Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4839907 ganger)

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #9775 på: 14. jul, 2012, 16:24 »
Så uploader to fine bilder av Mea (i suit) og dattera på FA, og en idiot kommer med kommentarer som "I'm terrifed", "The kid. Gonna be confused in some years" <.<
Lurer litt på hvordan den personen overlever fandomen ellers? Når man blir skremt av å se et barn som smiler som en sol i sammens med sin mor i fursuit. Om folk mener at barn ikke skal utsettes for fursuiting er en ting, men man kan holde kjeft og det holder å kommentere på et bilde og ikke begge. kommentarene er slettet men alikevel.

Meh <.< *annoyed*

Synes bildene var søte jeg :3

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #9776 på: 14. jul, 2012, 17:14 »
Så uploader to fine bilder av Mea (i suit) og dattera på FA, og en idiot kommer med kommentarer som "I'm terrifed", "The kid. Gonna be confused in some years" <.<
Lurer litt på hvordan den personen overlever fandomen ellers? Når man blir skremt av å se et barn som smiler som en sol i sammens med sin mor i fursuit. Om folk mener at barn ikke skal utsettes for fursuiting er en ting, men man kan holde kjeft og det holder å kommentere på et bilde og ikke begge. kommentarene er slettet men alikevel.

Meh <.< *annoyed*

Synes bildene var søte jeg :3
Takk <3
 Syns det er synd jeg ikke fikk bilde av megagliset hennes ^^,

Fikk reiseinformasjonen min fra Lufthansa i dag :D
OMG xD Er bare tre dager igjen :O *hyper til de grader*

Kan jeg skjønne :) Håper du får det kult <3

Nettopp vært ute å shoppa gave til Skarpen >=D


Caeruz

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 663
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #9777 på: 14. jul, 2012, 18:30 »
Lage meg drink? JA!!!  ;D
I can feel it growing strong, the wolf inside of me!
-Timeless Miracle - Curse of the werewolf

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #9778 på: 14. jul, 2012, 19:11 »
Brant meg på limpistol og fikk blemme.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #9779 på: 14. jul, 2012, 20:36 »
Skal aldri drikke igjen. ._.

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #9780 på: 14. jul, 2012, 21:00 »
Skal aldri drikke igjen. ._.

Jeg orker ikke lete bakover i tråden, men har du ikke sagt noe lignende før? Nuvell. Jeg har det supert. :3

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #9781 på: 14. jul, 2012, 22:18 »
Skal aldri drikke igjen. ._.

Sier de alle X3

MouseClick

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #9782 på: 15. jul, 2012, 00:34 »
Skal aldri drikke igjen. ._.
Sa du etter festen på Sunnmøre også xD

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #9783 på: 15. jul, 2012, 03:01 »
Skal aldri drikke igjen. ._.
Sa du etter festen på Sunnmøre også xD
Har hun sagt etter alle festene hun har vært på. :D

Jeg har det ok nok. Kommer en montør på mandag for å se på nettet, og det er vel det eneste han blir å gjøre også.
Kurerer søvnløshet med et par episoder house og breaking bad, wooh!

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #9784 på: 15. jul, 2012, 05:29 »
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=xVmMT3H5Uu4&NR=1

Mah, slår ikke silver fang nagareboshi gin

archalla

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #9785 på: 15. jul, 2012, 13:01 »
Endelig fint vær ute  :D

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #9786 på: 15. jul, 2012, 18:40 »
Skal aldri drikke igjen. ._.
Sa du etter festen på Sunnmøre også xD
Har hun sagt etter alle festene hun har vært på. :D
men srsly, denne gangen vurderer jeg det. nesten. det er fest på fredag, da. |D

Jeg hadde gaupeguidingen i parken i dag. Fikk skryt av to kollagaer og en sjef. Nå skal jeg chille litt før jeg reiser til kjæresten min. Happee

Raywolf

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #9787 på: 15. jul, 2012, 20:04 »
--slettet--

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #9788 på: 15. jul, 2012, 21:28 »
Maser på fattern får å få han til å kjøpe assassins creed til meg :I

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #9789 på: 15. jul, 2012, 22:13 »
Jeg hater å hikke. *sob*

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Din status!
« Svar #9790 på: 16. jul, 2012, 01:27 »
Rydda studioet mitt, fikk endelig all plassen i skapet så jeg slipper å ha ting i bokser på gulvet.
Det er deilig å endelig ha mitt eget terretorie, Et sted jeg kan pisse på og kalle mitt eget.
Det tokk over 3 dager å få sortert alt dritet, jeg trur jeg kaster 3 søpplesekker med skrot.
Ellers har jeg lekt litt med valplen og sittet å malt frem til nå, jeg er for sliten til å fortsette, så jeg må sove og stå opp 7 i morra og fortsette.
For å være ærlig begynner jeg nesten å grue meg til EF, det er så mye mer jeg fremdeles trenger å gjøre.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #9791 på: 16. jul, 2012, 01:51 »
Hører på lovesongs, og har rydda klesskapet n3n

