Skrevet av Emne: [The Gathering 2012] 4 - 8 April  (Lest 14982 ganger)

Zingo

  • Gjest
[The Gathering 2012] 4 - 8 April
« på: 03. feb, 2012, 21:54 »
Så.. påska nærmer seg for hver dag som går, og TG er vel noe mange gleder seg til. Jeg har selv billett, men hadde vært fint å vite hvem flere som kommer. Så kan man kanskje arrangere en liten meet i skipet også, eller velge plasser nær hverandre så vi har en liten pelsrekke  [ureshii]

Info her!

March 13th - Seating opens for everyone.

200 Gbit!
 [cool]

Kommer:
R22 S36 R76 S37 - Zingo
R?? S?? - Bonzu
R67 S24 - Miwa
R66 S25 - Rekondo
R63 S48 - SpiceyFeline
N/A (Crew) - Burr
N/A (Logistikk) - nokiakiller
« Siste redigering: 05. apr, 2012, 21:39 av Zingo »

Irie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 496
  • Telegram: Purrtail
    • Vis profil
    • Min furaffinity!
Sv: [The Gathering 2012] 4 - 8 April
« Svar #1 på: 03. feb, 2012, 22:39 »
Jeg får ikke dra på noe x3 Får vurdere det til neste år.
« Siste redigering: 03. feb, 2012, 22:43 av Irie »
Mow!

Burr

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 585
  • Musicburrbutt
    • Vis profil
    • Kokosnett
Sv: [The Gathering 2012] 4 - 8 April
« Svar #2 på: 04. feb, 2012, 02:45 »
Jeg skal være rigger, så jeg kommer også til å være. Sjette året mitt!

Bonzu

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 244
  • In dog beers, I've only had one.
    • Vis profil
Sv: [The Gathering 2012] 4 - 8 April
« Svar #3 på: 04. feb, 2012, 10:47 »
Har billett, så blir tg på meg i år også^^ hvis noen har en billett til overs eller vet om noen som har, så pm meg. En kamerat av meg ligger litt for langt bak i køen :<
♥️♥️

Miwa

  • Gjest
Sv: [The Gathering 2012] 4 - 8 April
« Svar #4 på: 04. feb, 2012, 15:30 »
Både jeg og Rekondo har skaffet billett  :D Blir andre året på oss! ^^

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: [The Gathering 2012] 4 - 8 April
« Svar #5 på: 07. feb, 2012, 21:41 »
Jeg skal sammen med kjæresten min og noen andre c: første gangen for meg, er ganske spent.

Kaoskatten

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 503
  • yes.. you may call me Mittens...
    • Vis profil
    • Kaoskåken
Sv: [The Gathering 2012] 4 - 8 April
« Svar #6 på: 09. feb, 2012, 00:42 »
Thumbs up for TGs nye nettside og awesome design i år!
My personal space, respect it!

Burr

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 585
  • Musicburrbutt
    • Vis profil
    • Kokosnett
Sv: [The Gathering 2012] 4 - 8 April
« Svar #7 på: 09. feb, 2012, 01:42 »
Enig. Og mye fetere tema enn fjor. Gleder meg til å se planene for scenen!

nokiakiller

  • Gjest
Sv: [The Gathering 2012] 4 - 8 April
« Svar #8 på: 11. feb, 2012, 23:47 »
kommer som vanli jeg.
har vert på skipet siden 2000.... crew de siste 7 åra.


Zingo

  • Gjest
Sv: [The Gathering 2012] 4 - 8 April
« Svar #9 på: 27. feb, 2012, 17:40 »
Nå har de oppdatert seating datoene!  ;D

March 8th - Seating opens for those with 30+ tickets.
March 10th - Seating opens for those with 20+ tickets.
March 11th - Seating opens for those with 10+ tickets.
March 12th - Seating opens for those with 5+ tickets.
March 13th - Seating opens for everyone.
March 21th - Pre check-in starts.

Miwa

  • Gjest
Sv: [The Gathering 2012] 4 - 8 April
« Svar #10 på: 08. mar, 2012, 00:04 »
Synes det er litt vilt at det er personer som er plassansvarlige for over 30+  [eek]
Er bare 4 dager til jeg selv kan velge plasser for gruppen jeg skal med !

