Skrevet av Emne: EuroFurence 16 (2010)  (Lest 75297 ganger)

Montainafox

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 98
    • Vis profil
Sv: EuroFurence 16 (2010)
« Svar #25 på: 28. des, 2009, 11:51 »
Ikke noe problem TrashWolf ;-) har enda ikke glømt mine tysk-kunnskaper etter snart 5 år i Norge og greit med praksis av og til ;-)
Hvordan skal vi organisere det hele hvis flere skal  kjøres sammen til EF?! Noe forslag?! Det er jo mange her som er ikke 100% sikkert om dem blir med. Jeg er sikkert og bestemt ...

Montainafox

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 98
    • Vis profil
Sv: EuroFurence 16 (2010) - Hotel Teaser
« Svar #26 på: 29. des, 2009, 01:04 »
Legger til  linken til EF16 Hotel teaser (Maritim Hotel Magdeburg). Har ligget på nettet i snart 3 uker, men sikkert  ikke alle som har sett denne enda:

http://www.vimeo.com/8061906

Filmen gir ett godt inntrykk av hotellets fasiliteter og viser område rundt hotellet. Dette blir nok gøy! Dette blir stort!
Helt utrolig at en liten by som Magdeburg (230.000 inbygger) like stort som Bergen har ett slikt hotel!
« Siste redigering: 29. des, 2009, 01:20 av Montainafox »

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: EuroFurence 16 (2010)
« Svar #27 på: 29. des, 2009, 01:50 »
Jeg vurderer om jeg skal dra med min make eller ei. Koster jo en del, og er litt vrient dette med transport, men får se! Var jo artig nok i år (EF15), og er jo fint å komme seg ut av landet, se litt nye ting, og få hengt med mange andre norske rufser, og ikke minst få hilst på noen av den utenlandske sorten også.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: EuroFurence 16 (2010)
« Svar #28 på: 29. des, 2009, 09:33 »
Regner med at Joon og jeg drar. Ikke sikkert på om vi ska plage folk til å leie bil sammens med oss eller ikke i år :P
 Bil har sine fordeler og ulemper. (ulempe: dyrere, fordele: vi kan dra rundt omkring når det passer oss xD)

Når jeg ser beløpet til Tellos.. så mener jeg å huske at prisen har steget litt siden i fjor pga hotellbytte? o.O Ikke sikkert på hvor vidt billetter på fly blir endret så mye pga. en annen flyplass.

Men husk å være klar til å reg. dere med engang det åpner! Selv om hotellet er større skulle det ikke forundre meg at det også tilkaller mer oppmerksomhet.


Montainafox

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 98
    • Vis profil
Sv: EuroFurence 16 (2010)
« Svar #29 på: 29. des, 2009, 10:55 »
Alternativt er det også mulig å fly til Leipzig flyplass med Lufthansa fra Gardermoen. Er nærmere Magdeburg men koster også mye mer (fra ca. 2500 - 3000 NOK) med mellomlanding i Frankfurt eller München. Da er det stor fare at bagasjen ikke blir med. Har jobbet i 7 år på München flyplass og mistet bagasjen min hele 3 ganger.
Ryanair fly også fra Rygge til Berlin Schønefeld og fra Torp til Frankfurt Hahn, men fra Frankfurt Hahn er det enda mere tungvint å komme seg til Magdeburg...
Bil  sammen med flere er sikkert morsomt men tar mye mer tid å komme seg til Tyskland og tilbake til Norge. Har virkelig lyst å reise sammen med noen andre her fra Norge men aksepterer at noen heller reise for seg selv. Vi møtes jo uansett i Magdeburg;-)
« Siste redigering: 29. des, 2009, 15:55 av Montainafox »

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Pokémon!
« Svar #30 på: 29. des, 2009, 22:03 »
Kanskje vi kunne leid et privatfly? [razz]

Regandor

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 884
  • Kittyfox =3
    • Vis profil
Sv: EuroFurence 16 (2010)
« Svar #31 på: 30. des, 2009, 02:12 »
Ser ut at vi blir mange som skal til EF:  Aikho og Lubin, kanksje Chet, Awite plus ledsager, kanskje VVolfsong og Tigra, Trashwolf, Tellos, Felix Carni  skal vel være med og ikke minst meg selv (Montainafox) ... Hvem ellers da???

Kan gjerne fungere som tolk, er oppvokst og født i Tyskland... det ikke mange der som snakker ordentlig engelsk...


Fangz og jeg skal dit også. Så lenge vi klarer å skaffe biletter og kan betale de i tide. ^^

Og, jeg er nødt til å sette meg ned for å tegne en del ting fremover.
Har ikek bestemt meg for om jeg kun skal selge prints, eller å ta commisions i tilegg der borte. Kanskje selge noe originalt også. Får se. Først må man klare å komem seg med på EF.

Oppvokst i Tyskland? Det kan komme godt med. :3
Spes når man skal til et nytt sted hvor man ikek er kjent.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: EuroFurence 16 (2010)
« Svar #32 på: 30. des, 2009, 05:03 »
Gogo! Regandor, Fangz og Tellos må lage p0rnz som de kan selge xD
(eller andre morsome tegninger :D)

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: EuroFurence 16 (2010)
« Svar #33 på: 30. des, 2009, 22:35 »
Unf. Jeg gleder meg.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: EuroFurence 16 (2010)
« Svar #34 på: 03. jan, 2010, 22:48 »
Ooh: "If things work out as planned, your con badge will also be your key card."!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Folk til EF:  Aikho, Lubin, Awite, Furryheart, Mountainafox, Trashwolf, Tellos, Felix, Regandor, Fangz, Joon og Wolftale. Kanskje Chet, Baxxter, Txik, Ray, VVolfsong og Tigra.

