Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4841294 ganger)

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2525 på: 20. des, 2010, 08:02 »
Some things in life are too good to be true. And when you feel you have the answer, you'll realize you're not even asking the right question. Then you convince yourself you're doing the right thing, when all you're doing is probably making excuses for hurting those you care about just to make things easier for yourself.

I disgust myself. I've got so many wonderful elements in my life, but even so I'm too God damned stupid to just be happy with what I have.

Life is like a dick, it`s long and hard and it fucks you in the ass, but if you just learn to take things as they cum, life can be really good.


Anyway, chiller med litt chill musikk, tegne litt, yeah kose seg selv



« Siste redigering: 20. des, 2010, 08:07 av Ziggy_wolf »

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2526 på: 20. des, 2010, 08:04 »
Ant siste dagen før juleferie <3

Herregud så bra jeg føler meg ^.=.^
Jeg burde virkelig døgne MYE oftere :3 (Gir en takk til Swanda på FA xD)
Jeg gikk ned og dusjet i halv 7 tiden, så fikk jeg spist frokost for første gang på flere måneder.
Så forsov moren min seg, men utrolig nokk rakk jeg akkurat båten.
Når jeg kom til Ålesund skled jeg hele tre ganger x3 Så jeg våknet ihvertfall :3
Og nå sitter jeg på skulen og nynner muntert ^.=.^

Best morning ever! :3

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2527 på: 20. des, 2010, 08:30 »
Nest siste dag :x
og what a boring day.. meh x3
se på film >.> "the night before christmas".. har sett den og har ikke spess lyst til å se den heller...
Har mer lyst til å sitte her å loke på nett, og gayme WoW :3 I haz to do mah daily quest o:<
Nuvel, kanskje jeg får tid i lyd timene >:3

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2528 på: 20. des, 2010, 09:22 »
Nest siste dag :x
og what a boring day.. meh x3
se på film >.> "the night before christmas".. har sett den og har ikke spess lyst til å se den heller...
Har mer lyst til å sitte her å loke på nett, og gayme WoW :3 I haz to do mah daily quest o:<
Nuvel, kanskje jeg får tid i lyd timene >:3
*Bytter plass med deg!* Jeg bare elsker The Nightmare Before Christmas! Bare spør Puma x3 Jeg kan den mer eller mindre utenat x3
Så bytt plass med meg! Vi har kjemi -_-

Tahami

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 582
  • (ㅎ___ㅎ✞)७ *Real Norwegian Trolling*.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2529 på: 20. des, 2010, 14:26 »
Nest siste dag :x
og what a boring day.. meh x3
se på film >.> "the night before christmas".. har sett den og har ikke spess lyst til å se den heller...
Har mer lyst til å sitte her å loke på nett, og gayme WoW :3 I haz to do mah daily quest o:<
Nuvel, kanskje jeg får tid i lyd timene >:3
*Bytter plass med deg!* Jeg bare elsker The Nightmare Before Christmas! Bare spør Puma x3 Jeg kan den mer eller mindre utenat x3
Så bytt plass med meg! Vi har kjemi -_-

Ha ha, siste dagen min var på fredag <w<

ska vi se, først til legen klokka kvart over ni, og så til butikken får å se etter gave til mamma, og en ting til til en annen. og når jeg endelig hadde funnet den perfekte gave, mangla jeg ti kroner -_- (egentlig ni kroner og femti øre :p) så jeg måtte dra hjem og hente det, og da ble jeg der en stund. og siden jeg tokk med femti kroner fikk jeg kjøpt en liten ting til til en annen (haha når jeg hadde pakka det inn ligna det på en bil xD, så jeg pynta den om til en x3) og så subbet jeg hjem igjen og pakka in de andre gavene, og pjusket med ditt og datt, og nå er klokka bare halv tre ಠ_ಠ
[inserts passende signatur]

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2530 på: 20. des, 2010, 22:13 »
I dag hadde jeg planer om å dra på skolen og levere arrangeringsoppgava mi i komponering. Desverre ble jeg altfor opptatt med akutte magesmerter og er lagt inn på sykehus. Woo.
« Siste redigering: 21. des, 2010, 15:45 av TrashWolf »

TheSpottedCow

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2531 på: 20. des, 2010, 22:15 »
I dag hadde jeg planer om å dra på skolen og levere arrangeringsoppgava mi i komponering. Desverre ble jeg altfor opptatt med akutte magesmerger og er lagt inn på sykehus. Woo.

huff ikke bra det der. blindtarmen som lager krøll??

gleder meg til i morra skal til min helt nye dame.. kan ikke vente
"My God has a hammer, your God was nailed to a cross. Any questions?"

