Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4841432 ganger)

Kesmon

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 241
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17225 på: 30. mai, 2014, 15:45 »
Er det normalt å bli skikkelig lei av brød? Virker som at folk hater meg fordi jeg ikke takler å spise brød :(

Er selv blitt lei av brødskiver og spiser det så og si alldrig.

----------------------

Prøver å få maksimalt ut av fin været, is og grilling. :D

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17226 på: 30. mai, 2014, 16:28 »
Er det normalt å bli skikkelig lei av brød? Virker som at folk hater meg fordi jeg ikke takler å spise brød :(

Er selv blitt lei av brødskiver og spiser det så og si alldrig.

----------------------

Prøver å få maksimalt ut av fin været, is og grilling. :D

jeg er ikke alene om brød! HELL YEAH ;v;

Also dude det er helt sjukt fint vær ute her og ughhh. Glad jeg har vifte.

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #17227 på: 30. mai, 2014, 20:59 »
Vasket bil, og polert den med polishvoks og lakkforsegling (eller hva det nå skal hete:P)

Gjorde akkurat det samme i dag!

Kjørte avfettning, claybaring, lakkrens, polish og voksing, 14 timer med pussejobb uff.
FurAffinity          DeviantArt


ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #17228 på: 30. mai, 2014, 22:33 »
farget håret i dag O:

og fikk besøk av foreldra til Dax =D

og vi spiste kyllingvinger 030

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #17229 på: 31. mai, 2014, 00:02 »
Jeg gjør min retur, for tusende gang. Oh well.

Siden sist har jeg gjort mitt, stressa rundt, vært syk, blitt slått opp med, hatt fire revyforestillinger, hatt eksamen, reddet verden, spist tusen sjokoladeplater.. Samme gamle!

Avatar by Fujoshiprincess <3

Coast Wolf

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 297
  • Sover aldri til riktig tid...
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17230 på: 31. mai, 2014, 00:18 »
Er såå varmt her like 25+ minst, vifte på fullt hjelper ingenting :-\ Ellers går det som vanlig lite aktiv og lat som ....
Sliter litt med å finne på ting å gjøre om dagene, men hva får man gjort med all værdens av fritid og null peeng?...
Motivasjon: -10 Kjedsomhet: +10 Humør: monotomt

Hadde det ikke vært for bikkja hadde jeg vel slafsa i senga hele daan :P
Ask and u shall receive. var det noen som sa, og det gjør jeg å :3
FA - Twitter

NooK

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #17231 på: 31. mai, 2014, 11:33 »
Vasket bil, og polert den med polishvoks og lakkforsegling (eller hva det nå skal hete:P)

Gjorde akkurat det samme i dag!

Kjørte avfettning, claybaring, lakkrens, polish og voksing, 14 timer med pussejobb uff.

14? : [eek] [puzzled] :P

Var vel inkl mange pauser og slike ting vil jeg tro? hehe. Men gjør man alt for hånd, tar det tid, iallefall om man skal være nøye. 2 strøk ble for meg rundt 3-4 timer.
Life is boring when you don't know how to live it.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17232 på: 31. mai, 2014, 16:02 »
synd jeg bor med foreldra mine når jeg prøver å få meg en litt sunnere livsstil

fordi de har som regel kontrol på hva vi skal ha til middag, hva slags mat jeg skal spise ellers og hva som står i skapet.

Syns ikke pølse og pomfri eller grandiosa er den beste veien og gå. Og brød jeg blir dårlig av er kanskje ikke så lurt heller. Also melk med laktose er kanskje ikke så lurt når jeg helt klart har sakt ifra at jeg er laktose intolerant. I tilleg er det jo fint at mamma røyker som en skårstein så jeg ikke får puste ordentlig (blir tett i lungene når mamma røyker, skal skjekke for astma soon)

Er så fint å faen ikke tåle noen ting + diabetes. Jævlig nice.


i tilleg tærer det på humøret å få kritikk slengt i fjeset, og å henge med venner og være sosial er plutselig feil av meg. Japp, jeg blir nok nødt til å sitte på rommet mitt i mørket helt alene, og spise junkfood hele tiden. Blir fint, det!

sorry for rant, er bare i elendig humør i dag.

