Skrevet av Emne: Enemy Territory  (Lest 5454 ganger)

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Enemy Territory
« på: 19. jul, 2010, 00:33 »
Yes, eller, nei.. Trolig ikke det Enemy Territory (Quake Wars) du har sett i butikken, det jeg snakker om er det spillet som var øvelsen for id når de skulle lage Quake Wars, Wolfenstein Enemy Territory, eller WolfET som det er kjent som blant de som spilte det når det var nytt.

Det er noen år gammelt, så konge grafikk har det ikke, men det har fine maps som er morsomme å spille på den dag i dag med flere klasser å velge mellom og funker slik:

Lag 1: Nazier
Lag 2: Allierte

Lag 1 skal som oftest beskytte en kanon, stjele gull eller liknende ting mens Lag 2 prøver å sprenge kanonen, beskytte gullet osv. våpnene er selvfølgelig WW2 våpen og hver runde er delt opp i flere objectives som blir jobbet mot av det angripende laget og beskyttet av de som forsvarer, det er faktisk ganske enkelt. Se for dere dette scenarioet.

Det skal bygges en bro for en tank, broen bygges ved at en eller fler "Engineers" sitter og vifter med skrutrekkerne sine foran en eske ved vannet broen skal bygges over, de som beskytter skal da skyte de to som sitter og skrur mens det laget som trenger broen må holde de i live med sine "Medics" og ved å skyte på de som prøver å stoppe byggingen av broen.

Det er nå veldig lenge siden jeg spillte det og jeg vil begynne igjen. Siden det er 1: gratis så blir det lett for alle å skaffe, det er også 2: ikke nytt, noe som vil si at det ikke krever så mye grafikk, hvis noe så krever det for lite for de aller nyeste PCne. 3: server er heller ikke noe problem, jeg kan sikkert kjøre det, hvis ikke er det lett og finne en Linux server et sted, jeg kan for eksempel sette opp en hos min mor :P

Jeg skal pakke greiene og laste dem opp på en server så dere kan laste det ned derfra siden, inntil videre, her finner dere det dere trenger for:
Windows - http://www.megaupload.com/?d=3WI0FRO0
OS X - http://www.megaupload.com/?d=8WHD9T18
Linux - http://www.megaupload.com/?d=MPCLTN9R

Hvis du har en Widescreen monitor og sliter med at spillet ikke har oppløsningen du vil bruke, her står det hvordan du kan sette den manuellt: http://www.widescreengamingforum.com/wiki/Wolfenstein:_Enemy_Territory

Klienten er som dere ser tilgjengelig for Linux, OSX OG Windows, så alle kan delta =3
Last ned spillet og lag deg en profil med et nick alle her kjenner igjen (Altså, ikke kall deg n00bcrush3r2010, det er bare teit...) og kom på serveren sammen med oss!

Vi har nå en dedikert server å spille på, takket være TwoSocks!
IP: 85.89.25.61
Port: 27960
Passord: gamefurs

Så trykk Play Online, finn knappen Connect to IP og skriv inn 85.89.25.61:27960

Det er vi som spiller, eller iaf har spillet.
Aikho
Tellos
TwoSocks (Jckf)
Dr. Al (Thaoh)
Chet
Olly
Tirga
Moonie
Kotoma (Kiba)
Lubin
Logen
Fangz
Regandor
Kixt
« Siste redigering: 22. jul, 2010, 23:04 av Aikho »

Moonie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Quotegasm!
    • Vis profil
Sv: Enemy Territory
« Svar #1 på: 20. jul, 2010, 05:41 »
Det her blir jeg veldig veldig gjerne med på! ^^

Har brukt utallige timer på ET før, og har alltid hatt lyst til å spille det igjen. ^^

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: Enemy Territory
« Svar #2 på: 20. jul, 2010, 16:07 »
Supert! Da er vi, vel... Noen få. Jeg ser for meg at vi spiller litt i helga, på kveldstid, flest som har tid da. Så hvis de som faktisk vil være med kan poste her så jeg kan hive alle inn i en samtale på Skype så hadde det vert supert.

