Generelt > Conventions

Sovesal under Desucon

(1/3) > >>

JadePusen:
Hei ! Er det noen her som skal sove på sovesal på desucon eller har sovet i denne salen før ?
Vurderer å bli med på desu, men hadde vært veldig kjekt om jeg visste om noen furs var der. (det blir første gangen)
Skal være der hele helgen om det først blir  ;D

FreesTyler:
Skal ikke være i sovesal i år, men var det i fjord. Så lenge du har noe godt å ligge på, så funker det helt greit.
Det eneste som jeg har et problem med er at det ikke finner noe dusj. Folk pleier som regel være stille når lyset
blir slått av.

Pancake:
jeg skal være der i år! Jeg anbefaler en madrass eller lignende å ligge på fordi det gulvet er hardt xD

JadePusen:

--- Sitat fra: FreesTyler på 17. mai, 2015, 02:33 ---Skal ikke være i sovesal i år, men var det i fjord. Så lenge du har noe godt å ligge på, så funker det helt greit.
Det eneste som jeg har et problem med er at det ikke finner noe dusj. Folk pleier som regel være stille når lyset
blir slått av.

--- Slutt sitat ---

Jaa det med dusj er litt kjipt - men har ikke suit og sånn, så det går bra for i år.
Så det gikk bra med gjenstander og sånn, at det ikke ble flyttet på/stjålet ? Er litt bekymret for det



--- Sitat fra: Pancake på 18. mai, 2015, 11:58 ---jeg skal være der i år! Jeg anbefaler en madrass eller lignende å ligge på fordi det gulvet er hardt xD

--- Slutt sitat ---
awesome ! Ja jeg tar med en oppblåsbar ;) Bra det ikke bare blir meg, om jeg kommer. Det er fortsatt litt usikkert

FreesTyler:

--- Sitat fra: JadeFirefly på 19. mai, 2015, 09:06 ---Jaa det med dusj er litt kjipt - men har ikke suit og sånn, så det går bra for i år.
Så det gikk bra med gjenstander og sånn, at det ikke ble flyttet på/stjålet ? Er litt bekymret for det

--- Slutt sitat ---

Kun de som har sovesal får komme inn i sovesalen. Jeg hadde ikke noen problemer med at ting ble borte, though ikke legg igjen verdisaker som er lett å stjele. Forhåpentligvis er ikke folk ute etter å ta ting der, men aldri etterlat lommebøker eller telefoner osv. Tror ikke folk vil være veldig interesserte i klær eller lignende.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning