Skrevet av Emne: Bytte av navn eller art  (Lest 367266 ganger)

Gray Fang

  • Gjest
Sv: Bytte av navn eller art
« Svar #150 på: 29. jul, 2013, 08:24 »
Har vel aldrig endra mene har blitt mange alternatives :P alle avna jeg bruker nå... confusing ^^ Fangz, Gray Fang, Shaktani, Xeaser, FangzWuff, LGGF, T-Fangs :P
og alle er samme person og fursona ^^ er enkelt å finne på nye.. vanskelig å slutte med gammle :P
Fursona er fortsatt samme Wusky og alternative Otter ^^

Må vel finne på noe bra å kalle seg en gang mene.. meeeh er dårlig på navn ^^

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Bytte av navn eller art
« Svar #151 på: 03. aug, 2013, 10:34 »
Føler for å skifte til et hjortedyr, nærmere bestemt rådyr som er det minste hjortedyret(hei, folk sier jeg er liten) vi har i Norge. Hjortedyr er ganske nervøse av seg, noe jeg kan relatere veldig til. Også syntes jeg de er veldig yndige. Sier ikke at jeg er det, men jeg skulle ønske jeg var det.

Klarer nok aldri å komme meg bort fra dragen, men jeg har perioder hvor jeg føler meg mer som noe annet. Så.. kanskje jeg bare skal skifte til shapeshifter?

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Bytte av navn eller art
« Svar #152 på: 03. aug, 2013, 12:35 »
Føler for å skifte til et hjortedyr, nærmere bestemt rådyr som er det minste hjortedyret(hei, folk sier jeg er liten) vi har i Norge. Hjortedyr er ganske nervøse av seg, noe jeg kan relatere veldig til. Også syntes jeg de er veldig yndige. Sier ikke at jeg er det, men jeg skulle ønske jeg var det.

Klarer nok aldri å komme meg bort fra dragen, men jeg har perioder hvor jeg føler meg mer som noe annet. Så.. kanskje jeg bare skal skifte til shapeshifter?

flere fursonaer  [w-happy] atm har jeg 1,2....5 stykker x3 alle er forskjellige sider av meg x3

AndyPandy

  • Gjest
Sv: Bytte av navn eller art
« Svar #153 på: 11. aug, 2013, 00:18 »
Føler for å skifte til et hjortedyr, nærmere bestemt rådyr som er det minste hjortedyret(hei, folk sier jeg er liten) vi har i Norge. Hjortedyr er ganske nervøse av seg, noe jeg kan relatere veldig til. Også syntes jeg de er veldig yndige. Sier ikke at jeg er det, men jeg skulle ønske jeg var det.

Klarer nok aldri å komme meg bort fra dragen, men jeg har perioder hvor jeg føler meg mer som noe annet. Så.. kanskje jeg bare skal skifte til shapeshifter?

flere fursonaer  [w-happy] atm har jeg 1,2....5 stykker x3 alle er forskjellige sider av meg x3

Holy dang, hele fem stykker? xD Da faller jeg to short av deg, jeg har 3 Fursona, eller for å være mer korrekt, 1 Pokesona, 1 Fursona og 1 Pony ^^

Piro

  • Gjest
Sv: Bytte av navn eller art
« Svar #154 på: 13. aug, 2013, 06:05 »
Føler for å skifte til et hjortedyr, nærmere bestemt rådyr som er det minste hjortedyret(hei, folk sier jeg er liten) vi har i Norge. Hjortedyr er ganske nervøse av seg, noe jeg kan relatere veldig til. Også syntes jeg de er veldig yndige. Sier ikke at jeg er det, men jeg skulle ønske jeg var det.

Klarer nok aldri å komme meg bort fra dragen, men jeg har perioder hvor jeg føler meg mer som noe annet. Så.. kanskje jeg bare skal skifte til shapeshifter?

