Skrevet av Emne: So long and thanks for all the pizza!  (Lest 5102 ganger)

Pycnopodia

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 662
    • Vis profil
So long and thanks for all the pizza!
« på: 18. nov, 2012, 19:34 »
Takk for en magisk weekend alle sammen! See you all next time! :)

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: So long and thanks for all the pizza!
« Svar #1 på: 18. nov, 2012, 20:53 »
Det var awesomt! Skal bli godt med en god dusj, litt mat, og å sove XD
Takk for god mat også, det var veldig godt :3

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: So long and thanks for all the pizza!
« Svar #2 på: 18. nov, 2012, 23:11 »
Takk for en eventyrlig conopplevelse, endelig fått et eget con her i Norge, noe jeg har drømt om i mange år, men ikke hatt tid eller mulighet til å dra i gang selv. Endelig trykt tilbake i skogen og om noen minutter en varm seng. Var utrolig fassinerende å snakke med folk og diskutere om alt mellom himmel og 4chan. Takk til Aiko som stillte opp med konsert, og alle som hjalp til.

Pilosus Crinitius

  • Lokal Moderator
  • Senior Fur
  • *
  • Innlegg: 694
    • Vis profil
Sv: So long and thanks for all the pizza!
« Svar #3 på: 18. nov, 2012, 23:24 »
Og gjett ka en hel del av oss hadde til middag i dag x3

Også takk for en strålende helg, eg kan nesten ikke tro at det er over allerede. Det har vært utrolig gøy, og eg ser frem til neste år!

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: So long and thanks for all the pizza!
« Svar #4 på: 18. nov, 2012, 23:43 »
Awesome helg, gleder meg til neste gang. Er kjempe sliten, men det hører med når man ikke vil gå å legge seg fordi det skjer alt for mye awesomt!



Zingo

  • Gjest
Sv: So long and thanks for all the pizza!
« Svar #5 på: 19. nov, 2012, 08:58 »
Kjempekos! traff masse nye furs, så det vises at vi ekspanderer raskt. slightly grumpy på soveopplegget, men det var egentlig som forventa, er hjemme nå og togturen ble det heller lite soving på..

All in all med ting som skjedde ogsv, gir jeg connet 8/10 poeng! Jeg kommer neste år!

Trøtt og slapp hilsen fra Zingo!

Logen Felxon

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
Sv: So long and thanks for all the pizza!
« Svar #6 på: 19. nov, 2012, 11:01 »
Tigeren og vovven kom oss helskinnet hjem etter en av de beste helgene i år.
Jeg er veldig kry over at Tellos, Sarah og Skarpen klarte å sette sammen ett så til de grader bra con er ca like grumpy angående sovelokalene men det funka fjell! Om man skulle satt en ranking på det: 9/10.
Gleder meg så sykt til neste con xD
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: So long and thanks for all the pizza!
« Svar #7 på: 19. nov, 2012, 13:15 »
Forslag til neste gang. Hvis vi går for fellesrom som soveplass, ha et hvile/stillerom for crew. Ville sikkert vært kjekt for nattvakter/medisinsk personell.
Plutselig er man i en situasjon hvor 1-2 stykker må jobbe natten igjennom, og da kan et eget sted hjelpe. Det ble mye kjøring/venting for meg natt til søndag, og da egnet sovesalen seg minimalt som sove/hvileplass. Samtidig som at jeg endte opp med å forstyrre de andre med konstante telefoner/meldinger.
Se bort i fra dette hvis vi går for mer vanlig soveløsninger neste gang (dvs. hotel/motel booking).

Ellers var det godt planlagt av kaoskatten å ha satt av bil/sjåfør for medisinske kriser.

Ravusy Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 733
  • Awrooo!
    • Vis profil
    • Ravusy @ FA
Sv: So long and thanks for all the pizza!
« Svar #8 på: 19. nov, 2012, 13:26 »
For en helg! Jeg har ikke hatt det så moro siden EF  [ureshii].

Stor takk til alle i crewet som fikk conet til å gli på skinner, kokken vår Leophan og spesielt Tellos og Sarah som har gjort en vanvittig bra jobb for å få til dette.

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: So long and thanks for all the pizza!
« Svar #9 på: 19. nov, 2012, 13:33 »
Forslag til neste gang. Hvis vi går for fellesrom som soveplass, ha et hvile/stillerom for crew. Ville sikkert vært kjekt for nattvakter/medisinsk personell.
Plutselig er man i en situasjon hvor 1-2 stykker må jobbe natten igjennom, og da kan et eget sted hjelpe. Det ble mye kjøring/venting for meg natt til søndag, og da egnet sovesalen seg minimalt som sove/hvileplass. Samtidig som at jeg endte opp med å forstyrre de andre med konstante telefoner/meldinger.
Se bort i fra dette hvis vi går for mer vanlig soveløsninger neste gang (dvs. hotel/motel booking).

Ellers var det godt planlagt av kaoskatten å ha satt av bil/sjåfør for medisinske kriser.


Håper det med soving blir fiksa til neste år  ; ) Kan gå med på litt høyre pris så lenge rygg/ kropp får d komfortabelt X'D Å kanskje litt mer privat ordning ?

