Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4838814 ganger)

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #18075 på: 16. aug, 2014, 18:58 »
Påvei ut til Oscarsborg for å se Rigoletto.

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #18076 på: 16. aug, 2014, 20:39 »
Hjemme alene og det første som skjer er så klart at noen kullsvarte skyer dukker opp i det fjerne.. Håper det ikke tordner..

Avatar by Fujoshiprincess <3

Tirga

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 665
  • Not used
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18077 på: 16. aug, 2014, 21:04 »
Hva slags bukser er det som koster 900kr?
De eneste buksene jeg kommer på som koster så mye er phat pants
Um. Ordentlige jeans, merkeklær, etc? Mine phat pants kostet 1300, lulz.

Treningen ble gjennomført, og nå har jeg mest lyst til å legge meg. Rip. Har enda ikke fått pakke heller :T så utålmodig. Har kikket i postkassen ti ganger.
jepp vanskelig å finne pene Jeans til under 1300,...
"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

 Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18078 på: 16. aug, 2014, 22:25 »
jepp vanskelig å finne pene Jeans til under 1300,...

Lol. Utseende vs kvalitet. Skal du kjøpe deg jeans anbefaler jeg å gå i en forretning med ekte jeans og betale litt mer, ikke kjeder som Cubus o.l.
Uansett er det ikke noe vits i å være sur fordi jeg har penger å bruke på dyre klær. None of your fucking business... <_<
« Siste redigering: 16. aug, 2014, 22:33 av SpiceyFeline »

Broadway

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 191
  • Keka~
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18079 på: 16. aug, 2014, 22:38 »
Vært en kjempefin helg med mine niese så langt ^^ Telefonen min har funnet ut at 50% battery = 0% -.-

Hearthstone er morsomt da c:
~Wahuu
Takk til Freestyler for avatar og signatur <3

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #18080 på: 16. aug, 2014, 22:44 »
Har VELDIG lyst til å se siste episode av FND, men samtidig er det skrekkelig å se siste episode av en serie du ikke vet om får noen ny sesong enda. Vet jeg bare har én episode igjen nå, men jeg kan enda si "jeg har ikke sett hele serien" og vite at jeg har noe å glede meg til. Blurgh, ser den sikkert etterpå, har brukt kvelden til nå på å synge musikalsanger.

Avatar by Fujoshiprincess <3

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #18081 på: 16. aug, 2014, 23:10 »
jepp vanskelig å finne pene Jeans til under 1300,...

Lol. Utseende vs kvalitet. Skal du kjøpe deg jeans anbefaler jeg å gå i en forretning med ekte jeans og betale litt mer, ikke kjeder som Cubus o.l.
Uansett er det ikke noe vits i å være sur fordi jeg har penger å bruke på dyre klær. None of your fucking business... <_<
^ this.

Jeg har kjøpt jeans både fra Cubus/H&M++ og litt steder som selger ordentlige merkevarer, og jeg betaler lett en tusenlapp eller mer for et par jeans som ser bra ut og er i god kvalitet, fremfor noe som blir slitt ut etter et par vasker :P

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18082 på: 17. aug, 2014, 10:31 »
jepp vanskelig å finne pene Jeans til under 1300,...

Lol. Utseende vs kvalitet. Skal du kjøpe deg jeans anbefaler jeg å gå i en forretning med ekte jeans og betale litt mer, ikke kjeder som Cubus o.l.
Uansett er det ikke noe vits i å være sur fordi jeg har penger å bruke på dyre klær. None of your fucking business... <_<

^ er vel mer hva prioriterer penger til :) pleier å bruke max 700 på en bukse, men selv der har jeg unntak ;p men kan lett bruke 8k++ på ting som jeg egentlig ikke trenger som fks deler til bilen min, pc'n min etc :)

nettbanken min er overbevist at jeg er gal, om noen slipper meg løs på plasser som fks biltema etc, så er det bare et spørsmål om tid før jeg går tom for cash.. :I
The more i learn about people, the more i like my dog.

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #18083 på: 17. aug, 2014, 11:58 »
Man kan fint kjøpe merkejeans med god kvalitet lett til under 300kr om man kjøper på riktig sted til riktig tid. :P

~

Blitt litt hekta på Sims 3 etter å ha sett Robbaz sin Redneck Brothers serie på youtube damn, jeg som må begynne å få flytta tinga mine.
FurAffinity          DeviantArt


felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #18084 på: 17. aug, 2014, 12:03 »
jepp vanskelig å finne pene Jeans til under 1300,...