Dvs. vi skulle vel kanskje lage to samtaler, men det gjør vi når vi skal spille, så har vi heller en stor en også som vi kan avtale små detaljer i. =3
« Siste redigering: 20. jul, 2010, 16:09 av Aikho »

Makenshi

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 112
  • denne tigeren sier "mjau baby"
    • Vis profil
Sv: Enemy Territory
« Svar #3 på: 21. jul, 2010, 01:25 »
er med jeg og, men er mest sannsynlig på fredag kveld/søndag siden på lørdagene er jeg opptat med jobb og rollespill

menet er utrolig fett, også med den moderne versjonen som kan minne om CS

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: Enemy Territory
« Svar #4 på: 21. jul, 2010, 02:17 »
Er snart ferdig med å laste opp Windows versjonen, installasjon og begge patchene, til megaupload.
Og vi trenger fler!, vi må da klare å fylle begge lag (2x16=32)

Fredager er trolig minst like spillbar for de fleste som Lørdager også :3

Forresten, Makenshi, vi blir å bruke Skype mens vi spiller, har du det?
« Siste redigering: 21. jul, 2010, 02:34 av Aikho »

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Enemy Territory
« Svar #5 på: 21. jul, 2010, 11:02 »
I guess I'll join in as well :3

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: Enemy Territory
« Svar #6 på: 21. jul, 2010, 12:58 »
Yay! La deg til i gruppen på Skype.

Alle filene er nå lastet opp forresten, så hvis dere ikke ville fordi dere ikke fikk ned alt fra fileplanet (ingen bruker eller at dere nekter å bruke deres download manager (noe jeg skjønner godt)) så er det nå veldig lett å skaffe dere filene dere trenger fra MegaUpload, de inneholder installasjon og nødvendige patcher.

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Enemy Territory
« Svar #7 på: 21. jul, 2010, 16:12 »
Hele spillet er inni den rar. fila? Vis det er slik så kan jeg godt være med, men har ikke mic da.. :-\

___
EDIT:  Lasta ned den "Windows.rar"   hele spillet var der ja.  Men lurer på hva  " 3 - Wolf ET File Replacements 260b "  er til.

EDIT 2: Fant ut hva de replacements filene var.
« Siste redigering: 21. jul, 2010, 16:30 av Svinepelz »

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: Enemy Territory
« Svar #8 på: 21. jul, 2010, 20:44 »
Ja, installasjonen er 1 - *
så for windows må man patche med 2 - * og erstatte et.exe og etded.exe med filene i mappen 3 - *

For Linux og OS X er det bare å erstatte alle filene i installasjonen med filene i mappen 2 - * når man har installert eller pakket ut eller w/e det heter når man gjør det i unix.

Dr. Al Zheimer

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 13
    • Vis profil
Sv: Enemy Territory
« Svar #9 på: 22. jul, 2010, 00:33 »
Høres morro ut... Jeg blir med.

TwoSocks

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 113
    • Vis profil
    • Jckf.no
Sv: Enemy Territory
« Svar #10 på: 22. jul, 2010, 01:35 »
Server er oppe på 85.89.25.61 / home.jckf.no.

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: Enemy Territory
« Svar #11 på: 22. jul, 2010, 22:47 »
URL funker ikke, TwoSocks, men IP gjør, jeg har lagt den i emnet til Skype gruppen og hiver den opp i den første posten også.

Makenshi

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 112
  • denne tigeren sier "mjau baby"
    • Vis profil
Sv: Enemy Territory
« Svar #12 på: 24. jul, 2010, 21:47 »
Er snart ferdig med å laste opp Windows versjonen, installasjon og begge patchene, til megaupload.
Og vi trenger fler!, vi må da klare å fylle begge lag (2x16=32)

Fredager er trolig minst like spillbar for de fleste som Lørdager også :3

Forresten, Makenshi, vi blir å bruke Skype mens vi spiller, har du det?
har ikke skype akkurat nå, men har brukt det en del så er ikke noe prob å skaffe

TwoSocks

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 113
    • Vis profil
    • Jckf.no
Sv: Enemy Territory
« Svar #13 på: 24. jul, 2010, 23:44 »
Guiden din sier at man skal skrive inn portnummer, Aikho. Det trengs ikke =)

Moonie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Quotegasm!
    • Vis profil
Sv: Enemy Territory
« Svar #14 på: 08. feb, 2011, 06:49 »
Advarsel: Dette er minst 120 dager siden siste innlegg i dette emnet ble skrevet.
Hvis du ikke er sikker på at du vil skrive et svar, bør du vurdere å i stedet starte et nytt emne.

What is this?!

Hvorfor døde dette? Lev! Leev! LEEEV! D:

(Med andre ord, er det noen som helst interesse for dette? @_@)

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Enemy Territory
« Svar #15 på: 08. feb, 2011, 09:33 »
Jeg har det, men har det ikke installert atm.
Har ikke noe interesse for å installere det igjen heller, har heller bedre skytespill :P (BFBC2 er bedre enn det, BO over det igjen)