Skrevet av Emne: Hva spiller du for tiden?  (Lest 1702272 ganger)

Shepbrur

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 235
  • Telegram: @Shepbrur
    • Vis profil
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #1200 på: 29. jan, 2014, 21:31 »
Jeg går som regel ved navn ett eller annet + shep. Noen ganger bruker jeg schaefer, eller killer som etternavn isteden. For eksempel Dacshep, Enfokiller1 osv. Jeg er med i the Dark Order of Chaos. Hva heter du in game? o3o
Shepbrur - Hotaru - Shepbrur - Hotaru

Purchal

  • Gjest
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #1201 på: 29. jan, 2014, 21:42 »
Jeg går som regel ved navn ett eller annet + shep. Noen ganger bruker jeg schaefer, eller killer som etternavn isteden. For eksempel Dacshep, Enfokiller1 osv. Jeg er med i the Dark Order of Chaos. Hva heter du in game? o3o
Ingame så heter jeg Kirraph: Jeg pleier å sitte på benken i rome red ved grid terminal sammen med noen i org. Annet enn det så løper jeg rundt med AOE`s og har det morro i ToTW :P

Piro

  • Gjest
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #1202 på: 30. jan, 2014, 08:42 »
Faaaaaaak! Jeg tror jeg har begynt og spille WoW igjen...

Kondolerer :p

Lego's Marvel spill på ps4'en for øyeblikket...  Og så CK2 i mars engang når expack'en kommer!

Takk, lagt på meg 12 kg allerede og strøket 5 fag på skolen. Det har bare gått en uke siden jeg starta igjen, med andre ord, classic WoW. Mista jobben og fått 2 dødelige sykdommer også. \ :D /

Shepbrur

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 235
  • Telegram: @Shepbrur
    • Vis profil
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #1203 på: 30. jan, 2014, 17:14 »
Jeg går som regel ved navn ett eller annet + shep. Noen ganger bruker jeg schaefer, eller killer som etternavn isteden. For eksempel Dacshep, Enfokiller1 osv. Jeg er med i the Dark Order of Chaos. Hva heter du in game? o3o
Ingame så heter jeg Kirraph: Jeg pleier å sitte på benken i rome red ved grid terminal sammen med noen i org. Annet enn det så løper jeg rundt med AOE`s og har det morro i ToTW :P

Okay. Jeg kan muligens sende deg en tell neste gang jeg er på. Jeg står som regel parkert utenfor rbb. ^^
Shepbrur - Hotaru - Shepbrur - Hotaru

REX

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 299
  • REX
    • Vis profil
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #1204 på: 08. feb, 2014, 14:20 »
Max Payne 3  [cool]
Voff voff:) Hei heter Rex :) Er en glad hund som liker å bli kjent med nye folk.
Skype:Rexthedog5

Kotoma

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 337
  • Subwoofur!
    • Vis profil
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #1205 på: 08. feb, 2014, 14:38 »
Det går i WoW, BF4 og litt GTA5 :)

Delta Shepherd

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #1206 på: 08. feb, 2014, 14:51 »
Begynte med wow for en liten stund siden  [eek]
Ellers er det Bf4, Rust, arma2 og Euro Truck Simulator 2  [cool]
Steam: Frostgauge
Skype: Stian900
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

NooK

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #1207 på: 08. feb, 2014, 18:57 »
En del WarThunder for tiden
Life is boring when you don't know how to live it.

AndyPandy

  • Gjest
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #1208 på: 08. feb, 2014, 19:11 »
TF2

Do the spycrab!

CaldCat

  • Gjest
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #1209 på: 13. feb, 2014, 11:42 »
Runna nettopp Super Mario Sunshine igjen! 11 år siden sist og spillet holder seg godt. Har allerede samlet flere shines enn jeg noengang fikk "back in the days" :P

Piro

  • Gjest
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #1210 på: 13. feb, 2014, 14:42 »
Begynte på et spill nylig som heter "I have no mouth, and i must scream"
Jeg liker det, men det er så jævlig... trist og creepy,.. Ikke direkte skummelt, bare trist -.-;;

NooK

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #1211 på: 17. feb, 2014, 21:53 »
Tester ut Titanfall
Life is boring when you don't know how to live it.

Kesmon

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 241
    • Vis profil
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #1212 på: 17. feb, 2014, 21:58 »
Tester ut Titanfall

Har fåt spilt litt Titanfall jeg også ;)

NooK

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #1213 på: 17. feb, 2014, 22:05 »
Litt laggy
Tester ut Titanfall

Har fåt spilt litt Titanfall jeg også ;)

Litt laggy og buggy, men kan ikke klage.. interessant spill, kanskje litt hektisk til tider.. prøver å klare å kombinere alt heh
Life is boring when you don't know how to live it.

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #1214 på: 18. feb, 2014, 02:10 »
League fortsatt, med et snev av Sly Copper: Thieves in time. ^^

Klikketiklikk :D

Kesmon

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 241
    • Vis profil
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #1215 på: 18. feb, 2014, 08:01 »
Litt laggy
Tester ut Titanfall

Har fåt spilt litt Titanfall jeg også ;)

Litt laggy og buggy, men kan ikke klage.. interessant spill, kanskje litt hektisk til tider.. prøver å klare å kombinere alt heh

Enig med det. Har ikke set konseptet med mech og mennesker i tileg til å ha AI. Falt nok ikke helt til smak hos meg, men fortsat et kult spill

Piro

  • Gjest
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #1216 på: 20. feb, 2014, 15:51 »
Ble endelig klar for å fortsette på Ocarina of Time igjen, starter spillet, finner tilogmed ut de neste tingene jeg skal gjøre. Og så begynner n64'en å freeze etter x antall minutter flere ganger på rad... Skal feilsøke, men bah >-<...

Pilosus Crinitius

  • Moderator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 694
    • Vis profil
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #1217 på: 20. feb, 2014, 18:09 »
Ble endelig klar for å fortsette på Ocarina of Time igjen, starter spillet, finner tilogmed ut de neste tingene jeg skal gjøre. Og så begynner n64'en å freeze etter x antall minutter flere ganger på rad... Skal feilsøke, men bah >-<...
Det høres ut som dårlig kontakt mellom konsollen og spillkasetten. Du kan lett forsøke å rense den slik:
1. Ta en våtserviett og brett den et par ganger rundt en gaffel.
2. Bruk gaffelen til å gnikke servietten mot kontaktene og metallet i spillkasetten, på begge sider. Blir servietten veldig skitten så brett den på nytt sånn at et rent område brukes.
3. Gjør det samme, men denne gangen med noe lett fuktet tørkepapir istedenfor en våtserviett.
4. Gjør det samme igjen, men med tørt tørkepapir.
5. Vent et par minutter.

Kontaktene burde nå være såpas rene at du ikke trenger å blåse på de for å spille spillet. Du bør helst ikke blåse på dem i det hele tatt av flere grunner, hovedsakelig fordi det både fører til mer skit og at det kan være skadelig for kontaktene i spillkonsollen.

Ellers spiller eg en del Pinball Arcade. FarSight Studios har laget mye crap opp gjennom tidene, men denne ene tingen greide de for en gangs skyld å få til bra.
« Siste redigering: 20. feb, 2014, 18:13 av Pilosus Crinitius »

Piro

  • Gjest
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #1218 på: 20. feb, 2014, 18:38 »
Ble endelig klar for å fortsette på Ocarina of Time igjen, starter spillet, finner tilogmed ut de neste tingene jeg skal gjøre. Og så begynner n64'en å freeze etter x antall minutter flere ganger på rad... Skal feilsøke, men bah >-<...
Det høres ut som dårlig kontakt mellom konsollen og spillkasetten. Du kan lett forsøke å rense den slik:
1. Ta en våtserviett og brett den et par ganger rundt en gaffel.
2. Bruk gaffelen til å gnikke servietten mot kontaktene og metallet i spillkasetten, på begge sider. Blir servietten veldig skitten så brett den på nytt sånn at et rent område brukes.
3. Gjør det samme, men denne gangen med noe lett fuktet tørkepapir istedenfor en våtserviett.
4. Gjør det samme igjen, men med tørt tørkepapir.
5. Vent et par minutter.

Kontaktene burde nå være såpas rene at du ikke trenger å blåse på de for å spille spillet. Du bør helst ikke blåse på dem i det hele tatt av flere grunner, hovedsakelig fordi det både fører til mer skit og at det kan være skadelig for kontaktene i spillkonsollen.

Ellers spiller eg en del Pinball Arcade. FarSight Studios har laget mye crap opp gjennom tidene, men denne ene tingen greide de for en gangs skyld å få til bra.

Aight, will try

Sodax

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 404
  • Icon laget av chimmy :D
    • Vis profil
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #1219 på: 22. feb, 2014, 14:12 »
Har funnet igjen min brors Nintendo64,
prøver meg ut på Majoras mask, men det er såpass stressende at jeg ikke kommer lenger enn å skyte ned en liten gutt sin ballong xd

Chimchar582

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 789
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #1220 på: 22. feb, 2014, 17:39 »
^^ Kingdom heart 1,5 remix limed editor ^^   [sad] dsv .... så måtte eg til moren min og der har ikke gun ps3 min T-T
tsuna ^^

Pilosus Crinitius

  • Moderator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 694
    • Vis profil
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #1221 på: 23. feb, 2014, 01:41 »
Har funnet igjen min brors Nintendo64,
prøver meg ut på Majoras mask, men det er såpass stressende at jeg ikke kommer lenger enn å skyte ned en liten gutt sin ballong xd
En ting eg kan ambefale med det spillet, er å skaffe masse ekstraliv før vanntempelet når du kommer så langt. Den fisken er OND!

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #1222 på: 06. mar, 2014, 00:41 »
Elder scrolls Arena

Vanskligste spillet jfc

Oxygen

  • Gjest
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #1223 på: 06. mar, 2014, 01:18 »
Spiller Dust: An Elysian Tail for første gang nå :D

Spiller også The Stanley Parable (achievements... >.>) og Europa Universalis 4 ♥.♥

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Hva spiller du for tiden?
« Svar #1224 på: 09. mar, 2014, 16:08 »
Har endelig begynt på Bastion, og GUD SÅ BRA DET ER. Skjønner GODT hvorfor det fikk "Best game of the Year" award en gang i tiden, det er helt fantastisk!

Spiller også mye League of Legends, som vanlig. Klatrer i ranked, det er en evig kamp uten like.

Klikketiklikk :D