Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4831950 ganger)

Moonie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Quotegasm!
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #75 på: 28. apr, 2009, 12:36 »
Jeg har det fantastiskt bra! ^3^

Happy, gleder meg til Oslo om en 3 og en halv ukes tid, gleder meg til bursdagen min den 26 mai.. Lalala :3

Livet er topp! Eneste jeg kunne vært foruten er skolen, men skal man studere for å bli spillprogrammør/programmør så er man nesten nødt. >:

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #76 på: 29. apr, 2009, 16:53 »
Blargh, har det ikke så bra nå >.<
Er syk, kastet opp flere ganger i natt, og hadde en hodepine som nektet å gi seg <w<  Men nesten helt borte nå da n.n
Men hah, er litt glad også,
Jeg har begynt å høre på pop igjen X3

Chet

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #77 på: 29. apr, 2009, 17:24 »
Formen er god :3
Sitter og gleder meg til morgendagen, siden jeg skal en tur til Trondheim  [ureshii]

Ellers så drømmer jeg meg bort med musikk i bakgrunnen ^^

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #78 på: 30. apr, 2009, 14:22 »
på nedtur... har egentlig aldri vært noe som særlig helt på topp...
Har fått varselsbrev i et fag, Prosjektfag til fordypning, som så klart ble sendt hjem også, så foreldra mine så klart fikk se... de fikk vite ved å spørre at jeg er suicidal, har vært det i lang tid, og får oftere og oftere suicidalske tanker som tiden går... så nå sender de meg til psykolog... -,-
så er på nedtur, har vært på nedtur lenge nå, som er grunnen til at jeg har vært inaktiv her...

Ellers så er det bare en som holder meg oppe for tiden, og det er typen, som jeg skal til i mai og i sommer

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #79 på: 02. mai, 2009, 14:36 »
Jeg har det helt greit, tross for at tegnebrettet mitt er mongo. Igjen. -.- Det hindrer meg i å tegne ordentlig, så det eneste jeg faktisk kan gjøre er å øve meg på tekninkker i Photoshop og whatever. Bah.

Så jeg må utsette alle art trades og støff, tror jeg skal få til Feline sin da, gjøre den ferdig med datamus egentlig. Siden det bare er fargelegging igjen. c: Gleder meg til jeg skal til Oslo i mai, tho. Bare litt under tre uker igjen. ^_^ Skal kjøpe meg videokamera også snart. :3 Jeg gleder meg. <3

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #80 på: 02. mai, 2009, 17:41 »
last ned spybot kjør det og renstall driverne, det funker alltid for meg.
Yeah har endelig skifta til sommerpels (kløpt meg) Men jeg rakk hvertfall å headbange megselv til hodeping på metal konsert på torsdan.
Savner det lange håret mitt,  [w-cry] men nå er jeg fluffy, så folk går rundt å klapper på meg hele tiden lol woff  [w-happy]

Mikio

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 521
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #81 på: 03. mai, 2009, 22:45 »
Åssen jeg har det nå. Tja. Ikke lett å si. Sliten, deprimert, glad og mye mer. Følelser strømmer inni meg. Tror jeg blir gal snart.
Jeg går ikke på skole nå, så jeg blir sittene inne meste av dagen og det gjør meg deprimert. Har ikke så mange venner å være med heller. For jeg har 3 stk jeg kan være med og typen. Men typen er jeg med hver eneste dag uansett. Og de andre kan ikke fordi dem har plikter hjemme, orker ikke, har for lang jobbtid osv.
Så er det penger. Aaaah. Ikke noen penger. Har litt, men de må jeg ha til sommerferien når jeg skal til Bergen.. Jobb er det ikke å få. Ingen jobber jeg kan søke på. Bajs. Det blir kanskje AI på meg denneog neste månde. Ny klasse :o Jeg som er så sjenert :-[ Someone save me!!!

Sorry for all skrivinga. Veit ikke om alt passer inn her, men deilig å få ut litt :P

DarkFurryEmoWolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #82 på: 04. mai, 2009, 00:07 »
er happy av en eller annen rar grunn det kan ha at jeg har komt ut av et mile langt skap på tre år here det er godt!?! [ureshii] eller det kan være den rare spontane barberingen av den ENE foten min, ja nå har jeg en myk fin fot og en regnskog på den andre fy F det tar tid å bare få vekk ti cm på føtene men det ser så mye bedre ut uten hårene! [ureshii] sorry for unødvendig fakta men det er ikke en bedre måte å si hvordan jeg har det nå litt vel sent god natt!

