Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4839657 ganger)

Raywolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2450 på: 15. des, 2010, 08:22 »
--slettet--

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2451 på: 15. des, 2010, 09:26 »
har vært en kjip uke så langt på jobb, men lite å gjøre.. Kunne heller brukt tiden til å spille eller å tegne v,v'
ellers alt vel, tror jeg

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2452 på: 15. des, 2010, 10:31 »
Mamma tror jeg er alkoholiker >_> så da skal jeg spørre hvorfor jeg ikke får pils og aquavit til julematen x3

ellers er jeg litt smådeppa for andre div dårlige nyheter :<

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2453 på: 15. des, 2010, 11:35 »
Kastet opp i friminuttet nå nettopp >.< Så er syk :( + jeg er fortsatt deppa over eksen >.< FML ATM!

Men ja... Kan vel ikke akkurat syte heller xD

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2454 på: 15. des, 2010, 12:25 »
Kastet opp i friminuttet nå nettopp >.< Så er syk :( + jeg er fortsatt deppa over eksen >.< FML ATM!

Men ja... Kan vel ikke akkurat syte heller xD
Shaddap :3 *klemmemose*
Life will smile once again.

Stod opp for 30 min siden. Igjen. xD Gaad, sengen er så deilig <3
*slenge opp en positiv post blandt elendigheten*
Oooooh snop! :D OJ! *muffe rundt på nettet*

Klikketiklikk :D

Tzengen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2455 på: 15. des, 2010, 15:12 »
Føler meg rar..
Fikk en helt Hooooorrriibllleee gave i kalender'n i dag, spillekort.. med nakne menn på (i 40 åra)
Det var ekkelt.
Jaja, life goes on.

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2456 på: 15. des, 2010, 15:45 »
Du har rett Zaty det er mye elendighet her og går. >_>

JAJA, jeg har det bra da. våkna for et par timer siden (klokka 2 lol) og skal ut på byen å gjøre litt julegaveshopping med en kompis etterpå, og i mårra er det å øve til den siste eksamen vi har. :3

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2457 på: 15. des, 2010, 16:43 »
Kastet opp i friminuttet nå nettopp >.< Så er syk :( + jeg er fortsatt deppa over eksen >.< FML ATM!

Men ja... Kan vel ikke akkurat syte heller xD
Shaddap :3 *klemmemose*
Life will smile once again.

Stod opp for 30 min siden. Igjen. xD Gaad, sengen er så deilig <3
*slenge opp en positiv post blandt elendigheten*
Oooooh snop! :D OJ! *muffe rundt på nettet*
Ahhh! ^.=.^ Fikk i meg noen boller... Ble MYE bedre ^.=.^

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2458 på: 15. des, 2010, 17:36 »
Har vel spist sånn to pizzabiter de siste tre dagene. Prøver å få i meg litt mat nå. Det smaker godt, men jeg kjenner jeg blir litt kvalm med en gang.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2459 på: 15. des, 2010, 19:58 »
Jeg er litt nervøs. Men litt glad på samme tid.

Nå spiser jeg, etterpå tenker at jeg skal ta en dusj, også tar jeg på meg en pysj, også skal jeg kose meg med pc, antakeligvis wow.

AndyPandy

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2460 på: 16. des, 2010, 11:50 »
Har det helt greit, gleder meg til ferien nå 8D ser etter musikk på youtube, leser housepets, spiller litt...jah :3 ikke noe spess eller nytt, mken har det fint ^^

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2461 på: 16. des, 2010, 11:53 »
har vært små deppa de siste dagene, uten noen særlig grunn..
I går var dagen stappa, og fikk ikke noen tid til å gjøre så stort.
Og idag blir jaggu dagen stappa igjen! yippi!
Mer jobb -.- gawd... 4-5 timer idag, 15-16 timer neste uke >.> do not want.. Just want the moneh.. x3

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2462 på: 16. des, 2010, 12:21 »
*synge på Ayo Technology*
Eeeeeeyoh ^_^

Oooh, der skiftet det! *synge med på Agnes med Release Me*
Meg? Strålendes! Humøret er oppe, det er snø, julen er her... :D
Skal ut seinere, må handle julegaver. Lite penger å bruke i år, men pytt. Eg elsker å gi!

*logre med halen litt, muffe rundt på nettet*

Klikketiklikk :D

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2463 på: 16. des, 2010, 12:35 »
Akkurat nå sitt eg på skulen og har fri. Utruleg godt å snakka med furs igjen. <3
Also: Zaty, elskar den sangen!
Ayyyoooo, I'm tired of using tech-no-lo-gyyyy

Tzengen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2464 på: 16. des, 2010, 14:55 »
Føler meg rar..
Fikk en helt Hooooorrriibllleee gave i kalender'n i dag, spillekort.. med nakne menn på (i 40 åra)
Det var ekkelt.
Jaja, life goes on.
...og hvem stod for denne kalendergaven? o_O

Har det topp. Cruiser gjennom livet for tiden. Klarer ikke å bli stresset av juleinnspurten på skolen, jobben er bare gøy, søvnproblemene er en saga blott og ferien er snart her. Ahh <3
Mamma.. O_o

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2465 på: 16. des, 2010, 20:13 »
Overrasket over at jeg er så oppegående som jeg er akkurat nå. Har vært hjemmeværende siden mandag grunnet sykdom, og i dag tidlig var jeg hos tannlegen der jeg tok Rohypnol som gjorde at jeg ble ganske slått ut ettervert og rett og slett sovna med en gang jeg kom hjem. Våkna nå for en liten stund siden, og jeg føler meg faktisk littegranne sulten! Det er kjekt, fordi jeg har ikke hatt apetitt denne uka, og har spist cirka en middagstallerken verd av mat siden mandag.

