Skrevet av Emne: Old people also like to be furries, iallefall fascinert av de som tør!  (Lest 5885 ganger)

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Takk for velkomsten Baxxter!  :D

Jeg har egentlig et veldig godt inntrykk av folk her det drøye halvanna året jeg har lest her, og etter at jeg vovede mig til at lave en profil her!  :)  [w-happy]
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

JadePusen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 214
  • Eier av CatbeanCreations
    • Vis profil
    • CatbeanCreations
Velkommen hit ! :D
Telegram: @jadepus

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Takk for velkomsten JadeFirefly!  :D
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
velkommen Wolfheart  [w-happy]
veldig fin introduksjon    greit å ha noke fint å lese i lunsjen på jobb :P
eg er 27år så er selv på den eldre siden av fandomen, men det som er fint er at alder har ikkje noke å si

håper du finner deg til rette her, altid hyggeling med nye folk


Hei og takk for velkomsten Vinde! Hadde visst oversett deg i tråden, beklager det! Men vi har jo skrevet litt fram og tilbake til hverandre da, så håper jeg har gjort opp for forglemmelsen (hukommelsen begynner å svikte i min alder, eller enda mer huffoghuff...)  [w-happy]
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
hehe det går fint :P no harm done

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

Firnen_Olavsson

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 135
  • Rawr rawr
    • Vis profil
Velkommen til NorPaws ^,..,^
Planning in the shadows


Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Takk for velkomsten Firnen_Olavsson  :D
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau