Skrevet av Emne: Tankeranglingfestivalen  (Lest 2045 ganger)

tankerangling

  • Nykommer
  • Innlegg: 1
    • Vis profil
Tankeranglingfestivalen
« på: 07. mai, 2013, 12:50 »
Hei.
Mitt navn er Arne Johan Furseth og jeg er intiativtaker til Tankeranglingfestivalen En festival inspirert av filosofen Arne Næss. 28-30 juni arrangeres vi festivalen for 5 gang i Vestfold. Temaet i år er leken annerledeshet. Jeg snakket nylig med journalist Martin Bergersen som laget en sak i fredagsDagbladet for ett år siden (?) som hadde overskriften "Danser med ulver",  for å spore opp et par furier som vi kunne invitere til festivalåpninga fredag 28.juni. Det er jo en annerledes livstil og det kunne være spennende å møte noen av dere. Kankje det er plent umulig, men jeg gjør et forsøk. Når det er sagt, Tankeranglingfestivalen er er som Arne Næss ville ha sagt; høyst dyrevennlig. Dersom noen har lyst på en artig annerledes opplevelse i slutten av juni (honorar, dekt reise osv) send meg en melding på post@tankerangling.no
« Siste redigering: 07. mai, 2013, 18:29 av Miles T.F. Baxxter »

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Post fra tankerangling **flyttet**
« Svar #1 på: 07. mai, 2013, 14:10 »
Husker godt Martin Bergersen. Var selv av de som var i kontakt med han foran DB artikkelen.

Høres veldig spennende ut, men ser også at datoen er samme helg som Desucon 8 så ganske usikker om jeg kan bistå noe. Ganske mange av oss deltar på denne messen både som crew og som deltagere.

Kal

  • Administrator
  • Aktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 249
  • Teknisk grevling
    • Vis profil
Sv: Tankeranglingfestivalen
« Svar #2 på: 07. mai, 2013, 23:24 »
Heisann,

Dette høres jo ut som et bra konsept til en festival og noe som passer bra med furries.

Hve er det du ønsker? Bare å ha noen som viser seg fram i fursuit, eller noen til å holde et slags foredrag eller panel?

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Tankeranglingfestivalen
« Svar #3 på: 12. mai, 2013, 06:25 »
Dette høres gøy ut, men er redd for at mange av oss kanskje har litt sceneskrekk og ikke føler seg komfortabel med å vise frem sitt virkelige jeg offentlig. Hvis det lar seg gjøre er jeg er villig til å stille opp med både fjes og kostyme.

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: Tankeranglingfestivalen
« Svar #4 på: 13. mai, 2013, 16:00 »
Hadde hørtes veldig interesangt ut. (gjerne litt mer info om evt. hva som er forventet av den/de som møter opp  [w-happy])

Skal nok desverre på desu den helgen ja. hele 28. er togtur fra bergen til oslo :D

Kereshni

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 536
  • http://kerayne.com/
    • Vis profil
    • Kerayne
Sv: Tankeranglingfestivalen
« Svar #5 på: 14. mai, 2013, 06:21 »
Denne ulven har villet reist, hvis han kunne.. Men det er midt i flytte tida mi heh.