Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4839654 ganger)

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2000 på: 27. okt, 2010, 16:31 »
Klarte å prestere det underet som er å legge igjen trommestikkebaggen på skolen, når jeg har trommetimer senere i dag, og vi har "fri" resten av uka. Vel, egentlig er det vel noen slags OD-greier, men jeg har ikke funnet noe å gjøre enda så.

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2001 på: 27. okt, 2010, 22:04 »
Koser meg med polarbrød og politiskolen :'D  Så har det bra jeg ja.

AndyPandy

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2002 på: 28. okt, 2010, 10:25 »
Holder på med noe skjedelige OD greier x3 er for en god sak da, men men..8P

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2003 på: 28. okt, 2010, 10:41 »
Har det nå greit ^^ sitter på skolen, og har akkurat lagd leppomade i naturfagen  [ureshii]
jeg fikk lagd 4 bokser totalt x3 (sånne små bokser), så er ganske fornøyd  [razz]

Holder på med noe skjedelige OD greier x3 er for en god sak da, men men..8P
Glad jeg ikke har no sånt x3
er så lite interessert i det at jeg omtrent ikke kunne bry meg mindre x3


Raywolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2004 på: 28. okt, 2010, 12:23 »
--slettet--

Demonreven

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2005 på: 28. okt, 2010, 16:29 »
skulle egentlig jobba idag x3 siden det er sånn OD-shit, men jeg tar heller 300,- fra lønna mi og kaller dette en fortjent fridag >:3
Jeg gjør akkurat det samme  [laugh]

Litt dyr fridag da... men det er verdt det :D

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2006 på: 28. okt, 2010, 16:32 »
var mange som hadde OD dag idag ja..
er glad skolen min ikke praktiserer det :P

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2007 på: 28. okt, 2010, 17:15 »
Ok so, først var barneværnet over og snakket med meg. så rydda jeg, så kommer foreldrene mine å kjefter meg opp for ingenting i en halv time, så rydda jeg videre, så gikk jeg ned å spurte etter noe, så spurte mamma "ka du ska bruke den til?.." så svarte jeg på en helt vanlig, snill måte "Jeg skal vaske. hva ellers?" så mente hun at jeg sa det på en annen ekkel måte, så ble hun sur. så kjefta pappa enda mer på meg. så rydda jeg ferdig. setter meg med PCen og slapper av. Så spørr vennina mi om jeg skal være med på Corner (resturang) i morgen med mora og broren. jeg svarte "neij er du helt nils eller? det er jo noe kun du og familien din skal gjøre, jeg vill ikke være såppass frekk og komme å være der. det hadde fått meg til å føle meg ekkel" så sa hun "Satan du e faen frekk! DU klage til mæ kor jævli foreldran dine e, å når vi tilbyr dæ nokka så spør du om æ e nils (dum)! >:@" også blocka hun meg.

FAEN SÅ GLAD JEG ER I DAG ._.

Raywolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2008 på: 28. okt, 2010, 17:57 »
--slettet--

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2009 på: 29. okt, 2010, 20:41 »
Vi har også hatt OD-dag. Har Vi så ett intervju med ungdom fra Brazil som fortalte at hvis dem fikk tre hundre kroner så ville mesteparten av dem bruke penga på narkotika eller våpen, eller noe. Kjempemotiverende.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2010 på: 29. okt, 2010, 23:49 »
Dem må jo ha litt artig dem au.
Dra meg i halen, og jeg som trudde OD hadde noe med overdose å gjøre. [w-sniff]

Jeg er så inn i gran skaugen høljeglad, for at jeg bytter jobb i neste uke. [w-happy]


Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2011 på: 30. okt, 2010, 02:45 »
Ok so, først var barneværnet over og snakket med meg. så rydda jeg, så kommer foreldrene mine å kjefter meg opp for ingenting i en halv time, så rydda jeg videre, så gikk jeg ned å spurte etter noe, så spurte mamma "ka du ska bruke den til?.." så svarte jeg på en helt vanlig, snill måte "Jeg skal vaske. hva ellers?" så mente hun at jeg sa det på en annen ekkel måte, så ble hun sur. så kjefta pappa enda mer på meg. så rydda jeg ferdig. setter meg med PCen og slapper av. Så spørr vennina mi om jeg skal være med på Corner (resturang) i morgen med mora og broren. jeg svarte "neij er du helt nils eller? det er jo noe kun du og familien din skal gjøre, jeg vill ikke være såppass frekk og komme å være der. det hadde fått meg til å føle meg ekkel" så sa hun "Satan du e faen frekk! DU klage til mæ kor jævli foreldran dine e, å når vi tilbyr dæ nokka så spør du om æ e nils (dum)! >:@" også blocka hun meg.

FAEN SÅ GLAD JEG ER I DAG ._.

Uff for en dag du har hatt D:
Men siden du mista en på msn så kan du få en ny? :3 Du kan få min om du vil ha den x3

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2012 på: 30. okt, 2010, 10:56 »
Ok so, først var barneværnet over og snakket med meg. så rydda jeg, så kommer foreldrene mine å kjefter meg opp for ingenting i en halv time, så rydda jeg videre, så gikk jeg ned å spurte etter noe, så spurte mamma "ka du ska bruke den til?.." så svarte jeg på en helt vanlig, snill måte "Jeg skal vaske. hva ellers?" så mente hun at jeg sa det på en annen ekkel måte, så ble hun sur. så kjefta pappa enda mer på meg. så rydda jeg ferdig. setter meg med PCen og slapper av. Så spørr vennina mi om jeg skal være med på Corner (resturang) i morgen med mora og broren. jeg svarte "neij er du helt nils eller? det er jo noe kun du og familien din skal gjøre, jeg vill ikke være såppass frekk og komme å være der. det hadde fått meg til å føle meg ekkel" så sa hun "Satan du e faen frekk! DU klage til mæ kor jævli foreldran dine e, å når vi tilbyr dæ nokka så spør du om æ e nils (dum)! >:@" også blocka hun meg.

FAEN SÅ GLAD JEG ER I DAG ._.

Vi skjønner deg hvertfall, ser ut som ett vanskelig liv,
men det går vell over når du flytter ut [smile]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2013 på: 31. okt, 2010, 11:01 »
Jeg sitter med mårrakaffen og er stolt over å ha stått opp før 11 på en dag etter jeg var oppe til 3. |3

Etterpå skal jeg ut og ha halloweentreff med folk, det blir gøy. *har ninja-kostymet liggende klart*

Og for noen dager siden snakka jeg med en jente som sa hun faktisk liker kaffe.
I fell in love. <3

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2014 på: 31. okt, 2010, 13:54 »
jaja nå har jeg hatt veldig dårlig tid men er tilbake. Jeg har det forholdtvis bra. har skjedd så mye her vært litt nedfor men er tilbake. my gjøre på jobben.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2015 på: 31. okt, 2010, 20:31 »
Hadde Halloweenfest i går, hvilket var veldigveldig awesome. Drakk med måte, så jeg var ikke dårlig dagen derpå heller. Det var derimot en del som ikke drakk med måte, og både Jëgermeister og Capt. Morgen for ned på høykant. De fikk merke det utover natten og dagen etterpå.

Jeg var en trist klovn, det ble tatt et epic bilde, jeg må få lagt ut så snart jeg får fatt i det.

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2016 på: 31. okt, 2010, 20:40 »
Hadde Halloweenfest i går, hvilket var veldigveldig awesome. Drakk med måte, så jeg var ikke dårlig dagen derpå heller. Det var derimot en del som ikke drakk med måte, og både Jëgermeister og Capt. Morgen for ned på høykant. De fikk merke det utover natten og dagen etterpå.

Jeg var en trist klovn, det ble tatt et epic bilde, jeg må få lagt ut så snart jeg får fatt i det.

