Skrevet av Emne: Problemer med registrering  (Lest 9139 ganger)

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Problemer med registrering
« på: 14. jul, 2011, 00:45 »
Når jeg endelig har kommet på forumet, kan jeg poste ett problem jeg hadde under registreringsprosessen. Sånn cirka den syvende juli prøvde jeg meg på registreringen, men uten hell. Av kansje 20 eller mere forsøk, var det bare 3 ganger boksen med teksten ble vist. (den for å verifisere man ikke er en bot)
Jeg vet ikke om dette skjer med andre folk, men det er litt dumt hvis det gjør det. Jeg har merket at det er en stor haug med gjester på denne siden, og da tenker jeg at det kansje har noe med enten at de ikke registrerer seg, eller at de bare velger å ikke logge inn på grunn av korte besøk.
Jeg synes det er litt trist om flere folk skulle ha de samme problemene som meg, og det var vanskelig å komme i kontakt med administratorene.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Problemer med registrering
« Svar #1 på: 14. jul, 2011, 07:46 »
Hei hei.

Hmmm. Hvilken nettleser brukte du?
Skal ta en liten kikk via min egen maskin så greit å vite.

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Problemer med registrering
« Svar #2 på: 14. jul, 2011, 12:01 »
Hei hei.

Hmmm. Hvilken nettleser brukte du?
Skal ta en liten kikk via min egen maskin så greit å vite.

Dette var det samme på Opera, Mozilla Firefox og Internet explorer, på to forskjellige pc'er.
Det kan jo kansje være på grunn av tregt internett, men alt har gått som før i det siste.

Der bildet skulle være, var ett stort kryss, ogås stod det "Type in the letters in the box" -Ikke helt sikker om det stod akkurat slikt, men det er veldig nærme i såfall.
Uansett, bra å vite at andre prøver

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Problemer med registrering
« Svar #3 på: 14. jul, 2011, 12:21 »
hm, jeg har ingen problem med å få opp tekstboksen verken i IE eller FF. (kjører Chrome til vanlig)
Lukka noen tabs, å prøvde på nytt også noen ganger *shrugs*
Kan jo poke Kal om det å se om det skjedde noe de(n) dagen(e)

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Problemer med registrering
« Svar #4 på: 14. jul, 2011, 13:37 »
Hmm. Får teste litt mer seinere i kveld.
Rask test med Firefox 5.0 gav meg alle vinduenen (logget ut og fjernet cookies).
 

Update:
Heisann! Explorer 8 gav et morsom resultat.
« Siste redigering: 14. jul, 2011, 13:39 av Dax Cyro »

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Problemer med registrering
« Svar #5 på: 14. jul, 2011, 13:47 »


Update:
Heisann! Explorer 8 gav et morsom resultat.
Interessant, hos meg kom det opp alle gangene - har også IE 8.

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Problemer med registrering
« Svar #6 på: 14. jul, 2011, 15:53 »
den boksen krever vel java eller flash?

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Problemer med registrering
« Svar #7 på: 15. jul, 2011, 01:16 »
Fikk opp mange bilder litt tidligere i dag, så det er nok bare noe rart med internettet vårt akkurat nå. Ellers så er det kansje java eller flash, men tviler litt på akkurat det.
Akkurat nå er det nok bare det som er løsningen, med mindre flere sier de også har problemet.
Gjester som ikke har registrert seg på grunn av dette problemet kan jo bare sende meg en mail på adressen som står på profilen min da. Er litt nyskjerrig på om det er flere.

Roxas

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • I be a cat dammit :)
    • Vis profil
Sv: Problemer med registrering
« Svar #8 på: 15. jul, 2011, 01:21 »
hmm.. jeg kan ikke huske noe problemer med registrering :\

glitch :P
yada yada! "lille emo faggot" har hørt det før....
skype: Fanartistxd
facebook: Roxas Shitload

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Problemer med registrering
« Svar #9 på: 15. jul, 2011, 01:50 »
Leit å høre om problemene kazookie, men har ikke hørt om andre som har hatt registreringsproblemer. Og jeg tror nok de fleste gjestene her på forumet bare er Googlebots, eller bots fra andre selskap.

Laffe the Fox

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 562
  • Die trying!
    • Vis profil
    • Laffe's FurAffinity
Sv: Problemer med registrering
« Svar #10 på: 17. jul, 2011, 00:01 »
Jeg hadde et snev av det samme problemet når jeg joina forumet. Boksen ville ikke vises uansett hva, men så ventet jeg en stund før jeg forsøkte på nytt, og da var alt i orden.

Men jeg har et annet litt merklig "problem" her. Hver gang jeg skal logge inn må jeg skrive inn passordet mitt 2 ganger. Altså jeg får aldri logget inn på første forsøk da det står "feil passord", men det står det aldri på andre forsøk, da fungerer det nemlig. Og jeg nekter å tro jeg skriver feil hvert eneste første forsøk. Men om jeg skriver veldig sakte så blir jeg logget inn på første forsøk. Men som sagt er jeg sikker på at jeg skriver riktig og at alle bokstavene blir registrert når jeg skriver inn passordet første gang i normalt tastetempo. Men oh well.. er virkelig ikke et så stort problem, men kan vel like godt nevne det på snakk om forumproblemer.
Hunting is not a sport. In a sport both sides should know they're in the game.
- Paul Rodriguez Sr.

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Problemer med registrering
« Svar #11 på: 29. jul, 2011, 13:11 »
Hm, kanskje dette er et problem likevel. Fikk nylig denne meldingen fra en utenlandsk rufs:

Sitat fra: Utlending
Hi, I can't register on norwegianpaws.org. It asks me to type letters shown in the picture, but no picture is shown. Can you help me with registering an account?

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Problemer med registrering
« Svar #12 på: 29. jul, 2011, 13:20 »
Ta å poke Kal :)

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Problemer med registrering
« Svar #13 på: 29. jul, 2011, 17:37 »
Har ikke sett han online på en stund. Kan være han enda ikke har fått installert internett i det nye hiet.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Problemer med registrering
« Svar #14 på: 29. jul, 2011, 17:39 »
Har ikke sett han online på en stund. Kan være han enda ikke har fått installert internett i det nye hiet.
da jeg var hos han sist hadde han ikke det, men han var på tideligere i dag.

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Problemer med registrering
« Svar #15 på: 30. jul, 2011, 04:00 »
Leit å høre om problemene kazookie, men har ikke hørt om andre som har hatt registreringsproblemer. Og jeg tror nok de fleste gjestene her på forumet bare er Googlebots, eller bots fra andre selskap.

Når man tenker over det, er det vel egentlig ikke så veldig sansynlig at mesteparten er bots. På et annet forum jeg er på, vises disse botene, og da er det bare Google og Yahoo som er der noen få ganger. 14 gjester som viser forskjellige steder på forumet er nok sansynig vis bare medlemmer som ikke har tenkt til på logge på med mindre de har tenkt til a legge inn inlegg.

« Siste redigering: 30. jul, 2011, 04:04 av kazookie »

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Problemer med registrering
« Svar #16 på: 30. jul, 2011, 13:10 »
Leit å høre om problemene kazookie, men har ikke hørt om andre som har hatt registreringsproblemer. Og jeg tror nok de fleste gjestene her på forumet bare er Googlebots, eller bots fra andre selskap.

Når man tenker over det, er det vel egentlig ikke så veldig sansynlig at mesteparten er bots. På et annet forum jeg er på, vises disse botene, og da er det bare Google og Yahoo som er der noen få ganger. 14 gjester som viser forskjellige steder på forumet er nok sansynig vis bare medlemmer som ikke har tenkt til på logge på med mindre de har tenkt til a legge inn inlegg.


Kunne skjønne det hvis det er nye poster de ser på, men en del av gjestene ser jo på tråder som ikke har vært oppdatert på noen måneder.
Men kan jo hende det stemmer alikevel, for min del er det rart å se på tråder som ikke lenger er "interessante"

Robot Productions

  • Nykommer
  • Innlegg: 2
    • Vis profil
Sv: Problemer med registrering
« Svar #17 på: 12. aug, 2011, 14:53 »
Hadde au problem med registrering:
CAPTCHA ville ikkje laste - audio-versjon førte til feilmelding om null svar frå server.

