Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.


Meldinger - TheQueen

Sider: 1 [2]
26
Introduksjoner / Sv: Hallo alle schammen
« på: 20. mai, 2012, 15:27 »
Takk alle sammen :D

27
Pelskunst / Tutorials
« på: 19. mai, 2012, 23:28 »
Her kan du poste tutorials, og spørre andre om veiledning og råd ang. tegning. Enten det er snakk om skyggelegging, anatomi eller farver :)

28
Pelskunst / Old vs New
« på: 19. mai, 2012, 23:04 »
Her kan du sammenligne dine gamle tegninger med dine nyeste og evt. få kritikk fra andre hvis du vil :D

30
Privat portefølje / Sv: [Tegning]TheQueen's tegninger
« på: 19. mai, 2012, 22:44 »
Litt TLK- fanart :D
Gammel tegning:

31
Introduksjoner / Sv: Hallo alle schammen
« på: 19. mai, 2012, 22:19 »
Hihi, blæh og yolo. Kos deg.  ::) Glæd meg til å se mer av deg her inne.   [cool]
Haha... Takk for at du viste meg nettstedet :D

32
Privat portefølje / Sv: [Tegning]TheQueen's tegninger
« på: 19. mai, 2012, 21:50 »
Vanndrage lineart:

33
Privat portefølje / Sv: [Tegning]TheQueen's tegninger
« på: 19. mai, 2012, 20:07 »
Wow. du er jo kjempe flink i å tegne. :3
Tusen takk :)

34
Introduksjoner / Sv: Hallo alle schammen
« på: 19. mai, 2012, 15:34 »
Velkommen til forumet. Håper du kommer til å trives her. :D
kommer jeg helt sikkert til å gjøre :D

35
Privat portefølje / Sv: [Tegning]TheQueen's tegninger
« på: 19. mai, 2012, 15:09 »
Noen som har lyst til å sen en anthro som jeg holder på med?

36
Introduksjoner / Sv: Hallo alle schammen
« på: 19. mai, 2012, 14:33 »
Velkommen hit :)

*velkomst pounce*

Har en hovedkarakter som heter Tarzikahn, og flere underkarakterer. Mange av dem er løver

 ;D

Sitat
men mest canines

 :(




Feline Superiority!
Takk :D

37
Introduksjoner / Hallo alle schammen
« på: 19. mai, 2012, 14:21 »
En venn av meg introduserte dette nettstedet for meg, iogmed at hun vet at jeg liker å tegne :D

Såååååååå.... Litt om meg:
Jeg er veldig glad i å tegne dyr(men prøver også å tegne mennesker). Nå for øyeblikket har jeg ikke noe særlig muligheter for å tegne på data, så jeg tegner heller på ark. Bruker datamusa til å tegne med(har Tablet også, men den ligger nedstøvet i bokhylla, kan hende at jeg drar den fram i ny og ne)
Åsså må jeg innrømme at jeg er litt fan av Løvenes Konge. Blir bare så fascinert av tegningene der.
Sliter litt med å tegne realistiske ting, men øver meg så ofte som jeg gidder.
Har en hovedkarakter som heter Tarzikahn, og flere underkarakterer. Mange av dem er løver, men mest canines.
Jeg er også veldig glad i å ta bilder.
Noen ganger hender det at jeg skisser opp anthroer, og sjeldent fullfører jeg dem(ække så flink på menneskelig anatomi)

Har vært på en del forum før, så dette var ikke så vanskelig å forstå :)

38
Privat portefølje / [Tegning]TheQueen's tegninger
« på: 19. mai, 2012, 12:39 »
Heisann sveisann :)
Her kommer jeg til å legge ut tegninger og skisser. Og hvis du vil, kan du også titte innom DeviantArt-siden min: http://halfwaydawn.deviantart.com/

Jaja... får vel ta å legge ut et par tegninger da :D



39
Fursona / Sv: Tegninger av din fursona
« på: 19. mai, 2012, 12:27 »
Hehe... Har ikke laget så mange tegninger av henne. Bare ref-sheet :)


Hun heter Bobby :D

Sider: 1 [2]