Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4841478 ganger)

Kotoma

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 337
  • Subwoofur!
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1650 på: 19. sep, 2010, 11:13 »
Sitter her hos en venn av meg og "Laner". Han er usosial med runescape og musikk på headsett. Jeg sitter her og kjeder meg YAY...

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1651 på: 19. sep, 2010, 11:36 »
trøtt som F x-x
så jeg får vel legge meg ned på en times tid =o

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1652 på: 19. sep, 2010, 12:21 »
Fyllesjuk..

bleh

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1653 på: 19. sep, 2010, 13:21 »
Til tross for alt det som skjedde i går, har jeg det kjempebraaaaa. n_n

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1654 på: 19. sep, 2010, 16:07 »
Sitter her hos en venn av meg og "Laner". Han er usosial med runescape og musikk på headsett. Jeg sitter her og kjeder meg YAY...

Hohoho, sitter i samme sitvasjon XD Hvilken level er han da? Han jeg sitter med er lvl 111  og snart 99 magic ._.

Kotoma

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 337
  • Subwoofur!
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1655 på: 19. sep, 2010, 16:12 »
Sitter her hos en venn av meg og "Laner". Han er usosial med runescape og musikk på headsett. Jeg sitter her og kjeder meg YAY...

Hohoho, sitter i samme sitvasjon XD Hvilken level er han da? Han jeg sitter med er lvl 111  og snart 99 magic ._.

Han spiller på så mange forskjellige. Noen lvl 3 Skillere, en zerker pure, Tanker og en main. Så litt vanskelig og si :P

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1656 på: 19. sep, 2010, 16:25 »
Nå har jeg det veldig bra. Jeg har funnet ut litt ting og snakket med noen så alt er <3

Jeg har nettopp spist frokost/middag nå, også tror jeg at jeg skal ta meg en kopp kanel-te og no greier. |3

Raywolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1657 på: 19. sep, 2010, 17:52 »
--slettet--

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1658 på: 19. sep, 2010, 19:42 »
Er veldig glad, har ingen anelse om hvorfor. Men det føles bra xD

Demonreven

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1659 på: 19. sep, 2010, 22:06 »
Har vondt i kneet. Var hos legen denne uka, han kunne ikke finne grunnen til smertene i kneet.... så... da får jeg bare gå med det dumme kneet da xD
Var på et jobbmøte på fredag for å få utplasseringsplass i PTF på fredager. Møte med sjefen og "mentor" gikk greit.... og sjefen skriver under på at jeg har fått en plass.
Blir ringt opp senere på dagen av sjefen....


Jeg ble tilbudt en jobb! xD
Så nå har jeg utplasseringsplass på fredagene gjennom skolen, og jobb på kveldene/helgene.
Best av alt er at jeg kan jobbe hjemmeifra!!! Jeg skal bare redigere brukermanualer!  [laugh]

Så jeg har vondt i kneet i dag :P men er ellers i godt humør xD
« Siste redigering: 19. sep, 2010, 22:09 av Demonreven »

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1660 på: 19. sep, 2010, 23:01 »
Jeg hadde en poster fra et con på veggen. Det var to stinkdyr på den. Den ene en engel den andre en djevel. Under sto det: see the world in black and white. Den hang der i årevis, fargene falmet den begynte etterhvert å mygge og gå i oppløsning. Moren min tvang meg til å kaste den tilslutt. Jeg pleide å se på den hver dag. Drømme meg bort, jeg ville komme meg på et furr con. 
Det er fjorten år siden jeg smugglet den med meg fra en av skolens printere
og hang den opp. Jeg har ventet alt for lenge. Og nå, jobber jeg 9 timer arbeidsdag hvær uke. for å gi drømmen en sjanse.  
 
 Så ja, jeg har det vell greit, bare så lei den samme rutunen om og om og om og om igjenn.
Sultefora på sosial kontakt, og for meg som liker og henge med alt og alle, føles det som om jeg
sakte, men sikkert drives til vanvidd. Jeg er så lei alt, så lei at ingenting jeg gjør har noen som helst
konsekvens. Jeg har lyst til å kle meg naken og sprade rundt på torget.
Eller rane en bank, kaste pengene over en folkemasse, og se om jeg klarer å kjøre i fra politiet.
Jeg ville gjort nesten hva somhelst for å oppleve litt spenning igjenn, å føle meg levende.
Alle dager virker så like, så ubetydelige. Nå om dagen er det omtrent bare de små tegningene jeg
lager som holder meg fra å gå fra vettet på jobben. Å kunne drømme seg bort og glemme  denne tåplige virkeligheten som virker mer uvirkelig enn min egen fantasi.
 

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1661 på: 20. sep, 2010, 07:24 »
Hodepine, dritt lei og vil bare sove =P
I tillegg så har en nye "fantastiske" omkjøringen inn til Oslo åpent og det var jo totalt kaos.. Ser for meg en 2 timers kø ut av Oslo idag minst..
(Mildt sagt tror jeg ingeniørene som tegna detta var drita på jobb)

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1662 på: 20. sep, 2010, 08:10 »
Akkurat nå har jeg det finfint. <:
Jeg er skiiittrøtt, da. Guh. Jeg burde ikke snu døgnet hver helg, det er ikke bra for meg. xD
Og denne uka har vi loadshitz av oppgaver å levere inn. x_x
*argh*

Menmen, tar ikke sorgene på forskudd.
Akkurat nå sitter jeg og en i klassen og spiller Mujaffa. Tragiske, tragiske spillet. xD;
Oh well. Vi har tysk nå, så har vi fritime. <3 Det blir digg. Matte er faktisk gøy nå fordi jeg forstår det pga awesome lærer.
.. og jeg gleder meg litt til helga, da jeg fant ut at jeg skulle ta en spontantur til Oslo. Høhø.
Siden jeg har 0 fravær i år foreløbig, så skal jeg lønne meg selv med å ta meg en dag fri fra en skoledag som bare er.. 1,5 norsktime uansett.
Fredager er så digg.

