Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4839796 ganger)

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4600 på: 05. mai, 2011, 11:33 »
Sitter på confuzzled hotellet å venter på å få rom =o sitter her med Joon, Kal, Wolfer og to andre duder. Gleder meg til conet starter :3
Sliten egentlig..

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4601 på: 05. mai, 2011, 11:37 »
Sitter på confuzzled hotellet å venter på å få rom =o sitter her med Joon, Kal, Wolfer og to andre duder. Gleder meg til conet starter :3
Sliten egentlig..

Ikke misunn meg.. >_<
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4602 på: 05. mai, 2011, 13:31 »
Sitter på confuzzled hotellet å venter på å få rom =o sitter her med Joon, Kal, Wolfer og to andre duder. Gleder meg til conet starter :3
Sliten egentlig..

Want.... D:
hvorfor tok du meg ikke med? QQ

Mikio

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 521
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4603 på: 05. mai, 2011, 14:58 »
Har det ganske bra  :D Vært med Zacharias til Bergen, og kom hjem i går. Eller er hos Zacharias og blir her til søndag. Så har hatt det utrolig gøy ^^,

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4604 på: 05. mai, 2011, 15:07 »
Jeg er søkkvåt og sitter på bussen hjem.
Gawd, russen er slem xD

*fryse*

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4605 på: 05. mai, 2011, 16:03 »
Eg e god til å stjel... eg mener, låne andres "quotes".....  [smile]
eg har det greit nokk.. ^^
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4606 på: 05. mai, 2011, 16:13 »
Eg e god til å stjel... eg mener, låne andres "quotes".....  [smile]
eg har det greit nokk.. ^^
*føle seg truffet*
xD

BULEMI ~
Neimen srsly, eg har det greit nok iGuess ;3

EDIT: NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
;_____________________;
MIN PARTYMIX ER ØDELAGT ;____________________________________;
/cut

Hate it when you buy something, just to find out it's an old merchandise that expired ages ago while the expiration date tells me a different story.
Har det skjedd med dere?
« Siste redigering: 05. mai, 2011, 18:35 av Zaty »

Klikketiklikk :D

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4607 på: 05. mai, 2011, 19:40 »
superhappy.  ;D  ;D

har vert ute i skogen og lekt med bilen igjen.
ikke no som får humøret opp som og ta en tur til skogs og leke med en gammel amerikaner.
syns litt synd på noen trær som var i veien da. men de burde ha lært att det å stå der jeg skal fram er ikke en god ide.

var litt morro og se fjeset på bror min når vi kravla opp et sted han var 100% sikker på att vi ikke kom fram.
og så fort det tørker litt i skogen skal jeg prøve meg på en enda værre sti.
GLEDER MEG!!!


Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4608 på: 05. mai, 2011, 20:09 »
superhappy.  ;D  ;D

har vert ute i skogen og lekt med bilen igjen.
ikke no som får humøret opp som og ta en tur til skogs og leke med en gammel amerikaner.
syns litt synd på noen trær som var i veien da. men de burde ha lært att det å stå der jeg skal fram er ikke en god ide.

var litt morro og se fjeset på bror min når vi kravla opp et sted han var 100% sikker på att vi ikke kom fram.
og så fort det tørker litt i skogen skal jeg prøve meg på en enda værre sti.
GLEDER MEG!!!




Det hørtes da trygt ut =P

FurryFur

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 187
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4609 på: 05. mai, 2011, 21:01 »
Akkurat nå så har jeg det relativt bra.
I'm Dr Rockzo, the Rock 'n' Roll clown. I do cocaine!

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hva gjør du akkurat nå? :3
« Svar #4610 på: 06. mai, 2011, 00:30 »
Nå sitter jeg i sofaen og halvsover, skal legge meg nu snart. Opp tidlig og stuff for å dusje før det er raka vegen til skolen og så til Oslo. Nå gleder man seg! :3

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Hva gjør du akkurat nå? :3
« Svar #4611 på: 06. mai, 2011, 01:52 »
Sitter her og lager ett helt nytt pokémonkonsept kalt Pokémon Vanguard. :P
Eg må si, so far er eg faktisk ganske fornøyd med utfallet, spillet er dritgøy og kan by på mange utfordringer xD Men reglene er ganske så innfløkte, så neste steg blir å lage en regelbok.

Ja, eg er såpass seriøs med dette projektet. xD;

Klikketiklikk :D

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Hva gjør du akkurat nå? :3
« Svar #4612 på: 06. mai, 2011, 07:05 »
Har akkurat våkna og lurer på om jeg skal forè megselv på noe smertestillende..I tilfelle jeg går in for en helvettes dag

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4613 på: 06. mai, 2011, 07:07 »
Har det egentlig -veldig- bra og kan puste lettet ut etter gårsdagens arbeidsulykke.
Holdt på å få alle fingerne mine kuttet rett av, men heldigvis gikk det bare ut over peke-fingeren..x3 Har alle lemmer, ingen brukkede ben som i følge legene er ett vidunder!

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4614 på: 06. mai, 2011, 11:06 »
Vent vent vent, har Mittens flytta?
Anyhow, har det ok antar jeg, tegner og styrer mens resten av folket er avgårde for å kjøpr bil og besøke noen.
Så jeg sitter igjen som storbonde på farmen og streber med kampen for tilværelsen.
Ps noen gamere som vet når det nye morrowind spillet er ute?

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hva gjør du akkurat nå? :3
« Svar #4615 på: 06. mai, 2011, 11:42 »
Hører på diverse remixer av Friday mens jeg pakker og gjør meg klar til konf i Danmark.