Man kan ikke dra alle over en kam imho, enten det er dyr, fabel skikkelser eller mennesker. Jeg prøver så godt jeg kan å tillegge mine "traits" min (forhåpentligvis) ene sona. Men du skal selvfølgelig gjøre det du føler er riktig ;) <3

Chuziku

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 174
  • HurrDurr
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Bytte av navn eller art
« Svar #155 på: 13. aug, 2013, 14:45 »
Min Sona har gått fra vanlig rev med rare farger til sølv rev c:

Så det er jo nesten den samme sånn egentlig, men fortsatt annerledes x3

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Bytte av navn eller art
« Svar #156 på: 13. aug, 2013, 18:55 »
Føler for å skifte til et hjortedyr, nærmere bestemt rådyr som er det minste hjortedyret(hei, folk sier jeg er liten) vi har i Norge. Hjortedyr er ganske nervøse av seg, noe jeg kan relatere veldig til. Også syntes jeg de er veldig yndige. Sier ikke at jeg er det, men jeg skulle ønske jeg var det.

Klarer nok aldri å komme meg bort fra dragen, men jeg har perioder hvor jeg føler meg mer som noe annet. Så.. kanskje jeg bare skal skifte til shapeshifter?

Man kan ikke dra alle over en kam imho, enten det er dyr, fabel skikkelser eller mennesker. Jeg prøver så godt jeg kan å tillegge mine "traits" min (forhåpentligvis) ene sona. Men du skal selvfølgelig gjøre det du føler er riktig ;) <3

Skjønner ikke helt hvor du vil hen med den første setningen.

Piro

  • Gjest
Sv: Bytte av navn eller art
« Svar #157 på: 14. aug, 2013, 04:09 »
Når det gjaldt å identifisere seg med et dyr for en sona, dyr har kanskje litt "klarere karakteristikk" enn mennesker. Hadde jeg måtte identifisere hele personligheten min med et dyr, måtte det vært en super mega ultra shapeshifter :p Men det er kanskje mulig at et annet dyr enn rådyr har de karakteristiske trekkene du identifiserer deg med hos dem (uansett om det ikke er det som er det mest klassiske traitet hos dyrerasen)?

Pilosus Crinitius

  • Lokal Moderator
  • Senior Fur
  • *
  • Innlegg: 694
    • Vis profil
Sv: Bytte av navn eller art
« Svar #158 på: 14. aug, 2013, 22:04 »
Når det gjaldt å identifisere seg med et dyr for en sona, dyr har kanskje litt "klarere karakteristikk" enn mennesker. Hadde jeg måtte identifisere hele personligheten min med et dyr, måtte det vært en super mega ultra shapeshifter :p Men det er kanskje mulig at et annet dyr enn rådyr har de karakteristiske trekkene du identifiserer deg med hos dem (uansett om det ikke er det som er det mest klassiske traitet hos dyrerasen)?
Når eg tenker sona tenker eg mer på en avatar av enselv, med andre ord; Min mening er at det har lite å si om ens sona "spirituellt" passer eller ikke. Så lenge man har en sona som man er komfortabel med så burde det være godt nok.

Piro

  • Gjest
Sv: Bytte av navn eller art
« Svar #159 på: 15. aug, 2013, 07:01 »
Når det gjaldt å identifisere seg med et dyr for en sona, dyr har kanskje litt "klarere karakteristikk" enn mennesker. Hadde jeg måtte identifisere hele personligheten min med et dyr, måtte det vært en super mega ultra shapeshifter :p Men det er kanskje mulig at et annet dyr enn rådyr har de karakteristiske trekkene du identifiserer deg med hos dem (uansett om det ikke er det som er det mest klassiske traitet hos dyrerasen)?
Når eg tenker sona tenker eg mer på en avatar av enselv, med andre ord; Min mening er at det har lite å si om ens sona "spirituellt" passer eller ikke. Så lenge man har en sona som man er komfortabel med så burde det være godt nok.

Forsto ikke helt hvorfor det var skrevet ut ifra sitatet mitt :p Jeg har ikke tenkt på eller ment noe som har med spiritualitet og gjøre, kun "dyrsonlighetstrekk" hos forskjellige dyr opp mot personlighetstrekk hos mennesker sort of :)

Pilosus Crinitius

  • Lokal Moderator
  • Senior Fur
  • *
  • Innlegg: 694
    • Vis profil
Sv: Bytte av navn eller art
« Svar #160 på: 16. aug, 2013, 18:23 »
Når det gjaldt å identifisere seg med et dyr for en sona, dyr har kanskje litt "klarere karakteristikk" enn mennesker. Hadde jeg måtte identifisere hele personligheten min med et dyr, måtte det vært en super mega ultra shapeshifter :p Men det er kanskje mulig at et annet dyr enn rådyr har de karakteristiske trekkene du identifiserer deg med hos dem (uansett om det ikke er det som er det mest klassiske traitet hos dyrerasen)?
Når eg tenker sona tenker eg mer på en avatar av enselv, med andre ord; Min mening er at det har lite å si om ens sona "spirituellt" passer eller ikke. Så lenge man har en sona som man er komfortabel med så burde det være godt nok.

Forsto ikke helt hvorfor det var skrevet ut ifra sitatet mitt :p Jeg har ikke tenkt på eller ment noe som har med spiritualitet og gjøre, kun "dyrsonlighetstrekk" hos forskjellige dyr opp mot personlighetstrekk hos mennesker sort of :)
Ah, det var ikke sånn eg mente det. Det eg mente med "spirituellt" er at personlighet kan sees på som en del av sjelen, og en av betydningene av "Spirit" på engelsk er jo nettopp "Sjel"; derav Spirituellt > Sjelmessig > Basert på blant annet Personlighet. Det kan være eg brukte feilt begrep.

TheSilentFox

  • Gjest
Sv: Bytte av navn eller art
« Svar #161 på: 28. aug, 2013, 18:25 »
Skiftet fra Renard Hopestar, til Road Hopestar.

Var en Rev/Skunk Blanding, Nå en 100% Panda.

''I like pandas. Pandas are cool.'' (10+ if you get it)

Og her kommer en back-up plan jeg hadde hatt siden jeg fikk Road.

Nå går det fra Panda, til en IsBjørn-Panda Mix
AKA. En Polar-Panda. Woop :3

Snoowfiee

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 800
  • Let it be
    • Vis profil
Sv: Bytte av navn eller art
« Svar #162 på: 02. sep, 2013, 22:04 »
Før: 100% ulv.
Nå: 40% vaskebjørm og 60% ulv = wolfcoon.

Bytter antageligvis navn snart også ettersom jeg ønsker et litt mer passende navn.
« Siste redigering: 10. mar, 2014, 12:25 av W0lfie »

Delta Shepherd

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
Sv: Bytte av navn eller art
« Svar #163 på: 28. sep, 2013, 04:43 »
Var en rev før, men byttet til Schæfer for en stund siden :)
Mitt forrige navn var Trigger
Har nå byttet navn til Delta Shep
Steam: Frostgauge
Skype: Stian900
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Bytte av navn eller art
« Svar #164 på: 02. okt, 2013, 11:53 »
Var en rev før, men byttet til Schæfer for en stund siden :)
Mitt forrige navn var Trigger
Har nå byttet navn til Delta Shep
Sorry, men jeg leser nicket ditt som "Delta Sheep". :l
Du vil ikke vurdere å bytte til "Delta Shepherd"?
Det er nå egentlig ikke min sak, men var bare en tanke.

Delta Shepherd

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
Sv: Bytte av navn eller art
« Svar #165 på: 02. okt, 2013, 13:05 »
Var en rev før, men byttet til Schæfer for en stund siden :)
Mitt forrige navn var Trigger
Har nå byttet navn til Delta Shep
Sorry, men jeg leser nicket ditt som "Delta Sheep". :l
Du vil ikke vurdere å bytte til "Delta Shepherd"?
Det er nå egentlig ikke min sak, men var bare en tanke.

Tenker jeg gjør det, du er ikke den eneste ^^
Steam: Frostgauge
Skype: Stian900
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

skandix

  • Gjest
Sv: Bytte av navn eller art
« Svar #166 på: 03. jan, 2014, 00:13 »
(Min første fursona)
Jeg er en Ulv, med fargene grå,brun,orange og hvit.
Navnet er skandix.