Da kan vi bli vi mellom 12 og 18, alt ettersom vi klarer å få tak i billetter eller ikke, om vi har råd eller får fri fra jobb (de som jobber). Er det korrekt? Honey skal vel også, men veit ikke om hun skulle henge med oss eller om hun skal komme seg ned ved hjelp av andre dansker.
« Siste redigering: 03. jan, 2010, 23:02 av Wolftale »

Montainafox

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 98
    • Vis profil
Sv: EuroFurence 16 (2010)
« Svar #35 på: 03. jan, 2010, 23:23 »
Dette blir mange he he... Hvis vi fortsetter slik utgjør Norge snart 5% av hele EF, men da må det bli noen få flere  ..lol...

Awite

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 494
    • Vis profil
Sv: EuroFurence 16 (2010)
« Svar #36 på: 04. jan, 2010, 01:03 »
vel jeg å typen (furryheart) foretrekker nok å reise nedover med noen andre furs, blir litt koseligere sånn sett, så hvis noen har noen spesifikke plane, tenker tog/bil eller noe sånt så er det bare å kontakte meg. så kan man så smått sette igang å planlegge noe håndfast.

ellers så tror jeg nok at dette connet kan bli ganske bra med tanke på det nye hotellet ^^ og oppmuntrer vel folk generelt til å bli med da.

Honey

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • Daughter of Twillight
    • Vis profil
Sv: EuroFurence 16 (2010)
« Svar #37 på: 04. jan, 2010, 01:30 »
That really depends what way you are traveling. I live in Aalborg so if you are comming by car or train i can hook up. If you are flying or taking a boat that sails around Jutland i cant join either. I still havent found out how im going to get down there. But theres still time..

For now im just waiting for the registration to open :P

Raywolf

  • Gjest
Sv: EuroFurence 16 (2010)
« Svar #38 på: 04. jan, 2010, 07:04 »
--slettet--

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: EuroFurence 16 (2010)
« Svar #39 på: 04. jan, 2010, 21:32 »
Update fra Cheetah angående reg.tid: http://forum.eurofurence.org/index.php/topic,2121.0.html

Montainafox

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 98
    • Vis profil
Sv: EuroFurence 16 (2010)
« Svar #40 på: 04. jan, 2010, 23:38 »
Damn... er 2 uker på ferie i februar og usikkert om jeg har tilgang til nett da...

Mikio

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 521
    • Vis profil
Sv: EuroFurence 16 (2010)
« Svar #41 på: 05. jan, 2010, 01:45 »
Jeg har virkelig ikke råd i år heller. Uansett jeg vil dra. Jeg vil veldig dra :-\ Så da blir det ikke noe EF på meg i år heller. Hvis ingen vil spandere da [laugh] Neida^^.  Jeg får drømme om neste år jeg da :)

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: EuroFurence 16 (2010)
« Svar #42 på: 05. jan, 2010, 07:23 »
Damn... er 2 uker på ferie i februar og usikkert om jeg har tilgang til nett da...
=/ håper du greier få  det til..

Ville kanskje tro det skjedde i slutten februar siden FC er 21-25 januar.. men en veit aldri. I hvertfall var fjor årets regisitrering den 21. februar..

Montainafox

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 98
    • Vis profil
Sv: EuroFurence 16 (2010)
« Svar #43 på: 05. jan, 2010, 09:47 »
Så bra;-) Da ordner dette seg sikkert. Er borte fra 3-17 februar.. Kanskje kan noen her ordner registrering for meg hvis det åpnes mens jeg er borte?

Regandor

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 884
  • Kittyfox =3
    • Vis profil
Sv: EuroFurence 16 (2010)
« Svar #44 på: 06. jan, 2010, 12:25 »
Så bra;-) Da ordner dette seg sikkert. Er borte fra 3-17 februar.. Kanskje kan noen her ordner registrering for meg hvis det åpnes mens jeg er borte?

Vi kan jo prøve. :)

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: EuroFurence 16 (2010)
« Svar #45 på: 06. jan, 2010, 12:36 »
Så bra;-) Da ordner dette seg sikkert. Er borte fra 3-17 februar.. Kanskje kan noen her ordner registrering for meg hvis det åpnes mens jeg er borte?

Hvis du har tenkt å dele rom med noen som har et lavt nummer (altså registrert seg tidlig) så burde jo det gå bra, men du har kanskje ingen planer enda hva gjelder romdeling.

Montainafox

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 98
    • Vis profil
Sv: EuroFurence 16 (2010)
« Svar #46 på: 06. jan, 2010, 21:37 »
Må jo være med i år og har ikke lyst å være for sent;-)
Vi kan jo prøve. :)

Honey

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • Daughter of Twillight
    • Vis profil
Sv: EuroFurence 16 (2010)
« Svar #47 på: 06. jan, 2010, 22:10 »
Lucky the hotel got room for much more furs this year i dont think it wont be too big a problem getting a room this year.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: EuroFurence 16 (2010)
« Svar #48 på: 07. jan, 2010, 05:00 »
Lucky the hotel got room for much more furs this year i dont think it wont be too big a problem getting a room this year.
You never know =o

Honey

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • Daughter of Twillight
    • Vis profil
Sv: EuroFurence 16 (2010)
« Svar #49 på: 07. jan, 2010, 19:24 »
True. Im not resting before im secured a room at the hotel :P Im going to be camping the reg site just like the past few years :P