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #9792 på: 16. jul, 2012, 07:41 »
Rydda studioet mitt, fikk endelig all plassen i skapet så jeg slipper å ha ting i bokser på gulvet.
Det er deilig å endelig ha mitt eget terretorie, Et sted jeg kan pisse på og kalle mitt eget.
Det tokk over 3 dager å få sortert alt dritet, jeg trur jeg kaster 3 søpplesekker med skrot.
Ellers har jeg lekt litt med valplen og sittet å malt frem til nå, jeg er for sliten til å fortsette, så jeg må sove og stå opp 7 i morra og fortsette.
For å være ærlig begynner jeg nesten å grue meg til EF, det er så mye mer jeg fremdeles trenger å gjøre.

Fint du holder det ut. Skulle ønske jeg hadde ork til å gjøre noe, isteden synes jeg synd på meg selv fordi morra mi har en forskrudd mening om legen, altså seriøst, de kan da ikke holde på slik og nekte lege bare fordi moren min ikke fordrar at hun er utenlands. Hun mener jeg skal stå der å lyve og halvveis få en feil diagnose, jeg kjenner meg selv såpass at jeg vet hva som er galt, det er dem, de fucka folka rundt meg, angst, nerveproblemer og depresjon som tar over helt. Gir faen og setter meg ned å leser manga. 

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #9793 på: 16. jul, 2012, 10:07 »
Reiser på Jafnadhr om 1 time.

MouseClick

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #9794 på: 16. jul, 2012, 10:49 »
Er så spent på i morgen! Har aldri reist så langt alene før :D
Får ikke sove engang xD Selv om det kanskje er på grunn av den tannverken jeg har <.< Kanskje begge xD

Men gjør meg klar til å handle, bli klippet og jobb i dag :'D

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #9795 på: 16. jul, 2012, 11:02 »

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #9796 på: 16. jul, 2012, 13:12 »
Ufattelig lei av å være så tett i nesa at det går utover nattesøbnen min. La meg rundt 7 idag...............
Og møkklei av dritvær. Kun meldt regn og temperaturer under 15 grader her jo >m<

Sukk tror det eneste positive med dette er at dette er perfekt vær å sitte inne på å kunne styre med ting som faktisk må/bør gjøres.


Status: Tett  [yawn]

archalla

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #9797 på: 16. jul, 2012, 16:19 »

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #9798 på: 16. jul, 2012, 17:44 »
Sitter på buss med trådløs nett og mobil. Påvei til Jafnadhr med Naetaru, Freke, Boykitty og en random fur som ikke er på forumet, men som ropte ut når hun så ørene mine. Løven må vist bruke litt tid på rekruttering denne uken :p

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #9799 på: 16. jul, 2012, 18:57 »
Så, min mor fyller 50 om fire dager. Helt til nå har hun påstått at hun ikke ønsker seg noe, men jeg vet at om hun ikke får noe, da blir hun.. veldig sinna. Og det er slitsomt. Så da tenkte jeg at jeg skulle tegne en liten, enkel tegning til henne, siden det er de hun pleier å like av det jeg tegner.

Jeg satt meg her, fant bilde av noe duer og noe greier, og så hva det ble til. Da kommer hun ned og sier at siden jeg absolutt lurer på hva hun ønsker seg, så har hun lyst til at jeg skal tegne et stort gigantisk bilde som hun kan henge på veggen.

Så nå sitter jeg her med filledua mi på et a4-ark, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Ikke rekker jeg å tegne noe så stort på fire dager, ikke har jeg en maskin som takler å tegne noe så stort uten å få magesår av lagg. Og ikke er jeg flink nok til å tegne noe stort som skal henge på veggen.

Og min mor er sånn en femåring når det kommer til gaver. Hun ønsker seg ikke ting, hun bestiller dem. Så nå ser hun for seg at hun skal få noe svært og storslått og helt fantastisk, så alt annet vil være feil. Hun har sikkert også allerede sett for seg HVA motivet skal være, selv om alt jeg fikk beskjed om var "tegn noe som passer meg!". For alle skal jo skjønne hva dette noe er med en gang! Så om jeg skulle få til noe stort og flott, men feiltolker dette "noe", som er helt garantert at jeg gjør, så kommer det til å bli feil allikevel.

*sukk*