Furry eksentrisiteter > Tøydyr

- Plushie Commissions -

<< < (7/7)

Kereshni:
Skulle gjerne hatt en plushie for min fursona, men får vente til jeg flytter sammen med en annen fur, foreldrene synes jeg er dritt sær fordi jeg er fur, og vil vel bli for mye for dem hvis jeg har en plushie XD

bassofthe:

--- Sitat fra: Rezso på 14. des, 2012, 10:44 ---Skulle gjerne hatt en plushie for min fursona, men får vente til jeg flytter sammen med en annen fur, foreldrene synes jeg er dritt sær fordi jeg er fur, og vil vel bli for mye for dem hvis jeg har en plushie XD

--- Slutt sitat ---
Og likevel skal du kjøpe halsbånd?

Chuziku:

--- Sitat fra: wolfglow på 14. des, 2012, 09:43 ---
--- Sitat fra: Rezso på 14. des, 2012, 09:21 ---
--- Sitat fra: Ixteno på 29. nov, 2012, 17:23 ---Jeg er interessert  ien medium eller stor av min fursona også om du fortsatt tar comissions C:

Btw er det falsk eller ekte pels? xD

--- Slutt sitat ---

Jeg tror det er falskt, har aldri hørt om furries som bruker ekte xD

--- Slutt sitat ---

EKTE PELS PÅ EN PLUSHIE

DURR? xD

--- Slutt sitat ---

Tro det eller ei, men jeg fant det på furaffinity >_>;; Dem brukte mink pels

Kereshni:

--- Sitat fra: bassofthe på 14. des, 2012, 13:32 ---
--- Sitat fra: Rezso på 14. des, 2012, 10:44 ---Skulle gjerne hatt en plushie for min fursona, men får vente til jeg flytter sammen med en annen fur, foreldrene synes jeg er dritt sær fordi jeg er fur, og vil vel bli for mye for dem hvis jeg har en plushie XD

--- Slutt sitat ---
Og likevel skal du kjøpe halsbånd?

--- Slutt sitat ---
Jepp, halsbåndet er kjøpt men har ikke hatt det på foran dem enda hehe, tenker å vente til de er alene (har besøk) eller vente til jeg får besøk i januar, fra kjæresten min Rayne som også er furry hehe :)

Navigering

[0] Oversikt

[*] Forrige side

Skift til full visning