Skrevet av Emne: konspirasjoner!  (Lest 6877 ganger)

Cyrio

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 146
    • Vis profil
konspirasjoner!
« på: 26. mai, 2010, 18:37 »
Dette forumet trenger litt konspirasjonsteorier!
Er det noe jeg liker er det akkurat konspirasjoner. (er bare synd at jeg har så lite kunnskap om temaet)

Men her er litt om USA sin "krig mot dop".

Kom gjerne med innspill.
Eller aller helst flere konspirasjoner!  [w-happy]

http://www.youtube.com/watch?v=_754wKyGv20

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: konspirasjoner!
« Svar #1 på: 26. mai, 2010, 18:50 »
Det er en video på youtube et sted, teoretikeren er en husmor, kanskje litt lemt ovenfor husmøre, men vi kan da si, hun er tydelig blond... Da tenker jeg ikke på hårfargen, men ryggmargen. Det er en eller annen konspirasjon, eller, hun stoler ikke på regjeringen, hun tror de har noe i vannet, for det bøyer lys slik vann har gjort siden første gang vann og lys eksisterte sammen.

Dere må ha sett den.

Mikio

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 521
    • Vis profil
Sv: konspirasjoner!
« Svar #2 på: 26. mai, 2010, 18:56 »
Konsiprasjon ja. 11 september har en konspirasjonsteori. fahrenheit 9/11, som da er en dokumentar av Michael Moore. Så er det en annen en også, men husker ikke navnet på den.
Svineinfluensaen og H1N1 vaksinen har hatt en konspirasjonsteori. http://www.youtube.com/watch?v=UG8xuhj_dEM (hvis du går inn på han som har lagt ut videon, har han flere konspirasjonsvideoer.
I Norge hadde i en kjent konspirasjonsteori i 1945, her ang. jødenes bank som det gikk rykter om at ville ta over verden.

Det fins mye spennende der ute om konspirasjoner. Jeg er ganske nysgjerrig selv når det gjelder sånne ting  :)

Cyrio

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 146
    • Vis profil
Sv: konspirasjoner!
« Svar #3 på: 26. mai, 2010, 19:04 »
ja, er mye spennende konspirasjoner rundt omkring.

Her er en til om svineinfluensavaksinen. (fra 1976 i USA)
Dette er fra 60minutes, og episoden ble bannlyst.
Viser jo at det er et ganske ømt punkt for regjeringen.
http://www.youtube.com/watch?v=o3FuCiIWz6M

Og Aikho: Den har jeg aldri hørt om desverre. Du må se om du finner den igjen. =)

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: konspirasjoner!
« Svar #4 på: 26. mai, 2010, 19:11 »
Cyrio, den er kun teit. Hun er definitivt for dum til å forstå at lys reflekteres og blir merkelig når du putter det på blanke og/eller gjennomsiktige ting som vann. Helt ærlig, jeg ler ikke av den, jeg blir irritert og sint. :P

Cyrio

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 146
    • Vis profil
Sv: konspirasjoner!
« Svar #5 på: 26. mai, 2010, 19:28 »
Haha, ja skjønte jo at det var ganske langt fra virkeligheten det hun trodde, men er moro uansett. Spesielt hvis det er såpass "sterkt" at man blir sur/irritert/flau når man ser på. =)

Update: Mer av den første karen jeg linka til.
Bare mer forklarende, spennende og mindre tidkrevende.

http://www.youtube.com/watch?v=A_VlUej-Uu8&feature=related

Redigert av Admin, unødig dobbelpost.
« Siste redigering: 26. mai, 2010, 21:50 av Aikho »