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2532 på: 21. des, 2010, 03:51 »
Jeg har prøvd å sove nå i en time. Sikkert mer. Jeg er lys våken, tho, og det eneste jeg klarer er å tenke på er hjerteslagene mine som ser ut til å ha kappløp med seg selv.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2533 på: 21. des, 2010, 10:07 »
kjeder meg litt egentli, har noe å gjøre men.. bleh..
så kom jeg over denne her, omg uber søt suit!

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2534 på: 21. des, 2010, 12:07 »
Juleferieeeeeee!

Tahami

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 582
  • (ㅎ___ㅎ✞)७ *Real Norwegian Trolling*.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2535 på: 21. des, 2010, 12:35 »
jeg PRØVER å rydde rommet mitt, men pcen distraherer meg D: (var liksom meningen å ha den fremme får å høre på musikk <w<)


Okei noe er galt med meg..sku gå å hente meg en yougurth, da måtte jeg opne en ny pakke, så putta jeg den pappen som er utpå i kjøleskape av en eller annen grunn, men så fant jeg ut : nei den skakke være der.  og så tok jeg den ut og så henta jeg en sje og så putta jeg den tilbake i kjøleskape igjenn, så tokk jeg den ut og fant ut at den skulle i boden der kartong og sont ligger, så jeg gikk til boden og så holt jeg på å putte den i frysern! ಠ_ಠ  (fant ikke den posen der vi oppbevarer det så jeg kasta den på golve)
eep...noe er seriøst galt med meg ಠ_ಠ enten det eller så er jeg ikke helt voken ಠ_ಠ
« Siste redigering: 21. des, 2010, 13:11 av Tahami »
[inserts passende signatur]

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2536 på: 21. des, 2010, 14:26 »
Hjemme fra sykehuset.

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2537 på: 21. des, 2010, 14:48 »
Tja bortsett fra at jeg er helt allene på jule aften er vell alt egentlig ok


må egentlig rydde plass til juletreet men ser nesten ingen grunn til å ha juletre når jeg er klin mutters alene
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Tahami

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 582
  • (ㅎ___ㅎ✞)७ *Real Norwegian Trolling*.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2538 på: 21. des, 2010, 14:57 »
Tja bortsett fra at jeg er helt allene på jule aften er vell alt egentlig ok


må egentlig rydde plass til juletreet men ser nesten ingen grunn til å ha juletre når jeg er klin mutters alene

Uff da, det er vell ingen som synes det er hyggelig å feire jul alene :(  har du ingen familie eller nære venner å feire med?

Hjemme fra sykehuset.

Hva gjorde du der ???
[inserts passende signatur]

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2539 på: 21. des, 2010, 15:44 »
Hjemme fra sykehuset.

Hva gjorde du der ???


Jeg skrev det 5 poster lengre opp...

Tahami

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 582
  • (ㅎ___ㅎ✞)७ *Real Norwegian Trolling*.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2540 på: 21. des, 2010, 16:16 »
Hjemme fra sykehuset.

Hva gjorde du der ???


Jeg skrev det 5 poster lengre opp...

oh, sorry.. (ante ikke at det gikk an å bli lakt inn på sykehuset p.g.a mageknip :1 må være fælt :<)
« Siste redigering: 21. des, 2010, 16:24 av Tahami »
[inserts passende signatur]

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2541 på: 21. des, 2010, 16:17 »

Uff da, det er vell ingen som synes det er hyggelig å feire jul alene :(  har du ingen familie eller nære venner å feire med?


mehhh jeg har altids moren m in men hu er så over tradisjonell og jeg har lyst til å prøve noe nytt... uhelldigvis endte det i at jeg ikke feirer jul med noen i år <.<
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2542 på: 21. des, 2010, 16:37 »
Hjemme fra sykehuset.

Hva gjorde du der ???


