vet ikke hvorfor egentlig. Kanskje er det fordi jeg fikk til å tegne i dag. Eller at nettet har vært stabilt. Eller at Skarpen kommer på besøk snart. Eller at jobben min som dyrepasser. Jeg skulle få ekstra ansvar i reptilavdelingen, og om en uke får vi en dvergvaran til parken.

Hadde det ikke vært så damn kaldt og mørkt ute, hadde alt vært perfekt.

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #15766 på: 10. jan, 2014, 08:28 »
Jeg har erklært januar Regningenes Måned. For alle renner inn nå. Dusinvis har kommet og bare litt over halvparten forventet jeg å få.

Og så føler meg litt dårlig. Er litt snufsete og svakere en vanlig om dagen. Kjennes ut som da jeg drakk vin på onsdag og ble brisen, som om det ikke helt har gitt seg enda.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #15767 på: 10. jan, 2014, 08:34 »
Jeg har erklært januar Regningenes Måned. For alle renner inn nå. Dusinvis har kommet og bare litt over halvparten forventet jeg å få.

Jupp. En skikkelig regning måned. Neste år skal jeg huske å ikke book tannlegetime for meg og Tora samme måned.

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15768 på: 10. jan, 2014, 10:06 »
Betalt over 5k til kjøreskolen. Broke ass nigguh.

Sarrukh

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 754
  • transdimensjonal mårpølse
    • Vis profil
    • weasyl
Sv: Din status!
« Svar #15769 på: 10. jan, 2014, 17:26 »
Tegnebrettet mitt slukte nettop sitt andre maleri denne uka ved å krasje ArtRage. Faens skit, så demoraliserende. Må oppgradere til noe bedre så snart jeg får råd.

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15770 på: 10. jan, 2014, 17:49 »
HAHAH. Take that, militæret.
Egentlig har det vært dataforbud de første to ukene, men siden internett nå er en menneskerettighet, kan de ikke stoppe oss :P

Har hatt noen få straffer de to siste dagene da på grunn av folk som ikke stiller opp til riktig tid. Bataljonssjefen er utrolig chill da, men den nåværende troppsjefen er bittelitt strengere akkurat nå i rekrutten. Egentlig har vi hatt det "tøft" kun på grunn av at vår egentlige troppsjef har pappaperm og kommer tilbake rundt sommeren.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #15771 på: 10. jan, 2014, 22:41 »
>w< håper på besøk i morgen!!!

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15772 på: 12. jan, 2014, 10:19 »
Tiner er kjempesulten, men orker ikke å lage noe å spise.

Diett av lathet? yeah..

ikke at jeg trenger en diett though.

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15773 på: 12. jan, 2014, 18:15 »
ARF
hadde helt glemt kor massive en PITA det er og ta en clean reinstall av windows...

SKYT MEG NÅ!!!

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15774 på: 12. jan, 2014, 18:37 »
Føler jeg begynner å klare meg på egenhånd på jobb. Og idag var det jeg som skulle ta de tunge løftene, så det blir noen andre i morgen. Dvs, en ganske chill dag i morgen. Tror jeg. Og vi skal mate alligatoren igjen. Skal nok bare se på i morgen også, men håper jeg kan være den som faktisk mater en av de kommende gangene. Har gått og ventet på middag i et par timer nu, men så slo det meg, søndag er lage-middag-selv-dag. D'oh. Jaja, får tusle ned og varme litt fiskegrateng.