Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4841478 ganger)

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3275 på: 10. feb, 2011, 20:52 »
Leste denne, og wow...

Ja ja. Personen er ikke den skarpeste kniven i skuffen.
Bryr meg ikke om at personen gjorde det. Spesielt pga. en fin regning pga. uforsiktig bruk og fikk oppleve hvor fort for mye alkohol kan svekke andres dømmekraft.
Burde vist bedre, men når man samtidig skryter av det på nettet så er det lite håp.
Kort sagt, det er en type idioti som jeg ikke en gang gidder å bli sint på. Personen vil uansett bare ende opp med å ødelegge for seg selv.
Det er derfor tryggere å bare holde avstand.



Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3276 på: 10. feb, 2011, 20:58 »
Endelig ferdig med særemne i norsk xD
Har levert og fått det overstått ^^
Ble en 9 sider skrevet, og 11 sider totalt med forside, innholdsfortegnelse og kildeliste.
Blir forhåpentligvis ikke for ille xD
Håper at alle levere no, da blir det overraskelse på skolen i morgen fra lærern : D

Ellers så går det bra. Blir å nyte resten av kvelden nå. ^.^

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3277 på: 10. feb, 2011, 21:11 »
Vært på jobb siden 06:00, kom nettom hjem.
Jeg er svett og møkkette, og jeg ser f*** steike meg ut
Som en voldtatt fraggle på håret.
Må si jeg litt vell i underkant imponert da det var suppe til middag.
Altså er jeg litt ego her eller **** i *******!!
Meh, naboen som skulle måke har kjørt ned en gjørde stolpe
Igjen?  Kanskje svigers burde gi **** i å betale han med ei flaske  sprit i ny og ne.
Aprops, kunne trengt en knert sjølv, og en real *********!
Bleh, skure pelsen sin  lese ferdi mouseguard, osså tegne litt,
noe med masse meningsløs vold, yeah!



Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3278 på: 10. feb, 2011, 21:52 »
rett før jeg skulle ut i dag fikk jeg nesten et sammenbrudd bare sånn helt plutselig...

er plutselig sykt trøtt tror jeg tar natta jeg =P
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3279 på: 11. feb, 2011, 12:01 »
Jeg våkna opp sjuk i dag tidlig... Great. Er på skolen nå, kjiiiiipt...

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3280 på: 11. feb, 2011, 13:44 »
Jeg våkna opp sjuk i dag tidlig... Great. Er på skolen nå, kjiiiiipt...

awww å være sjuk er it'no kult... du får ha god bedreing da du har jo hele helga å blir frisk på =P
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3281 på: 11. feb, 2011, 14:05 »
Jeg har det fiiint. ser på TV og drikker sukkerfri cola C:

jeg ser faktisk på nrk super xDD ei jente er ny på cheerleading. hun minner om meg da jeg var ny på skolen oppi bukta xDD ffff ;D

akkurat nå ble de sur på henne fordi hun feila. føler meg akkurat som henne. bawww...

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3282 på: 11. feb, 2011, 14:12 »
Ooog, dagen avsluttes med å få vite at vi ikke fikk et prosjekt vi trengte.. yay, neida, må ut på en ny budrunde v.v CRAP!
 Anyway, Thank goodness it is friday!
(Håper også på et kort møte med Tellos om en times tid)

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3283 på: 11. feb, 2011, 15:32 »
Håper denne helgen blir litt kjekkere enn de forje som har vært.

Har det veldig bra, ene læreren sa at jeg var en av dem som utmerket seg på kjøkkenet og det ville gjøre det lettere for dem om de skulle ambefale meg som lærling på en jobb :)

Siba

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3284 på: 11. feb, 2011, 16:50 »
Sliten og trøtt. >.< Og har passe vondt.

Sov nesten ikke i natt, siden jeg hadde operasjon i beinet i går. så nå bor jeg i sofaen, med smertestillende så nærme som mulig og prøver å bevege meg minst mulig med beinet nesten oppi taken, pga blødningen.

Så føler meg ikke helt på topp. 

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3285 på: 11. feb, 2011, 16:54 »
Ooog, dagen avsluttes med å få vite at vi ikke fikk et prosjekt vi trengte.. yay, neida, må ut på en ny budrunde v.v CRAP!
 Anyway, Thank goodness it is friday!
(Håper også på et kort møte med Tellos om en times tid)

Uff, kjipt å avslutte en jobbuke på den måten.
Håper du fikk truffet Tellos :)

Sliten og trøtt. >.< Og har passe vondt.
Sov nesten ikke i natt, siden jeg hadde operasjon i beinet i går. så nå bor jeg i sofaen, med smertestillende så nærme som mulig og prøver å bevege meg minst mulig med beinet nesten oppi taken, pga blødningen.
Så føler meg ikke helt på topp.

