Skrevet av Emne: Vil bare si dette...  (Lest 2928 ganger)

Scratchy FoxyPaw

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 39
  • Foxxy, foxxy
    • Vis profil
Vil bare si dette...
« på: 09. okt, 2012, 21:48 »
Altså, jeg må bare si dette til dere fellow furries som har vært med og gjort værdagen min bedre.

Helt siden barnehagen har jeg vært en outcast, og de fleste (vil helst si ingen, men det har vært NOEN få) har ikke likt meg i det hele tatt. Har alltid vært mobbeofferet, og har alltid vært den som må få bank eller bli diskriminert på ett eller annet vis. Til jeg fant fandommen.

Dere kom og tok meg inn med åpne armer, og tre personer nesten kranglet om å introduserte meg i chatten, og jeg følte meg velkommen.... For å være ærlig gikk jeg bare og ventet på at jeg skulle bli outcasten igjen og forlate dere, men det skjedde ikke... jeg følte meg hjemme her... Jeg følte meg godtatt....

Og jeg vil takke alle dere som har vært med på dette... At alle dere har gjort værdagen min så mye bedre... Denne går til ALLE furries der ute som ser dette, vil bare at dere skal vite at JEG ER GLAD I DERE<3
Er en revepus med sterke behov for oppmerksomhet. Gir du meg ikke det, tvinger jeg det ut =w=  Bor for tiden alene.
-Har en svak form for dyslexi, beklager skrivefeil.

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Vil bare si dette...
« Svar #1 på: 09. okt, 2012, 23:47 »
<3 Glad i deg å fellow furry  ^^

Scratchy FoxyPaw

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 39
  • Foxxy, foxxy
    • Vis profil
Sv: Vil bare si dette...
« Svar #2 på: 11. okt, 2012, 08:20 »
Deg og 8D <3 Alle dere er helt fantastiske 8D
Er en revepus med sterke behov for oppmerksomhet. Gir du meg ikke det, tvinger jeg det ut =w=  Bor for tiden alene.
-Har en svak form for dyslexi, beklager skrivefeil.

Cid Silverwing

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 16
  • Paladin av Lyset
    • Vis profil
Sv: Vil bare si dette...
« Svar #3 på: 16. okt, 2012, 08:03 »
*muzkelklem*

Det er summen av våre handlinger, ikke vår fødsel, som definerer oss.
Paladin av Lyset, på evig korstog mot alt ondt.

CrissyKatt

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Sv: Vil bare si dette...
« Svar #4 på: 16. okt, 2012, 20:22 »
brush yo respekt
luvz lxm klemz <3
Kamilrazee

passera

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 210
    • Vis profil
Sv: Vil bare si dette...
« Svar #5 på: 16. okt, 2012, 22:51 »
oh yay ^^ takk til deg og er bare kjekt når alle godtar alle og synd med barndommen din :\ men håper alt kommer til å gå mye bedre ^^ respect people and people will respect you , or just go to furries and youll be respected there :P

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: Vil bare si dette...
« Svar #6 på: 16. okt, 2012, 23:38 »
*sneaky klem*
glad å høre :D Eg e desverre ikke så aktiv som eg ønsker her, og har ikke snakket med så mange, men i den korte tiden eg har vært her så merket eg at folk er ekstremt vennlige og inkluderende. Vi har jo en stor del av oss selv til felles da :D Endelig fant eg en fandom som ikke prøver å konkurere om å være best i fandomen, eller se opp til den "beste" . Men heller gi tid(og klemmer) til hverandre, og se opp til de som er inkluderende og generelt greie.
Selvfølgelig lyst å ha en kul suit, men eg blir ikke eksludert om eg ikke har det :D

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Vil bare si dette...
« Svar #7 på: 17. okt, 2012, 12:38 »
Er faktisk enig, gjort hverdagen min bedre også, de fleste andre respekterer meg ikke at alll, jeg klager og klager over livet, men etter og ha blitt kjendt med fursa i oslo, har jeg faktisk ikke et så JÆVLA TRAGISK liv som jeg skal ha det til.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Vil bare si dette...
« Svar #8 på: 18. okt, 2012, 19:51 »
^
(My siss)

Å møte andre furries er noe av det beste som har skjedd meg. Den graden av åpenhet og akksept skal man lete lenge etter.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Vil bare si dette...
« Svar #9 på: 21. okt, 2012, 23:24 »
slikt jeg liker å høre :) har bare vært her en liten stund, men det jeg har fått med meg så er alle her inne veldig greie, og som du sier, tar imot alle med opne armer :) men jeg får se nå da når jeg skal på further north hvordan de virkelig er :P :D
The more i learn about people, the more i like my dog.