Skrevet av Emne: Rauwwrr-..arrrw  (Lest 9990 ganger)

Rezuriel Shadowfeather

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 76
  • Wolfeh!
    • Vis profil
    • MyFursona
Sv: Rauwwrr-..arrrw
« Svar #25 på: 03. jun, 2009, 12:55 »
Nå driver ikke jeg rollespill som D&D, men heller over IM's der fursonaen min er rollefiguren min. Så var ihvertfall det forklart for å ungå forvirringer for andre ^^
Rezuriel: So... what's this? - Thoran: 'This' is the Dark Nimbus spell. - Rezuriel: What does it do? - Thoran: It tortures you, yet it keeps you alive and conscious - Rezuriel: Aaaa.. Why are you holding it towards me? - Thoran: Because this is a part of your training! - Rezuriel's mind: Awwrr cwap!

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Rauwwrr-..arrrw
« Svar #26 på: 03. jun, 2009, 13:56 »
Ah, nettopp. Ja, det er noe litt annet.

Driver med det litt selv også, til varierende grad. Men man bør kanskje ikke blande de to...

Rezuriel Shadowfeather

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 76
  • Wolfeh!
    • Vis profil
    • MyFursona
Sv: Rauwwrr-..arrrw
« Svar #27 på: 01. jul, 2009, 11:54 »
Hurrr.. Det var jo også en måte å gjøre rollespill på.. *Titte på hyperlink*
Jeg ville vel antatt at å si at jeg skriver en collab-bok eller serie med den jeg rollespiller med, en akt fra meg, en akt fra den andre, som i alle rollespill - ikke akkurat, " I cast lv. 3 Erotism on you " går vel litt mer in i detalj, og ikke fancy navn eller lv. på slikt!  [w-cool]
Rezuriel: So... what's this? - Thoran: 'This' is the Dark Nimbus spell. - Rezuriel: What does it do? - Thoran: It tortures you, yet it keeps you alive and conscious - Rezuriel: Aaaa.. Why are you holding it towards me? - Thoran: Because this is a part of your training! - Rezuriel's mind: Awwrr cwap!