Urk. Si fra hvis jeg skal komme bortom en tur for en prat.

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3286 på: 11. feb, 2011, 22:29 »
Jeg hater skolen min atm, samtidig som historielæreren min.
*rage*

De pøser på oss med et svært tverrfaglig muntlig prosjekt i historie og norsk, gir oss geofagfremføring, historieinnlevering, matteprøve, tyskprøve, geofaginnlevering og stil i norsk. .. på én uke. -.-
Denne uka var ille nok. Gaahahaaaa. Jeg døør.

Og historielæreren min er stygg. .. skal spare dere for mer ranting.
Ehm.

Ellers, har jeg vært igjen i byen i dag ilag med 4 andre venner av meg. Var kos. Jeg endte opp med å kjøpe meg alt for mye da. >_>

TheSpottedCow

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3287 på: 12. feb, 2011, 00:29 »
nnnnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii........................ minecraft drepte musa mi.. venstre museknapp tok kvelden.. hmm
"My God has a hammer, your God was nailed to a cross. Any questions?"

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3288 på: 12. feb, 2011, 07:03 »
jeg fatter ikke at jeg sier detta, men ingen ting er som å stå opp tidlig på Lørdag for å så vite at jeg kan sove mer utoverdagen xP


har ikke så mye energi igjen da -.-' har egentlig bare lyst til å sitte i et hjørne og gråte fram til tirsdagen....
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3289 på: 12. feb, 2011, 09:28 »
Ooog, dagen avsluttes med å få vite at vi ikke fikk et prosjekt vi trengte.. yay, neida, må ut på en ny budrunde v.v CRAP!
 Anyway, Thank goodness it is friday!
(Håper også på et kort møte med Tellos om en times tid)

Uff, kjipt å avslutte en jobbuke på den måten.
Håper du fikk truffet Tellos :)

I did, og vi fikk smaksprøver av Mini Mr.Lee's snacknudler. Bacon versjonen var ganske nom *nommepå*


Ellers, våkna tidlig for å gå tur med dyra, men 20 blå ute så jah.. må vente litt.. Sitter også  å tenker på hva jeg ska kjøpe til Morsdagen..
Å Portofolioen jeg bestille ankom i går, woho (hakke fått sett på den enda)..

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3290 på: 12. feb, 2011, 18:07 »
vell man sier  de små ting gleder mest og nå er det mye som har skjedd blandt annet kanskje jeg får mulighet til å joine EF alikevell (håper det bare ikke er for sent x3) men får nyte helga før jeg begynner å stresse om sånt x3

"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Puncia

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 216
  • Av AirRaiser (FA)
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3291 på: 13. feb, 2011, 13:19 »
Koser meg med den ene gangen i uka jeg har fri. :)

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3292 på: 14. feb, 2011, 07:47 »

Well, this time of year again..

Uansett, mandag - bleh, men heldigvis snart lønning.. *savner senga si**starter med å jobbe*

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3293 på: 14. feb, 2011, 09:29 »
meh x3 siste uka før det er vinterferie ^.^
Ser fram til det, ser fram til å sove lenge <3
Må bare på jobb på lørdag  [w-dizzy]

Ellers så er jeg småsulten og småtrøtt, må få no mer spennende å gjøre på skolen, og få i meg litt mat tenker jeg ^^

edit:
oh, også er jeg spent på om jeg kommer inn i APB Reloaded Closed Beta :D
Rundt midnatt (PST) 15 feb stenger de for Beta sign-ins, og etter det starter de å sende ut ;D
Spilte APB når det var tilgjengelig, og håper på at jeg kommer med i Beta nå for å teste ut tweaks, gi feedback osv  [razz]
« Siste redigering: 14. feb, 2011, 09:47 av Snøkrystal »

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3294 på: 14. feb, 2011, 14:01 »
Jeg er syk, og jeg savner pjusekatten min, og jeg er sulten, og jeg er kvalm, og jeg ser på TV, og jeg vill dø, og jeg sitter uten lov på PCen (IM BAD B]) osv.

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3295 på: 14. feb, 2011, 16:01 »
Har akkurat kommet hjem fra en kjempedeilig dag på jobb, allt er solfint og skal til og spise noe taco-rester fra morsdasgen :3

*Stjal mat fra mor ulv*

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3296 på: 14. feb, 2011, 16:19 »
*snufs*
det er valentins dag, den konstante påminnelsen..... nuff said.....
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Bluetwoen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3297 på: 14. feb, 2011, 16:25 »
Valentinsdag. :3 Savner pusen min (savner jeg han for mye?)

Oooog nå begynner sparinga til en Alienware M15x. Får sikkert råd når jeg har konfirmert meg for å si det sånn. Den er så sexy asdfghj.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3298 på: 14. feb, 2011, 20:01 »
**skaller hodet i skrivebordet**

Sliten men fornøyd.

Min andre mandag i ny jobb, og ting går i typisk Dax tempo. Kort sagt, enormt fort og du skulle trodd jeg hadde jobbet der lenger :p
Startet dagen klokken 8.00 med tannlegetime. Slem Dax pusset dårlig, slem Dax måtte sitte i stol mens lege tettet to småhull.
Resten av jobbdagen var skrive ned massevis av ting og tanker, aktiv deltagelse på kurs og avdelingsmøte, så hodet ble fullstappet og magen tom.
Samtidig ble jeg spurt om jeg kunne bli igjen. En kollega på jobben hadde et lite privat IT prosjekt han ønsket å starte opp, og han ønsket litt teknisk rådgiving fra meg og en til. Så... Pizza og brus pluss 3.5 time hvor vi diskuterte en løsning som skulle rulles ut på et to sifret antall lokasjoner (kostnader, praksis, tid, etc).

Det har vært en aktiv og lang dag (11 timer, reise ikke inkludert), men jeg har endelig fått brent opp mye overskuddsenergi.
Resten av uken kommer til å holde samme kokk. Skal jobbe med egne private IT prosjekte, litt jobbreising (wtf? Jeg har bare vært der en uke og de sender meg steder for å sjekke kritiske saker for dem) og masse annet.

Kort sagt, typisk Dax ^^
« Siste redigering: 14. feb, 2011, 20:03 av Dax Cyro »

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3299 på: 14. feb, 2011, 22:41 »
Eheee... ^^"
A little low today. Fikk meg en latter isted, men that's pretty much it.

Vet ærlig talt ikkje hva som plager meg.
Anyways, det hjalp lite å sulle på Spotify. Eg kikket litt på alle andres musikksmak, og utfra den virker det som om alle andre unntatt meg har kickass musikksmak. Føler meg som DEN pussyen x3

Sitter her og ønsker meg ett offline spill som eg kan spille på PC. Var i butikken her for ikkje så lenge siden, og det eg fant var omtrent BARE skytespill. Noen bilspill. Og Football Manager.
INGEN av de kategoriene er noe som kan interessere meg... Så fant eg Final Fantasy 14. Heck, tenkte eg, får vel bli dette da, og kjøpte det. Det viser seg at da eg endelig skulle prøve det, så har de skrevet "online" med pittepittepittesmå bokstaver under, og for å create en karakter måtte eg legge ut penger for å kjøpe en account. >.< Silly me.

Videre er eg sick and tired of å være alene. Eg har Jinnai på besøk 1-2 ganger i uken -OM EG ER HELDIG- x3 Seff, eg har da 2 timer hver onsdag sammen med Bergen Liga, men det er ikkje akkuratt mye å skryte av. Er Tournament Organizer der, så tiden min går for det meste til å se til at alle andre har det bra og at de har det de trenger.

Jobbsøkingen min går helt RÆVVA. INGEN butikker eg har besøkt har trengt noen form for hjelp. Og via NAV har eg fått ledige stillinger, men alle jobbene er omtrent på andre siden av Bergen i forhold til hvor eg bor, i tillegg er det omtrent BARE telefonsalg og slikt som er ledig... Har prøvd det før, det var så lite motiverende at jobben holdt ikkje lenge. Og mens vi først er inne på NAV... Eg søkte om dagpenger så tidlig som desember ifjor. "Nei, du kan ikkje søke nå, kom tilbake når du har fått tjenesteuttalelse." And so I did. Nå har det gått over 1 måned. Null svar, null nothing. Glem dagpenger, de ser eg ikkje snurten av. Så eg tenker eg må ned og klage en eller annen gang i løpet av uken, for dette tar evig lang tid og virker bare frustrerende på humøret mitt.

/lang rant.

I'll stop it here. x3 *finne frem Prince of Tennis og samtidig se etter ett nytt smil*

Klikketiklikk :D