Skrevet av Emne: Piercings  (Lest 97452 ganger)

Raywolf

  • Gjest
Sv: Piercings
« Svar #150 på: 16. mai, 2012, 21:04 »
--slettet--

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Piercings
« Svar #151 på: 26. mai, 2012, 20:15 »
Driver å utvider de nederste i ørene mine nå. Fikk 16 ga 3/8 barbeller av muttern. Aner ikke hva tallene betyr, men de er tykkere enn de jeg hadde før :>

CrissyKatt

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Sv: Piercings
« Svar #152 på: 27. mai, 2012, 19:30 »
Aajfhsdfjashdf jeg skal snart få helixer, siden piercing i leppa er utelukket til jeg liksom blir 16.
Tenker å få tre helixer i høyre øret og to i venstre- men det blir så dyrt med alt på en gang, så jeg tar heller to av gangen.
Jeg har også lyst til å få en i øyebrynet, men jeg vet ikke hvordan pappa vil reagere på det.
Kamilrazee

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Piercings
« Svar #153 på: 31. mai, 2012, 23:12 »
Kom randomly over bilder av øyepiercinger tidligere. Det ser sjukt ubehagelig ut o_o

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Piercings
« Svar #154 på: 01. jun, 2012, 15:19 »
Kom randomly over bilder av øyepiercinger tidligere. Det ser sjukt ubehagelig ut o_o


Bare tenker på at den kommer til å ødelegge synet ;__;

Wildcat

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 47
  • Also known as Siba the Ocelott.
    • Vis profil
Sv: Piercings
« Svar #155 på: 01. jun, 2012, 22:13 »
Har endelig fått et nytt prosjekt.

Pga lærlingtid må jeg ta ut noen av piercingene i ansiktet. Så nå skal jeg begi meg på andre steder på kroppen!

Hip piercings! (... Må bare få råd til de først. D: )

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Piercings
« Svar #156 på: 06. jul, 2012, 20:31 »
Noen som har erfaring med leppepiercing? :3
Tenkte bare på en simpel ring i høyresiden av leppa, men hovedsakelig ang jobbmuligheter, infeksjoner og tannskade.

NamNam

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 223
  • Meow.
    • Vis profil
Sv: Piercings
« Svar #157 på: 13. jul, 2012, 16:56 »
Jeg har en piercing øverst i øret, tatt hos Madison Piercingstudio.. c: Har også normale øredobber, 2 i hvert øre. Har tatt alle hos frisør, men av en eller annen idiotisk grunn gror de øverste hullene igjen hele tiden, så jeg ender alltid opp med å stikke nye hull med nål om jeg får lyst til å bruke noe ørepynt der..  [razz] Men jeg har lyst på tungepiercing, smilehull, snake-bites og nesa (okse), men veldig usikker på smilehull og okse såe jeg tror ikke det blir noe av. Bare at det er noe jeg kan fantasere om liksom. >w<

 Pappa lovte meg at jeg skulle få snake til august, men så kom han på nå for noen dager siden at jeg ikke var 15 allkevel. >.< Han har gått i et helt år og trodd jeg var 15. Så jeg må vente et helt år til neste piercing. D: Men da tuller jeg meg bort til Madison piercingstudio i august neste år for snake, og november for tunge. owo
~A single hug, can change a whole life.~ Fusty Tryshz.


SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Piercings
« Svar #158 på: 13. jul, 2012, 19:57 »
Pappa lovte meg at jeg skulle få snake til august, men så kom han på nå for noen dager siden at jeg ikke var 15 allkevel. >.< Han har gått i et helt år og trodd jeg var 15. Så jeg må vente et helt år til neste piercing. D: Men da tuller jeg meg bort til Madison piercingstudio i august neste år for snake, og november for tunge. owo

Eh, trodde alle seriøse piercingstudio hadde 16 som aldersgrense?