Jeg skrev det 5 poster lengre opp...

oh, sorry.. (ante ikke at det gikk an å bli lakt inn på sykehuset p.g.a mageknip :1 må være fælt :<)


Jeg vil ikke kalle å treffe 8-9 på smerteskalaen og kaste opp hvitt skum over alt slik at man må bli stappa så full av morfin at man rett og slett passer out for vanlig mageknip, da.
« Siste redigering: 21. des, 2010, 16:39 av TrashWolf »

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2543 på: 21. des, 2010, 16:50 »
Okei noe er galt med meg..sku gå å hente meg en yougurth, da måtte jeg opne en ny pakke, så putta jeg den pappen som er utpå i kjøleskape av en eller annen grunn, men så fant jeg ut : nei den skakke være der.  og så tok jeg den ut og så henta jeg en sje og så putta jeg den tilbake i kjøleskape igjenn, så tokk jeg den ut og fant ut at den skulle i boden der kartong og sont ligger, så jeg gikk til boden og så holt jeg på å putte den i frysern! ಠ_ಠ  (fant ikke den posen der vi oppbevarer det så jeg kasta den på golve)
eep...noe er seriøst galt med meg ಠ_ಠ enten det eller så er jeg ikke helt voken ಠ_ಠ

Ikke helt våken. But been there, done that. Er hva man kaller en "brain fart".
Hvis du synes det der er ille, burde du hørt meg når jeg sier/hører tall eller navn. F.eks. Jeg kan tenke "30" men si "13" uten å høre noe feil.


Egen status:
Tja. Ser ut til at jeg har fått napp på jobb. Ikke første valg, ikke fast, men vil holde meg engasjert innen IKT i et år mens jeg finner noe egnet :)
En fordel (og bakdel) er at jeg slipper å flytte. Det betyr litt mindre besøksturer, men jeg slipper å mase med å finne leilighet i Oslo (inntil videre).

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2544 på: 21. des, 2010, 19:33 »
Woooo jeg tror jeg har klart å diagnosere problemet.


Wooooooooooo. I'm flyin'.

Cirkumfleks

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 115
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2545 på: 21. des, 2010, 20:12 »
Whoo, kroppen min prøvde å drepe meg, men det ble stoppet!

I virkeligheten mindre dramatisk, fikk bare vite at tumoren de kuttet av hodet mitt var godartet og sannsynligvis ikke kommer tilbake. =D Julegave? Julegave! Har gått og ventet såpass lenge på svet ordentlig ar, så var fint det kom. xD

Utover det? Jeg fryyyyser og venter på nyåret. Kraftig fokus på R2-matte og jobbsøking. =D

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2546 på: 22. des, 2010, 17:26 »
Må prøve å få lagd en musikkvideo, få mikset et par sanger, og scanne og redigere i stand et cover før julaften.

Er litt stresset. [sad]

Sarrukh

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 754
  • transdimensjonal mårpølse
    • Vis profil
    • weasyl
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2547 på: 22. des, 2010, 17:43 »
Whoo, kroppen min prøvde å drepe meg, men det ble stoppet!

I virkeligheten mindre dramatisk, fikk bare vite at tumoren de kuttet av hodet mitt var godartet og sannsynligvis ikke kommer tilbake. =D Julegave? Julegave! Har gått og ventet såpass lenge på svet ordentlig ar, så var fint det kom. xD

Utover det? Jeg fryyyyser og venter på nyåret. Kraftig fokus på R2-matte og jobbsøking. =D

 [eek]
Svulst i hodet? Dæven. Good riddance!

R2 matte er... jeg glad jeg har klart å omgå.

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2548 på: 22. des, 2010, 17:45 »
Noen ganger er det nesten så jeg "misunner" de som lager elektronisk musikk. Jobber med å ta opp trommespor i studioet i dag, det er vanskelig og slitsomt. Hopefully it'll be worth it at the end of the day...

renawolf Ookami

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 200
    • Vis profil
    • Deviant
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2549 på: 22. des, 2010, 21:20 »
livet er supert nå fri fra skole og fikk møtt stebroren min for første gang.
 [ureshii]
\(^∀^)メ(^∀^)ノ
    \(>o<)/       ∑(O_O;)
〜(m~-~)ノ ~(((怨    (ToT)
ぁけぉめ☆m(_ _)mことょろ\(^0^)/