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hva gjør du akkurat nå? :3
« Svar #4616 på: 06. mai, 2011, 11:45 »
Jeg skammer meg over deg, Atrox.

Øh, selv sitter jeg på skolen og skal snart ha norsk før jeg reiser til Oslo. :D
Dagen i dag er så herlig.

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4617 på: 06. mai, 2011, 13:03 »
Det hørtes da trygt ut =P

hehehe.
det er halve morroa. skal se om jeg får tatt med kamera til neste tur og se om jeg får tatt litt film.

men nå skal jeg til mamma en tur og se om jeg får jobba litt på en "skid pan" slik att jeg ikke knuser no neste gang jeg setter meg fast oppå en stein.
og jeg fant en ganske stor trebit sittende fast mellom girkassa og ramma, så jeg må prøve og få fjerna den

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4618 på: 06. mai, 2011, 13:15 »
Vent vent vent, har Mittens flytta?

100 meter bort i samme gate.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4619 på: 06. mai, 2011, 14:44 »
Start i CF reg kø :3 suita tidligere ^,^ det var morsomt! Håper på å se en del av bildene siden

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4620 på: 06. mai, 2011, 14:48 »
Start i CF reg kø :3
Hvorfor tenkte eg Captain Falcon F-Zero kø? xD
Hadde vært fun å se bilder :)

Har det greit iGuess, skal klippe manken idag O.o; Not good... Not good at all. Imma die.
Nesten anyways.

Klikketiklikk :D

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4621 på: 06. mai, 2011, 18:40 »
Oppgitt på tidligere huseier.
Leilligheten har vært kurrant, men han har hele tiden trengt påminnelse på husleieloven.
Jeg har tidligere måtte minnet han på at "man har ikke lov til å bruke privatkonto som depositumskonto" (og sjeleglad at det i dag ligger på ordentlig depositumskonto) og "du har ikke lov til å gå inn i leilligheten uten spesielt behov" (han låste seg inn en gang for å se over den uten mitt samtykke).
Den siste morsomheten hans var at en haug med tidligere skader tilhørte meg og at han plutselig ombestemte seg til at vaskingen ikke lenger var ok.

Oppfølgingen fra min side var et par bestemte mailer tilbake, krav på bevisføring og at jeg kommer til å holde utkikk på leilligheten.
Rent praktisk har jeg betalt full husleie for denne måneden pluss dekker strøm under denne perioden (litt oppvarming).
Siden han tidligere har vist manglende kunskaper om husleieloven har han fått en påminnelse om at jeg i all praksis eier leilligheten frem til da.
Med 3 uker og 4 dager igjen av leieperioden skal jeg vedde en snickers på at han derimot gjør den tilgjengelig for andre minst en uke før tiden.
Skjer det kommer jeg til å kreve tilbakebetalt deler av leien (1/4 av leien per uke). Han har kun fått lov til visning og eventuelle utbedringer frem til da.

Bonzu

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 244
  • In dog beers, I've only had one.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4622 på: 06. mai, 2011, 18:55 »
Lat, slapp og lei...
Vet ikke hvorfor. Vet heller ikke hva jeg skal gjøre.
♥️♥️

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4623 på: 06. mai, 2011, 19:13 »
Du kan jo prøve å freake ut huseieren ved å ha visse personlige ting liggende ut? Evt. sette opp feller for ham, Home Alone style. Er temmelig frekt å låse seg inn uten tillatelse ja.

Jeg kjøpte et par mini-staffelier i går (lignende dette), for rundt 6 kroner hver. De hadde også flere små lerret der til en lignende pris. Er fristet til å kjøpe noen, og se om jeg ikke kan få betalt noen til å male / tegne på en av de, men burde nok prøve å styre pengebruken litt. Så har et lite internt dilemma der.

Tirga

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 665
  • Not used
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4624 på: 07. mai, 2011, 00:59 »
Oppgitt på tidligere huseier.
Leilligheten har vært kurrant, men han har hele tiden trengt påminnelse på husleieloven.
Jeg har tidligere måtte minnet han på at "man har ikke lov til å bruke privatkonto som depositumskonto" (og sjeleglad at det i dag ligger på ordentlig depositumskonto) og "du har ikke lov til å gå inn i leilligheten uten spesielt behov" (han låste seg inn en gang for å se over den uten mitt samtykke).
Den siste morsomheten hans var at en haug med tidligere skader tilhørte meg og at han plutselig ombestemte seg til at vaskingen ikke lenger var ok.

Oppfølgingen fra min side var et par bestemte mailer tilbake, krav på bevisføring og at jeg kommer til å holde utkikk på leilligheten.
Rent praktisk har jeg betalt full husleie for denne måneden pluss dekker strøm under denne perioden (litt oppvarming).
Siden han tidligere har vist manglende kunskaper om husleieloven har han fått en påminnelse om at jeg i all praksis eier leilligheten frem til da.
Med 3 uker og 4 dager igjen av leieperioden skal jeg vedde en snickers på at han derimot gjør den tilgjengelig for andre minst en uke før tiden.
Skjer det kommer jeg til å kreve tilbakebetalt deler av leien (1/4 av leien per uke). Han har kun fått lov til visning og eventuelle utbedringer frem til da.

Du kan jo altid levere inn en annmellese for inbrudd, siden han låste seg inn i leiligheten din.
men skal du være frekk, så skal du bare ta å kontrolere, om det er en godkjente leilighet-> vell meste parten av de private leiligetene er ikke godkjente.
og du kan derfor forlange å få betalt leia tilbake, vis du sier du bodde i et partnerskap sammen med han.

"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

 Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)