Så.. Oslo blir digg. ^^ Må bare få overbevist mora mi, selvom jeg er 18 så holder hun meg litt igjen. x) Men jeg skal nok komme meg nedover.
Huhu.


Zyrxia

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 51
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1663 på: 20. sep, 2010, 08:11 »
Sitter på skolen og jobber egentlig med prosjekt i historie. Vil hjem og slå de jeg bor med med et balltre.. eller en motorsag.
I morges fant jeg ut at de hadde brukt mitt stekesmør til å lage mat til seg selv i går kveld. Selvfølgelig kan de ikke å sette ting på plass, så smøret sto på benken i hele natt. D:

Ellers vil jeg sove. Maaaaasse.

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1664 på: 20. sep, 2010, 09:15 »
Nå sitter jeg med morgenkaffen og hører på Nightwish - Ghost Love Score.

Skal på skolen om 15 min eller no.
15 laaange minutter. |D

Oh shit, nå kommer den delen på rundt 5:34 i den videoen. D:

*tar helt av*

Olly "Naali" TF

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 150
  • Fjellrev, om du lurte.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1665 på: 20. sep, 2010, 09:20 »
Har det kjeeeeempe bra,
har en liksom over 5 deadlines til i morgen  [laugh]

ahaha....he...he...he...... [sad]

Wish me luck.......
Jeg er nok mer sjeldent her en jeg er som fjellrev xD

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1666 på: 20. sep, 2010, 12:12 »
hm underlig sammentreff at så mange sier de er trøtte, mø ha noe med årstiden og gjøre, oh jeg har lyst til å sove og, zzzzz,
Omfg jeg må på jobb om 10 min!!! [w-dizzy]

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1667 på: 20. sep, 2010, 12:46 »
Er på skolen, har musikk i fordypning. Det er et ganske kjett fag å ha så tidlig på en mandags morgen. Og det verste er at det er det mest spennende faget vi har i dag.

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1668 på: 20. sep, 2010, 14:12 »
Prosjekt, prosjekt, prosjekt >_>
Møkk

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1669 på: 20. sep, 2010, 15:59 »
Trøtt: Skulle til å legge meg i natt da Tellos kommer å vil prøve shaman healing i WoW, så jeg håper på min tank for å hjelpe.
Klokken 06.30 fikk jeg til slutt lov til å legge meg.
Litt under 8 timer senere våkner jeg av at telefonen ringer. Jeg gjenkjenner nummeret for en enormt interessant stilling jeg søker på.
Venter litt for å passe på at jeg er helt våken og ikke for spent. Jeg ble kalt inn til nytt intervjue :D

Frem til førstkommende torsdag kommer jeg til å være en kombinasjon av rastløshet og lykkerus. Den stillingen SKAL jeg ha.

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1670 på: 20. sep, 2010, 16:22 »
Leste nettopp den første boka av AKIRA (igjen, leste den for lenge siden også men hadde glemt det meste). Fyttigrisen så bra manga det er.
Jeg har de andre bøkene og skal lese de også snart. (de har jeg ikke lest før)

Jeg skal få meg skikkelig gira på å lage ferdig Tetsuo kostymet, i tillegg til at jeg skal finne ut ordentlig åssen han er så jeg kan være troverdig i cosplaykonkurransen på Coscon. :3

Jeg har egentlig nesten alt jeg trenger til å lage armen nå. Datateknikklæreren tok helt av på skolen i dag med å slå i fillebiter et tastatur, en mus, og en bærbar pc for å vise oss hva som var inni. xD Han er så psykopat han. Jeg elsker'n <3

Etter timen spørte jeg om jeg kunne få bitene som var igjen fordi jeg skulle lage en robot-arm. Han lo godt og sa ja, og begynte å bable i vei om at jeg var en kommende gal vitenskapsmann og whatnot. xD

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1671 på: 21. sep, 2010, 05:27 »
hadde en absolutt dritt dag på jobb idag, med 2stk som ringte inn syk og vi fikk ikke inn nye... og det var masse å gjøre.

når man har vann over hodet for lenge drukner man, ganske logisk det egentlig. og når man drukner i ting man skulle ha gjort under en viss periode får man misfornøyde gjester.

Det hele toppet seg da det kom 9 italienere som skulle spise 5 minutter før vi stengte døra.
og selvfølgelig skulle de ha forrett, mellomrett, hovedrett, hvilerett og Dessert....

med 3 forskjellige viner til.

Det var kanskje bra profitt for restauranten, men jeg var ikke noe særlig glad da jeg måtte bli 2 timer ekstra på jobb..

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1672 på: 21. sep, 2010, 06:15 »
Stod nettopp opp.

Jeg er like trøtt som strikk.

Demonreven

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1673 på: 21. sep, 2010, 21:43 »
Jeg er like trøtt som strikk.

Trøtt som strikk?!    ???

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1674 på: 22. sep, 2010, 18:30 »
MEHH

ja det er ca hvordan jeg har det i dag.. MEHHH

får vell bare sette meg ned og spille litt eve, og leke litt med en viss foxdragon jeg kjenner der...

så: MEHHH