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: konspirasjoner!
« Svar #6 på: 26. mai, 2010, 21:56 »
Konspirasjoner, la meg gi deg (bleep) konspirasjoner.
Fakta arbeiderpartiet, og sentrums partiene vinner valget stadig vekk.
Er det ikke litt merkverdig at de samme stadig inngår allianser for å få flertall,
Når ande partier alene har flere stemmer, men kan dankes ut av slike koalisjoner?
Er det bare jeg som syntes dette er helt sykt?
Flere topppolitikere i AP er med i frimurerlosjen, flere av disse ighenn har enten del eierskap eller store aksjer i verdensbanken. IMF: Verdensbanken og WTO krever at pengekapital fritt skal kunne flyttes over landegrensene. Samtidig har, Politikkere her i sentrums partiene god kontakt med sine søsteråpartier i statene, Usa og brussel.
Jo og hva er i Brussel jo (bleep) meg hovedkvarteret til det (bleep) ings fjerde riket EU!
Ja ja men Norge er jo ikke med i EU, Å nei hva med EØS avtalen, snik medlemskap i EU så de kan tappe oss for penger. Og hva sitter Norge igjenn med, noen få fillete handels avtaler som vi fint kunne klart å arrangere på egenhånd.
Flere Norske  bedrifter går på trynet, mens toppskjefer tar ut milliardbeløp i fallskjerm, og ikke en (bleep) gjør en (bleep)ende (bleep) med det.
Det er grunnen til at jeg skrev en stor rød anarkist A på stemmeseddelen forgie gang.

Og hva med den såkaldte hemmlige basen et sted ved nordnorge, hvor de har radiostasjoner som avlytter russerne?.  Det har i tilegg vert observert atom ubåter som kretser mellom finnmark og Longyearbyen, men vill noen kommentere det nei.
Er den kallde krigen virkelig over, eller er det kun noe de sier for å berolige oss.

Er det ikke også lit merkelig at i mediene er det alltid fokus på det negative,
for å holde oss nervøse og redde, slik at vi skal kjøpe, forsikkringer, imbruddsalarm og være så (bleeeeeeeep) oppjaga at vi er lett å kontrolere?

(BLEEEEEP) THE SYSTEM YOU CAN BRING IT DOWN!

Sorry hvis jeg virker litt psykotisk, paranoid her, men bare et tema jeg er litt for interesert i enn hva som er sundt for meg. Husk å ta på dere, sølvpappir luene deres nå så de ikke kan lese tankene deres.
« Siste redigering: 26. mai, 2010, 22:08 av Ziggy_wolf »

Cyrio

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 146
    • Vis profil
Sv: konspirasjoner!
« Svar #7 på: 26. mai, 2010, 22:45 »
Konspirasjoner, la meg gi deg (bleep) konspirasjoner.
Fakta arbeiderpartiet, og sentrums partiene vinner valget stadig vekk.
Er det ikke litt merkverdig at de samme stadig inngår allianser for å få flertall,
Når ande partier alene har flere stemmer, men kan dankes ut av slike koalisjoner?
Er det bare jeg som syntes dette er helt sykt?
Ja, dette er helt sykt, og det som er endra sykere er jo at regjeringen under siste valget fikk mindre stemmer enn opposisjonen, men vant pga "valgordningen". Det er jo helt åndsvakt!


Og hva med den såkaldte hemmlige basen et sted ved nordnorge, hvor de har radiostasjoner som avlytter russerne?.  Det har i tilegg vert observert atom ubåter som kretser mellom finnmark og Longyearbyen, men vill noen kommentere det nei.
Er den kallde krigen virkelig over, eller er det kun noe de sier for å berolige oss.
Den kalde krigen er over, men i realiteten burde det ha startet en ny en for flere år siden. Den store bjørnen (les: Russland) er i ferd med og våkne fra dvalen sin! Dem ruster opp som om verden går under neste uke! Russland har nå flere stridsvogner enn Norge har soldater! Men allikevel skal vi ruste NED(!) av alle ting.

Politikere har mer enn nok med og presse penger ned til diverse u-land der over halvparten av midlene forsvinner i administasjon og lokale (ja, du gjettet det) politikere! Derfor har de ikke noen penger og avse til forsvaret lenger. DET kaller jeg sjukt!

Det er forøvrig en dårlig bevart hemmelighet at Russland nesten daglig (ihvertfall ukentlig) sjekker responstiden våres ved og fly inntill grensen våres på forskjellige steder osvosv.