Nice [laugh]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2017 på: 01. nov, 2010, 00:19 »
Jeg har det helt okai. :3

Ganske sliten, tho, vært ute å kjørt idag, feiret onkel sin bursdag og passet ungene hans. .. og gått halloween med dem. x3
*sigh*
Karameller i håret er no fun.
Ellers.. kjørte et godt stykke med bestefaren min i dag. Det var litt kos, selvom bestefar kjører som de fleste andre folk og er ikke fornøyd når jeg gjør det "teh new wai" x3

Og skole i morgen. Do not want. Er seriøst bare en halvtime tysk, 4-5 fritimer og så en times tid med matte. x_x
Fucked up timeplan, jeg veit. Jeg kunne sovet mye lengre hadde det ikke vært for den tysken. D:


Uaaaansett.
I går natt fikk jeg en ubersøt telefon. x3
Skal ikke gå inn på detaljer, men.. gah. Kjæresten min er så sykt søt. <3
*gledeseg til 16. november*

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2018 på: 01. nov, 2010, 00:35 »

Ellers.. kjørte et godt stykke med bestefaren min i dag. Det var litt kos, selvom bestefar kjører som de fleste andre folk og er ikke fornøyd når jeg gjør det "teh new wai" x3

Teh new wai? XD hørtes skummelt ut :p

Uaaaansett.
I går natt fikk jeg en ubersøt telefon. x3
Skal ikke gå inn på detaljer, men.. gah. Kjæresten min er så sykt søt. <3
*gledeseg til 16. november*

No u <3

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2019 på: 01. nov, 2010, 01:51 »
Litt nedfor for at jeg ikke fikk feiret Halloween, annet enn å se en middelmådig grøsser alene. En ganske kjedelig og skuffende helg. [sad]
« Siste redigering: 01. nov, 2010, 01:57 av Miles T.F. Baxxter »

Tirga

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 665
  • Not used
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2020 på: 01. nov, 2010, 03:13 »
Litt nedfor for at jeg ikke fikk feiret Halloween, annet enn å se en middelmådig grøsser alene. En ganske kjedelig og skuffende helg. [sad]
Hey still deg, i kø,.. Etter at jeg vrikka foten, har bare denne helga gått nedover  [sad]
"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

 Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2021 på: 01. nov, 2010, 08:19 »
Trøtt som f***!!! -_-
Må begynne å gjøre lekser tidligere, så jeg for lagt meg til rett tid >.<

Ellers så er jeg i lykkerus etter å fått kjøpt en billig conbadge av en av favoritt tegnerne mine :3

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2022 på: 01. nov, 2010, 09:40 »
Kunne ha hatt det bedre...hadde jo en strååålende start på dagen >.>

Starta opp med å våkne av at "musearm" slo til -.-
Deretter når jeg og fattern skulle til asker for å ta toget til oslo, så har det vært en ulykke mellom holmen og asker >.> 11 biler... Kø helt ned til Lierskogen (der hvor jeg bor) >.<
Kommer meg inn til asker for å ta et tog omtrent en time etter det jeg egentlig tar...
Et lite glad punkt var jo at musearmen gav seg under togturen x3 sovna av, som var litt digg :>

Gleder meg nå bare til jeg kommer hjem -.-

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2023 på: 01. nov, 2010, 09:40 »
Ser til at kroppen min er bedre på å automatisk stille seg til vintertid enn mobilen.
Mobilen stilte klokken automatisk, men alarmen dens presterte fortsatt å ringe en time forsinket.
Heldigvis våknet jeg 10 minutter etter alarmen skulle ha ringt.
Når alarmen omsider "vekket" meg var jeg allerede ute av huset.

Jeg er glad kroppen min reddet meg i fra å ikke rekke jobbintervju.
Jeg har litt noia mot å komme forsinket til ting :)

AndyPandy

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2024 på: 01. nov, 2010, 12:11 »
Just vært hos tannlegen, borret to hull xD er lam i halve munnen, lefber som bare det xP