Prøvde att neste dag (frå jobb denne gong), og no er eg plutselig her.

emo badger

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 68
    • Vis profil
Sv: Problemer med registrering
« Svar #18 på: 12. aug, 2011, 14:55 »
Ingen problemer her, og jeg sitter på gamle bedritne datamaskiner på det offentlige biblioteket *heiser på skuldrene*
Min Fursonas' navn er Erik Musegnager. Awesome? I know :3

Sjekk ut Deviantart siden min:

http://emobadger.deviantart.com/

Robot Productions

  • Nykommer
  • Innlegg: 2
    • Vis profil
Sv: Problemer med registrering
« Svar #19 på: 12. aug, 2011, 15:57 »
Redigert:
Funker med Opera 11.50, men ikkje med Firefox 5.01. Om andre får sida til å funke med 5.01 kan dei godt sei ifrå, så kan eg sjekke om det er noko bøll med nettleseren min.

Red.2:
Adblock Plus ser ut til å ha vore ute med fantestreker: Fekk opp bilete då eg kobla den ut.
Lyd-CAPTCHA funker ikkje uansett då, men no får eg i det minste tilbod om direktelink om avspilling i nettleser ikkje funker.

Red 3:
Må kanskje nevnes at maskina på jobb au køyrer FF5.0.1 med Adblock Plus, og der var det som sagt ingen problem.
« Siste redigering: 14. aug, 2011, 22:16 av Robot Productions »

Caeruz

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 663
    • Vis profil
Sv: Problemer med registrering
« Svar #20 på: 27. aug, 2011, 16:21 »
Fikk opp mange bilder litt tidligere i dag, så det er nok bare noe rart med internettet vårt akkurat nå. Ellers så er det kansje java eller flash, men tviler litt på akkurat det.
Akkurat nå er det nok bare det som er løsningen, med mindre flere sier de også har problemet.
Gjester som ikke har registrert seg på grunn av dette problemet kan jo bare sende meg en mail på adressen som står på profilen min da. Er litt nyskjerrig på om det er flere.

Jeg hadde problemet i går da jeg skulle registrer meg  :-\ IE og Firefox funket ikke, uansett hvor mye jeg prøvde... Prøvde til slutt med GoogleChrome og da dukket bildet opp... Så ja, det er nok flere som har problemet....
I can feel it growing strong, the wolf inside of me!
-Timeless Miracle - Curse of the werewolf

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Problemer med registrering
« Svar #21 på: 02. sep, 2011, 22:35 »
Hrm, fikk nettopp registrert et nytt tilfelle fra et annet medlem som har prøvd å registrere seg her men som ikke ser verifiseringskoden.

Jeg tror vi trenger en grevling.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Problemer med registrering
« Svar #22 på: 02. sep, 2011, 23:33 »
Ser ut til at grevlingen har midlertidig fjernet boksen.
Tok en test registrering i stad (Dax1). Den kan trygt fjernes.

**savner admin rettigheter** :P

Kal

  • Administrator
  • Aktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 249
  • Teknisk grevling
    • Vis profil
Sv: Problemer med registrering
« Svar #23 på: 02. sep, 2011, 23:38 »
Stemmer, Dax.

Aner ikke hvorfor den captcha'en ikke skulle fungere noen ganger, så jeg fikset opp koden slik at kun den alternative captchaen (hva er 2+6?) vises. Forhåpentligvis så holder den bottene på avstand.

Skal også ha fikset noen problemer med innlogging fra Chrome. Makan til møl :P
« Siste redigering: 02. sep, 2011, 23:56 av Kal »

Hundehode

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 153
  • Hvað er að frétta?
    • Vis profil
Sv: Problemer med registrering
« Svar #24 på: 11. jan, 2012, 02:06 »
Jeg hadde litt problemer da jeg skulle registrere meg tidligere. Jeg fyllte ut den nødvendige informasjonen og trykket registrer, men istedet for å gå videre så refresha siden. Det virket først etter at jeg hadde slettet alt av cookies og restarta, men om det henger sammen vet jeg ikke.
Oslo-født bikkje i Stavanger for å bli smart.