Åssen jeg har det nå. Tja. Ikke lett å si. Sliten, deprimert, glad og mye mer. Følelser strømmer inni meg. Tror jeg blir gal snart.
Jeg går ikke på skole nå, så jeg blir sittene inne meste av dagen og det gjør meg deprimert. Har ikke så mange venner å være med heller. For jeg har 3 stk jeg kan være med og typen. Men typen er jeg med hver eneste dag uansett. Og de andre kan ikke fordi dem har plikter hjemme, orker ikke, har for lang jobbtid osv.
Så er det penger. Aaaah. Ikke noen penger. Har litt, men de må jeg ha til sommerferien når jeg skal til Bergen.. Jobb er det ikke å få. Ingen jobber jeg kan søke på. Bajs. Det blir kanskje AI på meg denneog neste månde. Ny klasse :o Jeg som er så sjenert :-[ Someone save me!!!

Sorry for all skrivinga. Veit ikke om alt passer inn her, men deilig å få ut litt :P

ser ikke noe bedre sted på NP for noe sånt! håper alt samler seg for deg snart! [w-sniff]

Mikio

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 521
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #83 på: 04. mai, 2009, 15:58 »
Takk takk [w-happy]

Ja, hår er alltid godt å få vekk så. Haha. Kan nok være det ja XD Neida..

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #84 på: 06. mai, 2009, 19:51 »
Jah hvordan har jeg det nå? ikke så bra. Jeg føler meg en smule nevrotisk, og er muligens på randen av et nervøst sammenbrudd.
Jeg har så mye å gjøre og så liten tid, har to gedigene prosjekter som henger over meg, og deadline nærmer seg, med en jå bakom ryggen.
Føler at jeg ikke lenger kan stole på mine egene evner lenger, og at jeg bare er en passiv tilskuer til mit eget liv.
Tiden går urealistisk fort, Jeg kan se på en klokke som går og fem minutter passerer som et sekund.
Det virker som om jeg stitter fast i bullettime. Alt alle gjør og sier opfattes som om det skjer dobbelt så raskt som vanlig,
Har problemer med å få med meg det folk sier siden det virker som om alle snakker fort.
Det første jeg gjør når jeg vokner om morgen nå for tiden, er å slå opp øya og gispe etter luft i vil panikk.
Og nei jeg er ikke på drugs, jeg trur jeg bare er i ferd med å utvikkle en psykose eller noe.
Men, leif goes on som de sier. Hadde vert så enkelt å bare gi opp, men det er en luksus jeg ikke kan tillate meg.
Jah jah har ferie i Finnland og Skotland å se frem til i sommer, og et par laiver håper jeg, ikke at jeg egentlig bryr meg så mye, jeg vill bare slappe av.
"sukk" Skule ønske verden sto helt stille, om bare for en dag. [w-dizzy]
« Siste redigering: 06. mai, 2009, 19:54 av Ziggy_wolf »

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #85 på: 09. mai, 2009, 23:03 »
Jeg har det ganske bra nå. Har brukt kvelden med å besøke Fangz og Regandor, noe jeg synes var ganske så awesome, selv om jeg var sjenert som vanlig!

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #86 på: 12. mai, 2009, 19:49 »
Jeg har det helt OK nå =__0
Sitter og spiller AoE,  ALENE, er ikke spesielt gøy..
Skrapet opp undersida av armen min i sted, var ikke så veldig godt D:
Oh, og tastaturet mitt er fullt av saft :)  Så jeg sitter og plukker av knapper og tørker av dem =__=
--
Men jeg er glad :3

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #87 på: 13. mai, 2009, 23:49 »
Jeg var med i en nesten-bilulykke i dag. Bussen krasjet med gjerdet, da, og ikke bilen foran. Men det var sekundet før.

Ellers føler jeg meg sviktet, og jeg prøver så godt jeg kan å utestenge det negative jeg føler. >.>

Nå laller jeg. Hvis jeg ikke får sove blir jeg nok liggende å lese i The Hitchiker's Guide to the Galaxy, slik som jeg gjorde i går.

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #88 på: 14. mai, 2009, 00:08 »
Jeg har det vel ganske bra. Kaffe, pr0n og Kamelot. Også har jeg bursdag; det er gøy.

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #89 på: 14. mai, 2009, 00:32 »
Ellers føler jeg meg sviktet, og jeg prøver så godt jeg kan å utestenge det negative jeg føler. >.>
Jeg ble nyskjerrig nå. D:

Og TrashWolf, grats med dagen. 8D

Jeg har det bra. Gleder meg som en unge til jeg skal til Oslo. Sitter å tegner litt nå, jeg er i skikkelig tegnehumør siden jeg fant igjen penalet mitt i dag. : D Wheee. <3
Jeg skal vel legge meg straks også, ta med meg PC og se på Chii's New Address. <3 Søteste animeen jeg har sett. XD Anbefales. <3 Det er om livet til en kattunge. :3 Første sesongen er Chii's Sweet Home, bare google ^^

Jeje. Natta. 8D

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #90 på: 14. mai, 2009, 10:25 »
Villdyr: I guess.