Er det ikke også lit merkelig at i mediene er det alltid fokus på det negative,
for å holde oss nervøse og redde, slik at vi skal kjøpe, forsikkringer, imbruddsalarm og være så (bleeeeeeeep) oppjaga at vi er lett å kontrolere?
Nei, det er ikke merkelig. Media er et helt annet kapittel. De vil tjene penger akkurat som politikere og for og selge aviser må de fortelle sjokknyheter! sjokknyheter selger som varmt brød i det landet her skal jeg fortelle deg. Vi nordmenn har blitt noen ufordragelige pingler som ikke lenger vet hvordan vi skal forsvare oss selv.

Mye pga nevnte politikere og media. Hvis du en dag er så uheldig og får en innbruddstyv på besøk og gjør motstand og desverre skader denne tyven blir du først forhåndsdømt av media  før noen "smarte" politikere finner ut at vi trenger enda strengere regler slik at neste mann som kommer ut for det samme får enda strengere straff!

Sorry hvis jeg virker litt psykotisk, paranoid her, men bare et tema jeg er litt for interesert i enn hva som er sundt for meg. Husk å ta på dere, sølvpappir luene deres nå så de ikke kan lese tankene deres.

Man SKAL stille spørsmål ved det som skjer i landet der man bor. Jeg ser ingenting psykotisk ved det. En regjering SKAL være redd for folket, ikke omvendt.

Forøvrig meget bra innlegg der jeg er absolutt enig i hvert eneste ord.
(bortsett fra at jeg ikke har skaffa meg sølvpapirhatt enda D=)

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: konspirasjoner!
« Svar #8 på: 26. mai, 2010, 23:27 »
Godt å se at flere er enig, vell det siste var mest men som kødd, men jeg undres...
Man hadde jo remote weiving prosjektet til CIA som anjivelig ble skrinlagt på 80 - 90 tallet en gang, eller ble det?

Hm, neste topic Projsect Hessdalen, og den hemmlige basen, som finnes der.

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: konspirasjoner!
« Svar #9 på: 26. mai, 2010, 23:37 »
Ooh ooh! Den tingen med at... Uhmmm... Den med at flya slepp ut kjemikalier i atmosfæra osv...
Den er kjempekjent... Kva heite den?! D:
*google*
Chemtrails!
http://en.wikipedia.org/wiki/Chemtrail_conspiracy_theory
"The chemtrail conspiracy theory holds that some contrails  are actually chemicals or biological agents deliberately sprayed at high altitudes for a purpose undisclosed to the general public. Versions of the chemtrail conspiracy theory circulating on the internet and radio talk shows theorize that the activity is directed by government officials. As a result, federal agencies have received thousands of complaints from people who have demanded an explanation. The existence of chemtrails has been repeatedly denied by government agencies and scientists around the world."

Mikio

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 521
    • Vis profil
Sv: konspirasjoner!
« Svar #10 på: 27. mai, 2010, 22:18 »
Har en annen en også. Bare se denne http://www.youtube.com/watch?v=myCivgU5UMc
Ganske merkelige greier.  :D

Cyrio

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 146
    • Vis profil
Sv: konspirasjoner!
« Svar #11 på: 28. mai, 2010, 01:54 »
Har hørt om chemtrails ja.
Utrolig spennende greier.
Jeg skulle egentlig svare her inne for 2-3 timer siden, men sjekka ut linken til Hated. Min første tanke var at dette kunne umulig kunne være noe annet enn en "morsom" kar med photoshop el.

Men begynte og sjekke ut litt mer, og det var jo nesten litt creepy.
http://www.youtube.com/watch?v=LIALzT3uHAU&feature=related
Spesielt den der ga meg litt grøsninger.

Etter og har surfet litt rundt på dette temaet kom jeg over en laaang video delt opp i 13 deler. (rundt 120minutter)

Hovedtemaet er 2012 (vi vet vel alle hva som skjer da, hehe)
og "the new world order. (NWO) Meget bra laget som drar inn sinnsykt mye. Alt fra FN, EU, USA og england til våpenlover, Hitler, Iraq og hvordan vi visstnok blir kontrollert av regjeringer osvosv.