Forresten, dere med stasjonærer.. Hva har dere tengt å frakte skjønnhetene deres med og i?
Blir knapt med tid nå, og jeg må få fraktet min trygt og enkelt helt fra Nordland. Noen forslag til sider jeg kan titte innom etter noe slikt?

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: [The Gathering 2012] 4 - 8 April
« Svar #11 på: 08. mar, 2012, 00:44 »
Apropos pcer osv., er det noen andre som skal ha med laptop eller har noen erfaring med det? <.<
Jeg har en stasjonær, men den er ikke noe særlig til å spille på så jeg tar heller med Macbook Pro'en min. Har tenkt å kjøpe en kensington-lås, men likevel, er ganske redd for at noen skal knabbe den :p

Burr

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 585
  • Musicburrbutt
    • Vis profil
    • Kokosnett
Sv: [The Gathering 2012] 4 - 8 April
« Svar #12 på: 08. mar, 2012, 08:01 »
Spicey, det har knapt vært tyveri på TG før. Jeg hadde med MacBook Pro i fjor og en annen laptop året før der.

Det står 5000 PC-er der, og mesteparten er dyrere enn laptopen din (dog vanskeligere å knabbe, ser den). Jeg tror du er ganske trygg. :-) I verste fall kan du bare legge den i bagen din eller noe når du forlater plassen. Kan nesten love deg at folk ikke roter i baggene til andre.

Miwa

  • Gjest
Sv: [The Gathering 2012] 4 - 8 April
« Svar #13 på: 08. mar, 2012, 09:15 »
Hadde også med meg laptop i fjor, gikk helt greit. Husker ikke om jeg pakket den ned vær gang jeg gikk å la meg, tipper det varierte. Ingenting ble stjålet uansett  ;D

Zingo

  • Gjest
Sv: [The Gathering 2012] 4 - 8 April
« Svar #14 på: 08. mar, 2012, 09:19 »
Forresten, dere med stasjonærer.. Hva har dere tengt å frakte skjønnhetene deres med og i?
Blir knapt med tid nå, og jeg må få fraktet min trygt og enkelt helt fra Nordland. Noen forslag til sider jeg kan titte innom etter noe slikt?
Fraktes med bil fra Trøndelag og ned her, så med revekraft fra bilen til skipet :p har ikke noe beskyttelse på pcn under frakt bortsett fra plast hvis det regner, tingene inne sitter meget godt fast, og evt. skraper og striper som oppstår på kabinettet er bare kos, gir minner.

Apropos pcer osv., er det noen andre som skal ha med laptop eller har noen erfaring med det? <.<
Jeg har en stasjonær, men den er ikke noe særlig til å spille på så jeg tar heller med Macbook Pro'en min. Har tenkt å kjøpe en kensington-lås, men likevel, er ganske redd for at noen skal knabbe den :p
TG har aldri hatt problemer med tyveri, de som er der inne er opptatt med andre ting for å si det slik, har selv hatt både lommebok og mobil liggende 100% synlig uten tilsyn over lang tid, ikke at det er anbefalt men det kom ikke bort. Er du veldig redd for at Macen skal komme bort funker det med en kensington lås, tør nesten påstå at jeg skal ete TG t-skjorta mi hvis den kommer bort.

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: [The Gathering 2012] 4 - 8 April
« Svar #15 på: 08. mar, 2012, 13:26 »
Ah, ok :3 høres greit ut da. Tror nok jeg kommer til å pakke den ned når jeg skal legge med osv., men med tanke på at jeg skal sitte med 5-6 jeg kjenner så trenger jeg kanskje ikke det heller.

nokiakiller

  • Gjest
Sv: [The Gathering 2012] 4 - 8 April
« Svar #16 på: 08. mar, 2012, 15:30 »
jeg har vert på skipet siden 2000 og kan kun huske ett tilfelle der et par mobiltelefoner ble borte i løpet av de årene.
men ja selvfølgeli det kan skje. men hvis en stapper en laptop nedi bagen sin eller no så tviler jeg veldigt sterkt på att den blir borte.

jeg kan nesten garantere att hvis de som sitter rundt deg ser en ukjent person som driver med stuffet ditt så kommer de til og si i fra.
og for all del hvis du ser no suspicious rundt plassene til de andre rundt deg, finn securety og si i fra, det er derfor de er der!