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Piercings
« Svar #159 på: 13. jul, 2012, 20:42 »
Pappa lovte meg at jeg skulle få snake til august, men så kom han på nå for noen dager siden at jeg ikke var 15 allkevel. >.< Han har gått i et helt år og trodd jeg var 15. Så jeg må vente et helt år til neste piercing. D: Men da tuller jeg meg bort til Madison piercingstudio i august neste år for snake, og november for tunge. owo

Eh, trodde alle seriøse piercingstudio hadde 16 som aldersgrense?

Tror noen har 15 med foresatte for noen piercinger som f.eks. navel og nese. Men er ikke helt sikker.

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Piercings
« Svar #160 på: 13. jul, 2012, 21:19 »
Tror det varierer veldig fra studio til studio. Tror at den generelle regelen er at det er over 18år på piercings, men folk fra 15 og oppover kan få tillatelse om de tar med seg foreldre på enkelte piercings. Dette ekskluderer piercing i edlere deler og brystvorter.

Det er i allefall slik jeg har sett det har fungert i Molde og den sjappa jeg var på i Ålesund.

Piro

  • Gjest
Sv: Piercings
« Svar #161 på: 14. jul, 2012, 17:56 »
Tok øyebryn + venstre øreflipp piercing for hva?... En måned siden? ^^

Så nå skal jeg snart fortsette å se på smykker.

Håper å finne nøkkel hode + "håndtak" til brynet og heller mot å skaffe Tre / Bein / Horn pin piercing til øreflippen.

Gleder meg!

Denkulefreaken

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 12
  • *snusepå* DU lukter nom nom c:
    • Vis profil
Sv: Piercings
« Svar #162 på: 14. jul, 2012, 20:03 »
Har en i leppa, skal ta en til snart c: Piercings <3 snakebites ^^
Sitte i 5 timer uten å få inspirasjon til noe å tegne.. Dat feeling.
Add me on skypehhhh 8D "Blixo96"  (if ya don't add, I will bite yah c: )
sparegrisen.deviantart.com

Lòmë

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 7
    • Vis profil
Sv: Piercings
« Svar #163 på: 21. jul, 2012, 11:14 »
[snip]

Tror noen har 15 med foresatte for noen piercinger som f.eks. navel og nese. Men er ikke helt sikker.

Er i alle fall sånn på Pin-Point i Oslo, 15 år for øre, navle, bryn og nese, 16 år for tunge og leppe (og nippel i nokon tilfelle) og 18 år for alt anna.

Tok faktisk nyleg ein surface i nakken der :) Veldig bra studio.
I make a point of thinking about hardcore gay sex at random intervals during the day, just to freak out potential mind readers.

Denkulefreaken

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 12
  • *snusepå* DU lukter nom nom c:
    • Vis profil
Sv: Piercings
« Svar #164 på: 21. jul, 2012, 20:44 »
Noen som har erfaring med leppepiercing? :3
Tenkte bare på en simpel ring i høyresiden av leppa, men hovedsakelig ang jobbmuligheter, infeksjoner og tannskade.

Eg har leppepiercing som eg tok for ca 5 uker siden :3 gror helt fint og den er ganske fin :3 skal snart bytte til ring selv. Så har du tenkt til å ta en eller kommer du i så fall te å ta to? :3
Sitte i 5 timer uten å få inspirasjon til noe å tegne.. Dat feeling.
Add me on skypehhhh 8D "Blixo96"  (if ya don't add, I will bite yah c: )
sparegrisen.deviantart.com

NamNam

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 223
  • Meow.
    • Vis profil
Sv: Piercings
« Svar #165 på: 25. jul, 2012, 00:24 »
Pappa lovte meg at jeg skulle få snake til august, men så kom han på nå for noen dager siden at jeg ikke var 15 allkevel. >.< Han har gått i et helt år og trodd jeg var 15. Så jeg må vente et helt år til neste piercing. D: Men da tuller jeg meg bort til Madison piercingstudio i august neste år for snake, og november for tunge. owo

Eh, trodde alle seriøse piercingstudio hadde 16 som aldersgrense?

