Skrevet av Emne: Tog til EF 18 (28 Aug) ?  (Lest 2525 ganger)

Templa

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
    • Vis profil
    • Templa Creations
Tog til EF 18 (28 Aug) ?
« på: 16. mar, 2012, 10:03 »
Hei!

Bare lurer på om det er noen fler som skal ta tog. ( jeg har satt meg på venteliste på bussen, men som nummer 18 så ser jeg liten kjangs for å komme med der XD
Jeg er direkte vettskremt for å finne frem og alt det der nedi Tyskland, så Lurer på om det er noen andre som har litt peiling og som skal ta tog .

Jeg kommer med Airberlin flyet som er fremme klokken 12:10

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Tog til EF 18 (28 Aug) ?
« Svar #1 på: 16. mar, 2012, 11:03 »
Skal selv ta Buss, nå vet jeg ikke helt hvordan bussen ligger an angående plass men skal sjekke det ut :3
Edit; hvis de fortsatt er slik at de tar buss opplegg for 100 furs er du på bussen :3 regner med at vi får det avklart denne måneden. (96 furs så langt på buss reg.)
« Siste redigering: 16. mar, 2012, 11:06 av Wolftale »

iRenia

  • Gjest
Sv: Tog til EF 18 (28 Aug) ?
« Svar #2 på: 16. mar, 2012, 11:41 »
har også buss ( vet ikkje hvilken plass jeg har )
men er også litt sånn skremt, mest for at jeg ikkje komemr med til EF foreløpig. >,<

Templa

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
    • Vis profil
    • Templa Creations
Sv: Tog til EF 18 (28 Aug) ?
« Svar #3 på: 16. mar, 2012, 17:30 »
Skal selv ta Buss, nå vet jeg ikke helt hvordan bussen ligger an angående plass men skal sjekke det ut :3
Edit; hvis de fortsatt er slik at de tar buss opplegg for 100 furs er du på bussen :3 regner med at vi får det avklart denne måneden. (96 furs så langt på buss reg.)



oooo!! Får håpe det blir plass til 100 da :D  Krysser fingra :)

Mally Azure

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 698
  • Energydrink Connoisseur
    • Vis profil
    • DeviantArt
Sv: Tog til EF 18 (28 Aug) ?
« Svar #4 på: 16. mar, 2012, 17:58 »
Har plass på bussen, men hvis du vil finne tog fra Berlin til Magdeburg (EF) kan du sjekke ut www.db.de (de har siden på engelsk og) og så bare plotte inn destinasjonene (Berlin Brandenburg Flughafen - Magdeburg Hbf)
Er i Tyskland nå og har fått first hand experience med togsystemet her, det er også plassert billettautomater på alle stasjonene (engelsk tekst mulig også!) hvis du vil kjøpe på stedet. Eneste obs er å vite hvilke tog man skal ta, hvilke perrong og hvilke tid, så skal du være ganske safe! ^^ Enkleste er å kjøpe billett på siden deres (maks 92 dager i forveien) og så printe den ut, så bare tar man med den på toget. Håper dette hjelper ^^

EDIT Så at det stod Hannover som destinasjon, som e feil, skal være Magdeburg!
« Siste redigering: 17. mar, 2012, 22:24 av Malstorm »