Selv så sitter jeg trygt inne på lageret til logistikk, men hvis noen av dere skal være borte fra plassen deres i en lengre periode og vill ha noen til og passe på tingene deres;
så kan dere sende meg en melding, jeg kan sikkert passe på. men husk hvis jeg ikke er på logistikk når dere vill ha tilbake tingene så får dere de ikke.
så det er best hvis dere sier i fra hvor lenge dere planlegger og bli borte i forkant, og dette gjelder bare mindre ting, jeg har ikke plass på plassen min til store kabinetter osv, og bare for Norpaws rufser.

BTW Burr:
hvis du ikke har leid deg hotell rom eller no slikt og trenger en seng som bare er din, så har jeg en ledig seng i campingvogna, er ikke store tingen men det er jo en ledig sengeplass! og vogna er i fra 1974 eller no slikt, så ikke forvent rica hotells standard.
men jeg advarer, jeg snorker vist og finner jeg noen i senga mi så legger jeg bare ned og sover allikavell  :P


-Nokiadrepern
« Siste redigering: 08. mar, 2012, 15:34 av nokiakiller »

Burr

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 585
  • Musicburrbutt
    • Vis profil
    • Kokosnett
Sv: [The Gathering 2012] 4 - 8 April
« Svar #17 på: 08. mar, 2012, 17:45 »
Awesome. :) Hadde tenkt til bare å sove på tribunen/gølvet som vanlig, men campingvogn høres jo riktig trivelig ut. I'll take it! :D Også kan jeg antaste deg mens du sover, ikkeminst.

nokiakiller

  • Gjest
Sv: [The Gathering 2012] 4 - 8 April
« Svar #18 på: 08. mar, 2012, 19:10 »
Også kan jeg antaste deg mens du sover, ikkeminst.

Hrmmmm should i be scared or exited... ohh well i guess it wont be too bad  [razz]

Zingo

  • Gjest
Sv: [The Gathering 2012] 4 - 8 April
« Svar #19 på: 08. mar, 2012, 21:46 »
Hrmmmm should i be scared or exited... ohh well i guess it wont be too bad  [razz]
Du kan jo sladre til Security hvis det blir ille  [laugh]

Burr

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 585
  • Musicburrbutt
    • Vis profil
    • Kokosnett
Sv: [The Gathering 2012] 4 - 8 April
« Svar #20 på: 09. mar, 2012, 00:16 »
Hrmmmm should i be scared or exited...

Both *rapeface*

:D

Bonzu

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 244
  • In dog beers, I've only had one.
    • Vis profil
Sv: [The Gathering 2012] 4 - 8 April
« Svar #21 på: 10. mar, 2012, 16:27 »
Hvis noen hører/ser/finner en TG12 billett som ingen vil ha, så please ta kontakt med meg. En god kamerat av meg trenger en.. :<

Nvm, ses på TG12 :D
« Siste redigering: 11. mar, 2012, 22:30 av Bonzu »
♥️♥️

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: [The Gathering 2012] 4 - 8 April
« Svar #22 på: 11. mar, 2012, 19:38 »
Får nesten litt sånn wow-følelse når det kommer en haug med folk til Hamar, egentlig. Det er liksom midt uti bondelandet Hedmark av alle steder.

Zingo

  • Gjest
Sv: [The Gathering 2012] 4 - 8 April
« Svar #23 på: 11. mar, 2012, 22:22 »
Nå er seatinga like om hjørnet, er det flere som har en formening hvor de skal sette seg? jeg må ha endeplass pga stor skjerm (42"), og regner med jeg setter meg nær kiosken som jeg pleier.

Jeg har plass :D R22 S36
« Siste redigering: 13. mar, 2012, 21:17 av Zingo »

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: [The Gathering 2012] 4 - 8 April
« Svar #24 på: 15. mar, 2012, 21:45 »
Ingen som skal på TG som har en kensingtonlås dere ikke skal bruke og har lyst å låne vekk? >:
De er så dyreee