Så for de av dere som har litt åpne sinn og et par timer som må slåes ihjel anbefaler jeg virkelig og sjekke ut denne. http://www.youtube.com/watch?v=be808WNC9o8&feature=channel

Den er kanskje litt "kjedelig" i begynnelsen, men det tar seg fryktelig opp etterhvert. Anbefaler likevel ikke og skippe noen deler da det som skjer i begynnelsen danner mye av grunnlaget for ting som skjer senere.

Tro hva dere vil, men jo mer jeg tenker på det jo mer logisk virker alt.


Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: konspirasjoner!
« Svar #12 på: 28. mai, 2010, 12:12 »
Når du nevnte nwo som drar inn allslags i forklaringane sine, kom eg på ein veldig kul brukar på FA, YAD!
http://www.furaffinity.net/user/yad/
Han driv med det han kallar historiefortelling, og har eit intrikat univers med mange planeter og indre krefter i skapningar.
Står som regel saman med ein av hans særegne teikningar :D Fargerik fyr^^

Awite

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 494
    • Vis profil
Sv: konspirasjoner!
« Svar #13 på: 29. mai, 2010, 00:13 »
hehe, når det kommer til konspirasjoner så er det mye som høres svært mistenktsom ut, stemmer det, er garantert at det er mer bak en ting/hendelse enn det vi får opplyst, trenger ikke konspirasjons forskere og eksperter for å vite det ; 3

Bryr meg egentlig ikke så altfor mye iogmed at jeg har det nå bra, samt at verden fungerer jo noenlunde, til en viss grad da. kan være at jeg blir stemplet som ignorant og ikke måte på etc, men er det nå så mye den vanlige mann i gata kan gjøre med det egentlig? klart, hadde jeg hatt noen form overhodet av inflytelse og makt så hadde det vel vært en annen sak, men inntil da, så er jeg nå fornøyd. ikke fordi at jeg ikke har med følelse, bryr meg hva som skjer osv men mer at hva kan jeg liksom gjøre. Hvis noen har lyst å skjelle meg ut for det så har de lov til det, hehe ^^

Cyrio

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 146
    • Vis profil
Sv: konspirasjoner!
« Svar #14 på: 29. mai, 2010, 13:59 »
hehe, når det kommer til konspirasjoner så er det mye som høres svært mistenktsom ut, stemmer det, er garantert at det er mer bak en ting/hendelse enn det vi får opplyst, trenger ikke konspirasjons forskere og eksperter for å vite det ; 3
Hehe, ja såklart får vi vite utrolig lite av det som skjer.
Men er mange ting jeg ikke skjønner hvorfor "vi" ikke skal kunne vite.
Ta roswellhendelsen f. eks. Der driver jo USA og dekker til alt som har skjedd for harde livet. =P

Jeg tror ikke det blir superpanikk i gatene om vi plutselig finner ut at det faktisk er liv på noen andre planeter i nærheten av jorden. (noe jeg er nesten helt sikker på at det er)

Bryr meg egentlig ikke så altfor mye iogmed at jeg har det nå bra, samt at verden fungerer jo noenlunde, til en viss grad da. kan være at jeg blir stemplet som ignorant og ikke måte på etc, men er det nå så mye den vanlige mann i gata kan gjøre med det egentlig?
Power to the people?
Fight the system?
hehe, nei er lite man egentlig kan gjøre alene. Meeen, det er vel ikke så fryktelig lenge til økosystemet bryter sammen og vi får en revolusjun. (tilogmed her i lille Norge =D)


Når du nevnte nwo som drar inn allslags i forklaringane sine, kom eg på ein veldig kul brukar på FA, YAD!
http://www.furaffinity.net/user/yad/
Han driv med det han kallar historiefortelling, og har eit intrikat univers med mange planeter og indre krefter i skapningar.
Står som regel saman med ein av hans særegne teikningar :D Fargerik fyr^^

Hehe, stilig. Var såvidt innom siden hans nå nettopp, og skal prøve og fordype meg litt mer iløpet av dagen. =)

Svinepelz

  • Gjest
Sv: konspirasjoner!
« Svar #15 på: 02. jun, 2010, 20:59 »
*Tar på Tinfoil hatten før det er forsent*