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #17233 på: 31. mai, 2014, 16:06 »
Grille litt burger og skyte i-filler noen bokser i det fine været [ureshii] mange som klager på at jeg er tørst nå :3 så tar en hvit uke.
https://www.youtube.com/watch?v=IxAKFlpdcfc
også håper jeg at jeg får bidragspengene mine i dag, kontoen begynner å se litt trist ut  ;D ;D ;D ;D

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #17234 på: 31. mai, 2014, 16:50 »
synd jeg bor med foreldra mine når jeg prøver å få meg en litt sunnere livsstil

fordi de har som regel kontrol på hva vi skal ha til middag, hva slags mat jeg skal spise ellers og hva som står i skapet.


I know how you feel bro. Hadde det sånn jeg osgå dajeg bodde hjemme. Man kan kjøpe sin egen mat, men det blir litt dyrt, så jeg bare begynte å spise mindre av usunn mat jeg fikk hjemme ^^"

----

Denne helgen er full eksamens-øvings-helg D: Føler meg ikke klar i det hele tatt ._. Har vært hos frisøren idag og fikk meg en liten klipp også ^^

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #17235 på: 31. mai, 2014, 17:24 »
Meeeh. Spiller ranked, men håper jeg får tid til å gå en tur før besøket mitt kommer tilbake. Så rastløs og tankefull. :l

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #17236 på: 31. mai, 2014, 17:51 »
Gleder meg over at russetiden er over så jeg kan pynte meg heeele tiden.

Stikker vel snart ned på jobb en tur. Har rydda i hele dag, og får vel holde det gående når jeg kommer hjem. Visste faktisk ikke det var mulig å eie så mange papirer som jeg gjør mens jeg samtidig lar dem ligge strødd på gulvet alle sammen, men jeg har lært av dette rommet og meg selv at, jo, det går.

Avatar by Fujoshiprincess <3

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #17237 på: 31. mai, 2014, 17:52 »
gikk en laaaaaaaaang tur ned til Bjølsen. fint varmt vær i dag....

i dag blir det okse entrecote marinert n.n <3

og jeg håper kunne spilt i gruppe med noen... c.c føles ensomt ut....
« Siste redigering: 31. mai, 2014, 17:53 av ToraLily »

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #17238 på: 31. mai, 2014, 18:10 »
I dag hoppet jeg på bilvaskemoten. Har vasket andres biler før, men det var en annen følelse å vaske sin egen <3 nåharjegikkerådtilåkjørerundthoverhodetdamenJAJA. hehe.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17239 på: 31. mai, 2014, 18:23 »
synd jeg bor med foreldra mine når jeg prøver å få meg en litt sunnere livsstil

fordi de har som regel kontrol på hva vi skal ha til middag, hva slags mat jeg skal spise ellers og hva som står i skapet.


I know how you feel bro. Hadde det sånn jeg osgå dajeg bodde hjemme. Man kan kjøpe sin egen mat, men det blir litt dyrt, så jeg bare begynte å spise mindre av usunn mat jeg fikk hjemme ^^"

Jeg har ikke så mye penger så jeg kan egentlig ikke kjøpe så mye. Men jeg hadde helt klart gjort det.

litt synd at foreldra mine sier ting som "jammen bror din bodde hjemme til han var 22!". og blir sinte når jeg sier "Tingen er den at jeg og brodern er to vilt forskjellige mennesker, jeg vil ikke sitte her hjemme til jeg er 22"

Mamma og pappa tror jeg likner dem og familien min fordi jeg er dattera deres. Ganske svarthvitt, syns jeg.

---

other than that. Hyggelig med hodepine.

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #17240 på: 31. mai, 2014, 18:29 »
synd jeg bor med foreldra mine når jeg prøver å få meg en litt sunnere livsstil

fordi de har som regel kontrol på hva vi skal ha til middag, hva slags mat jeg skal spise ellers og hva som står i skapet.


I know how you feel bro. Hadde det sånn jeg osgå dajeg bodde hjemme. Man kan kjøpe sin egen mat, men det blir litt dyrt, så jeg bare begynte å spise mindre av usunn mat jeg fikk hjemme ^^"

Jeg har ikke så mye penger så jeg kan egentlig ikke kjøpe så mye. Men jeg hadde helt klart gjort det.

litt synd at foreldra mine sier ting som "jammen bror din bodde hjemme til han var 22!". og blir sinte når jeg sier "Tingen er den at jeg og brodern er to vilt forskjellige mennesker, jeg vil ikke sitte her hjemme til jeg er 22"

Mamma og pappa tror jeg likner dem og familien min fordi jeg er dattera deres. Ganske svarthvitt, syns jeg.


Omg, det er helt likt som foreldrene mine før jeg flyttet ut x.x De nektet meg neste å dra på visning fordi pappa ikke flyttet ut hjemmefra før han var 28-ish. Drømmen deres var vel at jeg skulle bo hos dem til jeg ble 30 eller noe. Fuck that >.>

--

Føler jeg spiser alt for mye søtt idag. Diabetes, here i come~

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #17241 på: 31. mai, 2014, 22:25 »
Har merkelig lyst til å gå på byen??? Forvirrende... Må være sommeren!

Ellers ga jeg opp ryddinga for dagen, har bare lagt rett ut og sløva i noen timer. Tenkte å tegne litt eller å se Les Misérables. Får rydde mer i morgen.

Avatar by Fujoshiprincess <3

Broadway

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 191
  • Keka~
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17242 på: 01. jun, 2014, 14:46 »
Har null energi for tida Dx Har vel ikke vendt meg til varmen ennå, but there's so much I wanna dooooo! xO
~Wahuu
Takk til Freestyler for avatar og signatur <3

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #17243 på: 01. jun, 2014, 15:09 »
Eksamen imorgen, men må ha litt tid til finværet også, så blir middag på Aker Brygge med pusen min idag C: <3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17244 på: 01. jun, 2014, 16:17 »
Jeg skjønner ikke hvorfor men noen ganger blir jeg låst i en drømm også får jeg ikke til å vokne med mindre noen vekker meg.

Sov fra klokka 1:00 til 15:00....

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #17245 på: 01. jun, 2014, 17:42 »
14? : [eek] [puzzled] :P

Var vel inkl mange pauser og slike ting vil jeg tro? hehe. Men gjør man alt for hånd, tar det tid, iallefall om man skal være nøye. 2 strøk ble for meg rundt 3-4 timer.

Var faktisk ikke så mange pauser, dette er jobbetid bare. Er en bruktbil hvor forrige eier ikke var så altfor flink til å ta vare på lakken, så tok en sikkelig ordentlig polering first time round for å få fjernet disse dumme "swirls" ripene og annen diverse lakkorektur. :)

~
På'n igjen med ny vask i dag siden jeg kjørte litt i skauen på grusveier i går uff. xD

Tok også interiørvasken på den i dag så nå bør all dritt fra forrige eier være borte, smells like new! :3

De siste dagene har jeg ellers skifta olje, skrubba felgene, montert tåkelys, bytta pakninger, understellsvask og skal straks bestille en del ting fra ebay.
Utrolig hvor mye man må gjøre for å få en bil til under 20k i sikkelig god stand, but worth it. [w-happy]

Skruinga har vært kombinert med grilling sammens med venner, så digg å være ferdig med all skolejobb og bare nyte det fantastiske været!
« Siste redigering: 01. jun, 2014, 17:46 av Exodai »
FurAffinity          DeviantArt


AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #17246 på: 01. jun, 2014, 18:08 »
Rydder og er kjempevarm, men det nytter ikke å skifte eller noe, det er glovarmt uansett..

Avatar by Fujoshiprincess <3

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #17247 på: 01. jun, 2014, 18:10 »
blir pølser til middag i dag =) hehe~~

jeg har blitt ganske så flink på LoL , Soraka og jeg er veldig flinke! =D
Game on! <3

O3O håper på litt bedere uke nå.... vært mye stress.


FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #17248 på: 01. jun, 2014, 18:14 »
Gøy å se på serier med andre, for øyeblikket går vi igjennom Fairy tail. Så 40 episoder på en dag XD
Mye morsommere enn å se alene :3

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #17249 på: 01. jun, 2014, 18:52 »
Gøy å se på serier med andre, for øyeblikket går vi igjennom Fairy tail. Så 40 episoder på en dag XD
Mye morsommere enn å se alene :3
-
<3 Fairy tail er digg!!