Skrevet av Emne: World Of Warcraft: Cataclysm (Spoiler Alert!)  (Lest 10853 ganger)

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: World Of Warcraft: Cataclysm (Spoiler Alert!)
« Svar #25 på: 25. okt, 2010, 14:13 »
Twilight's Hammer er en cult, sekt (el.l.) som var med i enten Vanilla eller Burning Crusade. De har i Cataclysm vokst og blitt en stor gruppe som jobber mot både Alliansen og Horden.

Portalen er fra deres område, ja, men designet, fargene og den ikoniske hammeren (ingen avbildet på portalen) er fra flagget deres fra back in the time.

Og login ble ikke hovedsaklig lagt til dragen for de nye heller, men også for at alle lettere skal legge sammen 2 og 2.
Det er tross alt ikke Twilight's Hammer som er skurken i Cataclysm, de er bare en gammel fiende som har vokst og er tilbake. Skurken er fremdeles Deathwing.

Selv synes jeg Deathwing var et logisk valg basert på at noe av det man kommer til å huske best fra introen er Deatwing oppå Stormwind.


Det kommer forresten en Caster, staff Legendary i Cataclysm.

Årsaken, under en Q/A sessjon kom dette spørsmålet: (Ikke helt 100% gjengitt, men det er nesten :3)

Q: When will we see another caster legendary that is not a mace?
A: What do you want?
Q: Maybe, something I can use?
A: What would make you happy?
Q: Well, I'm a mage, so maybe like a big stick?
A: Is someone taking notes? A staff, you got it, it's coming.

Det kommer også, ganske sikkert noe fint Legendary til tanker:

Q: <spørsmål jeg ikke husker>
A & Q: <frem og tilbake litt>
A: Well, we gotta make that staff first.

Narm

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 344
  • Det er relativt realistisk.
    • Vis profil
Sv: World Of Warcraft: Cataclysm (Spoiler Alert!)
« Svar #26 på: 25. okt, 2010, 22:50 »
YEY for login screen  :D

I hope you're kidding, right? x3

Når jeg så login'en, så ble det

Er skuffa egentlig... Nok en drage.... og nok en gang en drage som skriiiiiiiiiiker!(!!!!1111one1!)
Nei... bare nei... >.< Nå må det bli nok en gang mer Speed-login for å unngå skriking og roaring... >.>''

Do want the twiligth portal!

Ok.... du har et stort poeng der,^^ men hva annet kunne de laget det av da?...... vent nå litt hva med at de kunne brukt portalen hvis den siste som logga inn hadde en char i level 85 ??? så hadde man ikke hat den skrikende dragen alt for lenge^^
-Sett inn morsom signatur her-
http://www.furaffinity.net/user/narmenia/

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: World Of Warcraft: Cataclysm (Spoiler Alert!)
« Svar #27 på: 26. okt, 2010, 12:05 »
Ok.... du har et stort poeng der,^^ men hva annet kunne de laget det av da?...... vent nå litt hva med at de kunne brukt portalen hvis den siste som logga inn hadde en char i level 85 ??? så hadde man ikke hat den skrikende dragen alt for lenge^^

Eller rett og slett no options rundt login screen, hvor man kunne ha valgt mellom Classic, TBC, WotlK, Cataclysm og muligens Twiligth Portal. x3
Trur forsåvidt det er vanskelig å legge inn en funksjon hvor man kan få en annen login screen ut i fra karakterene man har på sin egen account, i og med man ikke knytter en account opp mot en client. men jeg vet ikke så mye om scripts, koding og lignende, så det blir bare en magefølelse :P

Twilight's Hammer er en cult, sekt (el.l.) som var med i enten Vanilla eller Burning Crusade. De har i Cataclysm vokst og blitt en stor gruppe som jobber mot både Alliansen og Horden.

Portalen er fra deres område, ja, men designet, fargene og den ikoniske hammeren (ingen avbildet på portalen) er fra flagget deres fra back in the time.

Og login ble ikke hovedsaklig lagt til dragen for de nye heller, men også for at alle lettere skal legge sammen 2 og 2.
Det er tross alt ikke Twilight's Hammer som er skurken i Cataclysm, de er bare en gammel fiende som har vokst og er tilbake. Skurken er fremdeles Deathwing.

Selv synes jeg Deathwing var et logisk valg basert på at noe av det man kommer til å huske best fra introen er Deatwing oppå Stormwind.