Piro

  • Gjest
Sv: Bytte av navn eller art
« Svar #167 på: 07. jan, 2014, 16:57 »
Hey igjen skogen! :D

Jeg har tenkt en del på sonaer og alt som følger med i det siste og har hvertfall kommet et hakk lenger på veien.
Jeg har nå 2 sonaer; Piro + Firren.

Piro: Ganske så standard husky, feral / anthro med varierende hårfrisyre / farge, standard pels pattern, blå øyne.

Firren: Skapning som utseende messig ligner en hvit ulv med bøyde demon / ram lignende horn, blanke hvite øyne, noen varierende accessorier, mest feral.

Gjorde det slik fordi begge disse sammen representerer ting og har blitt skapt av grunner som bunner i meg, men ville ikke bare lage en mix av alt mulig som jeg føler jeg kan definere meg med i en fursona.

Har også vurdert en ugle, men dette kommer jeg tilbake til.

Har ingen "final" artworks for noen av disse, men dette kommer også etterhvert. Hvis noen som leser dette skulle være interessert i å commissione ref sheets i nært samarbeid med meg, let me know.

Alle kan bare fortsette å kalle meg Piro.

Cheers <3

Elmer

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 345
  • My Fursona's: Elmer, milo, and (D)Jay
    • Vis profil
Sv: Bytte av navn eller art
« Svar #168 på: 11. jan, 2014, 19:11 »
Nå har jeg byttet navn, men ikke til Furry, siden det ble feil. Jeg valgte Kimba.

Miyuki

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 29
  • Oh Deer
    • Vis profil
Sv: Bytte av navn eller art
« Svar #169 på: 22. feb, 2014, 20:04 »
Hei lenge siden sist! Har nå byttet navn og art på min sona.
Fra en ulv-mix til reinsdyr.
Navn før: Miyuki
Navn nå: Madsocks

All you need is love... and a cat.

Purchal

  • Gjest
Sv: Bytte av navn eller art
« Svar #170 på: 09. mar, 2014, 21:55 »
Jeg bytter navn fra Purchal til Kirraph
Er noen drittsekker som prøver å gi navnet mitt ett dårlig rykte >.<

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Bytte av navn eller art
« Svar #171 på: 09. mar, 2014, 22:09 »
Nåværende navn: Sarah
Nåværende rase: Alligator/Kaktus hybrid

omg yes

Det var bare en fase tror jeg. Kom ikke noen vei med kaktigatoeren dessverre :( Fikk liksom ikke til å visualisere det.

Så...

Nåværende navn: Sarah
Nåværende rase: Fjell gaupe

Deltidsnavn: Torvus og Torva
Deltidsarter: Rev og Rev/mankeulv

Ace The Fox

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 117
    • Vis profil
    • Facebook
Sv: Bytte av navn eller art
« Svar #172 på: 10. mar, 2014, 07:46 »
Har ikke egen fursona enda, så jeg har ikke et originalt navn. Chibi er bare et navn jeg så til jeg får meg egen fursona.
Jeg tenkte karakteren min kunnne være en rev, siden det er favoritt dyret mitt. Men sliter med navn. Jeg vet at det ikke er noen hast men likevel, har dere noen forslag? ^^

Wolcott C. Husky

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 41
  • The ability to speak does not make you intelligent
    • Vis profil
Sv: Bytte av navn eller art
« Svar #173 på: 27. mar, 2014, 11:35 »
Tenkte at jeg skulle bytte til et navn jeg hadde funnet på selv, så byttet fra Cenkris til Wolcott C. Husky

Ace The Fox

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 117
    • Vis profil
    • Facebook
Sv: Bytte av navn eller art
« Svar #174 på: 31. mar, 2014, 08:03 »
Tenkte at jeg skulle bytte til et navn jeg hadde funnet på selv, så byttet fra Cenkris til Wolcott C. Husky
Jeg liker navnet :D