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: So long and thanks for all the pizza!
« Svar #10 på: 19. nov, 2012, 14:23 »
med tanke på at dette var første con, så var dette JÆVLI bra, må bare få si takk til ALLE som gjorde dette mulig  :D dette var også mitt aller første møte med furs :D så glad, men må bare få beklage my shyness :p så mange ukjente folk på en plass gjorde meg nervøs d:

igjen, dette var kjempe morro, og dette er ikke siste gangen dere har sett Arrius :D


angående sovelokaler så hører jeg rykter om mye rart : ) men skal alt i alt bli bedre med sovelokaler og con lokalet ^^
The more i learn about people, the more i like my dog.

Logen Felxon

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
Sv: So long and thanks for all the pizza!
« Svar #11 på: 19. nov, 2012, 22:00 »
Du Arrius var ikke akkurat så shy mot slutten. Satt inne på møterommet og snakket om ALT og en god del som shyness ville holdt tilbake xD
Jeg glemte å takke leophan også for han var jo kjempemessig samme med emphy. Good job folx. Er jo en del andre (deltakerne) som også trenger å takkes.
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: So long and thanks for all the pizza!
« Svar #12 på: 19. nov, 2012, 23:23 »
Takk til alle som var med på å arrangere dette! Definitivt moro (dog jeg ble temmelig fort ganske utbrent og slet litt med smerter i kneet), og hyggelig å kunne hilse (og klemme) på både nye og mindre nye rufser. Ah, og takk til Foxmacro og Tora-chan for tilfeldig gift art også! Og Regandor for mindre tilfeldig gift art.

Vil nok poste en video fra Further North på min YouTube konto etterhvert, samt noen bilder på min FA konto.

Rayne

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: So long and thanks for all the pizza!
« Svar #13 på: 19. nov, 2012, 23:24 »
Har ikkje hatt det så kjekt på veeeelidg mange år, og møtt så mange kule og kjekke folk! Tror ikkje det kunne vært et ein bedre plass for ett første Con! Tusen takk te alle, og maaassse klemmer [ureshii]
Spesielt takk til de som la opp connet, og til de som ga meg ein plass å sova, 2 dager til og med (blitt glad i dokk nå, Burr, Skarpen, Tellos  [smile]), og Skarpen: Har drømt om å prøve fursuit i evigheter, eg kan ikkje beskriva kor mye det betydde for meg! Hugz all around!   !

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: So long and thanks for all the pizza!
« Svar #15 på: 19. nov, 2012, 23:46 »
Det var utrolig hyggelig, alle sammen. Tusen takk for et kjempebra con.
Vet ikke helt om dansinga mi var så smart med tanke på at jeg er ordentlig støl nå, men det var definitivt morsomt :P

Uansett, det var skikkelig godt å komme seg ilag med andre furs igjen. Trur virkelig jeg trengte dette her.
Takker så mye for god oppvarting, og soveplass. Det funket kjempefint for meg, siden penger ikke er min sterkeste side.

Tusen takk til.. Uhm. *Skammer seg for å ikke huske navn* for å holde meg med selskap på bussen på vei til Oslo.
(Lyst/kvit-farget hår, hvit dress. Noen som kan hjelpe meg her? Sorry, altså. Er utrolig dårlig med navn, til og med folk jeg har gått i klasse med i tre år kan være vanskelig å huske navnet på.)

Traff tilfeldigvis på en klassekamerat på Oslo S, som skulle ta samme toget som meg. Var hyggelig det også.

Sarrukh

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 754
  • transdimensjonal mårpølse
    • Vis profil
    • weasyl
Sv: So long and thanks for all the pizza!
« Svar #16 på: 20. nov, 2012, 00:13 »
Takker alle som var med på å gjøre dette con'et mulig! Jeg er imponert over hva dere har klart å stille i stand - og jeg er, som nok mange er, veldig glad for den beskjedne prisen på det hele. Jeg hadde det fortreffelig, og selvom det var mange jeg ikke fikk hilst på, ble jeg kjent med mange nye fjes allikevel. Gleder meg til neste år! ...og håper luftmadrassen min lar seg fylle med luft neste gang, så jeg kan sove på noe mykere enn en presenning -_- (og om det vil bli snakk om andre sovelokaler er det selvfølgelig noe jeg ville være villig til å betale ekstra for også.


Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: So long and thanks for all the pizza!
« Svar #17 på: 20. nov, 2012, 02:55 »
Har ikkje hatt det så kjekt på veeeelidg mange år, og møtt så mange kule og kjekke folk! Tror ikkje det kunne vært et ein bedre plass for ett første Con! Tusen takk te alle, og maaassse klemmer [ureshii]
Spesielt takk til de som la opp connet, og til de som ga meg ein plass å sova, 2 dager til og med (blitt glad i dokk nå, Burr, Skarpen, Tellos  [smile]), og Skarpen: Har drømt om å prøve fursuit i evigheter, eg kan ikkje beskriva kor mye det betydde for meg! Hugz all around!   !

gøy at jeg kunne gjøre connet enda litt bedre da ;) jeg storkoste meg jeg også for å si det sånn :D og er passe sliten, men jeg gleder meg masse til neste gang!