Deathwing er logisk, ut i fra cinematicen, ja.. Men vil ikke akkurat si den ideen er så populær :P (ikke hos meg ihvertfall)
Selv om han er den værste "badass'en" i denne tilleggspakka, så trenger vi jo ikke å bli minnet på det hver eneste gang man skal innom x3
Ihvertfall så har jeg ikke no nød om å bli minnet på det, siden det har jeg vist i lang tid og kommer ikke akkurat til å sitte der en dag, "hmm... hvem er "skurken/badassen" i denne tilleggspakka?".. xD

Nei, men jeg bare Q_Q'er for å Q_Q'e... xD må beklage for det x3
Personlig så falt den ikke i smak :P
Hmm... er det noen "hull" i reglene til Blizzard som kan tillate modifisering av Login screen tru?  [puzzled]

_________________________________________
Edit:
WoW får tydeligvis miniskjørt [laugh]
« Siste redigering: 01. nov, 2010, 16:22 av Snøkrystal »

VVolfsong

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 398
  • Rawr
    • Vis profil
Sv: World Of Warcraft: Cataclysm (Spoiler Alert!)
« Svar #28 på: 01. nov, 2010, 21:56 »
Hmm... er det noen "hull" i reglene til Blizzard som kan tillate modifisering av Login screen tru?  [puzzled]

De tillater null modifiserting av any filer. Er en kjapp måte å risikere å bli banna på.

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: World Of Warcraft: Cataclysm (Spoiler Alert!)
« Svar #29 på: 01. nov, 2010, 23:44 »
Hmm... er det noen "hull" i reglene til Blizzard som kan tillate modifisering av Login screen tru?  [puzzled]

De tillater null modifiserting av any filer. Er en kjapp måte å risikere å bli banna på.

Jaja x3 Har noe mer oppgradert PC siden sist gang jeg spilte, så speed logins vil ikke være vanskelig heldigvis xD

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: World Of Warcraft: Cataclysm (Spoiler Alert!)
« Svar #30 på: 15. nov, 2010, 16:11 »
http://www.youtube.com/watch?v=Wq4Y7ztznKc
Gleder meg. Så mye.

Helgen etter det kommer ut skal jeg ha LAN, og da skal det games!

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: World Of Warcraft: Cataclysm (Spoiler Alert!)
« Svar #31 på: 15. nov, 2010, 23:20 »
http://www.youtube.com/watch?v=Wq4Y7ztznKc
Gleder meg. Så mye.

Helgen etter det kommer ut skal jeg ha LAN, og da skal det games!

Litt seint ute med Cinematicen :P (er allerede posta her x3)

er sånn ca. 21-22 dager igjen nå [ureshii]

Kommer til å game noe rolig regner jeg med.. skal jobbe den helgen som kommer etter launch x3
Blir vel å starte på en Worgen eller to, mens jeg bestemmer meg for hvilken av lvl 80'ene mine jeg skal ta først og fremst :P

edit:
Gidder ikke å ta dobbelpost;
World of Warcraft Cinematic - The World Reborn

få dager igjen!
« Siste redigering: 04. des, 2010, 02:43 av Snøkrystal »

Dorve / Mr. Marcooler

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 265
  • "Self offence, is the best offence."
    • Vis profil
    • Marcooler.com!
Sv: World Of Warcraft: Cataclysm (Spoiler Alert!)
« Svar #32 på: 07. des, 2010, 00:04 »
RELEEEEASE THE KRAAAAKEN!

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: World Of Warcraft: Cataclysm (Spoiler Alert!)
« Svar #33 på: 07. des, 2010, 09:22 »
Siden Cataclysm har blitt gitt ut, kan man vel lokke denne tråden? I og med vi allerede har en WoW tråd :)

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: World Of Warcraft: Cataclysm (Spoiler Alert!)
« Svar #34 på: 08. des, 2010, 05:04 »
RELEEEEASE THE KRAAAAKEN!

Rated S for spoiler, så, Snøkrystal, slike ting passer det fint at vi har en Spoiler tråd for, nå som contentet er veldig nytt for alle.

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: World Of Warcraft: Cataclysm (Spoiler Alert!)
« Svar #35 på: 08. des, 2010, 11:29 »
RELEEEEASE THE KRAAAAKEN!

Rated S for spoiler, så, Snøkrystal, slike ting passer det fint at vi har en Spoiler tråd for, nå som contentet er veldig nytt for alle.

Både og. Men nå er det ikke veldig mye å spoile to be honest :P
Contentet er der, og de fleste kommer til å oppleve det face-to-face i løpet av 1-4 ukers tid x3