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2466 på: 16. des, 2010, 20:28 »
Also: Zaty, elskar den sangen!
Ayyyoooo, I'm tired of using tech-no-lo-gyyyy
:D Right? Den er så pen <3 Gikk bananas over den første gangen eg hørte den på radio, og leitet meg ihel etter den <3

Men eg liker egentlig bare Milow's versjon av den.

TrashWolf: D: Apetitt eller ei, kroppen er _ikkje_ en forbruksvare. Du har bare en av den, og lite næring bryter ned alt som heter energi. Vær så snill å ta vare på den, du har ikkje en erstatning hvis den blir ødelagt >:

On topic: I'm feeling good :3 Det er bikkjekaldt her tho, bor i kjelleren. Ovnen står på fullt, men det blir ikkje så varmt på grunn av null isolasjon i veggene her. x3
Gammelt hus er gammelt. Mine besteforeldre bodde her før oss, og da var dette rommet bare en del av den store kjelleren. Og det var ikkje ment til å være varmt i kjelleren, så det ble aldri isolert her, bare kalde murvegger.
Nuja. :3 Eg har dynen rundt meg, og kunne trengt en varm klem, men eg har nettet å muffe rundt på <3 Så all is good.

*snuggles i dynen sin, muffe videre på nettet*

Klikketiklikk :D

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2467 på: 16. des, 2010, 20:56 »
TrashWolf: D: Apetitt eller ei, kroppen er _ikkje_ en forbruksvare. Du har bare en av den, og lite næring bryter ned alt som heter energi. Vær så snill å ta vare på den, du har ikkje en erstatning hvis den blir ødelagt >:

Det er ikke så lett å tvinge ned mat hvis kroppen ikke vil, da kommer den somregel opp igjen.

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2468 på: 16. des, 2010, 21:12 »
TrashWolf: D: Apetitt eller ei, kroppen er _ikkje_ en forbruksvare. Du har bare en av den, og lite næring bryter ned alt som heter energi. Vær så snill å ta vare på den, du har ikkje en erstatning hvis den blir ødelagt >:

Det er ikke så lett å tvinge ned mat hvis kroppen ikke vil, da kommer den somregel opp igjen.
Tror du kanskje misforstod. Det eg sier er, ikkje spis lite bare for å spise lite. Du vil merke det etter hvert at det tærer mer på kroppen din enn du kanskje har merket hittil.
Med andre ord kan du si at eg bryr meg om deg, og vil ikkje at du skal ødelegge den ene tingen du ikkje kan "kjøpe i butikken" ^^ Tenk fremover! Allltid! (Y)

*snuggles*

Klikketiklikk :D

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2469 på: 16. des, 2010, 22:39 »
Grå dager og ensomhet er ikke så fett midt oppi julestria... ikke at det er så mye å stri med når jeg må feire jula allene i år -.-'
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2470 på: 16. des, 2010, 22:41 »
Kva er eigentleg greia med den tingen alle har i signaturen sin? :s
I have obviously missed out on some stuff.

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2471 på: 16. des, 2010, 22:43 »
Kva er eigentleg greia med den tingen alle har i signaturen sin? :s
I have obviously missed out on some stuff.
lols egentlig hat jeg ikke peiling men jeg bare slang meg på xD
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2472 på: 16. des, 2010, 22:49 »
Jeg kan bare legge meg i en grop og dø D':

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2473 på: 16. des, 2010, 22:52 »
Jeg er awesome.

shackie

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2474 på: 16. des, 2010, 22:53 »
Jeg har det kjempebraa!- Sitter her med Spicetard og leker med glowsticks wee! - ill get back to that.

I dag har jeg og spicey fursuitet 6 timer i strekk.  Det gikk fra 0 til 100 grader på 3 sekunder og vi ble ekstremt svimle. <w<
Ellers var det ganske morsomt å tilbringe dagen på skolen som maskotter. Lotsofhugs! Kanskje vi poster bilder ellernoe som ble tatt av oss, hvis vi får tak i dem selvsagt. /Det var volleyball-turnering hele dagen og vi gadd ikke spille soo.. Det var uansett kjempe morsomt!

Vi har også vært på juleball i dag! Det begynte rundt 6 tiden og de slapp oss ikke inn før halv. mrrr..  Vi brukte over en time på å spise siden vi var rundt 300 elever. woosh. Etter maten ble det disco! DJ'ene solgte glowsticks, og jeg og spicey var de første til og kjøpe ! \m/ rockon

Det var uansett utrolig morsomt. Føttene våre verker og vi er slitne, men alt i alt, så var dette en kjempebra dag! n_n