Skrevet av Emne: The Elder Scrolls V: Skyrim  (Lest 2050 ganger)

Dorve / Mr. Marcooler

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 265
  • "Self offence, is the best offence."
    • Vis profil
    • Marcooler.com!
The Elder Scrolls V: Skyrim
« på: 13. des, 2010, 21:03 »
http://www.youtube.com/watch?v=hGMOMkACtn4

Her er en thread til å diskutere spillet! [w-happy]
Hvilke forventninger sitter dere med etter introen og mulig erfaring med Morrowind og Oblivion? [w-confused]

Som stor fan av TES IV: Oblivion, har jeg store forventinger til dette. Oblivion hadde maaaange timer med underholdning for meg, og jeg elsket å drømme meg bort i nydelige Cyrodiil. [w-happy]
De arbeider også med ny engine til framtidige spill, så her er det mye potensial. [w-wink]

Chen

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Svar #1 på: 13. des, 2010, 21:24 »
Ser for meg enda flere pusemodeller ^.^

Kanskje man kan til og med håpe på ett leveling system som ikke gjør ting idiotiske..
Og en fortsettelse av ett kontinents historie. Litt dragedreping - nesten akkurat som Sigurd.
Ispedd en smule skjule perler av noen samtaletråder :D

Og den tradisjonelle; "you're the cho-Simba one"
In sum; awesome! With kitties!
Why wasn't I informed?

lassenissen

  • Gjest
Sv: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Svar #2 på: 14. des, 2010, 07:03 »
Skjønner ikke hvorfor så mange ranter så mye over Oblivion. x3

Ja, det hadde helt åpenbart sine mangler, og personlig synes jeg det ble MYE bedre etter ekstensiv modding, men allikevel mener jeg fortsatt at vanilla versjonen også var et knakende spill. Jeg ser kanskje poenget til de som har spilt Morrowind da, for de mener at Oblivion ble alvorlig "dummet ned" i forhold, for å akseptere en bredere spillerbase.

Med Skyrim håper jeg mest på at de lager alt på en helt ny motor (grafikk og alt). Oblivion/Fallout greia begynner å bli heftig utdatert. x3

Og ærlig talt Bethesda, lag bedre karaktermodeller. x3
Det tror jeg er noe av det dårligste med de tidligere spillene (spesielt Oblivion). Så og si alle (spesielt alver osv) ser ut som de lider av kraftige tilfeller av downs syndrom. xD

Også håper jeg de forbedrer magien, den var jeg også veldig skuffa over i Oblivion. Basicly var alle damage spells bare en kule med forskjellige farger, og alle andre spells var en glød på deg selv med forskjellige farger... variasjon Bethesda, variasjon.

Azeliah

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 164
  • Time to run, kid!
    • Vis profil
Sv: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Svar #3 på: 14. des, 2010, 12:38 »
Oblivion = mods mods mods MODS!

Hvis ESV kan måle sig med ESIV så vil jeg begrave mig med det i nogle måneders intesiv gaming (og modding). :3
"It's too bad that stupidity isn't painful." -Anton Szandor LaVey

In math, I see beauty. In complexity, I see simplicity. In chaos, I see order. You might miss that which is beautiful, but if you do see it, then embrace it.

Awite

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 494
    • Vis profil
Sv: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Svar #4 på: 26. des, 2010, 09:28 »
lover jo veldig bra da, eneste minuest er jo at det er så lenge igjen til release. 11.11.11. interesang dato.

uannsett, sålenge de fikser det fjottete monster lvl systemet så er nå jeg fornøyd. noe mer.. ja mindre bloom, var til tider jeg tror nethinnene mine ble svidd bort av diverse sterke lyskilder, kanskje ikke akkurat da, men likefult iriterende.