Meh, jeg fikk ikke sove i natt heller. Men jeg får lest mye, da, og det hjelper på humøret. Virkelighetsflukt ftw. Angående det jeg skrev i går.. Jeg satser på å få løst den knuten i dag. ._.

Jeg har eksamen i morgen, og jeg skal snart på uni og øve. Jeg er trøtt.

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #91 på: 14. mai, 2009, 14:04 »
Og TrashWolf, grats med dagen. 8D


Thanks [w-happy].

DarkFurryEmoWolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #92 på: 14. mai, 2009, 15:38 »
TrashWolf har/hadde bussedag isåfall gratulerer! [ureshii]

jippi tar piler mot akne er desperat på å få de vekk tærer på selvtiliten min å se så jævlig ut og nå kicket bivirkningene in som er kvalme big time jippi på en ikke sarkastisk måt!!!! [w-sad]

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #93 på: 14. mai, 2009, 19:19 »
I dag har jeg spist kake. Kake er yum. Så jeg antar at jeg ikke har det så ille nå, høhø.

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #94 på: 14. mai, 2009, 20:34 »
I dag har jeg spist kake. Kake er yum. Så jeg antar at jeg ikke har det så ille nå, høhø.

Jasså du.. Vel jeg spiser jordbær med pisket krem på. Ha! Slå den du! [razz]

ich... de er litt sure da. >.<

Tirga

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 665
  • Not used
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #95 på: 14. mai, 2009, 20:53 »
Vell, de siste dagene har vært et reint helvete;
på mandag, fikk jeg vite at søknaden om utsatt innleverings frist for bachler oppgaven min, var avslåt,..   [sad]
Deretter fikk jeg endelig den delen av oppgaven som jeg kunne gjøre. 
"okei for å si det enkelt" :

Jeg var pålagg å ta 2/3 av et fag før jeg kunne i det heletatt begynne på den matematiske delen av oppgaven,
så jeg kunne først starte med den delen her den 4/5mai,..
oppgaven skal liksom leveres inn den 29 mai, den matematiske delen er ca 4/5 deler av oppgaven  [ureshii]

Så nå har jeg fått ødelagt døynrytmen min, og er i konstant "panikk",.....
for å ikke snakke om at jeg liksom skal lese te en examen den 25,...

Så lite søvn, lite personlig hygene, lite jobbing->Lite penger......... + null sosiale aktiviteter,..

Men men,.. jeg overlever nok,....  [puzzled]






"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

 Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #96 på: 14. mai, 2009, 22:39 »
Å studere kan være noe herk. Men det er litt fint også. xb

Jeg fikk løst det lille problemet mitt, og løsningen ble mye enklere enn jeg trodde. :3

Jeg har det bra.

Awite

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 494
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #97 på: 14. mai, 2009, 23:36 »
sitter på jobb, trøtt, stor hodepine.
fant ut at jeg skulle ta meg et par paracet *å jeg som aldri tar paracet til vanlig* 
besteme meg deretter for å ordne et par kopper sterk kaffe, men endel sukker *ikke glad i kaffe så drikker aldri kaffe til vanlig med mindre det jeg har behov for å holde meg våken*

resultatet er at jeg nå sitter og er ganske um.. oppkvikket.. eller ihvertfall kroppen er oppkvikket, hodet virker sløvt og kroppen beveger seg raskere en det sinnet vil at den skal gjøre. en merkelig følelse x3

kiba

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 188
  • kiba (SI VIS PACEM PARA BELLUM)
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #98 på: 15. mai, 2009, 00:38 »
hei har arbeidet på moped fårste haldel av dagen, resten gikk til båt og film.
så kort sakkt en hektisk dag
"The greatest thing you'll ever know is to love, and be loved in return"

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #99 på: 15. mai, 2009, 10:15 »
Jeg har det bra. Jeg skal på jobb straks, og skal EGENTLIG rydde nå, noe som jeg egentlig ikke gidder før i kveld. xD Jeg får besøk av en god kompis av meg som kommer over, ble liksom bestemt i natt sånn helt plutselig at han kom over en tur og skal overnatte. Jaja, jeg har å støvsuge stua, kjøkkenet, vaske badet, gangen og to soverom på.. xD Njæ. 3 timer? WOHOO, det blir stress. Jaja, men gøy da.

Sitter ute nå på verandaen, spiser frokost og drikker iskald cola light, noe som er yum. Jeg liker ikke brus med sukker i. Eller, de eneste brustypene jeg kan drikke som har sukker i seg, er vel Urge og Fanta. Og that's it. o.o Cola, Solo og such er alt for søtt for min smak. >x
Jadda. Jeg har fått tegnet ferdig en skisse i går, som jeg skal laste opp senere i kveld, om jeg får tatt bilde. :3

Ellers går alt fint. 5 dager til jeg reiser. 8DD *gledeseg*