Skrevet av Emne: Anime - The Challenge  (Lest 2092 ganger)

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Anime - The Challenge
« på: 06. des, 2010, 22:48 »
Liker du anime, men har problemer med å finne nye?
Ser du etter noe, men finner det aldri?
Aldri sett anime før?
Eller vil du bare begynne å se anime igjen?

Fortvil ei! Løsning er på vei!

Eg har problemer med dette VELDIG ofte, og følger aktivt med på Naruto og One Piece hver eneste uke. Eg søker rundt etter nye animeer men blir alltid sittende med ingenting igjen etterpå.
Så denne gangen har eg tenkt at eg skal gjøre det slik; Eg tar første bokstaven i nicket eller navnet mitt, finner ALT av anime på den bokstaven, og ser ALT sammen, en etter en. :P Siden det er challange, så er det ett must at du ser alle, og du får ikkje skippe episoder eller skryte på deg noe annet.
Alt du har sett fra før med samme bokstav skal derfor sees på nytt; no questions asked.

For de mest hardcore, så kan du fortsette etterpå med førstebokstaven i etternavnet og/eller mellomnavnet også. ;D

For de som også vil gjøre denne utfordringen, så skriv gjerne hvilke animeer du endte opp med å se. Var de bra? Var de CRAP? Gjør opp en mening, og post det her! :D
Diskusjoner om nevnte anime kan også tas her.

Selv blir min første bokstav R.
Første anime: RahXephon

Har sett disse animéene:
RahXephon - [Forvirrende og langtrekkelig anime. Har en slags gammeldags stil over seg.]
Rainbow - Nisha Rokubou no Shichinin - [Utrolig sterk animé vil eg si, og by far den sterkeste eg har sett hittil. :) Meget godt likt. Anbefales!]
Ranma 1/2 - [Guaaaah, lovepiss og gørr hele veien. MANGE meningsløse episoder, og teite kjærlighetsdebatter. IKKJE anbefalt, guuuh...]

Currently watching: Rave Master

NYTTIGE LINKER TIL SIDER MED ANIME
www.otakucenter.com
www.animefreak.tv

START!
« Siste redigering: 28. jan, 2011, 19:45 av Zaty »

Klikketiklikk :D