Tror noen har 15 med foresatte for noen piercinger som f.eks. navel og nese. Men er ikke helt sikker.

~"Vi setter ikke hull i ørene på barn under 12 år, selv om de måtte ønske det selv."~
~"Personer over 16 år som ønsker piercing kan legitimere seg selv med gyldig legitmasjon, respektive 18 år på tattoo og genital piercing. Brystvorter er ikke genitalier i Norge. Barn under 16 må komme i følge med foreldre. I slike tilfeller må foreldre legitimere seg. Vi godtar kun følge av foreldre. Andre foresatte eller "voksne" kan ikke signere som verge for personer under 16 år."~
Ifølge Madison Piercing-klinikk. ^^

Norsk lov setter ingen nedre aldersgrense for gjennomhulling og penetrering av hud for utsmykking. Derimot har studioene på egen hånd satt egne regler og berensninger ut fra skjønn og beste mening.
~A single hug, can change a whole life.~ Fusty Tryshz.


FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Piercings
« Svar #166 på: 26. jul, 2012, 07:31 »
ofte må det renses for å ungå infeksjon?
kleppt ned negnlene for å ikke skade meg selv
« Siste redigering: 27. jul, 2012, 12:08 av Flame »

Piro

  • Gjest
Sv: Piercings
« Svar #167 på: 26. jul, 2012, 20:27 »
Byttet ut bryn piercingen med spikes (midlertidig) til jeg finner det som jeg egentlig har lyst på ^^

Bestilt Pin smykke av horn til å ha i øret. Må strekke litt osv, men det går nok bra ^^

Bird

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 396
  • Gnarly
    • Vis profil
Sv: Piercings
« Svar #168 på: 31. jul, 2012, 16:47 »
Woopwoop, fikk meg snakebites i dag c:

Piro

  • Gjest
Sv: Piercings
« Svar #169 på: 31. jul, 2012, 18:36 »
Woopwoop, fikk meg snakebites i dag c:

Pawsome!

Har lyst på det selv ^^

Aslan

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 72
  • I mess things up, get used to it <3
    • Vis profil
    • Min FA
Sv: Piercings
« Svar #170 på: 02. aug, 2012, 00:10 »
Woopwoop, fikk meg snakebites i dag c:

Så heldig!!
KOOOS deg mye med dem ^^

Miwa

  • Gjest
Sv: Piercings
« Svar #171 på: 06. aug, 2012, 13:56 »
Skaffet meg fem nye hull i ørene like før helgen. Vil ha fleere ~ :D

Piro

  • Gjest
Sv: Piercings
« Svar #172 på: 06. aug, 2012, 14:36 »
Venter fortsatt på noe lignende men ikke helt likt denne for øreflippen:

http://www.barbarella.se/Public/Store/showProduct?id=12628&from=479

*tvinne tomler*

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Piercings
« Svar #173 på: 06. aug, 2012, 15:14 »
Vil pierce øyenbrynet, men jeg er så redd for at det går galt, og jeg vil ikke ha et stygt arr. e_e

Piro

  • Gjest
Sv: Piercings
« Svar #174 på: 06. aug, 2012, 15:25 »
Vil pierce øyenbrynet, men jeg er så redd for at det går galt, og jeg vil ikke ha et stygt arr. e_e

Hva tenker du kan gå galt? Jeg har piercet brynet to ganger, og ene gangen gikk det faktisk litt "galt" (fordi jeg skulle ha den på en spesiell måte + at pierceren tydeligvis ikke var så annerkjent, så han piercet under en blodåre e.l.) andre gangen var det no problem fordi han jeg var hos er en av de bedre i Norge.

Hvis du er sikker på hvordan du vil ha den og kommuniserer med pierceren + tar piercing hos noen som har peiling (har godt rykte etc.) så tror jeg ikke det er stor sjangse for at noe går galt ;)