Lol. Utseende vs kvalitet. Skal du kjøpe deg jeans anbefaler jeg å gå i en forretning med ekte jeans og betale litt mer, ikke kjeder som Cubus o.l.
Uansett er det ikke noe vits i å være sur fordi jeg har penger å bruke på dyre klær. None of your fucking business... <_<

^ er vel mer hva prioriterer penger til :) pleier å bruke max 700 på en bukse, men selv der har jeg unntak ;p men kan lett bruke 8k++ på ting som jeg egentlig ikke trenger som fks deler til bilen min, pc'n min etc :)

nettbanken min er overbevist at jeg er gal, om noen slipper meg løs på plasser som fks biltema etc, så er det bare et spørsmål om tid før jeg går tom for cash.. :I

X'D Skal jeg nå føye tl at jeg grøsser selv når jeans koster 200  ?

NamelessCoyote

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
    • SweetWolf1
Sv: Din status!
« Svar #18085 på: 17. aug, 2014, 12:11 »
Da er det jo skole i morra da..
Ferien har gått så alt for fort xc
Også blir det ikke bedre av og finne ut at man enter er på skolen en time før vi egentlig starer, fordi det ikke går noe seinere buss -.- Og komme for seint første skoledag eller heller ikke særlig bra.. ._.

Ravusy Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 733
  • Awrooo!
    • Vis profil
    • Ravusy @ FA
Sv: Din status!
« Svar #18086 på: 17. aug, 2014, 14:43 »
På vei hjem igjen fra furmeet hos Kealian.

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18087 på: 17. aug, 2014, 17:39 »
Hva er det med folk som _må_ delta i samtaler og diskusjoner selv om de ikke kan en dritt om temaet? Det blir jo bare at vedkommende dummer seg ut. Er det så vanskelig å holde den feite kjeften lukket i to sekunder, liksom.

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #18088 på: 18. aug, 2014, 07:50 »
Blir kos å møte venner igjen. Spes bestevennina mi som jeg ikke har fått møtt hele sommerferien

ㅤDenster

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 180
  • ?!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18089 på: 18. aug, 2014, 08:47 »
Sitter å vente ved flyplassen. Lang tur blir det å flytte.

Kesmon

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 241
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18090 på: 18. aug, 2014, 08:55 »
Tilbake til skolehverdagen. 

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #18091 på: 18. aug, 2014, 10:27 »
hjerte-bank! EF rett rundt hjørne og i dag fikk jeg høre at hun jeg bestilte dukken av er kommet tilbake på jobb. OMG!!!! @w@;;;

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #18092 på: 18. aug, 2014, 10:34 »
Første skoledag idag. Er ikke så ille egentlig, 12:15-14:00. Skal nok overleve! :D Og så er det siste offisielle fadder-opplegget ikveld, så blir det deilig å ta en laang pause fra C2H6O =_="

NooK

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #18093 på: 18. aug, 2014, 11:00 »
Vurderer litt å dra hjem fra jobb. Litt hodepine og har jobbet nonstop siden jeg kom kl 8. For mange telefoner som må besvares, mens jeg gjør absolutt andre ting. Noen ganger føler det som at jeg er den eneste som jobber på avdelingen :/ Får se hvordan ting utarter seg etter lunch.
Life is boring when you don't know how to live it.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18094 på: 18. aug, 2014, 13:47 »
er begynt å gå mot høst her kjenner jeg. Ekstremt kaldt, og begynner å bli mørkt. Ikke lenge til det blir mørkt 24/7 nå :v

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #18095 på: 18. aug, 2014, 14:24 »
Fikk plutselig SYKT mye å gjøre og da hjelper det ikke at alle er sure på meg plutselig. Det tar ALL energien min, noe som er latterlig fordi det er DE som er sure, ikke jeg, men det smitter.

Avatar by Fujoshiprincess <3

CaldCat

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #18096 på: 18. aug, 2014, 14:41 »
Endelig fått nett i leiligheten etter to uker med abstinenser og overdreven bruk av 4G-nett xD

Broadway

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 191
  • Keka~
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18097 på: 18. aug, 2014, 16:01 »
Håper alle som skal til EF får det awesome der ^3^ Kan ikke være med dere i år, men det er alltids 2015!
~Wahuu
Takk til Freestyler for avatar og signatur <3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18098 på: 18. aug, 2014, 18:21 »
idk why men døgnrytmen min er helt fullstendig ødelagt

er det pokemon Y og Orange is the new black som ruinerer meg?

Satt liksom oppe til klokka 9 her om dagen uten å tenke. haha wtf..

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #18099 på: 18. aug, 2014, 18:23 »
Meganoia foran morgendagens avreise. Den lille stemmen i hodet gjør at jeg er overbevist om at jeg kommer til å glemme noe og/eller ikke rekke transport.

Dog dette er ganske normalt for alle slags reiser jeg gjør. Får alltid noia av det.